יום רביעי, 11 באפריל 2012

שונאים


פוסט של היום לא הולך להיות פוסט, אלא סרטון.
אמנם המהומה התחילה מערוץ היוטיוב, אבל מדובר בדברים שאני מתמודדת איתם גם פה, על בסיס שבועי. גם אתן לא עיוורות והרבה פעמים שולחות לי לינקים לכתבות או אייטמים מרושעים. אז חשבתי שהגיע הזמן לדבר על זה, ואני חושבת שגם אתן צריכות לראות את הסרטון. אשמח מאוד אם תחלקו את הסרטון בפייסבוק, אם תעשו "אהבתי" ביוטיוב מתחת לסרטון בצד ימין, ואם אתן עדיין לא מנויות לערוץ  - אתן מוזמנות. היום אפשר להירשם בלי שם משתמש שם.



מה שעצוב, זה שעדייין לא עבר יום מאז שפורסם הסרטון, וכבר כמה פרצופים מכוערים יצאו החוצה.
מסתבר שבלוגרים ועיתונאים מתעצבנים עליי שהרסתי את שמם הטוב בסרטון היח"צ. איך? חשפתי את המערכת המכוערת והמשוחתת שלפיה רובם פועלים. וחלקם פועלים במרץ רב כדי להחרים אותי. אנשים כמו שאמרתי בסרטון - שלא טורחים להתחבא מאחורי אנונימיות ומשמיצים את שמי בציבור, מזלזלים בהשכלה שלי(אני צריכה לצלם את גליון הציונים שלי?), מזלזלים באמינות שלי. בחיי אנשים, אין לכם דברים טובים ומועילים יותר לעשות עם הזמן שלכם?
נתראה בפוסטים הבאים, שיהיו משמחים יותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה