יום ראשון, 29 באפריל 2012

אאוטפיטים, עדכונים ו"יש לי מה להגיד על זה!"


הבטחתי שזה יבוא מהר יותר מהרגיל :)
היו לי המון המון התחדשויות לרגל זה שעזבתי את רנואר וכי התחיל הקיץ ושמתי לב שרוב הדברים בארון שלי רחוקים מלהיות חדשים והיו כמה דברים שממש היו חסרים לי אז התחדשתי בענק. האאוטפיטים וההתחדשויות ככה מעורבבים, אבל אני אציין מאיפה הפריטים החדשים ומה מחירם, אל דאגה.



זה למשל ממש ממש ממש ישן. השמלה מרנואר, העגילים מקסטרו, הסנדלים מסכו עור. שום דבר אינו בר השגה.
זה נלבש ליום האחרון שלי בעבודה, עם המון חוסר חשק ובלי הרבה רצון להשקיע.
ג'ינס מקסטרו, גופיה וסריג מרנואר, עקבים מפלייפוט,חגורה מנעמה בצלאל.
חדש חדש חדש :)
שמלה חדשה מקסטרו, 200 ש"ח. עגילים ונעליים - ישנים, התיק מרנואר. האיפור ירקרק.
זה מאחד הערבים הקרירים שהיו. החולצה מרנואר, הג'ינס המושלם מ TFS,  חגורה חדשה של נעמה בצלאל, עקבים של פלייפוט, שרשרת ישנה של קסטרו ושעון ישן של גס.
מעוד ערב קריר. זה לוק שכבר לבשתי בדיוק ככה, כל הפריטים ישנים, אפילו האיפור מפלטה מוגבלת.
עוד התחדשויות - החצאית המהממת הזו מנעמה בצלאל, מחירה המלאה הוא 350 ש"ח. ציוותי אותה לגופיה מתמנון ב 30 ש"ח, הנעליים מהעונה שעברה של רוקט דוג, עגילי כפתור אדומים ושרשרת דובדבנים ישנה מקסטרו.
בגלל יום העצמאות כמה ימים אחרי שרכשתי אותה התחיל מבצע של 20% הנחה בחנות ובגלל שעבדתי בחנות אני יודעת שע"פ חוק אפשר להחזיר מוצר ולקנות מחדש וכך להזדכות על ההפרש, עשיתי את זה וקיבלתי זיכוי של 85 ש"ח. הוספתי 170 ש"ח וקניתי חולצה שמתאימה בצורה נהדרת לשמלה וגם הייתה אמורה להיות מספיק צנועה בשביל המשפחה של אמא שלי.
עשינו ביום העצמאות מפגש של כל הדודים, בני הדודים, בני בני הדודים... מצד אמא שלי והפתענו את סבא וסבתא שלי. היה מדהים לראות שאנחנו פשוט שבט ענקי... 2 תמונות משפחתית שבא לי לחלוק איתכן:
אני והאחיין הכי קטן שלי - יהודה
ואני ואחי "הקטן" ארז, זה אבא של הבונבון מלמעלה שגדול ממני ב 7 שנים והכי קרוב אלי גילאית...
עשיתי רכישה קטנה עם הנחת עובד לפני שעזבתי את רנואר... אז קניתי 2 חולצות. זו הראשונה (אני לא זוכרת מחירים. אני מניחה שכל אחת עולה 200 בערך, לי שתיהן יחד עלו 270). היא מאוד ווינטאייג' בעייני בגזרה שלה, רק הצבע מחזיר אותה לעשור הנוכחי... ציוותתי אותה לחצאית אדומה ישנה מגולף, חגורה מקסטרו וסנדלים ישנים מניין ווסט. העגילים גם הם ישנים והאיפור היה מאוד טבעי כי הייתי מספיק צבעונית.
השניה - חולצת תחרה מקסימה, אני מאוד אוהבת את מפתח החזה העגול ואולי לא ממש רואים אבל יש לורקסים קטנטנים בבד ולכן היא לא לבנה אלא שמנת כזאת. שילבתי אותה עם חצאית בגוון ירוק זית מגולף, עגילים חדשים מהממים של נטע ליבנה המוכשרת (עכשיו אני רוצה גם את השרשרת, איזה אסון כלכלי האישה הזאת!) ושרשרת חדשה מאיביי שעלתה לי 5 שקלים. את הצמה עשתה לי אחייניתי הגדולה והאהובה ואני המומה מכמה שהשיער שלי ארך. השפתון שלי זה אחד מעפרונות השפתיים החדשים של פופה ואני מפודרת בפודרה חדשה של ג'יבאנשי שעלתה לי בכליה.
התחדשויות שעדיין לא לבשתי ולכן זה לא אאוטפיט:
השמלה המקסימה הזאת מ HM שעלתה לי 180 ש"ח ובאה עם החגורה שקצת חונטת יותר ויותר תתאים לה חגורה שיש לי בבית...
לשמלה הזו יש סיפור והפתעה גם עבורכן...
ראיתי אותה אצל המעצבת המדהימה "דגניתא" שמעצבת בגדים נשיים ומיוחדים כל כך והתאהבתי במבט ראשון. פניתי אליה כדי לברר איפה אני רוכשת אותה והיא אמרה שהיא תשלח לי אותה לבית + פינקה אותי בהנחה + פינקה אתכן בהנחות בגלל שהיא קוראת את הבלוג שלי ואוהבת אותו! :) אז בשביל כל מי שקוראת את הבלוג השמלה הזו תעלה 299 ש"ח במקום 449 ש"ח, על שאר הפריטים של דגנית אתן מקבלות 20% הנחה בקנייה ישירות מול דגנית. כדי לקבל את ההנחה אתן צריכות לפנות אליה במייל מקדים ולהגיד שהגעתן דרך הבלוג שלי. ההנחה תקפה לחודש מהיום. זה המייל:   buy@dganita.com
וזה עמוד המותג בפייסבוק: 
 http://www.facebook.com/pages/DGANITA/112636815435968
ס
ליחה על התמונה המעפנה, כשאחנוך אותה תקבלו תמונה יותר טובה שהיא חלק מאאוטפיט. היא שמלה מבק אלסטי דקיק מאוד בגזרה מתרחבת מעט, על החזה יש 2 רצועות בד שכורכים מסביב למותניים שנותנות הדגשה נהדרת של המותניים! אני עדיין מתלבטת אם לקצר אותה או לא, אשמח לשמוע דעות בנושא, אלכס דווקא חיבב את העניין.
התחדשות + שוויץ באיפור שעשיתי. נורא חיפשתי שרשרת דובדבנים שתתאים לי לעגילים, אז מצאתי אחת באיביי ב 5 ש"ח. האיפור הוא איפור טואופי עם צללית "סאטין טופ" של מאק, אחת האהובות עליי.
התחדשות שאני לא יכולה לדגמן, תחתונים מליה לונדון. זוכרות שקניתי באילת 3 ב 84 ואמרתי שהם מעולים? חבל שלא קניתי עוד. בחנויות הרגילות הם עולים 3 ב 120, אז עוד 3 לאוסף. נהדרים!
ולמרות שנשבעתי שאני בעוצר של קניות איפור וטיפוח לא הצלחתי לסרב ללקים המדהימים האלו בג'ייד שעלו רק 10 שקלים (הירוק נקרא "סוויט קיווי" והצהוב "לימון ליים" ) ולעפרונות השפתיים הגלוסים של פופה שזה מוצר שאני מאוד אוהבת והיה עליהם 1+1 (ורוד 05 וגוון שקשה לי להגדיר 02). ההתחדשות הכי מושחטת שלי היא פודרה מאירה של ג'יבאנשי שקניתי אחרי שקראתי את הפוסט הזה של דנרה והבנתי שזה בדיוק מה שאני מחפשת... היו לי קצת לבטים אבל האמת שאני נורא מרוצה ממנה עד כה! היא עלתה לי עם הנחה 260 ש"ח, אבל יש בה 11 גרם שזה המון, היא טובה עבורי (פודרה שלא נותן מראה מקומח ומטוייח אלא טבעי ומואר) והיא יצירת אומנות...
הפוסט:  http://danrasvault.blogspot.com/2012/04/blog-post.html
מלחמת הרזות VS השמנות אונליין
אז למי שלא חיה בפלנטה הזאת בואו נעשה עדכון קטן של מה שהלך פה בשבוע שעבר...
דנה פרימן ("חברה של" אסף אמדורסקי, דוגמנית. באלוהים שלא שמעתי עליה עד שבוע שעבר) העלתה סטטוס בפייסבוק שלה שגרם לסערה מטורפת ברשת, היא החליטה ששומנים זה מגעיל וחולני, שכל השמנות והמלאות מקנאות בו ובחברותיה הרזות והיו לה עוד כמה פניני חוכמה שעדיף לא לחזור עליהן... הכתבה עליה בווינט נמצאת כאן: http://www.xnet.co.il/fashion/articles/0,14539,L-3094497,00.html ריי שגב, דוגמנית פלאס סיז, לא יכלה לשבת בצד ולשתוק וענתה לה בפוסט ארוך ונהדר שהובא בכתבה הזו:  http://www.xnet.co.il/fashion/articles/0,14539,L-3094581,00.html
ו
לבסוף חגית גינצבורג כתבה בסגנון את הכתבה הזו על ציד המכשפות שעוברות הרזות:  http://www.nrg.co.il/online/55/ART2/361/393.html
יש לי לא מעט מה להגיד בנושא...
נתחיל מזה שדנה פרימן מתבטאת בצורה בהמית וילדותית שאין לתאר והיא חיה בסרט רציני מאוד לגבי עצמה ולגבי מה שאחרים חושבים עליה. לא כל בחורה מלאה או שמנה היא ממורמרת שמקנאת בה. למשל אני חושבת שהיא בדיוק מסוג הדוגמניות הכחושות סטייל גל גדות ולירז דרור שאני לעולם לא הייתי רוצה להראות כמוהן, כי בעייני הן רזות מידי וזה לא מושך בעייני. בר רפאלי למשל, זה אידיאל שיותר מדבר אליי. שנית, שומן הוא לא מחלה. הוא רכיב חיוני מאוד בגוף שלנו. הוא משפיע על ההורמונים, על המוח שלנו, מגן על האיברים הפנימיים ועל העצמות שלנו וחיוני לעוד מיליון ואחד דברים. השמנה מוגדרת כמחלה כשהיא עוברת ממצב של "עודף משקל" ל"אוביסט" שזה מצב שרוב האוכלוסיה לא מתקרבת אליו.
עכשיו אם היא לא הייתה מתנסחת כמו ילדה בת 4, היה פה מקום לדיון החשוב מאוד שעלה בכתבה של חגית גינצבורג - חוסר הטאקט של הישראלים, ההתערבות הבלתי פוסקת וההערות המטומטמות. רק שבכתבה של חגית נראה היה שהרזות חושבות שמעירים רק להן ואני חושבת שפשוט עכשיו מעירים גם להן ולא רק לנו.
בתור מלאה שהייתה גם שמנה פעם? רק השבוע שאלו אותי אם אני בהריון, אדם זר לחלוטין. כשעבדתי ברנואר אישה זרה לחלוטין אמרה לי "את צריכה לרדת במשקל". כשהייתי שמנה יותר הייתי מקבלת על בסיס שבועי הערות על המשקל שלי, שאלו אותי אם אני בהריון מיליון ואחת פעמיים ואמרו לי כל הזמן "חבל, דווקא יש לך פנים יפות" או "מי יתחתן איתך ככה?" וגם "את לא תצליחי להיכנס להריון". קיבלתי את ההערות האלו במשקלים גבוהים יותר אבל גם על נמוכים יותר מהיום וזה לחלוטין מוטט אותי. גם היום במקום השלם והטוב שאני נמצאת בו כשאדם זר שאל אותי אם אני בהריון, זה ריסק אותי. זה גורם לך איפשהו לרצות להרעיב את עצמך למוות. לא מעירים לבנות עם רזון קיצוני מתוך קנאה ברזון שלהן, מעירים כי ישראלים זה עם שאוהב להתערב ולדחוף את האף שלו. כמו שישראלים אוהבים לנגוע להריוניות בבטן, להעיר לאמהות בסופר כשהילדים שלהן מתפרעים ועוד מאה ואחת דברים. חבל שהם לא מתערבים כשבחורה מחוקה שוכבת עם 20 גברים זרים בחוף בצהרי היום...
אין ספק שההערות האלו דוחות ומעליבות והן לא צריכות להאמר לא לרזות ולא לשמנות. בחורה רזה מאוד יודעת שהיא רזה מאוד (אלא אם כן היא אנורקסית וגם אז האמירות האלו לא יעזרו לה) ובחורה שמנה יודעת שהיא שמנה. ההערות האלו פוגעות ומיותרות. גם לי יצא לראות בחורות כחושות מאוד ולתהות אם הן רזות ככה מטבען או שמשהו לא בסדר איתן, אני לא זוכרת שאי פעם העזתי לשאול מישהי על העניין. כי זה פשוט לא עינייני. רק במקרה שמדובר בחברה טובה שיורדת/עולה המון במשקל אני אתעניין וזה יהיה מתוך דאגה נטו.
יש בחורות רזות מאוד (מאוד, מאוד!) שהן כאלו מטבען והן בריאות והכל תקין איתן. בדיוק כמו שיש אנשים מלאים ובעלי עודף משקל שהם בריאים, פעילים והכל בסדר גמור איתם. מה שחשוב זה ששני הצדדים של הסקאלה תאהבנה את עצמן. זה בסדר גמור בעייני שלא כולם אוהבים רזון או רזון קיצוני וזה גם בסדר גמור שיש אנשים שחושבים שהשמנה מכל סוג היא משהו לא אסתטי ולא יפה, זה עניין של טעם ולגיטימי לגמרי שלאנשים שונים תהיינה העדפות שונות. מה שלא בסדר זה להגיד לאנשים זרים בפנים שהם נראים רע כי המראה שלהם הוא לא לטעמך. ומה שמאוד חשוב זה שכל אחת תלמד לאהוב את עצמה על היתרונות והחסרונות שיש לה, ולכולן יש... ביטחון עצמי אמיתי בא מבפנים וכשהוא בא מבפנים זה הרבה יותר קשה לנפץ אותו עם הערות מגוחכות.
עד כאן להיום, מקווה שנהנתן, אל תשכחו להשתמש בהטבה שקיבלתן ל"דגניתא", אתן לא תתחרטו!
נשיקות,
זוהר
נ.ב
בן זוגי היקר חוגג יומולדת 24 מחר, אז המון המון מזל טוב לו!! קניתי לו ליומולדת PSP, אני נכנעת לדרישות הגיקיות שלו, מה לעשות...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה