יום רביעי, 5 בינואר 2011

שנה חדשה!


הבטחתי לא?
אני אסכם בכמה מילים את השנה שלי: היתה לי שנה מדהימה וקשה ברמות שלא יתוארו. בתחילת שנה ב' החלטתי שאני עוברת לחוג לתולדות האומנות(מסוציו') ובשביל לעשות את זה נאלצתי להשלים המון קורסים משנה א' של תולדות האומנות ולוותר על קורסים שעשיתי בסוציו'. יכולתי לבחור לפרוס את התואר על עוד שנה אבל זוהר תמיד חושבת שהיא סופר וומן ולכן לקחתי 51 נ"ז. זה בעצם אומר שלמדתי 5 ימים בשבוע, כל יום עד 6 + 2 קורסי פרוס' שדרשו השקעה היסטרית אחרי שעות הלימודים. והצפוי קרה, קרסתי. חליתי פעמיים במונו, נוצרו לי שברי מאמץ מהאימונים, גיליתי שאני חולה בפיברומאלגיה, הממוצע שלי צנח בכמה נק', היו לי 9 מבחנים ו 3 עבודות ענקיות בסוף השנה ובגדול ממש רציתי למות. זה היה נוראי. עומס לימודי + גוף שלא מתפקד זה אחד הדברים הנוראיים.
אם כי קרה דבר אחד ממש טוב בשנה הזאת, בן זוגי שיחיה השתחרר. אחרי 3 שנים מסוייטות במיוחד בצבא הסיוט הגיע לקיצו. סופסוף התחלנו לחיות חיים זהים של סטודנטים ולא חיים מקבילים של חייל וסטודנטית. אין לתאר לאיזה מקומות זה הביא את הזוגיות שלנו... מטורף!
איכשהו, עמדתי בכל החובות שלי, למדתי איך להקל על הבעיות הרפואיות שלי ולהתמודד איתן וקיבלתי החלטה עצומה - להתחיל לעסוק בסטייליניג. בסופו של דבר זאת היתה שנה מדהימה שלמדתי ממנה המון אני רק מאחלת לעצמי שנה קלה יותר!
אז למי שלא שמה לב, יקירי הוא רוסי מן המניין ולכן אנחנו חוגגים את ערב השנה החדשה! כדי שתקנאו, זה העץ המהמם וקישוט נבחר:
אבל השנה עשינו מעשה, החלטנו שכולנו(המשפחה) נוסעים לצימרים ועושים את החג בצפון! אנחנו בצימר, אחותו+בעל+ילדים בצימר, ההורים+סבתא בצימר. סגרנו על מקום שנקרא "אחוזת טל" במושב חוסן. מה אני אגיד לכם? בול אחרי שמתתי שבועיים כדי לכתוב פרוס' זה בא לי בול במקום!!!! אני ממליצה בחום!!!!!!!!!! בעלת המקום היא אישה מתוקה שבאה לקבל את פנינו עם אספרסו ועוגיות... צימר גדול ונוח עם מטבחון שווה, היא דאגה לנו לכיריים שהיינו צריכים, קנתה משחקים לאחיינים, ארוחות הבוקר היו מטורפות!!!!!!!!!!!! סלט ענקי, ביצים כמו שאתם אוהבים, אולי 10 סוגי גבינות, חמאה, מטבלים, סלט פירות, עוגיות...מחוץ לצימרים שולחן פינג פונג, סאונה, בריכה, ג'קוזי ענקי(כמובן שיש גם בכל צימר), אופני כושר...אין לתאר פשוט!!! כמה תמונות:
לא יכולתי לצלם בדיוק את מה שלבשתי אז עשיתי קלואז'. שמלה של רנואר, היו גם גרביונים בבורדו, שרשרת של יעל שטיינברג(לא ממליצה, אבל ביום אחר), עגילי פרחים בבורדו שאין לי תמונה שלהם מקסטרו, אוקספורד מקליגולה, לק של אורלי, איפור בורדו של פופה בשילוב היילייטס זהובים ומעל היה קרדיגן שחור.
החלפנו מתנות, אני לא אגיד לכם מה קנינו לכל אחד(אבל היו שם סבוני פנים של ניוטרוג'ינה, איפור של פופה, אסתי לאודר, מורים משמן ארגן ועוד מיליון דברים) אבל תראו איזה יפות היו המתנות שנתתי לבנות :)
ולחלק המעניין, מה קיבלתי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (גרידי גרידי!!!)
בעלי שיחיה קנה לי בידיוק את מה שביקשתי, את הבושם womanity של טיירי מוגלר, ובתוספת של כמה שקלים הוסיפו גם 2 מוצרים מוקטנים באותו ריח - קרם וסבון גוף. הבושם הזה חלומי! זה מהבשמים שבשנייה שאני שמה אותם אני לא מאוהבת, אבל אחרי כמה דקות אני לא מפסיקה לרחרח את עצמי וכל היום שואלים אותי "מה הבושם שעליך?!" מעבר לזה שאני מתה על איך שמר מוגלר חושב על הפרטים הקטנים - בתוך האריזה חיכתה הפתעה קטנה - נרתיק מבד כדי לשמור על הבקבוק(ריפיל כמובן!) שלא ינזק.ליד זה נעלי הבית שאחותו קנתה לי, בדיוק הייתי צריכה!
סגור:
פתוח:
ההורים המקסימים שלו קנו לי סריג מפוקס. אני לא קונה שם כמעט כלום וכמובן שהסריג 100% סינתטי(אקרילן) אבל הוא ממש נעים וקזו'אלי חמוד. רק שמשום מה ש.במידה 2 הפתח לראש ממש פיצפון! אני גם לא סגורה על מה המידה האמיתית שלו. על הטיקט כתוב 1, על הטיקט שתפור כתוב 2. מעניין.
אני חייבת לכם סווטצ'ים של לקים... אז צילמתי את הלקים של אורלי.
לא משנה מה עשיתי, לא הצלחתי לצלם את הלק הזה בצורה שמקפת את הגוון המהמם שלו! פשוט תקנו אותו!star spangled
kiss me under the mistletoe
glitz & glamour פשוט לק מדהים!
אאוטפיטים!
זוכרות שרכשתי נעליים וחגורה אדומות ואמרתי שעו תדעו למה? אז הגיע הרגע! אחיין שלי שהוא חרדי חגג בר מצווה והחלטתי שאני הולכת על לוק פינאפי אבל צנוע ועדיין עם אדג' והטאץ' שלי!
שמלה - מנגו, חגורה - נעמה בצלאל, נעליים - פלייפוט, לק - מלמעלה של אורלי, גרביונים מאייטץ' אנד אם. התאפרתי פינאפ לחלוטין, אודם אדום, איילינר עבה. ולשיער שלי היה ממש good hair day.
השיער והאיפור(כמובן שזו תמונה ישנה,זה היה בשינויים קלים. הוספתי צלליות - בהירה עד הגבה וחומה טבעית בקפל, את האודם הנחתי בטפיחות):
למי שאי פעם תהתה, הצלחתי באותו יום לצלם את השיער שלי יבש לגמרי בתמונה שמייצגת את הצבע שלו!
כמה אאוטפיטים אהובים אחרים מהשבועות החולפים:
שמלה מרנואר מלפני מיליון שנה, גם הקרדיגן, גרביונים מדליקים ב 2 גוונים של סגול, מגפיים מגלי.
קז'ואל בשביל לצאת ל 5 שניות מבונקר כתיבת הפרוסים.
ג'ינס וקרדיגן - רנואר, נעליים מגלי, סיכת פפיון אלוהים יודע מאיפה, איפור טבעי.
עוד יום קז'ואלי למדיי:
ג'ינס קסטרו, גופיה מאייטץ' אנד או, חגורה מגולף, שרשרת מקסטרו, עגילי דובדבן מחנות עלומת שם ונעלתי את האוקספורד, מעל היה קרדיגן של רנואר. האיפור טבעי למדיי.
זהו להיום(מה לא מספיק?!)
ויש לי רק דיס-המלצה אחת!
קניתי לא מזמן את הגרביונים האלו של Sisi שנראים מיוחדים, אטומים ומושלמים בתמונה על הקופסא!קניתי מידה 4 שנחשבת אפילו למידה מעליי והם לא אטומים, נראים ממש רע וקטנטנים! (מכירים את הגרביים שנראות שחורות וכשמותחים על הרגל מגלים שעורבבו שם חוטים לבנים? זה!)
בקופסא:
ועל הגוף: (נורא)
זהו להיום, נשיקות עד לפעם הבאה.

נ.ב קטן
התינוק האהוב שלי, טדי בר, נמצא בהסגר בגלל אדם מרושע שטדי נבח עליו והוא התלונן שטדי נשך אותו. הסגר זה לא נחמד, בטח שלא ההסגר של מטה יהודה. תחזיקו אצבעות שהדובון יחזור בריא וטוב לב כפי ששלחתי אותו ושההתאקלמות בחזרה לבית תהיה קלה לו. זה כלב נושך זה?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה