יום שלישי, 10 בינואר 2012

אאוטפיטים, עדכונים ו"יש לי מה להגיד על זה!"


ילדות שמנות
אני הייתי ילדה שמנה.
לא מאז ומתמיד, אבל מגיל ממש קטן, מגיל 8 בערך. ביחס לילדים השמנים של היום אני חושבת שהייתי יחסית בסדר אבל הייתי מלאה וגדולה גם ביחס לבנות גילי באותה תקופה שבניגוד להיום היו ברובן הגדול רזות מאוד. בתקופה שלי לא ידעו איך להתמודד עם ילדים שמנים וההורים שלי, נו הם עשו את כל הטעויות הנכונות אפשר לומר. סבלתי מהצקות של ילדים בלי סוף שהגיעו לאלימות ואף אחד לא דאג למגר את זה כראוי בבית הספר שאני למדתי בו עד שיום אחר זה פשוט נעלם מעצמו אבל זה כבר סיפור לפוסט אחר ואולי לבלוג...





ילדות שמנות הן שונות כבר מעצם היותן שמנות ומה שמחמיר את המצב זה בעיית הבגדים. בתור ילדה שמנה לא היה לאמא שלי איפה לקנות בגדים. אני בכלל ילדת פוסט המותגים לילדים - לא בדיוק היה מותגי ילדים כשאני הייתי ילדה ובבית שמש - העיר הכי קרובה למושב שלנו - לא היו חנויות ממותגות בכלל. אז אמא שלי תפרה לי בהתחלה ואח"כ קנתה לי בגדי נשים שהתאימו במידה אבל לא התאימו משום בחינה אחרת ופשוט נראו מזעזע ברמות. כשאנחנו מדברים על ילדות שמנות צריך לזכור שמדובר בגוף שונה לחלוטין. גם אם מתחיל לגדול להן חזה (אני חושבת שלבשתי גוזיות בכיתה ב'! ) הוא עדיין קטן ולא פרופורציונאלי לשאר הגוף. ההשמנה מתתרכזת בעיקר בפנים, בטן, בישבן ובירכיים ומבנה הגוף עגול ומלא בחלק העליון כשהרגליים יחסית רזות. בל נשכח שילדות הן נמוכות לרוב וזה גם מוסיף לאפקט ההשמנה.

(אני, לפני ההשמנה, בסטייל הורס! תמונות אחרי ההשמנה הושמדו)


לא הרבה השתנה מאז שאני הייתי ילדה, גם היום כמעט ואין בגדים לילדים שמנים ולא, לעלות במידות זאת לא אופציה. כמו שאנחנו לא יכולות תמיד ללבוש כל דבר שמתאים לרזות, גם ילדות שמנות לא יכולות. ואני מאוד מרחמת על ילדות ברחוב שהן פשוט קורבנות אופנה מחוסר ברירה שנדחקות לסקיני ג'ינס בגזרה נמוכה. ולכן מאוד שמחתי שפנו אליי "פאפאנאש" - מותג של בגדי ילדות במידות גדולות. זה נתן לי הזדמנות לדבר על הנושא והיה מאוד חשוב לי לדבר על זה - כי זה קרוב לליבי...
אז את המותג הקימה חגית סטמפל אחרי שפשוט נמאס לה שהיא לא מוצאת בגדים לבתה בת ה - 8. היא הרגישה שאין בגדים למידתה של הילדה וגם כשהיא מצאה בגדים בחו"ל היא הרגישה שהם מבוגרים ומקושקשים ולא אופנתיים ולכן לקחה את הנושא לידיים שלה ופשוט הקימה את המותג!
מהאתר שלהם (חנות מקוונת - אפשר גם לקנות בו!) הבגדים פשוט נראים מקסימים!!! ילדותיים, יפים, אופנתיים ולא מבוגרים מידיי או חשופים מידי - שזה גם טרנד מזעזע בבגדי ילדים. אני לא יכולה להעיד על איכות הבגדים  ואם אתן כן (כי רובכן כאן אמהות.) אני מאוד מאוד אשמח שתגיבו על הנושא.
המחירים באתר נראים לי כמו כל מותג ילדים - גבוהים מאוד בתחילת העונה. (באופן כללי אני דוגלת ברכישת בגדים זולים לילדים ליום יום וגם לא להשתגע על בגדי ערב אבל זו אני)
באתר יש את כל המידע שאתם צריכים ואפשר להתרשם מהבגדים:  http://www.papanash.com/he
ט
עימה קטנה מהקטלוג שלדעתי הוא ממש מקסים למעט העובדה שהילדות קצת מפוצצות באיפור ובעייני זה ממש מיותר.

שפתון הגנה ולחות של ד"ר עור
אז שלחו לי אותו להתנסות מהחברה, מה אומר ואגיד? באלם! כמו כל הבאלמים. באלם שקוף נטול צבע ולא זכור לי ריח יוצא דופן. מלחך את השפתיים ואמור גם להגן עליהן מנזקי השמש SPF15 והוא מעושר בויטמין E שגם אמור לעשות משהו מועיל לשפתיים שלכן...
מוצר נחמד, מחירו 34.99 ל 4.5 מ"ל והוא היה במבצע ב 30 ש"ח בסופרפארם וזה מן הסתם מבצע שיחזור....
אני בכל מקרה אוהבת מוצרים עם צבע כלשהו לשפתיים שלי ואני גם לא סובלת משפתיים יבשות ולכן הוא עבר לאחר כבוד לגיסתי היקרה שמתה על באלמים והיא נהנית ממנו כראוי.
סיפורי גרביונים
מסתבר שגם H & M יכולים לפשל. הגרביון האהוב עליי מאצלם נקרע השבוע באיזה 3 מקומות שונים! הוא נלבש בקושי פעמיים ויש לי אחד זהה בחרדל שמחזיק מעמד נהדר ולכן אני חושדת בגרביון ולא בי. אני לא קורעת גרביונים של 15 דנייר אז איךנקרע גרביון סרוג של 100 דנייר?! ועוד הוא עלה לי משכתנא, 80 ש"ח! ממש ממש מאכזב.
אבל ב H & O מצאתי מותג נהדר לגרביונים רגילים - שחורים (יש להם גם עור אבל צבע עור תמיד לא נראה עליי משהו) שנקרא pompea.יש להם כמה דגמים ומבחינת דנייר מ 50 ועד 150 (לפוטלס) ו 100 (לכזה עם כף רגל) ומה שהכי נחמש בהם זה שהם מאוד משוחררים בחלק של המותן ולא לוחצים. אני קונה מידה 4 או 5 כי אני אוהבת אותם גדולים ומחירם נע בין 29-40 ש"ח זה משתנה עם אחוז הדנייר.
ליפ טינט של טארט לטרו בלאד Lip Tint By Tarte for True Blood
אם אתן זוכרות בפוסט הערפדים סיפרתי לכן שקניתי את קולקציית טרו בלאד של טארט כי אני חולת נפש ואח"כ סקרתי את הקולקציה כולה כאן:
 http://www.youtube.com/watch?v=TR3V2xEPzlU&feature=g-upl&context=G25deecfAUAAAAAAAFAAשבאופן כללי דיי התאכזבתי מהמוצרים ועכשיו אני אפילו מאוכזבת יותר.
לקחתי את הליפטינט יום אחד איתי בתיק וכשחזרתי הביתה גיליתי שהוא פשוט נשבר לחלוטין מהבסיס וזה ממש ממש ממש מעצבן אותי כי זה מוצר שעלה לי לא מעט והוא היה המוצר היחידי שיכולתי לשלוף בפומבי ולהשוויץ שהוא של טרו בלאד ועכשיו אני צריכה לדפט אותו! כוס אימם של טארט!!
הצלליות כפי שחשבתי שיקרה - נהדרות על בסיס שחור קרמי ולכן עובדות נהדר בחורף.
הליפ טינט המאכזב
ווישליסט Whishlist!
לכל אישה יש ווישליסט ואצלי היא רק הלכה והתארכה מאז שרכשנו אוטו כי יש פשוט פחות כסף לבזבז... חיי המבוגרים, גאד.
אז הפריט הראשון שלי הוא המעיל הזה של Hell Bunny שהוא פשוט מדהים לדעתי. הוא יעלה לי באיביי באזור ה 600 ש"ח וכרגע זאת הוצאה שגדולה עליי ואני מחכה שאולי המחיר שלו ירד.
השמלה הזאת של hearts & roses שהמחיר שלה הולך וצונח כבר מעכשיו ולכן אני פשוט מעדיפה לחכות. זאת שמלה קייצית ולא יפסיקו למכור אותה בקרוב (שם החנות באיביי כתוב על התמונה)
אני מפנטזת גם על זו אבל המחיר שלה פשוט מטורף לדעתי, 64 פאונד לפני משלוח.
נטע לבנה
אני מכורה בערך לכל התכשיטים שלה ואני פשוט רוצה הכל! אפילו תכשיטי החתונה שלי הם שלה, הצמיד האהוב עליי שלה ואני לחלוטין מאוהבת בה. לא שאלתי אותה אבל אני חושבת שהיא מאוד מושפעת מתכשיטים רומיים והלניסטיים וזה קוסם לי ברמות אחרות בכלל (הלנפילית ברמות קשות). אני מפטנזת למשל על אלו:
אני מפנטזת גם על כמה וכמה סריגים מרנואר וכמה שמלות מנעמה בצלאל שזה אולי יקרה מתישהו אם אמא שלי תבוא לשופינג איתי *צחוק מרושע*...
סיילים וחיות אחרות
אז הסיילים כבר דיי בעיצומם ברוב החנויות - הזדמנות נהדר לקנות בגדי חורף במחירים סבירים או זולים כי כפי שזה מסתמן - הוא רק התחיל... ואחד הסיילים השווים שנתקלתי בו זה סייל המגפיים של פלייפוט! רוב המגפיים שלהם מעור ומדובר על נעליים אורתופדיות שעבורי ועבור בחורות אחרות עם פלטפוס או בעיות אחרות ברגליים/ברכיים זה ממש הצלה! אני מפנטזת על המגף הוודג' מצד שמאל.
אאוטפיטים
אז זה מה שלבשתי לסילסבטר. אני יודעת שנוהגים ללבוש מלא נצנצים ופאייטים אבל אין לי (עדיין) שמלת פאייטים והעדפתי למשוך עוד קצת את עניין הכריסמס... אלו אגב הגרביונים שהפכו לז"ל. את שאר הפריטים אתן מכירות. התאפרתי בירוק-זהב-שחור והנחתי שפתון אדמדם. (אני מתכוונת להחליף את כל המתנות שקיבלתי לכן אני לא מפרטת עליהן) את הלק אתן מכירות בגרסא הקצת פחות משוגעת.
הכוכבים של שלושת האאוטפיטים שלי הם בהחלט המגפונים החדשים מגזית שהם פשוט נוחים ונהדרים עבורי! אני מאוד מצרה על זה שהם לא מזמש ואפילו לא שאלתי איך לנקות אותם ולטפל בהם וברור לי שהם לא יחזיקו מעמד הרבה בגל החומר הזול שממנו הם עשויים. אני חושבת שאם המחיר שלהם ירד עוד אני ארוץ לקנות עוד זוג חום וזוג שחור.
פה אני לובשת גרביון ממון, חצאית מ H & O, סריג מרנואר, פשמינה מהעיר, מעיל ישן ותיק גם של רנואר
האיפור היה דיי סתמי, העגילים והשרשרת ישנים ואהובים עליי מאוד,והלק המיוחד זה "גרדיאנט ניילס" שכבר סיפרתי לכן על טכניקה של הנחת לקים שונים בשכבות (שזה גם מה שעשיתי בסילבסטר בעצם).
את זה לבשתי ל"השקה-שאסור-להגיד-את-שמה"... סתם נו יש צו איסור פרסום עד מחרתיים אז תזדיינו בסבלנות, היה שווה ויהיה פוסט שווה.
אם אתן זוכרות - זו שמלה מהקיץ של רנואר, בקיץ היא קצת חשופה לי מידי לרוב המקומות, אבל בחורף היא עוברת הצנעה מאסיבית והופכת לשמישה!
הגרביונים של CANCAN, התכשיטים של אמא שלי - עגילים ושרשרת עם אותו תליון.
שיחזרתי את האיפור יום אחרי כדי שאוכל לצלם!
הצלליות מפלטה של אסתי לאודר והכהה של בורז'ואה, השפתון זה עפרונות גלוס של פופה מעורבבים.
וזה מאתמול, לבת מצווש שהייתי בה (הלכתי מוקדם אז אני לא יודעת אם היא יצאה מצדפה). השמלה מתחילת החורף-הסתיו מקסטרו (מתנה מההורים של מר בחור) הגרביונים היו אמורים להיות אלו שנקרעו והפכו לגרביונים מנוקדים של H & M, הסריג של רנואר, צמיד של נטע לבנה, תכשיטים של אמא, ואיפור עיניים ירקרק עם סומק ושפתון ורודים. הלק הוא מספר 16 של שיק, בורדו קלאסי לחורף.
בינתיים זהו זה, כאמור אתן תקבלו פוסט חדש ממש בעוד יומיים על ההשקה שהייתי בה ועל הנושא שהיא סבבה. אני יודעת שאתן רוצות פוסט על חגורות ואביזרים - זה בדרך! אם יש לכן עוד בקשות - אני אשמח לשמוע ולבצע :)
נשיקות עד לפעם הבאה (הקרובה!),
זוהר.
נ.ב
הגשתי את הסמינר האחרון לתואר שלי :) זה אומר שבגדול, סיימתי את התואר הראשון!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה