יום שישי, 6 ביולי 2012

אאוטפיטים, עדכונים ו"יש לי מה להגיד על זה!"


אתן 303 מנויות לבלוג. אני חייבת להגיד לכן שאני אוהבת כל אחת ואחת מכן ומודה לכן שאתן כאן, רק בחייאת דינאק, תתחילו להגיב יותר. מייאש אותי שלפוסט יש 800 צפיות ו 40 תגובות שחציין - שלי. אני כותבת עבורכן וחשוב לי לשמוע מה יש לכן להגיד. אתן גם מוזמנת לקבוצת הפייסבוק של הבלוג:
 http://www.facebook.com/groups/138229979559538/



אתחיל הפעם מהקדמה קצרה ואינטרסנטית לחלוטין -
אני נורא משתדלת לא לדחוף לכן לגרון את זה שאני סטייליסטית ומאפרת (יאפ, איים באק!) אבל אחרי ניסיונות ארוכים ונואשים למצוא עבודה עם המון תסכול מזה שאני מוכשרת לעשות בעיקר את מה שאני לא יכולה לעשות בשום מקום עבודה "מסודר" החלטתי שאני חוזרת לזה פול טיים ואני מקדישה הרבה יותר זמן ואנרגיה בפרסום של העסק שלי ואין מקום יותר טוב להתחיל מהבלוג שלי.
אז רובכן יודעות את זה, אבל כנראה שלא כולכן. אני מעניקה שירותי סטיילינג ופרסונל שופר בירושלים ובתל אביב במחירים סופר נוחים ובשעות וימים מאוד גמישים.
פגישות איתי יכולות להיות בשביל סטיילינג כללי - כלומר בניית מלתחה ויכולות להיות ספציפיות לאירוע מסויים - מנשף סיום ועד חתונה (שלכן או לא כמובן, AKA סטיילינג לכלות או לאירוע). אנחנו מתחילות בתיאום כוונות על כוס קפה - אתן מספרות לי קצת על עצמכן ולאיזו מטרה אנחנו כאן, איזה סגנון אתן מעדיפות, איזה פריטים אתן אוהבות ואני מחזירה לכן בהרצאה קלילה על מבנה הגוף שלכן, מה יתאים לכן, קניינות מושכלת ונכונה ומקנחת בטיפים בנושא איפור והשיער. אם הפגישה נערכת בירושלים - את ייעוץ השיער תקבלו מהאליל הפרטי שלי - חיים הספר, חינם אין כסף כמובן. אח"כ אנחנו ממשיכות לסבב קניות שבו אתן לא חייבות לקנות כלום, אבל חייבות למדוד פריטים שאני מביאה לכן כדי שאוכל להמחיש לכן עקרונות בקלילות ובסוף נפרדים בנשיקה וחיוך, בתקווה עם המון שקיות של בגדים חדשים ושימושיים! אני גם נותנת שירות של סידור ארון - כלומר מגיעה אליכן לבית ועושה לכן סדר היסטרי בארון של מה נשאר, מה נזרק ואיך לשלב את מה עם מה ופרסונל שופר משמעותו שאני עושה לכן את הקניות בלי שאתן צריכות לבוא איתי (חלום, לא?).
מעבר לזה, אחרי הפסקה של שנים ואחרי הפצרות בלתי פוסקות החלטתי שאני חוזרת לאפר ביגטיים. אם אני מספיק מוכשרת כדי לאפר את עצמי ביום החתונה שלי, אני מספיק מוכשרת כדי לאפר אחרות. גם פה אני עובדת בירושלים, במרכז ובבית שמש, כלות, אירועים ומה שרק תרצו.
כמובן שאני עושה סדנאות גם לקבוצות, למסיבות רווקות ולמסיבות יומולדת לכלבים (רק מהעשירון העליון, שמלבישים קולרים של סברובסקי! סתם נו, אבל אני לא אגיד לא!)
למען הסדר הטוב - מעולם לא הסתרתי את העובדה שלא למדתי בצורה רשמית סטיילינג או איפור מעולם. אני באמת מאמינה שטעם טוב וראייה אסתטית מפותחת יכולים להרכש אבל בעיקר נולדים עם זה. בהשכלה שלי אני בוגרת של האוני' העברית בירושלים בחוג לתולדות האומנות וההתמחות שלי היא בתולדות האופנה שאותה אני ממשיכה במסלול מחקרי בתואר שני. בשבילי זאת השכלה מספקת.
עד כאן ייחצון עצמי למוות :)
קניות והתחדשויות בעיקר בסימן - יומולדת יומולדת הנה בא!
אני חוגגת יומולדת בסוף החודש (רשמית ב 28, אבל ב 27 תערך מסיבה מטורפת ב"תקליט" בירושלים וכולכן מוזמנות!) ויומולדת אצלי זה תמיד חגיגת קניות מטורפת. בראש הווישליסט שלי כבר מזמן עמד הזוג הזה של אירגיולר צ'וייס שאותו בן הזוג שלי הזמין לי השבוע :)
גם המותק הזאת בדרכה אליי: (כולי תקווה שהיא תשב כמו שצריך. יש לי בעיית פרופורציות רצינית ולכן אני אפעם לא מזמינה שמלות עיפרון אונליין אבל היא שווה את הניסיון)
ואני גם לא בתולת אסוס יותר כי גם אלו בדרכן אליי: (וגם כאן יש הרבה תקוות כי האדומה היא מליין הפטיט בטעות והשחורה היא עפרון כאמור...)
ההתחדשוית הבאות דווקא מהארץ ולא קשורות ליומולדת.
הראשונה והמשמחת ביותר היא בגד הים המהמם הזה שנקנה ב 130 ש"ח ב H & O. יש להם בגזרה הזאת עוד הרבה בגדי ים. ממליצה בחום!
קניתי אותו דיי מזמן וצילמתי לכן כרגל בבית על הדלת המכוערת במעונות אבל אז הבנתי שזה לא נראה משהו אז חיכיתי לגיחה לים עם צלמת הים שלי הדס היקרה כדי שתהיינה תמונות שלו בזמן השימוש P:
אושר לי לשים רק תמונה אחת שלי עם הבנות המהממות שלי הדס ולירון:
התחדשות שנייה ומעולה: הסנדלים המשגעים האלו שנרכשו ב"גלי". הם של האש פאפיס שזו חברה דיי טובה וחצי אורתופדית ועלו רק 150 ש"ח!
(מחילה על הפדיקור הנוראי. הציפורניים שלי בשיקום וגמילה מלקים)
פה נגמרת המציאות ומתחיל הווישליסט החלומי לכבוד היומולדת (ככה אם אתם אוהבים אותי, עשירים ובא לכם לשלוח לי מתנה בדואר...)
נתחיל עם שני בר. אני ממש לא מתלהבת בקלות ממעצבים ישראליים אבל בנעליים של שני אני מאוהבת כבר מזמן וקולקציית הקיץ שלה פשוט שוותה את ליבי.
 אלו, כי אין דבר כזה יותר מידי נעלי עקב אדומות.
אלו, כי אני מתה לנעליים צהובות.
 
ואלו, כי הן יפייפיות!
 
בשיטוטיי באיביי הגעתי לחנות הזאת:  http://www.ebay.co.uk/sch/jumblelaya/m.html?_nkw=&_armrs=1&_from=&_ipg=&_trksid=p3686
שמוכרת שמלות מדהים של מותג/מעצב שנקרא ברני דקסטר. פשוט מדהימות... אלו כמה מהחביבות עליי.
 
 
 
מותג רטרו מהמם נוסף שגיליתי הוא stop staring!  http://www.stopstaringclothing.com/sunshop/
ואלו חלק מהשמלות שגורמות לי לקוצר נשימה:
  Available After 08/17 GLMWP-03 RDWHD CHRYDR-03 CPWWMLCKHRT-03 RED
ואני יכולה להמשיך עד אין קץ עם שמלות של וויויאן מהולווי ושל פינאפגירלקלות'ינג ולכן - כאן נפסיק.
אני מניחה שיהיו עוד הרבה התחדשויות סביב החודש הזה :)
קשקשת ברשת והמלצות למיניהן
1. נתקלתי ממש לא מזמן בפוסט הזה של ריי שגב  http://rayplus.co.il/bridalicious/ שבו היא מספרת על ה"בריידלישס" - מותג שמלות כלה חדש של אוהד איתן נורי (סטייליסט כלות) ורקל רשף (מעצבת) שפונה לנשים ממידה 40 עד 56! משהו מאוד מאוד נדיר בישראל, השם של המותג פשוט גאוני גם בעייני ולא ראיתי שם שמלה אחת שלא אהבתי. השמלות עשויות מבדים וגזרות מאוד "סלחניות" שלא מתעקשות להכניס נשים מלאות ושמנות לפרופורציות רזות והן מאוד קלאסיות ועדינות. ריי שגב נראית מדהים בהפקה הזאת. ביחס לאירועי השבועיים האחרונים בביצה - אולי אם ליהיא גרינר - הוויטראש הכי גדולה שיצאה מהטלוויזיה הישראלית - הייתה עוברת בסטודיו הזה, אז היא הייתה נראית קצת יותר טוב בחתונה שלה ואז אביבית בר זוהר לא הייתה גונבת לה את כל תשומת הלב (ראוי לציין שאביבית הזאת עברה מהפך סטיילינג נהדר. ואני לא ראיתי האח הגדול, פשוט אי אפשר להתחמק מהתופעות האלו. בחיי.)
 
2. סייל בפוקס - אז פוקס זאת רשת שאני לא קונה בה כלום עד שמגיע הסייל. זאת תקופה מעולה לקנות ברשת הזאת פריטי בייסיק באיכות בינונית ומטה שאותי משמשים בעיקר בתור בגדי בית, אבל לחצי שלי למשל קניתי שם 3 טי שירט רכות, דקיקות ונעימות ב 100 ש"ח. לעצמי קניתי שמלות בית/חוף/חופש ב 50 ש"ח לשמלה. מי שיש לה ילדים תמצא שם פריטים מתוקים וזולים. מומלץ!
שמלות ב 50 ש"ח
 
3. סיילים באופן כללי - זה בדיוק השלב שבו הבגדים והנעליים מתחילים להיות זולים יותר אבל עדיין יש מבחר בחנויות ושומדבר לא בלוי ומטונף מרוב מדידות והעברות בין סניפים. אם חסר לכן משהו במתלחה זה בדיוק הזמן לעשות קניות!
אאוטפיטים
החופש מתחיל ככה שאני יוצאת מהבית פחות ופחות ובעיקר עסוקה בלעשות דברים שלא מצריכים עקבים ואפילו לא לק!
אאוטפיט שנלבש סתם כך, האיפור המטורף קשור להתחדשות בתחום האיפור: קניתיפלטת צלליות של סליק ואת המברשות של סמנתה צ'מפמן וסקרתי אותן בסרטון הזה:  http://www.youtube.com/watch?v=EaD9irFVRj0&feature=g-upl
אאוטפיט שנלבש לערב כייפי עם חברות ב"קדוש". שמלה ישנה ואהובה מאוד של הל באני.
חולצה חדשה וכייפית מתמנון שצוותה לחצאית ישנה ואהובה מגולף, חגורה מרנואר, שרשרת ישנה מחברה ואיפור של עפרה שסקרתי בסרטון הזה:
 http://www.youtube.com/watch?v=wwcd-53zhKs&feature=g-upl
כל הפריטים ישנים, לבשתי את זה לכנס של החוג.
אותה חולצה מתמנון, רק מצוותת לחצאית של נעמה בצלאל לרגל רישום בצהר.
לוק שאחרי שלבשתי החלטתי שיישמר לחורף. הצבעים של השמלה הזאת פשוט חורפיים יותר. שמלה עתיקה מחנות שקר כלשהו, הכל כאן עתיק... אילינר מטושטש עם צללית כחולה אפורה מעליו. השרשרת ניתנה לי מאמא ואת העגילים אלכס קנה לי בגראס.
זאת אחת השמלות האהובות עליי. היא עתיקה מרנואר והגזרה שלה מושלמת עבורי.
לוק מאוד סולידי ומשעמם, כי הלכתי לראיון עבודה בגלרייה קטנה וסולידית ולא רציתי להבהיל אפחד. זה עדיין לא עבד לצערי ולא קיבלתי את הג'וב.
האאוטפיט שלא נלבש באמת. לבשתי את זה אבל היה לי חם מידי והחלפתי שנייה לפני שיצאתי. השמלה מאיביי כמובן, נעליים לא נוחות בעליל ועתיקות מסקופ, חגורה עתיקה מרנואר.
אאוטפיט הרפראט האחרון שלי. שמלת הדובדבנים האהובה עליי מאיביי ואיפור ירוק- מעושן.
השמלה הזאת בצבע צהוב בהיר, פשוט הפלאז קצת הרג את הצבעים. חגורה ירוקה מחנות שקר-כלשהו בירושלים ואיפור זהוב ירוק.
זאת בדיוק אותה שמלה מהלוק העליון, רק בהדפס אחר. שמלת הקולורז של קסטרו שלדעתי היא לגמרי הפריט שעשה לי את הקיץ. היא מושלמת עליי. מה שמצחיק זה שאת זו קניתי במידה 40 ואת האחרות ב 42... אותה חגורה ירוקה, סנדלים ישנים מרוקט דוג, השרוולון הלבן הוא כי לבשתי אותה לבר מצווה של אחיין דתי שלי. איפור מעושן שחור-ורוד.
הספקתי לצלם תמונה אחת שלי עם אמא שלי המהממת שלגמרי נראית כמו האמא המאמצת שלי! (אם היא הייתה מאופרת יותר או שאני פחות הייתן רואות שאלו אותן עיניים)
ואחת עם האחיין המושלם שלי שיצא מטושטש
זאת שמלה ישנה של רנואר שאני לובשת מעט מאוד כי היא מיני ולא ממש יוצא לי ללבוש מיני לשום מקום... חנכתי איתה את הסנדלים החדשים שלי. צירפתי את תמונת המראה בשביל הצבע האמיתי של השמלה. את האיפור גנבתי מ"מיס צ'יביוס".
זאת שמלה שעלתה לי 100 ש"ח לפני 3 שנים ולבשתי אותה לחתונת השנטי של אחי. אני לובשת אותה פעם בירח כחול ותמיד היא גורפת תשואות ומחמאות אפילו שהיא טריקו פשוטה. לבשתי אותה למפגש לילי עם הרב שלנו :)
לוק יומיומי וקייצי! חולצה מרנואר, חצאית ישנה מגולף, את החגורה אתן מכירות וזה תיק הקש האהוב עליי בקיץ!
זהו להיום!
אני מקווה שאהבתן את הפוסט, אני עדיין מתלבטת מה יהיה הפוסט הבא אבל יש מצב שהוא יוקדש לנשים הריוניות או למכנסיים. אשמח אם תכתבו לי בקשות ובבבבבבבבבבבבבקששששששששששששששהההההההההההההההההההההההההההה תגיבו לפוסט! זה ממש חשוב לי!
נשיקות והרבה אהבה!

2 comments:

  1. החצאית האדומה הורסת!!! אני חייבת!!

    השבמחק
    תשובות
    1. אם את מתחת ל 42, ראיתי בקסטרו

      מחק