יום חמישי, 12 בינואר 2012

בשמים וההשקה הסודית!


אז היום אנחנו הולכים לדבר על בשמים וריחות! התלבטתי בהתחלה אם זה צריך להיות סרטון או פוסט והחלטתי שזה יהיה פוסט מכיוון שרוב הבשמים יוצאים מתוך בתי אופנה שקודם כל היו בתי אופנה ואח"כ השיקו בשמים ומוצרי איפור וטיפוח. בשמים וריחות מלאכותיים יכולים להיות ממש תענוג וסוג של אקססורי אבל זה גם יכול להיות סיוט.



אז הנה עוד שריטה שלי - ריחות.
אני מאוד רגישה לריחות ואין אצלי "ריח בסדר" - יש ריח טוב ויש ריח לא טוב. אני חייבת להודות שאני לא מעריצה של ריחות מלאכותיים וכשאני בבית אני מעדיפה לוותר על בשמים כי אני אוהבת את ריח הגוף הטבעי שלי. מעבר לזה - מאוד קשה לי למצוא בשמים שאני אוהבת ואצלי בשמים זה חתונה קתולית, משמע זה לכל החיים.
אני לא אלאה אתכן בהרצאה מייגעת על תווי ריח שונים אני פשוט יודעת שאני אוהבת ריחות מתוקים ופירותיים אבל מאוד ספציפיים ואני שונאת כמעט 80% מהבשמים שאני מריחה. כל רמז לפודרה, פטוצ'ילי ולבנדר הורגים בשמים בצורה שיטתית מבחינתי, אלו הריחות השנואים עליי. וגם בשמים מתוקים שאני מאוד מאוד אוהבים יכולים לפעמים לשמש אותי רק בחורף כי בקיץ הם עושים לי מיגרנה. בקיץ אני לרוב אעדיף ריחות של פירות הדר/ עצים ועשבים כמו לואיזה ונענע (היה פעם לסבון של פעם קרם גוף בריח של נענע - מעלף! ).
דבר נוסף שחשוב לי מאוד הוא שהבושם שלי לא יהיה המוני וכזה שכולם משתמשים בו. אני אוהבת את זה שכשאנשים מחבקים אותי הם שואלים "איזה בושם זה?" ולא זורקים "זה הבידילשיוס הירוק נכון?". לכן אם אני מוצאת בושם יוקרתי שאני אוהבת אני אשקיע ואקנה אותו כי אני אוהבת להיות ייחודית מבחינת הריח ורוב האנשים פשוט לא קונים בשמים במחירים מופקעים. יש בשמים שאני מחבבת והם המוניים ואני בוחרת פשוט להמנע מהם בגלל זה (כמו הבי דלישיוס הירוק למשל...) ויש חשיבות בעייני לעיצוב הבקבוק - אני מאוד נמשכת לבקבוקים מיוחדים (הבקבוקים של לולה למפיקה הורסים בעייני והבשמים איומים)
כיוצא מכל הדרישות החצופות שלי - אין לי הרבה בשמים. יש לי מעט בשמים שאני צמודה אליהם כמה שנים טובות.
הדבר שהכי חשוב לזכור בבשמים זה להבין שבשמים שונים יריחו אחרת על אנשים שונים. בושם מבחינתי חייבים לנסות על העור ולשאול אנשים איך הבושם מריח עליכן אחרי שעה וגם אחרי 5 שעות ורק אז להחליט אם לקנות אותו או לא.

הבושם הראשון שלי היה אנג'ל של טיירי מוגלר. אבא שלי טס להולנד (פעם ראשונה שהוא טס לחו"ל) ואני הייתי בת 16, הוא קנה לי אותו בדיוטיפרי בהולנד וביקש מהמוכרת משהו שנערה תאהב ואני באמת התאהבתי בו לגמרי! אני באמת חושבת שאנג'ל הוא מתוק מאוד וסקסי והוא בושם מאוד שנוי במחלוקת - יש מי ששונאת אותו ויש מי שאוהבת אותו. הוא מאוד אהוב על נערות ונשים צעירות מחד ומאידך הוא מאוד חביב על נשים מבוגרות מאוד. לדעתי שזה בושם שתמיד מריח טוב על צעירות ומריח נוראי על נשים מבוגרות ואני לא יודעת למה, אבל זה פשוט חוק. כשהייתי בת 16 בכלל לא ידעתי איזה בושם יקר ויוקרתי הוא, רק כשהוא נגמר ורציתי לקנות חדש וגיליתי ש 100 מ"ל של אנג'ל עולה בפארמים בערך 700 ש"ח ואין עליו מבצעים. למזלי מאז הגיע לידיי אנג'ל בבקבוק ריפיל של 50 מ"ל שחוסך לי המון כסף. בביקור האחרון של ההורים שלי בחו"ל קיבלתי אנג'ל חדש שכנראה שיספיק לי לכל החיים.
אנג'ל
כיום הבושם הקבוע שלי הוא Womenity גם הוא של טיירי מוגלר, האחרון שיצא לו. הוא בושם מאוד מאוד מיוחד, יש בו תמצית תאנים שנותנת לו גוון פירותי ומתוק מאוד אבל יש בו גם - תשבו - קוויאר! שמוריד מהמתיקות. הוא הצמוד שלי בשנה האחרונה ואני מאוד מאוד אוהבת אותו ואת הבקבוק המהמם שלו. באופן כללי פשוט אין על העיצובים של טיירי מוגלר...

וומיניטי
יש ברשותי בידלישוס ירוק שאלכס קנה לי שהוא דיי נטוש ובושם של מרינה דה בורבון שאני מחבבת בקיץ שנקרא Paradise Lys וזה הכל.

פרדייז ליז


כשהוזמנתי להשקה של בשמי נישה של CnR Create שמבוססים על מזלות אסטרולוגיים מצד אחד שמחתי ומצד שני קצת חששתי.
מאוד שמחתי בגלל שמדובר בבשמי נישה - בשמים קצת יקרים ומאוד ייחודיים, בדיוק מה שאני אוהבת ושמחתי גם בגלל שירחם ה' - אני ממש ממש בקטע של אסטרולוגיה. פחות בקטע של חיזוי העתיד ליום/שבוע/חודש הקרובים אבל מאוד בענין של תכונות המזלות. אני לא יכולה שלא לחשוב שיש בזה מין האמת כשאני לביאה(אריה) כל כך טיפוסית וכל מה שכותבים על המזל הזה זאת אני ב 100%, לטוב ולרע. אלכס אגב הוא שור מאוד טיפוסי בדיוק כמו רוב החברים הגבריים שלי, כולל את אחד האחים שלי. מאוד הסתקרנתי וחיכיתי להשקה והיה לי חשש שמהניסיון שלי יש סיכוי של 90% שאני אשנא את הבושם ואז מה אני אמורה לכתוב?

סוף טוב הכל טוב.
ההשקה הייתה ביום חמישי שעבר במסעדת התרנגול הכחול בתל אביב ובגלל שהבשמים נמכרים אך ורק בכל פרפיום כמה מילים עליהם:
כל פרפיום זו בעצם חנות מקוונת שמוכרת רק בשמים והם נמכרים בחנות הזאת במחירים הזולים ביותר שאפשר למצוא בישראל. אותה הרשת היא הראשונה שהכניסה לארץ את הנושא של בשמי נישה. הקטגוריה הזו של בשמי נישה רק הולכת וצוברת יותר תאוצה בעולם והיא מתחילה להשתלט על חלק מאסיבי משוק הבישום. הבשמים האלו עשויים מחומרי גלם איכותיים יותר, העיצוב מוקפד יותר ואלו בשמים שפונים לאנשים שיכולים להרשות לעצמם את המחירים היקרים של הבשמים האלו. בשמי נישה גם מופצים בצורה מאוד מוגבלת ומצומצמת בעולם - רק בחנויות בוטיק מיוחדות ואתרים מסויימים מאוד. כלומר - זה בדיוק בשבילי!

בהשקה נכח אנדריאס קולור - איש העסקים מהמותג CnR create שהציג לנו את הקונספט האסטרולוגי ואת מותג הבוטיק הצרפתי החדש הזה שאפף אחת מאיתנו לא הכירה בעצם. אחריו דיבר איתו אוליבייה פונה שהוא אמן בישום בינלאומי (צרפתי הורס) שהיה ממש נחמד, הסביר לנו על בשמים, ניפץ מיתוסים וענה על השאלות. הוא חידש לי בכך שהוא אמר שהדרך הכי טובה לבחון אם אנחנו אוהבים ריח של בושם זה לרסס אותו על חולצה שלנו, להניח אותה על כיסא בבית ולחזור להריח את החולצה שעה אח"כ, 4 שעות אח"כ וכן הלאה כדי להבין איזה תווים נשארים לאורך הזמן ומה הריח האמיתי של הבושם. זה כיוון שכשאנחנו שמים בושם אחרי מעט זמן אנחנו פשוט מפסיקים להריח אותו אבל אנשים אחרים מריחים והשאלה היא: מה הם מריחים?
הוא חידש לי כי אני תמיד ידעתי שאמורים לבדוק בושם על הגוף שלנו כי יש עניין של ריח גוף מקורי ששונה בין אדם אחד לאחר. שאלתי אותו על זה והוא אמר שזה לא מדוייק כי מה זה בעצם ריח גוף טבעי? מה נשאר ממנו אם אנחנו משתמשים בשמפו, סבון גוף, קרם גוף, קרם פנים, שפתוון וכו' שלכל אחד מהם יש ריח אחר. בעצם בגלל זה בשמים מריחים אחרת על אנשים שונים - בגלל המיקס עם שאר הריחות שיש עליהם.

אוליבייה פונה
לצערי נאלצתי לברוח מהר מאוד כדי להספיק את הרכבת שלי ולכן לא הספקתי להריח את כל שאר הבשמים של שאר המזלות ולכן אני לא יכולה לחוות דעה עליהם. אני גם חושבת שזה מאוד טרחני לציין לכן כאן את כל 24 הריחות של הבשמים (זה מטורף כשחושבים על זה... הם בעצם השיקו ליין לגברים וליין לנשים שבכל ליין 12 בשמים ע"פ המזלות. זה מטורף!) ולכן אני אדבר על שלי ואכתוב לכן את תיאורי הבשמים הנשיים בלבד שכן - אתן רוב.
אז פתחתי את הבושם שלי בשניה שעליתי לרכבת כי הייתי סקרנית וחסרת סבלנות לגמרי!
ונו, התעלפתי!!!
הם כותבים על לביאות - "מלאות ביטחון, טובות לב, נדיבות, חזקות וחסרות פחד. מרכיבי הריח: תמצית נרולי(מישהו יודע מה זה?!),  פרחית התפוז שמסמלת כריזמה ונגיעות תפוז ואשכולית" אז קודם כל - תודה, אני יודעת שאני מהממת!
וברצינות רגע - זה בושם נעים ונהדר! כבר אמרתי שאני אוהבת ריחות הדריים אז זה יושב נהדר מבחינתי ואני לא יודעת מזה הנרולי הזה אבל זה מוסיף משהו מתקתק שאני מאוד אוהבת! יש משהו בבושם הזה שמזכיר לי את הז'אן פול גוטייה הקלאסיק שאני מאוד אוהבת ואף פעם לא יצא לי לרכוש עבור עצמי, אבל בושם הלביאות יותר מוצלח מהז'אן פול גוטייה. אני דבוקה אליו מאז ההשקה וקיבלתי עליו הרבה מחמאות עד עכשיו אז מבחינתי נרשמה הצלחה מסחררת!
האריזה של הבשמים מאוד מאוד יפה - זאת מתנה נהדרת בגלל הקופסא היפה הזאת. העיצוב של הבקבוק מאוד קלאסי, נקי ופשוט. כמו שאמרתי אני מעדיפה את בקבוקי הבשמים שלי מעוצבים לעייפה ואומנותיים משהו ולכן פחות התחברתי לעיצוב הפשוט. עם זאת -הריח פשוט מפצה בעייני על הבקבוק המשעמם...

הבושם הנשי
הבושם הגברי
עבורכן רשימת המזלות והריחות של בשמי הנשים:

 ARIESטלה -  ישירות, מלאות בטחון, נחושות ומתלהבות, אוהבות התחלות חדשות: ברגמוט מסמל בטחון, עץ האלמוג וסיגליות מחזקים את כוח הרצון ומפתחים את הרגש.
TAURUS  שור - אמינות, מקוריות, דיפלומטיות ובעלות יחסי אנוש מעולים: ורד אלגנטי  עם איכות קורנת, ג'ינג'ר אקטיבי ומלא דמיון, זרעי פרג, נרקיסים ואיריס המעניקים חושניות מוגברת.
GEMINIתאומים- חברותיות וזריזות מחשבה, טובות לב, סקרניות ומלאות חיים: יסמין אוריינטלי מאזן בין גוף לנפש, סחלב מאזן ומרגיע ופרחי מימוזה מוסיפים נגיעה אופטימית.
CANCERסרטן-   חינניות, אוהבות לשתף פעולה עם אחרים, סימפטיות, רכות וסלחניות:  פרח האיריס מעיד על רגישות גבוהה, פרח השיטה מוסיף בטחון עצמי ותקשורת, תפוח ירוק חושני.
LEOאריה- מלאות בטחון, טובות לב, נדיבות, חזקות וחסרות פחד: תמצית נרולי, פריחת התפוז מסמלת את הכריזמה, נגיעות תפוז ואשכולית מעניקים חיוניות כובשת.
VIRGOבתולה- מסודרות ומאורגנות, צנועות, בעלות עומק נפשי: פרח הפרזיה מסמל תשוקה, אגוז מוסקט מעניק צלילות מחשבה, אגס פריך ולימון מוסיפים רעננות חיונית.
LIBRA  מאזניים- עשירות בקסם אישי, אסתטיות ודיפלומטיות, מפיקות את המרב מכל מצב:  ילנג ילנג מעורר תשוקה, מליסה מאזנת ומרגיעה, תמצית יקינטון מחזקת את האינטואיציה.
SCORPIO  עקרב-  חדות מחשבה ומלאות הבעה, עוצמה, תשוקה ועומק אותנטי: אמבר ווניל מעניקים מגע של חושניות, ניחוח אלונים מרמז על עולם פנימי קסום ועשיר.
SAGITTARIUSקשת-  הרפתקניות, אמיצות, בטוחות בעצמן וסובלניות : הורד מרמז על חופש, מגנוליה ותמציות אפרסק רך מגלמות את תמצית החושניות והאינדיבידואליות.
CAPRICORN  גדי-  נאמנות, נחושות בדעתן, בעלות חזון העומדות על שלהן: מסק מעניק טוהר, אמבר מוסיף עומק, אנג'ליקה, יסמין וסחלב מעניקים נגיעה של נשיות.
AQUARIOSדלי-  מתאפיינות ברוח חופשית, בלתי צפויות, ספונטניות ועליזות: תמציות למון גראס מבטאות רעננות, שושנת העמקים מוסיפה עדינות, עשב הטימין מסמל תחכום ושובבות.
PISCES  דגים-  רגישות, חולמניות, מסתוריות, טובות לב ועדינות: פרח הגרדניה מסמל את חיפוש האמת, פרח הקמליה מעניק מגע של קסם וצמח ההליוטרופ מוסיף מגע של מסתורין.

מחיר הבושם המלא הוא 449 ש"ח ולרגל ההשקה הוא עולה 299 ש"ח ולרגל ההשקה והשנה החדשה יוענקו 10% הנחה לילדי המזל שיקנו את הבושם בחודש המתאים. בעייני זה מחיר ממש אחלה לבושם שהוא כל כך ייחודי וטוב ואין ספק מבחינתי שארכוש אותו שוב. לפי החומר שקיבלתי המחיר הוא ל 50 מ"ל לבושם הנשי שהוא א.ד.פ ו 100 מ"ל לבושם הגברי שהוא א.ד.ט מה שלא נשמע לי הגיוני ואולי זאת פשוט טעות אני אברר ואעדכן!
האתר של כל פרפיום:  http://www.callperfume.co.il

ה
בעייתיות הכי גדולה מבחינתי עם הבושם הזה (ותודה לשיר (PointOfFashion) שהעלתה בפניי את הבעיה כי אני אפילו לא חשבתי על זה ואגב, שירהייתה פשוט לבושה מהמם ובאשמתי לא צילמתי אותה :( ) היא שאי אפשר להריח אותו בלי לרכוש אותו. הרי הוא לא משווק לפארמים, אז אתן בעצם לא יכולות להתנסות בו לפני שאתן רוכשות אותו וכשרוכשים מהאתר ופותחים את האריזה אי אפשר להחליף אם לא אוהבים את הריח. לבעיה הזאת ענה לנו מנכ"ל כל פרפיום זה שבעתיד יפתחו חנויות בוטיק שיחזיקו את בשמי הנישה. מתי בעתיד? לא ידוע...
כפי שהראתי לכן בפוסט הקודם, זה מה שלבשתי להשקה(תודה לדיאנה "שמה עין" על הצילום השמאלי):
שמלה מהקיץ של רנואר, גרביונים וצעיף מ HM, סריג מרנואר, נעלים מגזית, תכשיטים של אמא וחיוך מאבא P: 


האיפור היה עם פלטה חומה של אסתי לאודר + צללית חומה של בורז'ואה, איילינר מודגש ושפתון אדמדם שהוא למעשה ערבוב של 2 עפרונות שפתיים גלוסיים של פופה.


ואם כבר דיאנה, היא פשוט הייתה לבושה הורס ואני חייבת לשתף אתכן!
דיאנה לובשת שמלה של קסטרו, ג'קט מהוניגמן, גרביונים מHM, נעלים ישנות של ניין ווסט ועונדת שרשרת של ג'ולס ועגילים של רביד.
היו המון בלוגריות בהשקה הזאת ולשם שינוי נראה לי שכדאי שתקראו את הפוסטים של הבנות האחרות כדי לדעת מה הן חושבות על הבשמים שהן קיבלו וסביר שחלק מהן נולדו לאותו מזל שלכן והן תוכלנה לתת לכן איזשהו מושג לגבי הבושם...
אם אתן מחליטות להזמין אותו שגם הייתן בהשקה - אני ממש אשמח לדעת מה אתן חושבות על הבשמים ואיך הריחות של הבשמים האחרים בעיניכן! בכלל אשמח שתגיבו לפוסט, תספרו לי איזה בשמים אתן אוהבות, תיידעו אותי אם אנחנו חולקות אהבות P:
דבר קטן ואחרון אבל חשוב:
יש תחרות בין הבלוגריות לגבי הפוסטים על ההשקה שלפיה למי שיהיו הכי הרבה לייקים ("אהבתי") מהפייסבוק על הפוסט חודש אחרי פרסומו תזכה בבקבוק בושם של המזל שלה שהוא לאספנים! בניגוד לבושם הרגיל בקבוק הבושם הזה מעוצב בצורה מהממת! זה פשוט פסל! מדהים מדהים! אז תעשו לי טובה ותלייקקו אותי! כרגע אתן 266 מנויות במסרים ובמייל אם כולכן תעשו לי לייק (ממש פה בסוף הפוסט מצד שמאל!) יש סיכוי טוב שאני אקבל את הבושם לאספנים. אני בד"כ לא משתתפת בתחרויות לייקים כי הסיכויים שאזכה קלושים, אבל הפעם אני ממש רוצה את זה! אז אני ממש ממש מבקשת מכל הלב שתעשו לייק לפוסט ואם תוכלו לחלוק בפייסבוק שלכן ולבקש מהחברים שילקקו את הפוסט אני אשמח(רק תבהירו ותשימו לב שצריך להיכנס ללינק ולעשות לייק על הפוסט עצמו - כאן בתפוז ולא בפייסבוק עצמו)
אני ממש מקווה שנהנתן מהפוסט! כרגיל אתן מוזמנות לבקש פוסטים על נושאים שאתן רוצות (לא שכחתי את פוסט החגורות והתלתלים!), להגיב ובבקשה בבקשה אל תשכחו לעשות לפוסט לייק!

תודה,
נשיקות ומלא אהבה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה