יום שלישי, 6 בדצמבר 2011

פוראבר 21, אאוטפיטים ו"יש לי מה להגיד על זה!"


טוב, האמת היא שלא תיכננתי עוד פוסט  כזה כל כך צמוד, אבל קורה... נתחיל מהרע:
FOREVER21
אתמול הייתי בתצוגת סמפלים של פוראבר21, הרשת האמריקאית מגיעה לארץ, החנות נפתחת ב 19 לחודש. הרשת היא ה-מתחרה הגדולה של H & M וציפיתי שיהיה מעניין ויהיה לי פוסט שלם להקדיש לזה אבל לא מגיע להם פוסט שלם ואין גם מספיק מלל בשביל אחד כזה ובעיקר הפסדתי 5 שנים מהחיים שלי על עצבים מהאירוע הזה.
הוזמנתי לאירוע "מצומצם ודיסקרטי" שנכחו בו כל בלוגריות האופנה שיש לנו בארץ + דורין אטיאס ההורסת ושחר רבן שהוא סטייליסט סופר הורס שכותב ל YNET + כמה "סטייליסטיות" ופרסונות אופנה אחרות שהיממו אותי בחוסר הטעם שלהן. באופן כללי הייתי המומה מאיך שאנשים מתלבשים לאירוע כזה.
מצד אחד היו כאלו עם טייץ וטוניקה מטריקו בשחור, שיער שמנוני, נטולת איפור לחלוטין ומראה "נפלתי מהמיטה לפני דקה" או עם פונצ'ו וכפכפים. אולי ביום כשתהיי בר רפאלי. לא כשאת שאמורה לייצג אופנה ומישהי שהיא טרנדית ומבינה באופנה.מצד שני היו מתאמצות על עם שיער מחומצן מידי, עקבים גבוהים מידי ל 10 בבוקר, עומס באיבזור ובעיקר הרבה איפור עקום במיוחד....



בכל מקרה, זה היה בזבוז זמן משווע.
ציפיתי שבמינימום יספרו לנו קצת על המותג, משהו... נאדה. הבגדים היו תלויים על קולבים בתוך באגז'ים של רכבי סמארט - הזוי משהו. הגעתי ואחרי 10 דקות של הסתובבות והיכרות עם הסחורה יכלתי ללכת. הבגדים טרנדיים מאוד, באיכות סבירה מינוס כמובן ובהתאם המחירים הזולים מאוד. המחירים הם בדיוק המחיר בדולר +  6 שקלים בערך.  הבגדים על הקולבים היו רק במידה פטיט כך שלא יכולנו למדוד כלום.
מבחינת מידות... פניתי לקריסטן היבואנית/מנהלת יח"ת שלהם או משה שלא יהיה האמריקאית שלהם, הצגתי את עצמי בתור סטייליסטית, בלוגרית שנושא המידות קרוב לליבה וידעתי ששרונה ראובני שאלה אותה לפניי על אותו נושא, המטרה היתה להפעיל לחץ. היא אמרה לי שהמידה הגדולה ביותר שתגיע בליין הרגיל היא L, מידה 8-10 אמריקאית - משמע 40-42!!! שזה פשוט מגוחך. קודם כל ממה שאני יודעת הליין הרגיל בחו"ל מגיע עד מידה 14, שזה 46 ישראלי. אפילו בקסטרו יש 44 וב H & M יש 44 בכל הדגמים והמידות נדיבות. היא אמרה לי "את בטוח תמצאי משהו" מה שגרם לי לתהות - מה זה בדיוק משהו?
לגבי ליין הפלאס סיז קיבלתי את אותה תשובה כמו שרונה - שהחנות היא ראשונה בארץ וקטנה ולכן מייבאים בגדים רק לנשים וגברים. גם אני תהיתי ממתי שמנות לא נכללות בקטגוריה של "נשים" ואיך בדיוק חנות של 2 קומות בעזריאלי נחשבת לקטנה.
אחד האירועים המיותרים ביותר שאני כנראה אי פעם אהיה בהם. אם הייתי גרה ועובדת בתל אביב - ניחא. אבל הגעתי במיוחד מירושלים לאירוע של 10 בבוקר, מה שאומר שיצאתי מהבית ב 7 וחצי והתעוררתי ב 5 וחצי כדי להתארגן בשביל כלום. שיהיה ברור - היח"צ ידעו שאני מגיעה מעיר אחרת. ובעוד שאנשים קיבלו החזרי חניה, אני הוצאתי הרבה מאוד כסף וזמן(יום ראשון בבוקר, שעתיים ועשרה הלוך, החזור לקח עוד שעה - והייתי עם אוטו!) על נסיעות, שלא נדבר על זה שנסיעה כזאת על הבוקר פשוט גומרת לי את המשך היום. יכולתי לראות תמונות מהאירוע בכתבות אח"כ או אצל בלוגריות אחרות ולחסוך לעצמי את השעתיים נסיעה הלוך ושעה חזור. אבל כנראה שאני כולה בלוגרית שחיה בשביל השקות עבור היח"צ, לא ככה? ההתנהלות בהמשך רק הבהירה את מה שהם חושבים עלינו.
אני לא ציפיתי לקבל כלום כי לא הייתי במספיק השקות כדי לדעת שאמורים לקבל משהו אבל הבנתי מבלוגריות אחרות שבד"כ נותנים איזשהו תלוש לקנות בחנות - וזה הגיוני, כי זאת פרסומת עבורם שאת תקני ותפרסמי בבלוג. לא קיבלנו כלום וגם לא יכלנו למדוד כלום כי כאמור - הכל היה פטיט. אף אחת מאיתנו! לא רק השמנות שבחבורה. הופתענו למראה השקיות שבצד, מה אנחנו אמורות לקחת שקית ריקה הביתה? היום בבוקר פתחתי את הבלוג של שרונה וגיליתי שאחרינו הגיעו הסלבס לאולם התצוגה ונחשו מה? יצאו עם שקיות עמוסות בגדים. ומי יידע אותה על זה? אותו יח"צ שלחו לה מייל עם תמונות!!! זה אפילו יותר גרוע ממיילים שאני מקבלת ש"היתה השקה, הנה התמונות של הסלבס" בלי שהוזמנתי אליה. מה נסגר בשם האל?!
אם זה לא חוצפה וזלזול בבלוגריות, אז אני לא יודעת מה כן.
פשוט התעצבנתי בצורה שקשה לי להסביר לכן. אנחנו מפנות זמן, מגיעות, מסקרות בחינם בבלוג שלנו ואז מגלות שקודם כל אנחנו לא יכולות למדוד כלום, שנית מחצית מאיתנו לעולם לא יוכלו לקנות כלום בחנות שלהם ושלישית שכל מיני פליטי ריאלטי כן שווים מתנות ואנחנו לא?! פשוט מביך. לא עבורנו. עבור מי שעמד מאחורי הרעיון הזה. עבור מי שהזמין לאירוע הזה (ממה שאני ספרתי) 4 נשים שמנות ואותי, שאני לא בדיוק רזה.
צילמתי תמונות באירוע של הבגדים ויש לי מחירון אבל החלטתי שאני פשוט לא מפרסמת אותם כי לא מגיע להם. ההתנהלות הזאת מגעילה אותי.
אני לא עובדת בחינם עבור היח"צ או עבור פוראבר21 ואחרי ההתנהלות הזאת פשוט מאוד לא מגיע להם פירסום אצלי.
הדבר הכי טוב שיצא מהדבר הזה הוא ארוחת הבראנץ' שלי עם שיר - PointOfFashion המהממת שהייתה לבושה ממש יפה (יש לינק לבלוג שלה בצד ימין).
הלינק לפוסט של שרונה בנושא:  http://sharonabaaron.blogspot.com/ .
התמונה היחידה שתקבלו היא שלי שם, ותודה לשיר על הצילום.
מה לבשתי:
(אגב זה אאוטפיט ה 100 שלי) שמלה של מנגו מהעונה שעברה, סריג בהיר וגרביונים בהירים(הגון של שניהם הוא כמו התמונה מימין למעלה ולא לבן) חגורה אדום עם פפיון של נעמה בצלאל ונעליים באותו צבע של פלייפוט. האיפור היה עדין ופשוט - איילינר בעיקר בעיניים והיה גם גלוס אדמדם שפשוט לא היה לי כוח לחדש בשביל התמונה. הלק הוא גליטץ' אנד גלאמור של אורלי. ענדתי עגילים דובדבנים :)


תמנון
הנה, משהו טוב! חברה שמגיע להם פירגון. האמת היא שלא נכנסתי לחנות הזאת שנים. כשהייתי בת 16 היו להם חולצות טי עם הדפסים קשוחים שאהבתי וקניתי שם לא מעט ומאז הם פשוט נשארו בני 16 ואני התבגרתי. המחירים הנוחים מאוד לא קרצו לי בכלל כי הבגדים היו מחרידים. אבל צדתי שמלות סריג והמליצו לי להיכנס לשם. אחרי שכיתתי את רגליי בכל העיר ומצאתי שמלות סריג במחירים מופקעים אצל קסטרו ועוד יותר מופקעים אצל רנואר, הלכתי לתמנון. הם חידשו את החנות שלהם במרכז העיר ולידה פתחו בישנה חנות עודפים (יעני, יותר זול מהזול!) מצאתי שם שמלות סריג בסיסיות במחיר של 2 ב 150! הן לא מיוחדות במיוחד, אבל הן מעולות עבורי. באורך הנכון, בצבעים נחמדים והבד ממש נעים. לקחתי מידה 3 כי הן אמורות להיות טוניקה אבל אני לא לובשת טוניקות(הדבר הכי מפגר בעולם. מי רוצה ביקום להאריך את פלג הגוף העליון ולקצר את התחתון?! ממש מיותר) אז במידה יותר זה מספיק ארוך כדי להלבש כשמלה. קניתי 4 שמלות אצלם ובחנות עודפים ראיתי אחת זהה בגוון שלא היה בחנות הרגילה ולקחתי בלי להסתכל על המידה והיא קטנה... אז או שהיא תהפוך ל"שמלת  מסיבות" = מיקרו מיני, או שהיא תעבור הלאה. חלקן אגב עם צוארון V וחלקן עם צווארון עגול. הצבעים שבחרתי הם אפור, שחור, ורוד כהה וורוד בהיר.
עכשיו, מעבר למה שאני רכשתי - יש שם פשוט המון בגדים מקסימים!!! סריגים וחולצות ארוכות עם הדפסים מתוקים, בגדי קז'ואל ממש חמודים, מעילים זולים, ג'ינסים. שווה לגמרי לעבור שם ואני בהחלט מתכוונת לחזור, רק צריך סבלנות או להגיע מוקדם בבוקר כי זו חנות עמוסה. המוכרות היו מקסימות,לא מתקרצצות ועזרו רק שביקשתי מהן. והמידות נדיבות, מידה 3 ולפעמים גם 2 הייתה גדולה עליי בסריגים שלהם... צילמתי כמה דגמים מתוקים עבורכן.

מי שמעצב עבורם ממש אוהב חיות :)
ומה שרכשתי:
בהשפעת חברה - ורוד אפור. שילוב מדליק לאללה!

ועוד כמה אאוטפיטים:

פה יש גם התחדשויות וגם פריטים ברי השגה! הסריג, התיק והגופיה מרנואר, החצאית המתוקה הזאת שהיא מבחינתי המיני ג'ינס המושלמת נרכשה ב H & O עבור 150 ש"ח. יש להם עוד כמה שאני הולכת לקנות. הצעיף והגרביונים של H & M, מגפי אגס ואיפור מעושן לייט.
ומשהו ישן וטוב, כלום פה אינו בר השגה... אני מאוד אוהבת כחול ושחור וזורקת לזה אדום תמיד. זה איפור "בא לי להראות מאופרת ואין לי כוח להתאפר" - איפור ממש נקי בעיניים ובפנים ואודם אדום-כתום. ליידי דנג'ר של מאק.

לקינוח:
אם למישהו היה ספק, האנורקסיה עוד כאן חיה ובועטת ומקבלת לגיטימציה בווג איטליה שכביכול לקחו על עצמם להילחם בהפרעות אכילה והפיקו הפקה של מידות גדולות לא מזמן. בכתבת השער שצילם סטיבן מייזל עבור ווג איטליה מככבת קרלי קלוס עירומה וחצי עירומה ואליי מהתמונות האלו ניבטת הפרעת אכילה חמורה ותו לא. לא ברור לי איך אפשר לקרוא לזה "יופי". איך פעם אמרה טיירה בנקס(הצבועה, אבל שיהיה) למתחרה ב ANTM?
"יופי = בריאות ואת לא נראית בריאה." זה קיצוני, זה מזעזע, זה מכוער. חלק מהתגובות גינו את התמונות אבל לא מעט תמכו בה ותירצו את המראה שלה במסת שריר גבוהה או בזה שהיא היתה רקדנית בלט בעבר. אני רואה רזון קיצוני ומוגזם. אחוזי השומן בגוף שלה כל כך נמוכים שרואים רק שריר ושריר. השרירים לא מפותחים במיוחד, הם בולטים בגלל הרזון שלה. אותי, זה פשוט מזעזע.
נתקלתי בידיעה הזאת בבלוג של ריי שגב, כאן:  http://rayplus.co.il/karlie-kloss-for-vogue-italia/
ת
מונות מייצגות למי שמתעצלת להיכנס ללינק:


בשורת הורדת המכס על קניות אונליין שימחה אותי מאוד!! עד 1200 ש"ח נוכל לקנות בלי לשלם מכס. זה נהדר ואומר מבחינתי שרוב הקניות שלי יעברו בהחלט לרשת... מבחינה חברתית וכלכלית לא ברור לי למה זה טוב. הרשתות כאן לא יורידו את המחירים כי הן לא הורידו גם כשנכנסו רשתות זולות יותר כמו H & M ואני לא חושבת שתהיה פגיעה גדולה בשוק כי רוב הישראלים מפחדים להזמין דברים בנט.
אם אתן פחדניות אני ממליצה לכן להתחיל להתנער מזה, קניות בארץ זה פשוט יקר ולא שווה את זה.
מקווה שנהנתן, ובבקשה בבקשה תגיבו! אני לא יכולה לנחש אם אתן אוהבות או לא בלי שתגיבו לי. כמות הצפיות לעומת התגובות היא פשוט הזויה, אני ממש מתחננת, תגיבו!
אני גם אשמח לשמוע על מה אתן רוצות שאכתוב ואם יש לכן בקשות מיוחדות.
נשיקות,
זוהר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה