יום שבת, 17 במרץ 2012

אאוטפיטים, התחדשויות ו"יש לי מה להגיד על זה!"


היום אני חושבת שנתחיל דווקא מאאוטפיטים לשם שינוי, נראה לי שיהיה מדליק לי ולכן :)
אני אתחיל בהקדמה קטנה לגבי כמה מהאאוטפיטים שאתן הולכות לראות - אני משתתפת בפורום "אופנת נשים" (גם חלקכן...) ופברואר הגולשות הכריזו על חודש ללא קניות ובמהלכו היו כל מיני אתגרים כמו "שבוע בלי שחור" ו "להוציא משהו מהארון שלא לבשתן וללבוש" אז אם מדובר בתמונה שהיא חלק מהאתגר - אספר לכן מה הוא היה :)





פה לבשתי משהו שמזמן לא לבשתי, שמלה ישנה ישנה של רנואר. החגורה חדשה מרנואר, את העגילים אתן מכירות והלכתי על איפור "אין לי זמן להתאפר" = איפור מינימלי בעיניים ואודם אדום (מדובר ב Red ו Lady Danger של מאק), הלק הוא "רבישינג רד" של ג'ייד.
אתגר "מנוכורומטי" אז הלכתי על שחור-אפור כי זה הכי קל :)
השמלה ישנה מאוד מ H & O, החגורה ישנה מרנואר, הסריג ישן מטי שירט, גרביונים של קאןקאן, סיכה ישנה מקסטרו, איפור מעושן עם שפתיים ורדרדות ועגילי כוכבים ישנים כל כך שאני לא זוכרת מאיפה הם. צילמתי עם נעלי עקב ויצאתי עם אגס מטעמי נוחות.
אתגר "שילובי הדפסים" - הלכתי על מנומר כי זה הדפס שיש לי הרבה וכי זה אאוטפיט שכבר לבשתי :) השמלה ישנה של רנואר, צעיף ישן מHM, הפרח בשיער חדש מHM - קניתי אותו גם בשמנת ובורוד :) הלכתי על איפור מעושן למוות!
האתגר היה ללבוש ג'ינס וטי שירט בצורה אחרת. מבחינתי אחרת זה לא עם אגס ועם חולצה בחוץ! הג'ינס של קסטרו, החולצה מרנואר, המגפונים של גזית, האיפור סתמי לגמרי והפרח ישן מקסטרו.
האתגר היה ללבוש שילוב צבעים נועז ולא שגרתי. אז עבורי ירוק כזה ואדום זה לא שגרתי. נועז זה לא ממש היה D:
גופיה ישנה מטי שירט, חצאית ישנה מגולף, סריג מרנואר, עקבים של פלייפוט. לא רואים אבל האיפור בגווני הירוק של הסריג :)
התחדשות!! מעיל טרנץ' אדום משגע מ HM - 250 ש"ח. הוא לא רע, אבל רחוק משלמות. הבד שלו טוב, הכפתורים לטעמי, הגזרה הכללית לא רעה (הוא מעיל flare - מעיל עם גזרה מתרחבת, גזרה שממש מחמיאה לי) אבל בעייתית - לקחתי מידה 42, הוא נסגר לי על החזה אבל צפוף מאוד. מאוד גדול לי במותניים והשרוולים לתחושתי קצת קצרים. התפרים לא מדהימים, יש הרבה חוטים שיוצאים, הכפתורים לא תפורים טוב. אבל! יש בו בטנה, שזה משהו שכמעט ולא מצאתי בארץ, והוא דיי זול.
החצאית מגולף, הגופיה ישנה ממנגו, גרביונים ישנים מHM, איפור עדין בורודים וחומים.
השבוע היה יום אחד שרבי וברורררררררררררר שאני ניצלתי אותו כדי להוציא שמלת פינאפ מהארון! כל כך התגעגעתי אליה!!!!!!!!!!!!! שמלה של hell bunny, את הפרח והנעליים אתן מכירות, שרשרת פנינים לא מעובדות משולשת של אמא והאיפור היה ממש טבעי כי לא צריך יותר מזה עם שמלה כזאת :) קיבלתי הרבה מבטים, מחמאות ותגובות D:
יום אחרי זה היה קריר שוב, אז חזרתי לבגדי חורף. שמלת סריג מתמנון, חגורה מרנואר, גרביונים ממון, פרח בשיער מקסטרו, אגס והטרנץ'. האיפור היה הוליווד גלאם באפור. הלק במציאות הוא זהוב-סגול שכזה של לייף, הצמיד ישן של גולף.
ומיום אביבי ונחמד, שמלה של נעמה בצלאל, גרביונים של קאן קאן ואיפור עם אוריינטציה פינאפית :)
וממש מלפני יומיים - שמלת סריג של תמנון בורוד, גרביונים וחגורה שחורים וזוג הנעליים המדליק ביותר שברשותי - אירגיולר צ'וייס. היה מדליק לראות אנשים שבוהים לי ברגליים... האיפור היה מעושן כבד וירוק שהתאים לנעליים :)
עוד אחת של האיפור:
התחדשויות!
אז כן היו לי עוד כמה התחדשויות חוץ מהמעיל, התמונות הן מהאתרים כי הבגדים עדיין לא נחנכו, בעיקר כי הם קיציים :)
שתי החולצות האלו נקנו מרנואר רק שאת הירוקה רכשתי בצהוב בננה שיראה ממש טוב עם שיזוף הקיץ שלי. הלבנה עולה 190 והצהבהבה (שבאה בצהוב, ירקרק, אפרסק, כתום בהיר, אדום קורלי) עולה 140. הקולקציה שהגיעה לרנואר פשוט מדהימה. לא ברור לי למה תצוגת האופנה הייתה כזאת גרועה וספורטיבית, אבל בחנות יש קולקצייה קייצית, צבעונית מאוד, עם המון שמלות יפייפיות. הרבה צבעי גלידה פסטליים, הרבה צבעים חזקים, הרבה לורקסים ופאייטים, קרושה ותחרות  - טרנדים לוהטים בקיץ הקרוב.  
אני לא מרבה לקנות בגדים בזארה אבל השמלה הזאת מושלמת מבחינת צבע וגזרה והיא פשוט נראית עליי מעולה. מדדתי אותה בעזריאלי ולא היה להם אותה ב L אז התקשרתי לשירות הלקוחות שחזרו אליי מהר מאוד והעבירו לי שמלה במידה שלי לקניון מלחה. אני חייבת לציין לטובה את שירות הלקוחות אבל אני קצת המומה מזה שצריך לפנות לשירות לקוחות בשביל העברה של פריט. ברנואר זה משהו שמנהלת הסניף עושה במקום. בזארה הם אפילו לא יכולים לבדוק בקופה איפה יש עוד מהפריט הזה במידה הנכונה. הזוי לאללה.
התנסויות
קיבלת להתנסות לק של OPI מקולקציית "הולנד" - קולקציית האביב המדהימה שלהם. יש לו צבע ורדרד עדין ושימרי שמאוד אהבתי ויתאים לי יופי לקיץ! הלקים של אופי מחזיקים עליי מעולה ואני ממליצה עליהם בחום :) ושמו המדליק pedal faster Suzi! הסווטץ' כמובן מסקרנג'י...
על כלבלוגריות מגעילות ועיתונים פחדנים
מזמן לא התעצבנתי על משהו, אז היקום היה חייב לאזן את העניין...
בשבוע שעבר הייתה הפקת אופנה על בלוגריות באחד מהמגזינים בארץ שלא שמעתי עליה עד שהגיעה לאוזניי הבשורה המחמיאה אך מעצבנת שרצו שגם אני אשתתף בהפקה הזו. מה קרה? שתיים מהבלוגריות שהשתתפו בה הטילו על השתתפותי "ווטו" (מה? חזרנו לכיתה ג'? חרם? פור ריל?). האמת? זה עצבן אותי פחות ממה שהייתן חושבות שזה יעצבן אותי. למה? כי זה נורא מחמיא לי שאני כל כך מאיימת על שתי הכלבלוגריות האלו (שאגב, הן בעיקר בלוגריות שעשו מעצמן גדולות וחשובות, אבל אין שום דבר שמאשרר את מה שהן עשו מעצמן) שהן מרגישות צורך להטיל עליי ווטו. אם הייתה לי הזמנות להשתתף בהפקה כזו עם שתי בלוגריות שאני לא סובלת(והיי! עכשיו יש עוד שתיים ברשימה!) הייתי לוקחת אותה בשתי הידיים ומוכיחה כמה שהן הרבה פחות טובות ממני. אבל כנראה שהן מספיק מודעות לעצמן בכדי להבין שהן פשוט מאוד לא יכולות להיות יותר טובות ממני.
מעבר לזה לעובדה שהפקה כזאת משמעותה הרבה חשיפה וחשיפה מבחינת מי שעובד בתחום מכניסה עבודה. אני פשוט המומה מזה שיש נשים ואנשים בעולם הזה שמרשים לעצמם להתעסק עם פרנסה של אחרים רק בגלל האגו הגדול שלהם. אבל זה בסדר, יש אלוהים בשמים והוא מחזיר לכל אחד באותו המטבע בדיוק.
בנוגע למגזין אני חייבת להגיד שממש עצוב לי לשמוע שמגזין יכול להיות כזה פחדן ולעמוד דום בגלל שתי בלוגריות בינוניות במיוחד עם אופי של דיווה חולת נפש וכמה קשרים. אותי בתור קוראת(וגם את כל מי שישמע ושמע ממני על הסיפור המלא) הם הפסידו.
משהו חיובי לסיום
השבוע נתקלתי במישהי שקוראת את הבלוג ורואה את הסרטונים שלי ביוטיוב (את פה? את קוראת? מהממת!) שאמרה לי דברים שהכניסו את כל הדברים לפרופורציות. הבחורה הזו אמרה לי שהיא מכירה אותי מהבלוג, החמיאה לי המון ואמרה לי שאני לא מבינה שאני הצלתי את החיים שלה. התעקשתי לתקן אותה "כן, זה משפיע על אנשים" והיא התעקשה: לא משפיע, הצלת לי את החיים. היא סיפרה לי שהיא לא יכלה להסתכל במראה ולכן לא היו לה כאלו בבית. היא לא הייתה יוצאת מהבית, לא עם חברים ולא לדייטים והיא פשוט לא יכלה לסבול את עצמה. התגובות הלא נעימות שהיא קיבלה מהסביבה רק הוסיפו לתחושה הרעה שלה. היא התחילה לקרוא את הבלוג והתחילה להתעמק בנושא של שינוי הדימוי העצמי, קבלה ואהבה עצמית ומשם היא התחילה להשקיע יותר במראה החיצוני שלה (היא הסתפרה אצל חיים!) והתחילה לאהוב יותר את עצמה ולהרגיש יותר בטוחה בעצמה כך שהיא יוצאת עם חברים ויוצאת לדייטים היום.
אני פשוט עמדתי מולה נרגשת, מחוייכת ונתתי לה חיבוק ענקי. מבחינתי? הבחורה האחת הזאת שווה את הכל. את כל התגובות האיומות שגורמות לי להרגיש כל כך רע, את כל ציד המכשפות, את כל הבלוגריות המרושעות - זה שווה הכל. אם בחורה אחת אומרת לי שהחיים שלה פשוט ניצלו בגללי, בגלל הבלוג הזה, אני יודעת ברמה היותר גבוהה שאם מחר אני אמות, אני אהיה מאוד שלמה עם התרומה שלי לעולם הזה ועם הבנאדם שאני. זאת לא הפעם הראשונה שאני מקבלת תגובה כזאת, אבל זאת הפעם הראשונה שאני רואה אותה מול הפנים שלי וזה מאוד טלטל אותי, במובן הכי טוב שיש.
ואם את קוראת את זה - שתדעי שהשפעת עליי לא פחות בזה שפנית אליי ואמרת לי את הדברים האלו ואני לחלוטין מעריצה אותך, כי אני יודעת ממקום ראשון כמה קשה לעשות את השינוי הזה! את באמת מיוחדת ומהממת ויש לך במה להתגאות ומה לאהוב בעצמך!
אחרי שסיימנו בנימה חיובית,
שבת שלום יקרות שלי!
נשיקות!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה