יום חמישי, 22 בדצמבר 2011

אאוטפיטים ו"יש לי מה להגיד על זה!"


תמיד אני מקנחת עם האאוטפיטים, הפעם בא לי להתחיל איתם!
אבל אני אתחיל בהודעה - בעקבות החלטה אישית שלי אני לא מאשרת יותר אנשים שאני לא מכירה "בחיים האמיתיים" בפייסבוק וגם מחקתי את כל מי שכבר היה שם שאני לא מכירה. אז אם נמחקתם - סליחה, זה לא מרוע. זה מרצון להגן עליי ועל הפרטיות שלי. כפי שלמדתן להכיר אותי כאן - גם בפייסבוק אני אומרת את כל העולה על רוחי. מי שמכיר אותי יודע בדיוק כיצד הדברים היו נשמעים לו היה להם טון ומי שלא מכיר אותי יכול להבין אותי לא נכון. בגלל שלא בא לי לריב עם אף אחד או לעצבן אף אחד(מפתיע הא?) פשוט כך החלטתי. כרגע יש לבלוג קבוצה שדיי הזנחתי אבל אני אחזור לעדכן בה מהיום ואילך בשביל כל מי ששם וכל מי שתצטרף. אני מבטיחה לעדכן שם כל הזמן ולענות לכל הבקשות והתגובות. זו הקבוצה:
 http://www.facebook.com/groups/138229979559538/



אאוטפיטים!

אני מ-תה על סגול ואפור! שמלת הסריג מתמנון, החגורה ישנה מאוד של רנואר, את כל השאר אתם מכירים...
הסיכה המהממת הזו היא מהחנות MOON בירושלים שהמוכרת המקסימה שם הסכימה להחליף לי שני גרביונים שקניתי והיו קטנים לי, אפילו  בלי האריזות המקוריות שלהם... לקחתי את הסיכה וגרביונים שתראו בהמשך.
אז הייתי במוזיאון ישראל, קיבלנו "אל גרקו" לארץ... יצירה של אמן ספרדי (למעשה, הוא בכלל יווני("אל הגרקו" - היווני) אבל הוא היה לא משהו בניהול היח"צ שלו - מזכיר לי מישהי... ולכן עבד  בעיקר בספרד, הלך לו יופי) התרגשתי עד דמעות לעמוד מולה. עד שהגיע הרסטורטור של המוזיאון שאמר שהוא לא בטוח שזה מקורי.... בכל מקרה אח"כ השתעשעתי בגן הפסלים עם טל חברתי המדהימה שצילמה אותי ואני אותה...
חלמתי שנצטלם לידו במקדימים של החתונה אבל אז נזכרתי שזה חצץ מסביב וחצץ וסטיליטו של 15 ס"מ זה רעיון ממש, אבל ממש גרוע...
אז נסתפק בזו...
ותמונת אאוטפיט קלאסית: (כלום לא בר השגה למעט האגס, כמובן שהן מאוריג'ינלס)
שמלת הסריג הזאת מהחורף שעבר וכל הפריטים אינם ברי השגה... האיפור סגלגל ותמונת השחור-לבן נועדה להראות שהשיער שלי מהמם כשהוא מתייבש, פשוט אני מצטלמת תמיד לפני שאני יוצאת והוא עדיין לח.
אחד החביבים עליי! חצאית של גולף, גופיה וסריג של רנואר, צעיף מ H & M, הגרביונים מ MOON מההחלפה... השרשרת והעגילים ישנים והתאפרתי בירקרק.
אז נכון, מסכימה. זה לא הכי מוצלח בעולם. מה שקרה זה ששני הפריטים האלו שוכבים לי בארון דיי בחוסר מעש. החצאית משמשת אותי בעיקר לים וניסיתי להשמיש אותה. את הסריג הייתי לובשת עם ג'ינס שביאס אותי וניסיתי לשלב אותם. זה לא יצא מדהים, אבל בסדר, התנסתי וזה מה שהכי חשוב. תמיד לנסות דברים חדשים. כאמור מה שאני לובשת ישן... הגרביונים מהסופר פארם, של לייף. הסיכה מהעיר, השרשרת כמובן של מיכל נגרין. על הציפורניים התחלתי משהו כריסמסי שהחמיר במהלך השבוע :P הלק הירוק הוא "אמרלד" של ג'ייד. מעליו 345 של ג'ייד שהוא נצנצים כאילו מדליקים וגדולים והזהב זה ה"גליטץ אנד גלאמור" של אורלי.
כן כן, אני נראית כמו האלפית של סנטה קלאוס... זה הרעיון! יש לי אובססיה לכריסטמס. אני לא חוגגת אותו אבל יש לי אובססיה אליו ואל הצבעים שלו! אני ממש התאפקתי לא ללבוש גרביונים וסריג לבנים :P הכל פה ישן למעט הנעליים של פלייפוט והחגורה של נעמה בצלאל. הוספתי על הציפורניים נצנצים אדומים מאיזה לק בן אלף של שיק...האיפור היה צללית ירקרקה ואיילינר.
הגופיה של רנואר והחצאית של גולף. הסריג וכל השאר - לא מהעונה הנוכחית. העגילים מחנות שקר כלשהו... האיפור "סמי מעושן" טכניקה שאני פשוט אעשה עליה סרטון מתישהו...
זה מוקדש לשונאות האגס למיניהן... כשאני לא צריכה לעשות צעדות בקור הירושלמי של הר הצופים עם ערמות ספרים - אני נועלת עקבים! אפילו גבוהים ודקים לפעמים! השמלה מחנות שנקראת ABC בעיר, המגפיים ישנות מאוד של סטיב מאדן. העגילים והשרשרת עם אבנים ירוקות כי הציפורניים שלי היו עדיין ירוקות ורציתי לשמור על קשר כלשהו. האיפור הוא מעושן כבד בצלליות זהובה-שחור ובורדו-שחור.
נעמה בצלאל
אז החלטתי לפנות לנעמה על גבי הפייסבוק ולשאול אותה על ענייני הדוגמניות והמידות וקיבלתי תשובה אז אני מביאה את זה לכאן:

"בוקר טוב נעמה, מה שלומך?
אני סטייליסטית ובלוגרית, נושא המידות והדוגמניות קרוב לליבי ויש לי שאלות אליך ואני אשמח פעם אחת לתשובה רצינית. אני לא מחפשת להתנגח בך, לפגוע או כל דבר אחר. אני באמת מחפשת תשובה לנושא שמפריע לי שכשכתבתי עליו בבלוג זכיתי לתשובה מאוד לא נעימה ממישהי שעובדת אצלך ואני מרגישה שאת קצת מתעלמת ממנו.
השאלה הראשונה שלי היא לגבי טווח המידות שלך. אני ספציפית נכנסת בטווח שלך ולרוב קונה מידה 40-42 ואצלך המידות באמת נדיבות, אבל למה הטווח לא עובר את ה 44? הבגדים שלך ב 90% הם בגדים מושלמים לנשים מלאות ולנשים שמנות. הם פשוט מושלמים עבורן!!! ונשים שמנות ומלאות העלו גם בפניי וגם בפורומים את השאלה למה את לא מגיעה לטווח גדול יותר? כי אם כן הן היו שמחות לקנות את הדגמים שלך שכל כך מתאימים להן מבחינת הגזרות!

השאלה השניה היא לגבי בחירת הדוגמניות שלך. שהיא שאלה שעלתה לא פעם ולא רק אני תוהה לגביה... את באופן עקבי בוחרת דוגמניות מאוד מאוד רזות. את לא בוחרת בדוגמניות במידה 38, אלא 34 לפחות אם לא פחות. הן מאוד מאוד רזות. מעבר לזה שזה מעודד רזון קיצוני, למה? הרי הדגמים שלך הם דגמי רטרו, רובן מתכתבים עם שנות ה 50 וה 60 ואת יודעת בוודאי שבאותן שנים הנשים היו מלאות יותר מהאידיאל הזה. אני חושבת שהבגדים שלך גם ישבו יותר טוב על דוגמניות קצת יותר מלאות כי זה מתאים יותר לקונספט הכללי וגם ישדרו משהו יותר בריא וחיוני. אשמח אם תסבירי מאיפה הבחירה הזאת מגיעה?

אני לא היחידה ששואלת את השאלות האלו, יש לך לא מעט קונות ולקוחות פוטנציאליות שתוהות לגבי זה. אשמח מאוד לתשובה רצינית.
תודה, זוהר."

התשובה שלה הייתה:

היי זוהר, 
אני מודה לך על תגובתך ומעריכה את הכנות והדאגה. אני בהחלט לוקחת לתשומת ליבי את כל התגובות שמופנות אלי.

בנוגע לבחירת הדוגמניות: הבחירה שלי בדוגמניות נעשית לא לפי שיקולי גודל ומשקל אלא לחלוטין משיקולי מראה מעניין ומה הדוגמנית מביאה איתה מעבר להיותה דוגמנית (אותו "טוויסט" אישי שהיא מביאה איתה). 
הפעם, הדוגמנית המובילה היא דניאל, שלובשת מידה 38.

בנוסף לכך, כל הפריטים שלי מגיעים עד מידה 44 והשנה התחלתי לעצב גם פריטים בודדים במידה 46. אני מאמינה שאם אכן יהיה ביקוש אמשיך במגמה זו."
אז קודם כל עניתי לה שאני אשמח לראות גם דוגמניות מלאות יותר שמביאות איתן טוויסט אישי כי באופן מגמתי היא בוחרת בדוגמניות מאוד רזות ושאני שמחה לשמוע שהיא מרחיבה את ליין המידות - לבחורות היותר גדולות שאוהבות אותה אלו חדשות מעולות.
אני עדיין לא חושבת שהדוגמנית הזאת היא במידה 38 בטח שלא 38 של נעמה בצלאל. אם אני לובשת 40-42 אין סיכוי שהבחורה הזאת היא מידה או שתיים מתחת, היא נראית בערך 1/3 ממני. ולסיום אני עדיין בטוחה שהדגמים האלו ישבו טוב יותר על נשים מלאות יותר. תאהבו את זה או לא - הבגדים של נעמה מעוצבים ברוח תקופה מסויימת שבה אידיאל היופי היה במידה 38-40 ולא 32.
בכל מקרה מאוד שמחתי לקבל תגובה, זה לא מובן מאליו. והבגדים פשוט מהממים, מה לעשות...
פוראבר 21
קודם כל כידוע החנות נפתחה השבוע וכיאה לישראלים - הייתה התנפלות מטורפת על החנות. כמובן שאני וויתרתי על התענוג בינתיים. אם תהיתן אז לא, היח"צ שלהם לא חזר אלי. מה שכן אני יודעת שהייתה מכירה מוקדמת שהוזמנו אליה כמה בלוגריות ואנשים אחרים ואני פשוט מתביישת בשביל אותן בלוגריות שהלכו. אני פשוט לא מצליחה להבין את זה, דורכים עליכן, מתנהגים אליכן כאל סוג ב', ואתן ממשיכות לשתף פעולה ולדבר עם היח"צ הזה?! פשוט עצוב כמה מעט כבוד יש לאנשים כלפיי עצמם וכלפיי מה שהם עושים.
סיילים
התחילו הסיילים!!!! עכשיו הם כמובן רק התחילו ובקרוב יגיעו לשיאם אבל אם יש פריטים שממש בוער לכם לקנות - זה זמן טוב לקנות אותם. כי הם בהמחה מסויימת, לא גבוהה אבל מסויימת והם עדיין שם והחנויות עדיין לא נראות מחריד. עם מעילים הייתי ממליצה לחכות עוד, זה מוצר שנשאר בחנויות עד סוף הסייל וב 90% מהמקרים - מייצרים עוד ועוד. בקסטרו וברנואר התחילו בסיילים עם הנחות של בערך 20%, 30%, בנעמה בצלאל יש בין 20-50% הנחה, בגולף יש כפל צבירה לחברי המועדון ועדיין אין הנחות, במנגו התחילו הסיילים, בתמנון המחירים נמוכים יותר מגובה הים...
בקיצור: היכון, הכן, צא!!!
מקווה שנהנתן,
אני לא יודעת מתי בדיוק יצא לי לכתוב שוב, אני לא חושבת שלפני ינואר (אבל מי יודע?) מה שבטוח זה שאפרסם סרטון בקרוב מאוד כי יש השקת איפור שאני מגיעה אליה - אם זה מעניין אתכן הלינק לערוץ היוטיוב שלי נמצא כאן בצד ימין של של הבלוג למעלה.
נשיקות עד לפעם הבאה,
זוהר.
נ.ב
היום יש יומולדת לאיזה אישה מדהימה שאני ממש ממש אוהבת - הבלוגרית נעלולה, אז המון מזל טוב יקירתי! שיתגשמו כל משאלות ליבך :)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה