יום שני, 6 באוגוסט 2012

פוסט אפטר יומולדת, אאוטפיטים ועדכונים!


ז חגגתי את יום ההולדת שלי בסוף החודש שעבר, ב 28.7, חגגתי 23 קייצים :)
השנה מכיוון שהחברים הטובים שלנו יצטרכו להגיע לחתונה וגם לחינה החלטנו לחסוך להם בהוצאות וצירפנו את מסיבת יום ההולדת שלי למסיבת רווקים/רווקות שלי ושל בן הזוג שלי ואסרנו עליהם לערוך לנו מסיבות רווקים/רווקות אחרות ואסרנו על רכישת מתנות יומולדת. קראנו למסיבה "רווקהולדת" וחגגנו אותה בתקליט בירושלים.



לבשתי שמלה חדשה מאסוס, נעליים חדשות מאירגיולר צ'וייס, ענדתי עגילים אדומים ישנים ולטאץ' תכול שיתאים לנעליים התאמתי את האיפור ואת הלק. הקלאטץ' הזה ישן ואהוב במיוחד. נתחיל מתמונות קולאז' שאליהן אתן רגילות:
ועכשיו נעבור לתמונות מהמסיבה :)
החברות המהממות שלי...
והחברים המהממים שלי :P (אגב, שניהם פנויים להובלה ואני ממליצה בחום על שניהם...)
תמונה שאנחנו עושות כל שנה וכל שנה איזה חבוב נדחף אליה :P
פוזה נורא נורא טיפוסית לי. אני תמיד תוהה אם זה על משהו שמישהו לובש....
אם תהיתן, לא רקדתי על העקבים האלו כל הלילה (למרות שהם נוחים להפליא!) אלא החלפתי לנעלי הסירה השטוחות האלו שקניתי ב 2 צבעים ב 380 (יחד) בחנות בשם "ליאת" ברחוב הלל. אלו נעלי הסירה הראשונות שלי!
ואי אפשר בלי תמונה עם החצי שלי :)
וזו הדיג'יי המהממת שלי וחברתי הטובה - ליטל מינקין
המסיבה הייתה ביום שישי ובמוצ"ש הזוגי לקח אותי לארוחת ערב מושחטת ומפנקת ב"פוקצ'טה" שהיא אחת המסעדות האהובות עליי. לבשתי שמלה חדשה מ H & O. האיכות האיומה היא בגלל שכבר החשיך ותמונה האיפור ממוחזרת כי מדובר באותו איפור. זאת שמלה בוורוד עתיק עם המון חרוזים בכתפיים ומחשוף מחמיא בגב ובפרונט. העגילים הם מתנה מדיאנה "שמה עין" :)
אז מה עוד היה בחגיגות היומולדת? הרבה הרבה קניות היו החודש הזה. אני נוטה לחגוג ימי הולדת בקניות בלי נשלטות...
עם השמלה שראיתן הגיעה עוד שמלה מאסוס שמפאת אורכה הקצרצר מאחור תישמר לחורף ותלבש רק עם גרביונים אטומים.
השמלה הזאת שכבר ראיתן בפוסט הקודם שנרכשה מהמוכר הקבוע באייבי:
השמלה הזו שקיבלתי מהבוסית שלי בתזמון מושלם, של דגניתא:
ביום ההולדת שלי יוצא שיש לי איזה 70% הנחה מפוקס, קניתי כמה בגדים בסיסיים: חולצות טי עם מחשוף V בשחור ולבן וגם דברים פחות משעמיים כמו הגופייה הזאת שפשוט מקסימה בעייני:
קניתי גם את החצאית הזאת שהתבררה כמבאסת במיוחד. היא מכותנה מוזרה, כזאת כשאני מתיישבת ונהיית לי בטן הבד נמתח ולא חוזר לעצמו ככה שנשארת "בטן" בבד. (אני יודעת שזה נראה כאילו היא שקופה ורואים חזיה לבנה או שהבד נמתח מידי, זה לא נראה ככה במציאות ואני גם לא לובשת שם חזיה לבנה. משהו משונה שקורה בצילום...)
קניתי גם את השמלה המקסימה הזאת מאיביי. סליחה על איכות התמונות ועל זה שהיא לא מגוהצת יהיו טובות יותר כשאלבש אותה באמת. היא שמלת "אודרי" קלאסית עם פעמון מלא. אני יודעת שפעמון מלא קצת מרחיב אותי, אבל אני פשוט מאוהבת בה ברמות קשות, היא מסתובבת בצורה מופלאה כמו השמלה האגדית של מרילין...

אני מנצלת את המעמד כדי להראות כמה אאוטפיטים מהשבועיים החולפים:
לקחתי את שמלת הקולורז האדומה של קסטרו ועשיתי איתה לוק יום ולוק ערב בעזרת נעליים, איפור ואקססוריז בשביל להראות לכן כמה קל זה להשתמש בבגדים ואקססוריז בשביל להשתמש בבגד ליום ולערב.
בגרסאת הבוקר נעלתי סנדלים חומים, חגורה חומה, ענדתי עגילים צמודים ושעון זהוב, אספתי את השיער והתאפרת עדין עם המון איילינר.
בגרסת הערב ענדתי עגילים נתלים, התאפרתי כבד ואיבזרתי בשחור.
לוק קייצי וכייפי זה היה... חולצה מרנואר, חצאית ישנה מגולף, חגורה של קסטרו, תיק מרנואר, לק מנצנץ של סאלי הנסן ועגילים ישנים.
זה לוק של אחד הימים הלוהטים. רציתי ללבוש טריקו אבל שיראה מהוגן, אז שחור זה הפתרון! החגורה חדשה מ"6" בעיר, עגילים ושרשרת מאמא והשמלה עתיקה ואהובה במיוחד.
האחות של השמלה הזאת היא כבר ישנה ולא משהו ולכן היא הפכה לשמלת עבודה. כשאני עובדת בפרחים בימי שישי זה בחוץ וחם נורא, אני תמיד לובשת משהו דקיק מטריקו וסנדלים שטוחים כי חשוב לי שיהיה לי נוח. השמלות שהיום אני כבר לא לובשת ללימודים או בילויים הפכו לשמלות העבודה שלי :)
שמלת אנסטסיה באדום. לבשתי את זה לערב הטעימות באולם שלנו.
מה לובשים לפגישה עם בוסית שהיא מעצבת אופנה בתל אביב המהבילה? שמלת פינאפ מכותנה קלילה, נעליים נוחות ואקססוריז לוהטים :)
אחרון חביב: חצאית שאמא תפרה לי משמלה לשעבר, חולצה מרנואר, תיק גם כן והסנדלים מהאש פאפיס. עגילים מנטע לבנה.
לסיום, כמה הודעות:
דף לייק בפייסבוק
כפי שאולי שמתן לב בגלל שזה מופיע בצד ימין של הבלוג: סופסוף השכלתי לפתוח עמוד לייק לבלוג ולעצמי כמאפרת וסטייליסטית, אני מעלה לשם אאוטפיטים, עבודות שלי, דברים שנותנים לי השראה... אתן מוזמנות! (לגבי העמוד האישי שלי, אני לא מוסיפה אנשים זרים. לא כי אני סנובית, אלא כי אני קנאית לפרטיות שלי ושל האיש שלי)
 http://www.facebook.com/pages/Little-Miss-Sunshine-Fashion-Makeup-Blogger/112289755583598?ref=hl
הפסקה קלה מהבלוג ?
הודעה קצת פחות משמחת, אני יודעת. אני פשוט לא כל כך יודעת מה לעשות. החתונה והחינה ממש עוד שניה, אני עובדת ב 3 עבודות, עברנו לדירה חדשה ויש לי לימודים ואני פשוט לא מוצאת את הזמן לשבת ולכתוב פוסטים, זה לוקח לי באמת המון המון זמן שכרגע אין לי. אולי לתקופה אני פשוט אעלה פוסטים קצרצרים או שאני פשוט לא אעלה פוסטים, מה שיזרום לי. וזה מחזיר אותי לסעיף הקודם - להעלות תמונה או סטטוס בפייס תמיד יש זמן, אז מי שמתגעגעת ורוצה עידכונים שוטפים - הפייס של הבלוג זה המקום בשבילכן.
הבנות ששלחו תמונות לפינה הסטיילינג - הכל הגיע, מבטיחה שאחרי החתונה ושהבלאגן יירגע - כולכן תקבלו מענה ופוסט משלכן. כרגע פשוט עמוס לי בנשמה...
נשיקות בנות, הרבה אהבה! ותבואו לדף בפייס!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה