יום שישי, 24 בפברואר 2012

אאוטפיטים, עדכונים ו"יש לי מה להגיד על זה!"


בטח אתן שואלות את עצמכן:"שני פוסטים באותו שבוע?! מה עשינו שמגיע לנו כל הטוב הזה?!" קוראים לזה : זוהר מתחמקת אנושות מהלימודים.



פעם היו מתלבשים יותר טוב
זוכרים את הקטע הזה שלי שאני נורא מבקשת שלא ילבשו שחור בחתונה שלי כי זה ממש מוציא אותי מדעתי? אז הצצתי באלבומים בבית שלי כדי לראות מה היה פעם, כמעט ולא מצאתי אנשים בשחור. למעט 3 הדודות המכשפות של אבא שלי (3 אחיות, בהירות עם שיער חלק שחור שלובשות כולן תמיד שחור ושמות אודם אדום. תמיד.) אז חשבתי ככה לשתף אתכן בתמונות, בעיקר של אמא שלי שהיא פשוט כוכבת ויפייפיה ברמות :)
אז זה מהחתונה שלהם. שימו לב לסבתא משמאל (ז"ל) שלובשת שמלה בבורדו, לסבתא ליד אמא שלי (שתבדל לחיים ארוכים!) שלובשת תכלת, לאחות ההיפית של אבא מצד ימין ולזה שכל הגברים לובשים בגדים מחוייטים! (וכן, אמא שלי מהממת)
אמא שלי בהנחת תפילין של אחי. האורך של הג'קט נוראי עבורה אבל כנראה שזה מה שהיה באופנה D: הכובע פשוט מדליק!
משפחה מאושרת ולבנה באחת הבר מצוות וכן, זאת אני שם. קלטתן את רגליי הדרדסית של אמא שלי? גם זה בול נעלי העקב של דרדסית וגם זה במידה 35.
בהחת תפילין של אח אחר. אמא שלי בשמלה תכלת שהיא תפרה(!) ואחותי בורוד. אני חולה על צבעים פסטליים! חולה!
באותה הנחת תפילין, הסבתות בכחול ובתכלת. אני מתה על זה שסבתות ממוצא מזרחי תמיד לובשות שמלות שנראות נוחות, קלילות, מכובדות ומחמיאות. החגורה שמדגישה את ה"מותן" והחזה, הגזרה שמטשטת בטן של 9-10 הריונות והאורכים המכובדים. כואב לי קצת שלי כבר לא תהיה תמונה כזאת מהחתונה שלי. סבתא כורשיד מצד שמאל נפטרה לפני כמה שנים.
אמא ואבא שלי בבריתה שלי. מסתבר שירשתי גנטית את האהבה לנקודות.
זוכרים את הקונבנציה הזאת שאסור לאפחד חוץ מהכלה ללבוש לבן? מסתבר שזה לא היה קיים פעם. אמא שלי וסבתא שלי עם דודה עדנה בחתונתה, כולן בלבן! (אגב, אני לגמרי מאשרת ללבוש לבן בחתונה שלי)
תמונה עכשווית - בתחילת השנה דוד ודודה שלי חגגו חתונת זהב. הלכנו לחגוג איתם ודודה שלי פשוט הייתה מהממת!!! האישה הזאת צריכה לשמש דוגמא לכל מיני שמנות ומלאות שלובשות רק שחור ומתלבשות בצורה כל כך כבדה ומבוגרת. היא לא רזה, לא צעירה (בת 70! הייתם מאמינים?) לובשת שמלה מקסימה מסאטן ותחרה בצבע שמפניה-זהוב עם שרוולון תחרה מקסים והיא פשוט נראית מדהים!!! אני מעריצה אותה על הרבה דברים שהיא עשתה בחיים שלה ואוהבת אותה מאוד, זה רק עוד משהו אחד קטן שהיא יודעת לעשות מושלם לטעמי - להתלבש.
וצ'ופר - איך שהייתי חמודה... אין לי מושג מה קרה בדרך....
ועוד צ'ופר - ככה ילדים ברוסיה מתלבשים ליום הראשון בבית הספר. פשוט לא ייאמן. מה הסיכויים שזה יקרה במדינת הצ'חצ'חים שלנו? הלוואי שאנשים יתלבשו ככה לחתונה שלי. (כן אלכס נראה כמו ילד ממשפחה אדמס והילד המוזנח מימין נחשו מה? חזר לרוסיה מישראל!)
קסטרו, הרזון החולני וביונסה
 אני מלינה רבות על קסטרו. על איכות הבגדים והמידות (שאפילו פגישה עם הסטייליסטית שלהם לא שיכנעה אותי אחרת) ובעיקר על הפרזנטוריות הרזות מידי שלהם שמשמשמות אידיאל יופי חולה בעייני. זה התחיל מגל גדות שתמיד אמרו כולם "זה טבעי" עד ששלפתי תמונות שלה מארכיוני הגוגל כדי להראות שלא, זה ממש לא טבעי והבחורה שקלה לפחות 10 קילו יותר פעם ונראתה ממש טוב. מאז גל הספקה להצטלם לקטלוג שלהם כשהיא בחודש 7 ורזה עד כאב (וילדה את "אלמה" בחודש 8, שאני באמת לא יודעת אם זה קשור). מבית החולים היא יצאה בסקיני ג'ינס צמוד ובמידה שהייתה בה לפני ההריון. רותם סלע אגב שילדה חודש אחרי עמדה בתחרות ויצאה גם היא מביה"ח בסקיני ג'ינס במידה הישנה.
השבוע קראתי שיש להם פרזנטורית חדשה. קוראים לה "לירז דרור" ואלו כמה מהתמונות שהתפרסמו בכתבה ב XNET עליה.
הדבר הראשון שחשבתי לעצמי היה : וואו, הם ממש ממשיכים באותו קו של רזון קיצוני שנראה חולני ומסוכן. מפליא אותי שחברה כמו קסטרו שפונה לקהל כל כך צעיר מרשה לעצמה לשים כאידיאל יופי ומודל לנערות צעירות בחורה שנראית ככה. אני לא הבנתי כל כך מתי עצמות בולטות הפכו למשהו בריא ויפה. הדבר השני היה: מעניין, השם מוכר אבל אני לא מכירה את הבחורה. בדיון על הקיר שלי בפייסבוק אנשים טענו שזה מבנה הגוף שלה וככה היא נראית ואני נגד יופי רזה (באמת? אני חולה על בר רפאלי, מורן אטיאס, אור גרוסמן, אסתי גינצבורג, גס'יקה אלבה, שרליז ת'רון, סקרלט ג'והנסון - למיטב ידיעתי, הן כולן בחורות רזות. אני נגד אידיאל יופי של רזון קיצוני שמעודד הפרעות אכילה ודימוי גוף נמוך ושלילי! לא נגד רזות!) ואז חברה שלי ליטל הפנתה את תשומת ליבי לכך שהיא לא תמיד הייתה כל כך רזה והציעה לי לחפש בגוגל תמונות שלה. זה מה שמצאתי:
הייתי פשוט המומה. קודם כל מזה שאני מכירה אותה, את הפנים שלה. היא פשוט רזתה כל כך שהיא נראית כמו אדם אחר לגמרי, בחיים לא הייתי מזהה שזו אותה בחורה. רוב התמונות שלה מציגות אותה בהלבשה תחתונה, כדי להיות דוגמנית הלבשה תחתונה דוגמנית צריכה להיות מה שנקרא "בומבשל" - היא צריכה להיות עם קצת חזה וגוף רזה וחטוב אבל לא רזה מידי. היום במצב הנוכחי שלה, אני בספק אם היא שוב תדגמן הלבשה תחתונה. הבחורה הבתמונות הישנות היא במידה 36 לכל היותר. רזה לכל דבר. מאיזשהי סיבה היא בחרה לרדת במשקל, כנראה שהסיבה היא עבודה בחו"ל. דוגמניות ישראליות לא עושות מסלולים כי הן לא מספיק רזות (בר רפאלי למשל). שאפחד לא יחרטט אותי או אתכן שזה מבנה גוף. כדי שבחורה שהיא מראש רזה תאבד ככה את החזה שלה ותגיע למצב שעצמות בית החזה והצלעות יבלטו כל כך היא צריכה לרדת 10 קילו. 10 קילו של מה? של שרירים. תראו את שרירי הבטן היפים שלה בהלבשה התחתונה ותעלו למעלה. לא נשאר מהם כלום, רק עצמות... פשוט עצוב.

אז פניתי לקסטרו על הקיר שלהם בפייס ושאלתי למה ככה? צילמתי לכן את הדיון הקצר:
מה אני אגיד לכן, אני באמת מחכה ליום שבו מישהו יתעורר כבר מהסיוט המוגזם הזה. כי בינתיים? אני רק פוגשת עוד ועוד נשים עם הפרעות אכילה, דימוי גוף שלילי וככל שהן רזות יותר, המצב מחמיר. אבל איך מישהי במידה 38 תוכל לתפוס את עצמה כרזה שאידיאל הרזון והיופי הוא בערך 4 מידות מעליה?! ואיך מישהי במידה 42 כמוני אמורה לחשוב שהיא רק מלאה כשקים בוסי במידה 38 מדגמנת למידות גדולות? :/ נמשיך מזה לנושא דומה אבל שונה:
ביונסה
יש לי אובססיה רצינית לביונסה, אני מאוד אוהבת את המוזיקה שלה ואותה וכידוע היא ילדה תינוקת מתוקה לפני חודש בערך, ועכשיו התפרסמו תמונות ראשונות שלה. אני מקווה שהדוגמניות והסלבס הישראליות ילמדו משהו על איך אישה חודש אחרי לידה יכולה עדיין לא לחזור למשקל שלה ועדיין להיות יפייפיה, קורנת ומלאת ביטחון עצמי. אשריה של מי שחוזרת אחרי יום לגודל שלה מטבעה, אבל בישראל זה נהיה הנורמה, הסטנדרט. עד כדי כך שכשהתפרסמו התמונות האלו בוווינט העורך מצא לנכון לכתוב "ביונסה מקנאת בגל ורותם" והתגובות על התמונות האלו בקבוצה הישראלית של ביונסה בפייס היו "מסכנה איך היא השמינה". בעייני היא נראית מדהים.

נעבור למשהו חיובי : קצת אאוטפיטים מהשבוע החולף
אמנם התאורה בחנות לא ממש מחמיאה לי, אבל שיהיה... הסריג הזה חדש מתמנון, העגילים והצמיד מקסטרו ולצערי הצמיד נקרע אחרי 3 שניות :/
סריג ישן נושן מ HO, ג'ינס של קסטרו, פרח בשיער ועגילים אלוהים יודע מאיפה.
כי הצבעים כך אמרו לי מתעוותים בצילום אציין מה הם: החצאית בירוק זית, הסריג חמרה, הגרביונים חומים. החצאית מגולף, גופיה וסריג מרנואר.
מחזור של משהו מוצלח שכבר לבשתי, שמלה ישנה של רנואר, סריג ותיק גם כן, גרביונים ישנים מ HM. לק ירוק משגע של ג'ייד.
סליחה על התאורה האיומה... חצאית ירוקה, סריג עבה מחוץ לחצאית (זו אותה אחת מלמעלה), גרביונים בחרדל, תיק חדש מרנואר ואקססוריז ולק מוכרים.
 עוד אאוטפיט של "נתקעתי עם ככה וככה בגדים אצל אלכס וזה מה שהצלחתי להוציא מהם". הכל של רנואר, הגרביונים של המשביר או משהו כזה. האגס מורידות מהיופי של ההופעה אבל זה טוב כי בלעדיהן זה מאוד סקסי ולא לביש ביום יום. את האיפור עשיתי עם פלטה חדשה של קליניק שאפרט עליה בסוף.
אחרון חביב - גופיה ישנה של רנואר, גם הסריג. החצאית מגולף, גרביונים וצעיף מ HM.
התחדשויות האיפור האחרון שלי - מקליניק.
היה מבצע על הצ'אבי סטיקס, הם עלו 70 ש"ח במקום 124. אז קניתי 3 כי שלי עומדים להיגמר, זה מוצר שאני מאוד אוהבת. ואז היה צריך להוסיף משהו בשביל לקבל את המתנה השווה אז קניתי רביעיית צלליות ב 100 וקצת ש"ח - הכל יצא 350 ש"ח וקיבלתי מתנה מוגדלת כי אני נג'סית :)
וכי אני יודעת אתן ממש רוצות לדעת פרטים על החתונה אז עידכון קל וזריקת עצם:
אתמול חברה שלי שמסדרת לי את השיער עשתה לי תסרוקת ניסיון - יצא פשוט מהמם! יש כמה תיקונים קטנים אבל בדיוק בשביל זה עושים ניסיון! תמונה של השיער שלי אחרי הרולים לפני שפתחנו אותם (סליחה על זה שאני נראית מזעזעת. אחרי עבודה ובלי איפור)
זה מה שנשאר אחרי שפירקנו. התוצאה כ"כ יפה שאני שוקלת מאוד לקנות לעצמי רולים וכובע יבוש כדי לשחק ככה עם השיער לפעמים.
עכשיו חוצמיזה היא הביאה איתה את שמלת החתונה שלה (היא קנתה אותה והיא היתה גדולה אז היא הזמינה אחת זהה במידה קטנה יותר) שאני שוקלת לקנות וללבוש בשבת החתן (כמובן עם שרוולון) אבל מדדתי אותה עם נעלי עקב אדומות ורולים על השיער וזה פשוט הצריך תיעוד! קודם כל - זאת הפעם הראשונה בחיים שלי שמדדתי שמלה עם פעמון מלא שנראית עליי מדהים ולא משמינה אותי בטירוף. שנית - הבד הוא סאטן איכותי ומדהים! והדבר האחרון המדהים הוא שאני לא לובשת חזיה, יש לשמלה עצמות איכותיות מאוד. פשוט קלאסה. גם אם לא אקנה אותה ברור לי שאזמין לי מתישהו אחת בצבע יותר שמיש לאיזה אירוע :) אם זה היה תלוי רק בי - זו הייתה השמלה השניה שלי. אבל זה לא יקרה :)
עד כאן להיום, נתראה בפוסט הבא! :)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה