יום ראשון, 22 ביולי 2012

פינת הסטיילינג האישי


זוכרות שבפוסט הקודם השקתי את הפינה?
אז הייתה הענות היסטרית! קיבלתי כבר 6 מיילים שיעלו לפי הסדר שבו הם נשלחו. אל דאגה - כשאני אתחיל לעבוד על הבא אני אדבר עם הבחורה באה. הקורבן הראשון היא יעל, שכותבת בפורום "אופנת נשים" ולמעשה היא אחת מאלו שביקשו את הפינה והגו אותה! היא פשוט מקסימה ונהדרת ובואו תראו איך זה עובד:



אז יעל קודם כל שלחה תמונות בגופיה ושורט כדי שאוכל לראות הכי בברור את מבנה גופה:
והיא שלחה לי תמונות של איך שהיא מתלבשת בד"כ:
אז יעל המהממת שלנו עובדת מהבית וזוכה לחנוך בגדים מיוחדים בעיקר בסופ"שים + היא מוגבלת לנעליים שטוחות או כמעט שטוחות והיא אמא! היא אמרה לי "תראי, אולי לא נכתוב מה אני עושה ומה הדרישות שלי כי זה לא ממש בנאדם נורמלי ואידיאלי" אבל אני חושבת שזה דווקא נורמלי לגמרי ואידיאלי לגמרי. לא חסרות נשים שעובדות מהבית ושהן אימהות, שצריכות להתלבש נוח, נעים ועדיין אטרקטיבי ואופנתי כי מתלבשים קודם כל בשביל עצמנו, אח"כ בשביל העולם... 
אוקיי, אז נגיע לבשר:
 יעל יקרה!
מבנה הגוף שלך הוא - מושלם :)
את מאוד מאוד פרופורציונאלית, רזה, גבוה ממוצע, והכל מאוד נכון ולא נדרשים "תיקונים" ו"אשליות אופטיות" שמטשטשות ומאזנותיש לך חזה קטן שמתאים לגוף, מותניים צרות ואגן שמתרחב מעט.
עם זאת, את לא עושה הרבה עם הגוף הזה. את מתלבשת מאוד קז'ואלי ומאוד נוח, יותר מידי. את בטח שלא קטסטרופה ושום דבר כאן הוא לא "ייהרג ובל יעבור". למעשה רוב הנשים ברוב הישראלי נראות בדיוק כך. השאלה היא האם את רוצה להראות כמו כל הנשים הישראליות? את יכולה לשדרג את עצמך פי מיליון מכפי שאת מתלבשת כרגע ובקלות! התחושה הכללית היא שחסר קצת גלאם ושאת מתלבשת קצת נערי בעוד שאת כבר לא נערה – דבר שנובע מבחירת גזרות לא מדויקות ומיושנות אך גם מהבדים הזולים (מבחינת איכות כמובן).המלתחה שלך צריכה קצת עדכון מבחינת טרנדים, את נוהגת ללבוש צבעים כהים או לבן וכשאת מעיזה ללבוש צבעים כמו המכנסיים הכתומים והחולצה הורודה - זה נהדראת צריכה להעז יותר מבחינת צבעים! צבע מנטה מאוד אופנתי עכשיו ויראה עליך נהדר, הדפסים מנוקדים או עם כוכבים יראו נהדר, מדליק וצעיר.צבעי ניוד יראו עליך רכים ועדינים.
מכנסיים:
רוב המכנסיים שלך הם בגזרה נמוכה ולדעתי מכנסיים בגזרה גבוהה יוסיפו לך קצת בגרות. בגלל שאת רזה ופרופורציונאלית את יכולה בקלות ללבוש מכנסיים גבוהים עם פנסיםהמכנסיים שאת לובשת לפעמים הם סקיני ולפעמים בגזרת "בוט קאט", לדעתי הסקיני הרבה יותר נכונים לך כי את רזה עם רגליים ארוכות וזה פשוט יותר עדכני וצעיר. בעניין הדיוק - המכנסיים כולם צריכים מכפלת אבל לפני המכפלת ובגלל שאת רזה את יכולה לנסות לקפל אותם לבחוץ, זה מאוד באופנה ובעייני זה שיקי ומדליק.
חולצות:את לובשת חולצות טריקו מאוד פשוטות וזולות שלא כל כך הולמות את הגיל שלךאם כבר את מרבה ללבוש מכנסיים - שלבי אותם עם חולצות מעניינות!את רזה ולכן טרנד האוברסייז יראה עליך נהדר! נסי לבחור חולצות מכופתרות דקות, חולצות עם הדפסים מעניינים ולא ילדותיים, חולצות שיפון או סאטן.את גם יכולה להרשות לעצמך גופיות, סטרפלסים וכו'.
חגורות:את מניחה חגורות באופן שיטתי במקום המיועד להם במכנסיים (כלומר בתוך הלולאות ונמוך) ולא במקום שצריך – במותניים. ג'ינס עם חולצה רחבה וחגורה קלועה במותניים יראה הרבה יותר נכון עליך.
נעליים:אני מבינה שאת מוגבלת ובכל זאת – העובדה היא שיש לך נעלי סירה יפות! את צריכה לבחור בנעלי סירה בעלות אימום מאורך וחרטום אלפטי ולא בנעליים רחבות עם חרטום מרובע או רחב שנראות גדולות וחסרות פרופורציה ביחס לגופך הקטן. כיום בכל חנות קיימים סנדלים שטוחים מדליקים שיראו מקסים גם כן.
חצאיות ושמלות:את לא מרבה ללבוש חצאיות או שמלות וכשאת לובשת מדובר בגזרת Aרחוקה מהגוף. אני חושבת שחצאיות מיני (מעל הברך ועד אמצע הירך) וגזרות עפרון צמודות יראו יותר נשיות עליך. העניין עם גוף רזה הוא שקל מאוד להראות נערית או ילדותית ולכן צריך לבחור בגזרות שיותר מדגישות את הקימורים שלך. נעלי עקב מאוד עוזרת לזה וכיוון שאת לא נועלת נעלי עקב – כדי להקפיד יותר על גזרות.

בלייזרים/ג'קטים:
כשיחזור החורף או הסתיו אני ממליצה לך בחום לרכוש בלייזרים ועליוניות, זה יהיה לך פשוט מקסים, באורך סטנדרטי זה ייתן למראה טאץ' אנדרוגיני ובאורך המותן ידגיש את המותניים שלך ויראה מאוד נשי.
אביזרים:אני רואה פה ושם מבצבצים להם תכשיטים עדינים ואני חושבת שאת יכולה יותר. אביזרים זה יותר מורכב והם מגיעים בד"כ אחרי שלומדים להתלבש נכון אבל אחד הדברים הטרנדיים והיפים כיום זה שרשראות "סטייטמנט" – הצהרה. שרשראות גדולות ומורגשות שקובעות את הטון לאאוטפיט. על נשים בעלות חזה קטן מדובר בדבר טרנדי ומושלם! תיקים זה גם משהו שיכול לתת צבע ועניין להופעה!
אפשר לסכם את כל זה ב: את כוסית חלל ואת פשוט צריכה להעז יותר! ולסיכום הנה כמה תמונות שישמשו להשראה:
שמלה נהדרת של דגנתיא שתחמיא לך:
שמלה נהדרת של נעמה בצלאל עם drop waist שתהיה מדהימה עליך!
 
בחרתי כמה תמונות מאסוס כי מאסוס = את יכולה לרכוש את הפריטים. בחרתי בלוקים שבשלמותם  יתאימו לך וגם בפריטים ספציפיים שמתאימים לך. למשל השמלות כולן יהיו נהדרות, המכנסיים השחורים הגבוהים הם בדיוק הסקיני שאת צריכה ללבוש וגם השילוב עם הנעליים המדליקות. מכנס הסקיני הגבוהה האלגנטי מהמם בעייני, חצאיות המיני המתנפנפות, הבלייזר האדום עם החולצה המכותפרת, מכנסי התכלת עם הפנסים, חצאית העיפרון המנומרת עם הפפלום שכל כך באופנה עכשיו, הלוק האלגנטי עם המכנסיים "פלייר" בגזרת אמצע, כל לוק וכל פריט כן יישב עליך מושלם. 
אז מה קרה אחרי זה?
יעל קיבלה את הביקורת בשמחה ובאהבה, שלחה לי שאלות ספציפיות, קיבלה תשובות ואז יישמה מתוך הדברים שיש לה בבית בצורה פשוט נהדרת! הנה התוצאות עם ההסברים:
בלוק השמאלי מלמעלה - יעל מדגימה חולצה שיושבת נהדר, מכנסיים צבעוניים, סקיני, גבוהים, חגורה במקום הנכון ושרשרת סטייטמנט! אתן רואות את הקיפול למטה? :)
לוק ימני מלמעלה - חצאית צבעונית משגעת בגזרה גבוהה וכמעט ישרה, החולצה פחות קלעה אבל זה עובר לגמרי, השרשרת גם היא, אבל עדיין הרעיון נהדר והצמידים יפיפיים!
לוק ימני מלמטה - לוק בהיר מושלם, קייצי ומשגע! חצאית ישרה בגזרה גבוהה, חולצה בצבע מנטה שהוא הצבע של הקיץ, שרשרת סטייטמנט, חגורה מדליקה וזריקת צבע בנעליים!
הלוק השמאלי מלמטה - חצאית העפרון פשוט מושלמת על יעל! צמודה, סקסית, אורך ברך! הצבע של החולצה משגע וגם הגזרה בעיקרון טובה, היא קצת רחבה אבל זה דורש תיקון קליל אצל תופרת וזה הכל!
בכל הלוקים - נעלי סירה מחמיאות ומושלמות!
אני חייבת לציין שיש לי המון נחת מיעל, פתיחה מעולה לפינה הזאת...
יעל יישמה בצורה מעולה את מה שהיא יכלה ליישם עם מה שיש לה בבית. עם מעט מאוד השקעה ומאמץ היא יצרה לוקים מחמיאים פי מיליון ומדוייקים מאוד! אני בטוחה שאחרי קצת קניות המלתחה שלה תראה כבר אחרת לגמרי!
אני רוצה להסב את תשומת ליבה ואת תשומת ליבכן למשהו קטן אבל חשוב - כל היציבה של יעל השתנתה לגמרי בתמונות ה"אחרי". זה אומר משהו נהדר על איך שהיא מרגישה בתוך הבגדים האלו ועל הביטחון שלה וזה פשוט נהדר. כשיש לי לקוחות שמרשים לי לצלם, תמיד רואים את השינוי הזה ביציבה וזה ממלא לי את הלב באושר! כי זה מראה שבגדים זה בכלל לא שטחי, עובדה שזה משפיע על איך שאנחנו מרגישים ותופסים את עצמנו וזה ערך עליון מבחינתי.

את נהדרת יעל! תמשיכי להעז וליישם, יפייפיה אמיתית! (ואני יודעת כי ראיתי פנים! :))
עד כאן להיום, אם אתן רוצות להשתתף גם בפינה אלו ההנחיות (רק זיכרו שיש כמה וכמה לפניכן בתור...):
שלחו בבקשה למייל: zohar_av@hotmail.com את הדברים הבאים:
 1. תמונה במכנסיים קצרים וגופיה (או ביקיני, שלא תעלה לפוסט כמובן אם לא תרצו!) כדי שאאבחן את מבנה הגוף.2. תמונות של איך שאתן מתלבשות היום.3. קצת פרטים על עצמכן - במה הן עובדות, מה חשוב להן להחצין בעזרת הבגדים, מה הסגנון שהן אוהבות. 
נשיקות לכולן, המון אור ואהבה!
נ.ב
אחרי פוסט ההריון קיבלתי מאיזו גולשת מהממת כאן תמונה שלה כדי שאראה שגם בארץ יש הריוניות מהממות שמתלבשות מהמם ונראות מדהים והיא לגמרי הפילה אותי מהרגליים... קבלו אותה!
איזו שמלת אמפייר מקסימה, צבע עשיר, סנדלי וודג' מהממים, שיער מושלם וחיוך הורס... אני פשוט מאוהבת...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה