יום חמישי, 29 במרץ 2012

אאוטפיטים, עדכונים ו"יש לי מה להגיד על זה!"


נראה לי שאתן דווקא מחבבות את זה שאנחנו מתחילות עם אאוטפיטים, אז נתחיל עם אאוטפיטים! :)
מתחיל קצת להתחמם אז האגס הולכות ונעלמות קצת מהאאוטפיטים שלי לשמחת רוב האנשים וגם לשמחתי.
הסריג של רנואר, ג'ינס של קסטרו, צעיף של HM, מעיל ישן של מנגו, מגפונים של גזית וגולת הכותרת: השרשרת החדשה שלי שלחלוטין מזכירה לי תכשיטים מרוקאיים שכרגע אני באובססיה אליהם כי אני עושה סמינר עליהם :)



שילוב לא קונבנציונאלי שרציתי מזמן לעשות! סריג ישן מאוד של H & O, חצאית מגולף, גרביונים שחורים אטומים ומגפיים של סטיבי. הפרח בשיער מ HM, איפור עדין ומור ולק מטאלי של שיק שאני אפרט עליו בהמשך.
זה גם שילוב שרציתי לעשות ולא יצא לי. הסריג מהחורף האחרון של H & O, חצאית של גולף, גרביונים ממון, חגורה מקסטרו ומגפונים של גזית. העגילים המדהימים של נטע לבנה, הצעיף החדש שלי מהיריד באוני' והאיפור היה עדין עם איילינר מודגש.
כבר אמרתי לכן שאני ממש אוהבת את זה שמתחמם? :)
אז סופסוף השמלות מתחילות לצאת מהארון. היא נלבשה רק עם הקרדיגן כי היה קפוא! המגפיים של סטיבי, הטרנץ' מ HM והאיפור פשוט למדיי :)


אז היינו סופ"ש ארוך באילת :)  וחנכתי את השמלה החדשה שלי מזארה (200 ש"ח) שאני קצת פחות מרוצה ממנה ממה שחשבתי. ואת הצמידים המדהימים שלי מ H & O. (הנוצות לא מצויירות אלא "כלואות" בתוך הצמיד!!!). לא הספקתי לצלם אבל האיפור היה זהוב חום עם איילינר עבה והפנים היו מאוד נקיות עם היילייט, סומק כתמתם וגלוס באותו גוון. הלק הוא שיק 904 - metalix citrine וגם עליו תכף נדבר.
משלשום, חולצה וחצאית מגולף מתחילת החורף, חגורה מרנואר, גרביונים מנוקדים מקאןקאן, איפור טבעי עם איילינר מודגש.
אחד אחרון מאתמול, עם חפירה על חשבון הבית.
הג'ינס הזה הוא סקיני ג'ינס, בהיר מאוד, צמוד, מידה 42 של רנואר אחרי הצרה (שעכשיו אני יכולה להגיד לכם בוודאות: המידות של רנואר קטנות משל קסטרו) ונמנעתי מללבוש אותו כל החורף כי השמנתי. אבל נורא רציתי, וגיליתי שאני נכנסת לתוכו. והרגשתי נורא נורא כוסית היום וממש טוב עם עצמי. משהו בשכבות הזכיר לי את "סרינה" מגוסיפ גירל.
הסריג והגופיה גם הם של רנואר. השרשרת מלמעלה, המגפונים מגזית וזה הצעיף החדש....
האיפור היה מושקע במיוחד כי קיבלתי השראה מכל צבעי הגלידה ששטפו את עולם האופנה...
הנה משהו מדליק במיוחד...
בפורום אופנה מלאה יש בחורה מקסימה שקוראים לה "האישה של רנואר". היא זכתה בליבי כבר עם הכינוי, כי אני כל כך אוהבת את רנואר ואת הנשים שהוא צייר. היא אישה שמנה שמתלבשת צבעוני, מחמיא ונהדר. אני אוהבת אותה מאוד והיא אוהבת אותי והשבוע היא קיבלה השראה מאחד האאוטפיטים שהעלתי ולבשה משהו עם צבעוניות דומה, אז החלטתי לחלוק זאת איתכם.

ביקורות, סקירות ושאר ירקות!
שמפו להרגעת הקרקפת נגד קשקשים של ד"ר עור
נתתי לחצי שלי להתנסות כי המצב שלו היה לא משהו ואני לא ממש בעלת קשקשים. הוא אומר שחל שיפור ניכר במצב, אבל הקשקשים לא נעלמו לחלוטין. למוצר יש ריח של כלום, כמו לרוב המוצרים שנחשבים למוצרים רפואיים/לא עממיים או יוקרתיים אלא יותר "מדעיים". אני חושבת שמתוך 10 מגיע לו 8. כי הרוב עברו והשימוש הוא רק שבועיים וחצי ולא רציף והכי באסה זה הריח שלו.
המחיר שלו הוא 54.99 ש"ח ל 250 מ"ל שבעייני זה ממש ממש זול למוצר טיפולי.
 B.B Cream של גרנייה
מוצר חדש שסחף אחריו הרבה מאוד נשים וכנראה שבצדק, בגלל שמבחינתי זה יותר איפור מטיפוח עשיתי עליו סרטון סקירה לערוץ היוטיוב, כאן:
אקו- שיק, Madeo
אני כבר תקופה מסויימת מקבלת קומוניקטים על תכשיטי מדאו, שהם "אקו שיק" - אקולוגיים, עשויים מחומרים ממוחזרים. ותמיד זה לא ממש עשה לי את זה, אבל הפעם ממש ממש עשו לי את זה שתי השרשראות האלו:
זה האתר שלהם ושם יש רשימת חנויות שבהן ניתן לרכוש את התכשיטים:
 http://www.madeo.co.il/
לקים מטאליים של "שיק"
חברת שיק עברה איזשהו מיתוג מחדש, פתאום נותנים שמות ללקים, מוציאים קולקציות חדשות כל הזמן... הקולקציה הזו קצרה לי מתמונות היח"צ שראיתי. זה היה נראה לי ממש מיוחד, עם גוונים יפים ואז נתקלתי בקולקציה על המדף ובלי להתבלבל רכשתי 4 גוונים ב 20 ש"ח האחד. בפועל הם פשוט אכזבה גמורה. הלקים נראים מטאליים בצורה מאוד זולה שלא מתקרבת לגימור של ג'ייד או אורלי והעמידות על הפנים. על בסיס וטופ שג'ייד מחזיקים שבוע הלקים מתקלפים אחרי יום!!!!!!! אכזבה היסטרית. את ה 4 אפילו לא טרחתי כבר לנסות והם כולם יועברו לאחר כבוד לאחייניות שלי.
מימין:
 907 - smashing blue,
906 - peacock,
904 - citrine gold
אילת :))
הייתי סופ"ש באילת עם אלכס ועוד זוג חברים שלנו, זה היה פשוט אוויר לנשימה עבורי. זו הפעם הראשונה שלי באילת בנופש, הייתי רק בטיול שנתי בכיתה ח' או משהו כזה... ופשוט לא עשינו כלום. ביליתי את רוב הסופ"ש בביקיני לצד הבריכה ופשוט התענגתי על כל שניה של בטלה. אני עוברת תקופה מאוד מאוד עמוסה (מישהו אמר 3 עבודות ולימודים = חוסר חיים?) והאמת שגם הזוגי שלי באותו מצב, זה הכניס אותי למצב רוח מאוד מאוד עגום לא מזמן כשהבנתי שלא יצאנו המון זמן מרוב כסף, חיים וזמן. ממש מצאתי את עצמי נשברת ולא מצליחה לתפקד, אלכס הפתיע אותי לגמרי עם החופשה הזו ובדיוק בזמן, הוא פשוט ידע כמה שאני צריכה את זה ושכנע אותי ללכת. היינו בגולדן טוליפ פריווליג', 4 כוכבים לדעתי. חדרים סבירים, אוכל מעולה ובכמויות... האטרקציות היחידות שלנו היו הטיילת, הקניון, מבט על השונית מלמעלה ואנטריקוט בקאזה דה ברזיל :)
לא נסענו עם תקציב היסטרי לקניות כי פשוט מאוד אין לנו כרגע, אבל קנינו כמה דברים שהיינו צריכים. אלכס קנה ג'ינס מהמם בלי קופר, שיש להם דגמים ממש מעולים לבחורים שאוהבים ג'ינס אבל עובדים במקום רציני ולא יכולים ללבוש ג'ינסים בהירים ומשופשפים מידי. אני לא תיכננתי לקנות כלום אבל נכנסתי לליה לונדון והיה מבצע שווה לגמרי של 3 תחתונים ב 84 ש"ח. עכשיו, למה זה שווה?
יורז טרולי לובשת רק חוטיני (שריטה, זה הכי נוח לי) אבל יש לי דרישות. אני לא אוהבת חוטיני "חוטים" כי זה עושה לי שומנים, תחרה זולה ותפרים מרובים עושים לי פריחה ואני צריכה שהוא יהיה בגזרת היילג ובדיוק במידה שלי. בישראל אני לא מצאתי כאלו מאז שהוציאו מהליין את סדרת ה"סמבה" של סלוגי. ומצאתי כאלו בליה לונדון! זה פשוט תחתונים של סטים שנשארו להם בגלל שישראליות לא קונות סטים בד"כ ואין להם מה לעשות איתם אז הם נמכרים בזול! מדובר בתחתונים של "פריה" ו"פנטזי" שהן חברות מצויינות, לקחתי מידה L 14 בריטית והם יושבים בול! ממש כיף. בפיקס/בוניטה/דלתא אני יכולה לקחת XL והם יוציאו לי שניצלים... אני מניחה שלא באילת הם 3 ב 100 ועדיין זה שווה ואני מתכוונת לקנות עוד כמה בהזדמנות הראשונה.
קשקשת ברשת
נתקלתי בכמה כתבות שאני רוצה להמליץ עליהן אז חשבתי שזה יהיה נחמד מאוד לחלוק אותן איתכן.
השמנה זה בהכרח רע?  http://www.xnet.co.il/fashion/articles/0,14539,L-3094102,00.html

ה
כתבה עוסקת בכוכבות שהשמינו דווקא וההשמנה עשתה להן בעיקר טוב לקריירה ולנשמה. אני כנראה משוחדת כי זה אידיאל היופי הנשי שאני אוהבת, אבל הן כולן נראות לי הרבה יותר טוב עם הקילוגרמים המיותרים. בוודאי שזה עניין של טעם ובטח שאני לא ממליצה לכולן להשמין ולאכול ללא שליטה, אני בעצמי מאוד מקפידה על תזונה נכונה ואורך חיים בריא, אבל הן פשוט נראות בעייני יותר סקסיות, יותר נשיות ובשלות ומה אני אעשה, זה מה שעושה לי את זה. הגישה שלהן לעניין היא גם מאוד מאוד בריאה ויפה.
"הגוף שלך לא הרוס, את נמרה שהרוויחה את הפסים שלה"  http://www.mako.co.il/ninemonth-your-body/Article-ef420b3709c0631006.htm&Partner=facebook_share

ה
כתבה הזו חשפה אותי לקמפיין חדש שקורא לנשים אחרי לידה לא להתבייש ולהתבאס מסימני המתיחה שלהן. אני אמנם לא אחרי לידה, אבל הגוף שלי מכוסה בסימני מתיחה כתוצאה מהמשקל הלא יציב שלי. מבחינתי גם העובדה שירדתי במשקל כל כך הרבה זאת סיבה להתגאות ואני תמיד אומרת שאלו צלקות המלחמה הפרטיות שלי. לקח לי הרבה זמן, אבל היום אני חיה איתם בשלום. 
תהיתן פעם איך אידיאל היופי הרנסנסי היה נראה אם הוא היה תואם להיום?  http://www.haaretz.co.il/magazine/1.1664826
אנחנו נשארות באותו נושא. הכתבה חשפה אותי (לא לראשונה, אני מודה שהכרתי את הפרוייקט) לפרוייקט של האמנית האיטלקית אנה אוטופיה ג'ורנדו שבעצם עשה פוטושופ והצרת היקפים ליצירות עירום מוכרות ומופתיות מהרנסנס. התוצאה פשוט מחרידה. היא לא הפכה אף אחד מהן לרזה כמו שהדוגמניות מסלול רזות היום, היא הפכה אותן לסתם רזות, רזות בר רפאלי. והן איבדו תוך 5 שניות את כל החן, היופי והמופתיות שלהן. אני בטוחה שטיציאן, ארטמיסיה ג'נטלסקי, בוטצ'לי והאחרים מתהפכים בקברם. אבל היא השיגה את המטרה, לגמרי. הראתי את זה לבחור היחיד שלומד איתי אומנות, הוא נחשף לזה בפעם הראשונה והתגובה שלו הייתה "אוי, זה מזעזע". 
ונוס מאורבינו של טיציאן (אחת היצירות המרתקות ביותר שנעשו איי פעם, יש בה יותר סמוי מאשר גלוי לעין)
וככה היא נראית אחרי דיאטה
זוהי כתבה של דנרה ל"לאישה", דנרה היא בלוגרית הטיפוח והאיפור הכי טובה שיש היום בישראל לדעתי. דנרה היא מהבלוגריות היסודיות שאפשר מאוד להסמוך על ההמלצות שלהן. היא מאוד כנה, מאוד מעודכנת בטרנדים, קולקציות וכו' והיא אחד היחידות שלא נחשפה ולא חיפשה לעשות קריירה/ להרוויח מהבלוג שלה באיזשהי דרך. לי למשל קצת מפריע שהיא לא נחשפת והיא יודעת את זה, אבל זאת אני וזה עדיין לא עושה אותה פחות טובה, אז לרגל הטור החדש שלה - אני לגמרי מפרגנת. וכן, זה לא קל שאי אפשר לממן חצי מהדברים שהיא ממליצה עליהם, אבל זה נורא יפה :)

זהו זה!
אני מקווה שנהנתן! שבוע הבא אני הולכת לערב הגאלה של שבוע האופנה לכלות בישראל, אתן הולכות לקבל פוסט חתונות חופר במיוחד ואני מקווה שאני אהנה ולא אראה יותר מידי קצפות על המסלול...
נשיקות, סופ"ש נעים!
נ.ב
בבקשה! חשוב לי מאוד שתגיבו, תעשו "לייק" על הפוסט, משהו שיתן לי פידבק. אני משקיעה הרבה זמן ומאמץ בבלוג, הפידבקים שלכן חשובים לי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה