יום חמישי, 20 בספטמבר 2012

"יש לי מה להגיד על זה!"

נתחיל ברוח התמונה הנהדרת שהעלתה Girl with Curves לפייס שלה הבוקר:






אמנם הבלוג חדש אבל הכללים ישנים.
עולה בי צורך עז להזכיר לכן בגלל כמה תגובות שהגיעו לפוסט הקודם שהבלוג הזה הוא הבית שלי ומי שמחרבן לי בסלון, יגולגל מכל המדרגות ויזרק באלימות החוצה. אני באמת שלא מבינה את הצורך של אנשים להביע בפני את העובדה שבעיניהם אני מתלבשת מכוער, כמו פרוצה או שהשיער שלי לא עדכני. כנ"ל לגבי המשקל שלי. מה לעשות שיציב הוא לא ממש? אני לא צריכה שתספרו לי שהשמנתי, אני יודעת את זה לבד. אבל תודה על הדאגה, נשמות טובות שכמוכן. תודה שאת מספרת לי ש"ממש רואים, בידיים ובפנים". אני דווקא חושבת שהידיים והפנים שלי נראות מצוין ואת מוזמנת לקפוץ מהצוק הקרוב לביתך אם יש לך בעיה עם זה.
יש מאות בלוגריות (וסתם נשים ברחוב) שבעייני מתלבשות כמו צנון יבשושי במקרה הטוב וכמו בדיחה במקרה הרע. אני לא מקדישה זמן ומאמץ בכדי לפגוע בהן אישית ולומר להן שזה מה שאני חושבת. ולא, זה לא אומר שאני חסרת ביטחון או "לא מוכנה לשמוע ביקורת", אלא אני לא מוכנה לעמוד דום בזמן שזורקים עליי עגבניות בתוך הבית שלי. כן, זאת דיקטטורה, כן, אני חושבת שאני מושלמת כמו שאני. אז אם יש לכן בעיה עם זה תעשו לי טובה ותמצאו לעצמכן חיים. או שתלכו לעזאזל, נתתי לכן זכות בחירה. באמת שאני לא צריכה שתעשו לי טובה ותישארו לקרוא רק כי אני כותבת טוב או כי אתן נהנות לאכול לעצמכן את הלב ולעלוב בי. 320 מנויות זה דיי והותר עבורי. הנה, יש סרטון  שלם שהקדשתי לאנשים פתאטיים כמוכן:



יקר = איכותי? 

רציתי לדבר קצת על מעצבים ישראלים ועל ערך תמורת כסף. אני לא יודעת מתי בעולם האופנה הוחלט שבגדי מעצבים הם בהכרח יותר יפים ואיכותיים ואם תלבשי רק אותם את מיד תהפכי לפאשיוניסטה מדופלמת, אבל תרשו לי לומר לכם שהכל שקרים.
רוב המעצבים בישראלים בעייני הם רחוקים מלהיות יחודיים, הקולקציות שלהם משעממות וחד גוניות (כלומר, שחורות) ואין קו אחיד לעיצובים שלהם. המעצבים הטובים באמת הם דווקא הקטנים יותר לדעתי. במקרה של "הגדולים" הבדים שהם עובדים איתם הם בדים זולים, התפירה ממוצעת והמחירים הם שחיטה לא נורמלית. יש שיגידו שזה בגלל שיצור המוני הוא זול יותר, אני חושבת שזה ככה בגלל שבישראל יש מספיק נשים מטומטמות שמוכנות לקנות ממעצבים כאלו. לפעמים, גם אני מטומטמת כזאת.
זה לא סוד שאחת המעצבות שדווקא אהובות עלי היא נעמה בצלאל. ובעבר רכשתי שמלה שלה ב 600 ש"ח אחרי הנחת קופונים, אפילו שכבר בחנות ידעתי שאצטרך לתקן אותה ושהיא לא שווה את הכסף מבחינתי. מאז קצת התבגרתי ושמתי לעצמי רף מחירים שאני מוכנה לשלם. עבור שמלה מושלמת ויוצאת מין הכלל אני עדיין אשלם 600 ש"ח, אבל עבור שמלה יפה ובינונית? 300 במקסימום, אם אני ממש לא שולטת בעצמי בגלל הגזרה או ההדפס. היום לא נדיר לראות שמעצבים ישראלים (או חברות) עובדים עם בדים שנמצאים בשוק הישראלי והם בדים זולים ומוכרים. שוק הבדים דיי מצומצם. כך למשל בד של שמלה שאני קניתי באיביי ב 250 ש"ח, מופיע אצל נעמה בצלאל בשמלה שמתומחרת כפול. השבוע נחשפתי במקרה לשמלה של מעצבת אחרת שאותו בד היה בשימוש בשמלה של רנואר (נחשו לבד לגבי התמחור). קסטרו עשו שמלה בקיץ האחרון מהבד שאני ואמא שלי תפרנו ממנו שמלה לפני שנה (השמלה שלי עלתה בייצור ביתי בערך 30 ש"ח, ביצור המוני בקסטרו היא תומחה ב 200 ש"ח).
מה הבוטום ליין? תהיו לקוחות נבונות. שם של מותג או מעצב זה ממש לא ערובה לכך שמוצר באמת שווה את הכסף שמשלמים עליו וזה בטח שלא הופך אותו אוטומטית למחמיא או יפה.

השמלה של נעמה בצלאל
 השמלה שלי מ H & R London  שנרכשה בערך שנה לפני שיצאה זו של נעמה בצלאל.


"את יפה כמו שאת"

אז H & O ו"אונלייפ" פרצו בפרוייקט מבורך (או לפחות כך זה נשמע לפני שרואים את התמונות) שבו הן צילמו נשים "אמיתיות" כלומר מלאות ושמנות ולא בהכרח צעירות בהלבשה תחתונה בסט צילומים נטול פוטושופ. הסלוגן הוא "לא משנה מה גילך או באיזו מידה, שום פוטושופ לא יהפוך אותך ליפה יותר". נכון נשמע מהמם? אז זהו, זה רק נשמע. בתכלס? כמעט כל הנשים שהצטלמו בהלבשה תחתונה התחבאו מאחורי בייבידול, חלוק, לבוש שינה או שהתמונות היו חתוכות בצורה שלא ראו את כל הגוף. מה גם, שלא השתמשו בפוטושופ אבל דאגו שהסט כולו יהיה לבן כך שהפלאש יחזור בצורה מסויימת וקצת "ישרוף" את התמונות. מה שנוצר זה תמונות לא מרוטשות שנראות מרוטשות שלדעתי, חוטאות למטרה. האמיצות היחידה שלא התחבאה מאחורי כלום היא ריי שגב המקסימה ועל זה, מגיע לה פרגון ושאפו!



את שאר התמונות אתן יכולות לראות בכתבות השונות של אונלייפ כאן: http://www.onlife.co.il/%D7%A1%D7%92%D7%A0%D7%95%D7%9F/h-o


בלוגריות, יח"צ ואינטרגטי

בזמן האחרון נראה שהבלוגספירה גועשת לגבי הנושא. אני חושבת שהייתי בין הראשונות לדבר מערכת היחסים הלא הוגנת שיש בין משרדי יח"צ לבלוגריות בסרטון הזה:

הסרטון זכה לאלפי צפיות, לכתבה באקסנט וגרר אחריו עשרות אנשי יח"צ שהוציאו את דיבתי, עיתונאים סוג ז' שירדו עליי וכמובן - בלוגריות ואנשי יח"צ שמחרימים אותי כיוון שחשפתי את הדבר הכי מכוער בעולם הבלוגים - מוצרים והטבות תמורת ביקורות חיוביות. עברה כמעט שנה ואני חושבת שעד כה אני לחלוטין עומדת במילה שלי. אני לא מפציצה אתכן בקומוניקטים או פוסטים על השקות ומוצרים שקיבלתי ואני  לא משקרת אף פעם לגבי מוצרים. מאז עוד כמה בלוגריות דיברו על הנושא כשהאחרונה היא מעיין המקסימה שהחליטה לנתק כל קשר עם משרדי יח"צ - בעייני החלטה אמיצה ומבורכת. 
היא העלתה גם את נושא הסנוביזם של בלוגריות שממש שעשע אותי כי אני יודעת בדיוק על מה היא מדברת. אני לא מגיעה להרבה השקות אבל כשאני מגיעה אני זוכה לקבל מרוב הבלוגריות מבטים מתנשאים, מזלזלים או התעלמות גורפת. אני נוטה להשיב לזה בחיוך גדול, כי זה פשוט מגוחך בעייני ואיך לימדו אותי? "לא נפגעים מפגועים".

מה שמטריד אותי באמת בכל העניין הזה אלו כמויות הבלוגריות שמגיבות לפוסטים בנושא ומחזקות את ידיהן של אותן בנות שמדברות על הנושא בעוד שהן עצמן לא כותבות ביקורות שלילות לעולם! נו באמת, כמה צבועות ודו פרצופיות אתן יכולות להיות? מסתברהגמל אכן אינו רואה את הדבשת של עצמו.
אותו הדבר לגבי בלוגריות שמתבכיינות שהן לא מוזמנות להשקות או לא מקבלות מוצרים בעוד שכל פוסט שני בבלוג שלהן נוגע בהשקה או במוצרים שהן קיבלו חינם והן מעלות מכירות של מוצרים/בגדים שהן קיבלו חינם. אתן יודעות מה? יש בלוגריות שמחזיקות בלוג כדי לקבל מוצרים ולפחות יש להן את האינטגרטי לעמוד מאחורי זה ולהגיד את זה בקול (לפחות לי)! וזאת בעיה של משרדי היח"צ שהם מוכנים להוזיל כל כך את עצמם ואת המותגים שלהם שכל בלוגרית עם 40 מנויות מוזמנת להשקה ומקבלת מוצרים חינם.  אבל להחזיק בלוג שבו כל פוסט שני הוא על השקה או מוצרים שקיבלת, לכתוב ביקורת שלילית פעם בעשור אם בכלל ולשחק אותה קדושה מעונה זה באמת בלתי נסבל כבר. גם לקבל החלטה שאת סוקרת מוצר רק שיש לך דברים חיובים להגיד וכשאת מאוכזבת להחליט פשוט לא לדבר על המוצר זה לא פייר בעייני כלפיי הקוראות.

אם יש בלוגרית שלא מקבלת הזמנות להשקות ומוצרים שכ-ולן מקבלות זאת אני (טוב נו, גם דיאנה אהובתי!) ומשום מה, לא שמעתן אותי מתבכיינת על זה. בהתחלה הייתי נפגעת כי חשבתי שזאת פונקציה של להיות בלוגרית טובה. ההגיון הבריא שלי אמר שאלו שמוזמנות הרבה הן אלו שכותבות טוב. מה, לא הגיוני?
אז אחרי עוד מעט 3 שנים הבנתי שזאת פונקציה של פרוטקציות כמו בכל מקום אחר במדינה המושחתת למוות שלנו. להקשר לבלוגריות "הנכונות" עם הקשרים "הנכונים", להגיד רק דברים טובים ולהתלקק עם משרדי היח"צ. אני תמיד הייתי בחורה של אנדרדוגס ולא של מיינסטרימים ואיך אמא שלי אמרה למורות במשך 12 שנה? "היא פשוט לא יודעת לסתום את הפה הילדה". "וממרומי" גיל 23, זה כנראה לא ישתנה לעולם. אז אני עובדת מול בדיוק 3 משרדי יח"צ שאני מכבדת ומכבדים אותי וזה בסדר גמור.
אגב, אני חושבת שבסופו של דבר אני המרוויחה העיקרית מזה שאני לא מוזמנת ולא מקבלת מוצרים, כי הקוראות הפסיקו להיות תמימות. הבלוגספירה הישראלית היא קטנטנה ורוב הקוראות משותפות לכמה וכמה בלוגים וכשמישהי מקבלת 20 פוסטים שנראים אותו הדבר על אותה השקה ואותו מוצר, זה פשוט מאוד מעצבן אותה. ובצדק. 

משהו מתוק מתוק לסיום - שמלת אנסטסיה של דגניתא במתנה!

הבוסית המקסימה שלי, המעצבת דגנית החליטה להגריל בבלוג שלה 2 שמלות אנסטסיה! ההשתתפות בתחרות ממש פשוטה ממש כאן: ההגרלה בבלוג המקסים של דגנית.
על הדרך, פתחנו ערוץ יוטיוב חדש לדגניתא והסרטון הראשון הוא שלי שבו אני מדגימה איך קושרים את שמלת אנסטסיה. (סליחות על זה שהסאונד והוידאו לא תואמים, משהו נדפק בהעברה למחשב לצערי, אני ממליצה לכן לשנות את האיכות ל HD ולצפות במסך מלא)


אני מקווה שנהנתן, אל תשכחו להשתתף בהגרלה הסופר שווה של דגניתא! בפוסט הבא - אאוטפיטים או מדריך מכנסיים, לא בטוחה עדיין :)

72 תגובות:

  1. אני מתה על הפוסטים שלך . מחכה לפוסט על המכנסיים , וכמה שיותר מהר D:

    השבמחק
    תשובות

    1. תודה מותק! אשתדל להעלותו במהרה בימינו. .

      מחק
  2. אפשר לשאול איך אני מצליחה להרשם? הצלחתי להרשם רק לאתר , אבל הוא לא מודיע לי על פוסטים חדשים.. :(

    השבמחק
    תשובות
    1. יש לך בצד ימין אפשרות להירשם דרך האימייל ותקבלי עידכון כל פעם שמתעדכן

      מחק
    2. בדיוק מה שקרין אהובתי אמרה....

      מחק
  3. אהבתי מאוד את הפוסט!!
    לכל מי שחושבות שאנחנו לא שמות לב שהשמנו - אתן חיות בסרט!!
    בתור מי שכל חייה הייתה מידה 36, ושנתיים "נהנתי" ממידה 34, קשה לי להבין..
    היום אני במידה 42 כבר שנתיים עקב בעיות רפואיות (תרופות מאוד משמינות) וטורחים להזכיר לי כל הזמן כמה השמנתי..
    מתסכל מאוד!! אתן חושבות שלא שמתי לב??
    כל שני וחמישי נכנסים לי לרחם ושואלים אותי אם אני בהריון (עוד תופעה ישראלית)
    לגביי הבלוגריות והיח"צ אין לי מושג מה קורה שם, אבל האמת שאני נתקלת כל פעם ב300 פוסטים על אותה השקה.. יש יוצאות דופן שאני מאוד אוהבת כמובן אבל הן ממש המיעוט. חבל.

    השבמחק
    תשובות
    1. מאמי שלי, הן שמות לב. זה כדי לפגוע ולעשות רע. אבל הן יכולות לנשק את התחת השמן שלי כמו שאמרה טיירה אהובתי.

      מחק
    2. זה שהן שמות לב - הכל טוב ויפה, אבל לפעמים הן לא טורחות לשים לב מי נמצא מסביב ומפדחות אותי בציבור.. לא כולם צריכים לדעת שעליתי 30 קילו!!

      מחק
    3. את תמימה, הן שמות לב. זה נעשה בכוונה תחילה בכדי לפגוע.

      מחק
  4. זוהר, כרגיל מקסים ומעניין, אבל בבקשה אם תוכלי לשנות את העיצוב כדי שהרקע יהיה בהיר והכתב כהה, יש כאלו שמתקשות בקריאה מול מסך... תודה רבה ושנה מצוינת ומתוקה ביותר!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, אני אנסה למצוא עיצוב אחר. מבטיחה....

      מחק
    2. מצטרפת לבקשה של זואי, ממש קשה לקרוא.

      מחק
  5. אגב, חס וחלילה אני לא אומרת שמידה 42 זאת מידה שמנה.
    זאת מידה הגיונית לחלוטין!!

    השבמחק
  6. אהבתי את הפוסט , את עומדת במילה שלך בכל הנוגע לפוסטים על השקות וטוב שכך. אני אישית לא מתחברת לבלוגים כאלה שכל דקה מדברות על השקה שהיו בה והכל מצוין בלי לבדוק אותם באמת.
    את אמיתית ומקסימה ולכן 300 ומשהו מנויות אוהבות בך,ברור שבנוסף ללבוש, סטיילינג,סגנון כתיבה וכד'.
    נ.ב. למה אני עדיין לא מקבלת עדכון למייל על פוסטים שלך בבלוג החדש למרות שאני רשומה?!

    השבמחק
    תשובות
    1. אין לי מושג. נרשמת לעדכונים מימין או לאתר עצמו? אישרת את המייל שקיבלת? איזו תקלה מעצבנת שאין לי מושג איך פותרים....

      מחק
    2. נרשמתי לעדכונים בצד ימין ואישרתי את המייל שקיבלתי ועדיין אני לא מקבלת עדכונים באסה...

      מחק
    3. אוף. אם יש לך פייסבוק את מוזמנת לקבוצת הלייק של הבלוג, ככה.תועדכני בכל זאת.

      מחק
  7. כתבתי תגובה והיא נמחקה. יש לי חשבון בגוגל וניסיתי להתחבר דרכו.... אבל לא ידעתי שזה דרך בלוג.

    אני מאוד אוהבת את הכתיבה שלך. אני אוהבת שאת "יורה", ואת הביקורות החריפות. לפעמים אני חושבת שלא יזיק לי קצת מזה, להגיד מה שאני חושבת.

    אני מסכימה איתך שכסף לא שווה איכות. אני לא קונה בזארה, קסטרו, רנואר, וכו', רק אם אני רואה משהו ספציפי ששווה לקנות, וגם ברוב המקרים זה מסתיים באכזבה (מגיעים הביתה והבגד לא כמו שנראה בחנות, תפירה עקומה וכו' ואז מחזירים. או שזה סתם נתקע בארון. היחידים שאני עוד נכנסת אליהם אלה יופ, כי הם לא יקרנים, ותמנון.
    עברתי כבר מזמן לחפש מציאות באיביי ואסוס.

    לא מבינה את העניין שכתבו עלייך בווינט. עכשיו כל בלוגרית שתעז לכתוב ביקורת כזו או אחרת יגידו עליה שהיא בלוגרית בשקל?? הרי למה נועד בלוג אם לא לכתוב כל העולה על רוחך? ביקשתם ממשהי לסקור מוצר. זו דעתה.


    @יעל@

    השבמחק
    תשובות
    1. תכירי, הבלוגספירה הישראלית שלום.... ככה זה.
      תודה מותק

      מחק
  8. משהו שלא הבנתי20 בספטמבר 2012 בשעה 11:46

    אני לא מצדיקה את מי שכתב לך טוקבקים מכוערים, אבל לא מבינה את המשפט שלך:
    "אני באמת שלא מבינה את הצורך של אנשים להביע בפני את העובדה שבעיניהם אני מתלבשת מכוער, כמו פרוצה או שהשיער שלי לא עדכני."
    זה לא מה שאת עושה למחייתך?
    בוודאי את אמורה להבין את הצורך שאם משהו לא לטעמו של מישהו, הוא לא ישמור את זה לעצמו אלא יגיד מה שהוא חושב, לא?

    השבמחק
    תשובות
    1. אני למחייתי מלבישה אנשים שבמודע מגיעים אליי כי הם לא אוהבים את איך שהם נראים. לא כי אני אמרתי לבם שהם נראים רע. לא, אני לא מבינה את הצורך. אם אני חושבת שאת מכוערת, אני לא אגיד לך את זה בפנים. בטח שלא כשלא ביקשת לשמוע את דעתי ובטח לא כשאת לא מוכנה לשים את עצמל במקומי. חושבת שאני פרה ורוצה לחוות את דעתך? אין בעיה, רק תשלחי תמונה שתקבלי ביקורת בחזרה. היחסים פה הם לא הוגניים. אני נחשפת מבחירה, אבל זה לא אומר שכל אפס מאופסת שבא לה להרגיש טוב עם עצמה יכולה להשתלח בי. את לא אוהבת אותי? יש איקס בחלון. תעופי מפה ואל תחזרי. אבל להגיד שאני לא לטעמך לא יתן כלום לי או לך. הדבר היחידי שזה נותן זה שאת פוגעת בי ואם זו המטרה אז מחאי כפיים לעצמך, הצלחת. אבל דעי שאת תימחקי, תחסמי ושעל פי חוק אני יכולה לתבוע אותך. פשוט מאוד.

      מחק
    2. משהו שלא הבנתי20 בספטמבר 2012 בשעה 12:30

      כשאת רואה חברה שלך מתלבשת לא לטעמך, או שלדעתך השיער שלה לא עדכני, מה את עושה?
      שומרת לעצמך?
      או מעירה לה על זה?

      מחק
    3. ההבדל הוא שאני לא חברה שלך. או של אפחת מהמגיבות. מה גם שלו הייתי מעירה לחברה זה לא היה על גבי הבלוג שלה שבו קוראים אלפי אנשים. לזה קוראים להשפיל ולפגוע ובטח שלא להיות נחמדה.

      מחק
    4. משהו שלא הבנתי20 בספטמבר 2012 בשעה 14:29

      אז את מעירה רק לחברות שלך, ורק בדיסקרטיות מוחלטת, בינך לבינן?

      מחק
    5. לא. אני מעירה לאנשים שמבקשים ביקורת ולהשתפר. לחברות הקרובות שלי אני מסוגלת להעיר בפומבי כי הן מכירות אותי ולא נעלבות, לחברות פחות קרובות אני בהחלט מעירה באחת על אחת וזה לקח לי זמן ללמוד. אבל אני בטח שלא מטנפת על גבי בלוגים או פורומים ובטח שלא משתמשת בשפה מעליבה ומעירה על משקל או תסרוקת שלא ברת שינוי. אבל נראה לי שאת רוח רפאים שמחפשת אותי ולא טורחת להקשיב ולכן מיציתי את הדיון איתך. שאי ברכה. מאחלת לך שבחיים לא ידברו אליך כמו שטוקבקיסטים מרשים לעצמם לדבר אליי.

      מחק
    6. משהו שלא הבנתי20 בספטמבר 2012 בשעה 15:52

      תראי, אני חושבת שלהעיר על משקל, או לקרוא למישהי "פרוצה" זה דוחה ולא שייך בשום מצב. טוקבקיסט, בפרטי או בפומבי.

      אבל אני לא מבינה מה הבעיה להעיר שהשיער שלך או הבגדים שלך הם לא לטעמו של מישהו,
      את הבנאדם האחרון שאמור להיעלב מזה, כי את הראשונה להתגאות בכך שאת דעתנית, ביקרתית, ואם משהו לא נראה לך ולא לטעמך, את תגידי את זה בלי לטייח.
      הנה, את אומרת שחברות שלך כבר מכירות אותך, אז תכירי גם את את עצמך, ושיש עוד אנשים כמוך.

      את אומרת שלקח לך זמן להבין שלא מעירים לאנשים בפומבי, כלומר שלפני שהבנת את זה היית עושה את זה.
      אז איך את יכולה להגיד "אני באמת שלא מבינה את הצורך של אנשים להביע בפני את העובדה שבעיניהם אני מתלבשת מכוער".
      להעיר לאנשים אחרים את דעתך על המראה החיצוני שלהם זה השם השני שלך,
      וזה מה שגם גורם להרבה קוראים לבוא לפה.
      אז OWN IT!
      ואם אנשים אחרים לומדים את זה ממך ומתרגלים את זה עליך, אל תתפלאי!
      ואת כותבת לאורך כל הבלוג כמה ששמן זה יפה, ושאת מרחמת על אנשים שנלחמים בשומן של עצמם, ואז מישהי כותבת שהשמנת את נעלבת..?
      מה קרה לכל מה שכתבת?
      אני לא רוח רפאים, אני קוראת קבועה שלך, שמנה שבזכותך למדתי לאהוב את השומן שלי, אבל גם לפתוח את הראש לגבי דעות של אחרים.
      ואני לא מבינה, לא מבינה איך את מצד אחד יכולה להיות בנאדם כל כך נחרץ ודעתני, אבל מיד להכנס למגננה או מתקפה כל פעם שנחרצים או דעתניים כלפיך.

      מחק
    7. יש בעיה בסיסית קשה מאוד בהבנה שלך. צר לי לאכזב אותך.
      אני האחרונה שתעיר למישו על הלבוש או המראה שלו כשמדובר באדם זר באינטרנט. האחרונה. יש הבדל עצום בין להעיר לאדם פנים מול פנים לבין להעיר באינטרנט ויד דרך לעשות כל דבר. אני ממש לא מעירה לאנשים ספציפיים על המראה שלהם אלא מעירה הערות באופן כללי על מה לובשים ומה לא וההבדל הוא עצום. אף אדם לא יכול ללמוד ממני להעיר בחוסר טאקט ובוטות ובאופן אישי לאדם זר באינטרנט ואם זה מה שלמדת ממני אני מרחמת עליך.
      אין לי שום בעיה שתגידי שהבגדים שלי לא לטעמך אבל שתקראי להם סמרטוט רצפה יש לי בעיה.
      אני נחרצת ודעתנית כלפיי אנשים אבל אני ממש לא משתלחת בהם ובטח שלא מעירה פומבי, גם כשהערתי זה לא היה ככה.

      לגבי המשקל, לא משנה כמה שלמה את תהיי עם עמך, זה אפעם לא כיף לשמוע שהשמנת ובטח שלאבצורה אכזרית וחסרת טאקט.

      קשה לי מאוד להאמין שאצ קוראת קבועה שלי, כי את לא הבנת שומדבר ממה שנכתב בבלוג הזה ב 3 השנים האחרונות עם זה מה שהבנת לגבי מי שאני. מבחינתי הדיון הזה באמת נגמר והצגובה האנונימית הבאה שלך תימחק. רוצה לנהל דיון אמיתי? צאי מהאנונימיות שלך.

      מחק
    8. מה הקשר אנונימיות? קוראים לי עיינה, אני בת 24 מרמת השרון, זה עוזר לך לנהל איתי דיון אמיתי? מה רלוונטי בזה?
      ומה זה משנה אם את מעירה בפומבי לבין אם לבן-אדם זר באינטרנט? אם כבר הייתי חושבת שהערה ממישהו שמכיר אותך תהיה הרבה יותר מעליבה.
      ושוב, כמו שאמרתי, אני נגד בוטות כמו לומר "פרוצה" "סמרטוט" וכו', אז אם את מדברת רק על האופן שבו זה נאמר, או.קיי. למרות שביננו, הגבול בין נחרצות לבוטות הוא לא ככ עבה.

      אם כבר הבנת הנקרא: לא, לא למדתי ממך להעיר בבוטות, אבל למדתי שלבנאדם שמסתכל מבחוץ יש אפשרות לראות אותי אחרת, ולכן להקשיב כשמעירים לי, ולא אוטומטית להעלב ולהתגונן.
      בטח ובטח, כשאת יודעת טוב מאוד איך זה להיות בצד הביקרתי שרואה מבחוץ.

      השתדלתי לכתוב בשפה נעימה את מה שהציק לי, ולא יודעת מה ממה שכתבתי "משפיל" או "מבזה" כמו שכתבת למטה. אבל אם לא הצלחתי והדיון הזה לא נעים לך (למרות שקראתי שוב ושוב את מה שכתבתי ותהרגי אותי אני לא רואה שכתוב שם משהו פוגע). גם אם הבנתי לא נכון, אני לא רואה למה זה צריך לעצבן, זאת דווקא הזדמנות מצויינת בשבילך להעמיד דברים על תיקונם קבל עם ובלוגספירה. אבל אם הדיון הזה לא נעים לך, צר לי, ואני אסיים אותו גם מבחינתי.



      מחק
    9. מה שמציק לי בדיון איתך זה שאת מתעקשת לא להבין על מה אני מדברת ומתעקשת להפוך אותי לאדם שאני פשוט מאוד לא.
      לא מפריעה לי הביקורת, מפריעה לי הדרך וכנראה שאיכשו הצלחת לפספס את הצורה שבה ביקורת נאמרת כלפיי. אני חושבת שהגבול בין נחרצות לבוטות הוא עצום ואני חושבת שיש הבדל בין להגיד בכלליות שמשהו לא מחמיא לבין להגיד לבחורה ספציפית שהיא השמינה.
      צר לי מאוד שאתן יושבות אי שם וחושבות שכמו שאני כותבת על קסטרו שהם חברה מגעילה שאני אגיד לחברה שלי שהתסרוקת שלה מכוערת. אני אגיד "את צריכה להסתפר". אני לעולם לא אעיר למישהי על המשקל שלה ואני מעירה בחוסר טאקט כיום רק לחברותיי הטובות שמבינות אותי.
      כן, לקח ליזמן ללמוד אבל רק כי כשהתחלתי הייתי בת 19 והיום אני בת 23. אישה שמדברת בכיל 20 פלוס כפי שדיברתי בגיל 19 היא אומללה.
      לחברות שלי יש זכות להעיר לי על הכל ולאנשים זרים ממש אין זכות. זה שאני שמה את עצמי שם ונחשפת וזה שאני בוטה בדעותיי כלפיי קבוצות/ חברות/ מעשים לא נותן לאפחד זכות לעלוב בי אישית ולרדוף אותי.
      תגידי שאני לא מתלבשת לטעמך, זה סבבה, זכותך. למרות שכן אני לא רואה תועלת בזה. כי אני לא אשנה את לבושי כי מבחינתי אני מושלמת. בדיוק כמו שאני לעולם לא אעיר לבלוגרית אופנה על לבושה, זה חסר טעם. כמישי פותחת בלוג ומעלה תמונותנאז כן, היא חושבת שהיא מושלמת וזה כי היא אוהבת את איך שהעא נ

      מחק
    10. נקטע באמצע - בלוגריות מעלות תמונות כדי לתת השראה לנשים אחרות וממש לא כדי לקבל ביקורת. זאת מערכת יחסים לא הוגנת כשאת בוחרת לבקר את המראה שלי כשלי אין מושג איך את נראית. רוצה להגיד שאני מתלבשת חרא? אין בעיה, רק קודם כל תשלחי תמונה שנראה מה בדיוק את שווה.


      מאוד קל לכן לשבת מאחורי המקלדת ולירות חיצים. מאוד קל.

      מחק
  9. תן לי לספר לך מקרה אישי עם זוהר...אני הייתי בפגישת סטיילינג איתה - היא לא אהבה 90% ממה שלבשתי
    ( יש מצב שרק המשקפיים עברו את הסינון...:-P ) כולל העגילים! בכל הפגישה איתה לא שמעתי ממנה את המילים " זה מכוער", "את נראית ככה כמו פרוצה"...נשבעת לך!!!הייתה ביקורת בונה ( " ה-בגד/עגיל/כל דבר אחר לא לטעמי לדעתי את יכולה לשדרג את המראה עם מה שאני אציע לך ).אין שום סיבה בעולם להגיד למישהי את נראית כמו פרוצה ולתת את זה כביקורת זה בחיים לא עובר זה רק מעליב ופוגע.

    יש מקום לכל הביקורות וכל אחד יכול להגיד מה שהוא חושב - כשזה נעשה בטעם וכביקורת בונה.רק דעתי ושוב סליחה אם זה נראה שהתפרצתי לתגובה לא שלי וכאלה...

    השבמחק
    תשובות
    1. משהו שלא הבנתי20 בספטמבר 2012 בשעה 16:03

      אני לא מדברת על הערות דוחות כמו "פרוצה",
      אבל לדעתי סטייליסטית היא האחרונה שצריכה להתייחס ככה לדעות של מישהו על הלבוש שלה, במיוחד כשהיא מעידה על עצמה שהיא נותנת אותן לא רק למי שמבקשת ממנה.
      בנאדם שדוגל בגישה של תמיד לומר אמת, לא אמור להתנגד לשמוע אמת של מישהו אחר. היא יכולה כמובן לא להסכים, זה משהו אחר, אבל ממה שהיא כותבת כאן זה נשמע שהיא רוצה לשמוע רק דברים טובים, שזו גם זכותה, אבל רק אם היא אומרת רק דברים טובים בעצמה.

      מחק
    2. שוב בעיות בהנת הנקרא!??? מתי קראת שנתתי ביקורת למישהי שלא ביקשה אותה????? בטח ובטח שלא לאדם זר?
      יש לי התנגדות נחרצת לשמוע את האמת שלך כשהיא משפילה ומבזה אותי!!! ואני בחיים שלי לא אמרתי דברים רעים על אדם קבל עם ובלוגספירה כמו שעושים לי.
      התגובות שלך מוכיחות שאת אשת צללים שוב ושוב וכמו שכתבתי לך, להבא תימחקי.

      מחק
    3. אבל על זה בדיוק זוהר מדברת.. לא נותנים לה ביקורת בונה אלא סתם הכפשות, וזה לא מקובל עליה, ובצדק. בתור חברה טובה של זוהר - היא אולי אדם דעתן שיש לו הרבה מה לומר, אבל היא לעולם לא תעליב אנשים בצורה כזו, לא במציאות ובטח שלא ברשת.

      מחק
    4. תקשיבי, בתור קוראת כיף לי לקרוא את ההשתלחויות של זוהר ואת כל ה"יש לי מה להגיד על זה" אבל קשה לי נורא להאמין שעם כל האטיטיוד הזה היא אף פעם לא העליבה מישהי.

      מחק
    5. כולנו בני אדם ופגענו פעם במישהו אבל לא, מעולם לא דיברתי למישהי כמו שטוקבקיסטים מדברים אליי.
      זה שיש לי ביצים ופה גדול על חברות ומעצבים וקבוצות זה לא אומר שאני אדם מגעיל שאומר לאנשים זרים שהם מתלבשים חרא או נראים רע. זה שאתן קוראות את הבלוג שחי זה נהדר, זה שאתן מניחות מתוך זה שאתן מכירות אותי זה מגוחך לחלוטין.
      ליטל היא אחת החברות הכי טובות שלי כבר 5 שנים. אתן לעולם לא תכירו אותי טוב ככה .

      מחק
    6. יש הבדל עצום בין מה שאת ורובות אחרות שלא מכירות אותה אישית קוראות כאן בבלוג לבין מה שזוהר באמת בחיים הפרטיים שלה.
      אני הבאתי לך דוגמא אישית ממפגש אמיתי איתה בשיחה פנים אל פנים לא דרך בלוג/פורום כלשהוא כדי להביא דוגמא לאיך היא מתנהלת בחיים הפרטיים שלה - כמו שאת רואה זה שונה לגמרי ממה שאת חושבת עליה.יש עליה תדמית של ביצ'ית מהגהנום כי חושבים שאם היא כותבת ביקורת פה על חברות שונות או נחרצת מדי בנושאים שונים אז היא ככה גם כלפי אנשים בחיים הפרטיים שלה - אני יכולה להגיד לך מהיכרות איתה שהיא אחד האנשים היותר רגישים ( כן כן ) שנתקלתי בהם בחיים, היא בוגרת יותר מכל האנשים בגילה ויש לה נסיון חיים שאני חושבת שהרבה יכולים ללמוד ממנה גם כאלה שמבוגרים בכמה שנים טובות מהגיל שלה.

      אין לה בעיה עם ביקורת שנאמרת כלפיה - יש לה בעיה עם איך שזה נאמר וזה לגיטימי.לדעתי.

      אגב בניגוד לזוהר אני חושבת שדווקא את לא אשת צללים או סתם אנונימית פשוט את לא מכירה אותה.

      מחק
    7. זה נורא משעשע מה שקורה פה, מישהי שואלת את זוהר שאלה, מנוסחת היטב ובעדינות יש לומר, והתוצאה: זוהר יוצאת עליה, מאיימת שתימחק, מתגוננת, החברות מנגד מתגייסות והכל כדי לשכנע את כולנו שזוהר בנאדם מדהים והמגיבים כנראה חארות.
      יכול להיות שזוהר באמת בנאדם מדהים כמו שאומרות החברות,
      אבל כל המהלך פה כל כך חסר פרופורציות שזה פשוט יוצר ההיפך מלשכנע.
      בנאדם שכל כך בטוח בצדקתו לא מגיב ככה בכזאת היסטריה.
      אם זוהר כל כך נפגעת והיסטרית ממה שכותבים עליה, זה כנראה כי היא מרגישה שיש בזה אמת.
      אתה לא יכול לרקוד על שתי החתונות, מצד אחד למשוך אש לפתוח פה על כל העולם ואשתו ואפילו להתייחס לעצמך בחיוך כ"כלבה", ואז להעלב ,שבאותה פלטפורמה, מגיבים אליך כאילו אתה כלבה כי "בחיים האישיים אני לא ככה".
      המגיבים מכירים את זוהר מהבלוג והם מגיבים, בבלוג, כמו שהם מכירים אז חלאס עם ההתגוננות הזאת. היא תחסוך לעצמה הרבה אנרגיות אם היא לא תתאמץ כל הזמן להוכיח לכל העולם שהיא מיס פרפקט. "אני מושלמת כמו שאני" נו באמת, שלום מיס דיווה.
      תפסיקי להכנס ללחץ מכל עקיצה של טוקבקיסט, בתגובות האלו את רק גורמת למה שהם כותבים לקבל יותר במה וגם להיראות יותר אמינים כי הם עד כדי כך מציקים לך. את רק הורסת לעצמך את התדמית יותר משכל טוקבקיסט "הורס".
      תמשיכי להיות ביצ'ית וחצופה, ככה אוהבים אותך, שימי ז, ושלום על ישראל.


      מחק
    8. אני לא ביקשתי מאפחת להגן עליי ולא ניסיתי לתרוף אלא רק להגיד שאני ממש לא הכלבה שאת חושבת שאני ומעוחם לא התייחסתי לעצמי בתור כלבה ומעולם לא פתחתי פה על אנשים בצורה אישית.
      אני מייחסת חשיבות לזה וכותבת על זה כי כן, זה פוגע בי. אני לא בן אדם רע, אני לא כלבה ואני מעולם לא דיברתי לאפחד כמו שמדברים אליי
      פשוט חבל לי שאיכשו הצלחתן כל כך לטעןת במי שאני ולחשוב שאם אני ביקורתית ודעתנית אז יש לי עור של פיל ומותר לכן לפגוע בי.
      אני לא נכנסת ללחץ אלא נפגעת, כי אני בנאדם ופוגע בי שנכנסים בי בבלוג שלי ומטנפים עליי כשאני מעולם לא נכנסתי באף אחד שמית ואישית.
      הייתי שמחה לראות איזה גיבורה ואדישה את היית אם היית עומדת במקום שלי ותאמיני לי, לא היית.

      מחק
    9. ואגב, אם התדמית שלי נהרסה ולא טוב לך, אז שלום. את יודעת איפה הדלת. אבל לתקוף אותי כי אני מנסה להגיד שאני לא הכלבה שאת חושבת שאני? זאת הזיה מוחלטת. מותר לי להגן על עצמי ולהעמיד אותך ואת חברותייך על הטעות שלכן. אם אתן חושבות שלקרוא בלוג של מישהי זה שווה ערך להכיר אותו אז אתן פשוט מאוד חיות בסרט רציני.
      מצחיק אותי שאין בעיניך שום הבדל בין העברת ביקורת על קבוצה של בלוגריות או על מותג לבין לתקוף אישית אדם. כנראה שאנחנו לא חולקות את אותן אמות מוסר.

      מחק
    10. זה שאת תופסת ביקורת עליך, או תגובות אליך, שלא בדיוק נעים לך לשמוע כ"התקפה", ושאת צריכה "להגן על עצמך" זה מאוד עצוב בשבילך.
      אף אחד פה כולל אני לא מנסים לתקוף אותך, אנחנו פשוט משקפים לך איך תופסים אותך. אז את זאת שחיה בסרט.
      לבקר מראה של מישהי, שכל מה שהיא כותבת עליו הוא עניינים של מראה ואסתטיקה, זה לא לתקוף. ואם מפריעות לך בחירת המילים האומללה של המבקרת, נו, גם את לא בדיוק מלכת העדינות.
      אני מניחה שזה לא הכי נעים בעולם, אבל היחס שלך לזה לגמרי חסר פרופורציות.

      והאמת זה ממש לא מעניין אותי אם את כן הכלבה שחושבים שאת או לא, אני לא מכירה אותך אישית וזה ממש לא מזיז לי. אני מעירה גם לגבי זה שאת בכלל מנסה לשכנע אנשים לגבי מי שאת, וגם לגבי זה שהדרך שבה את עושה את זה משיגה בדיוק את ההיפך.

      שוב, זאת לא התקפה, אין לי שום עניין להתקיף מישהי שאני לא מכירה, זאת בסך הכל הדעה שלי ותעשי עם זה מה שבא לך גברת ביקורת.
      אני לא מנסה לומר מי את באופן אישי, אני מציירת לך איך זה נראה מהבלוג, ואם את רואה שזה חוזר על עצמו שהבלוג שלך משדר משהו שהוא לא את אולי זה משהו שאת צריכה לחשוב עליו, אם זה באמת מפריע לך כל כך. (כי נגיד לי, זה לא היה).

      מחק
    11. אחלה, תודה על הביקורת ונקודת המבט שלך.

      מחק
    12. pink ranger ועיינה לא רק שאתן חופרות לזוהר ולכולנו בשכל (אני במקומה נגיד הייתי מוחקת תגובות כאלו בלי למצמץ תוך כדי שאני מנשנשת משהו, אין לי מושג מאיפה הסבלנות הזאת), אתן גם פאקינג סותרות את עצמכן...
      אתן אומרות שזוהר היא כלבה אבל כותבות נגד זה שהיא נובחת...? מה נסגר?!
      אז תודה על הדעה שלכן, גם לי יש דעה והיא: אתן משעממות רצח! אם הייתן כותבות בלוג בטח הייתן מרדימות את כולן למוות!


      מחק
    13. טל, אי אפשר ליהנות מכל העולמות, מצד אחד לנבוח על כל העולם, ומצד שני להתעצבן כשנובחים עליך.

      מחק
    14. פינק ריינג'ר יקירתי, הפאוור ריינג'רס שודרה בשנות ה90. 20 שנה עברו בינתיים והעולם התקדם - בהחלט אפשר ליהנות מכל העולמות!!! אנחנו בפוסט מודרניזם! תתקדמי גם את!

      מחק
    15. טוב האמת חבל עכשיו על התגובה שהשקעתי בתגובה להודעה שלך פינק ריינג'ר. בעקבות התגובות שלך אחריה פשוט הגעתי למסקנה שהדיון איתך שווה ערך לדיון עם זקנה סנילית...די ברור שאת עם איזה דיעה קדומה מוצקה והאמת די הזויה על זוהר - את סבורה שאת מכירה אותה לפי צורת הכתיבה שלה בבלוג ושום דבר שייכתב פה לא באמת מזיז לך...

      שאי ברכה.:-)

      מחק
  10. אהבתי את הפוסט ואת הנביחות המוצדקות...אני חושבת שעברת די הרבה השבוע מבחינת טרולים...:-P

    בהצלחה לי בהגרלה של דגניתא...:-)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה על הכל מותק והרבה בהצלחה!!!

      מחק
  11. כמו שכתבתי אצל דגנית,
    תיכננתי לקנות את האנסטסייה בקורל, ואז נשבר לי המסך של המחשב,
    וזו הוצאה גדולה יותר בעדיפות.

    ואולי עכשיו אני אזכה.

    וחוץ מזה, לגבי כל השאר- מסכימה!

    אני בהחלט נמנעת מלקרוא ולהגיב לבלוגים של מקמנקטתות למינהן, ללא דיעה אישית.

    השבמחק
  12. תודה על הפוסט, אני אתחיל לחפש גם בגדים בנט, למרות שעד עכשיו זה היה רק איפור- טיפוח. נראה שווה ביותר..
    אדר :)

    השבמחק
    תשובות
    1. ברור ששווה!!! איזה כיף שאת פה יפיופה...

      מחק
  13. שימי לב גם לזוויות הצילום של ריי שגב. בתמונה הראשונה הבטן שלה מוסתרת כמעט לחלוטין ע"י התחתונים ומובלט החזה, שהוא תמיד בגישה של "כמה שיותר גדול יותר טוב". בתמונה השניה היא מסובבת כך שהבטן שלה "משתטחת". כלומר השתמשו בזוויות צילום שנועדו "להסתיר" את ה"בושה".

    ועוד משהו: אני עכשיו נמצאת בטווח של המלאות פלוס מבחינת מבנה גוף, אבל פעם הייתי הרבה יותר שמנה (מעל ל 30 ק"ג יותר, מה שהביא אותי להרבה מעל 100 ק"ג) והרבה פחות חטובה (אין מה לעשות, פעילות גופנית משפיעה המון על הגזרה). ולא רק אני הייתי כזאת - אני מכירה לא מעט נשים שגם הן שמנות מאוד (אני יכולה לחשוב על 3 - 4 נשים כאלו במקום העבודה הנוכחי שלי, ומדובר על מקום עבודה של פחות מ 200 איש!) - ובעצם אין ייצוג מבחינת דוגמניות או פרסום למידות כאלו. אז נכון שמדובר על מבנה גוף בעייתי ושנחשב הרבה פחות אסתטי, אבל בשנים האחרונות יש יותר ויותר נשים שהן מה לעשות שמנות "באמת" (ואני לא מתכוות למילה בתור עלבון אלא בתור ציון עובדה על כך שהן כבר עברו את ההגדרה של מלאות), ואיכשהו הן נעלמות כשזה מגיע לפרסום, אפילו לכזה שנועד לתת לנשים "לא רזות" הרגשה טובה.

    ולגבי נושא ההשקות ומשרדי היח"צ - אני מסכימה איתך לחלוטין. לי יצא להיות בכמה אירועים כאלו של תפוז, ומרוב לחץ על לכתוב חיובי ושאנחנו ננסה בכל הכוח לגרום לחשיפה של הרשומות שלנו כדי לזכות בכל מיני תחרויות הזויותפשוט החלטתי לוותר כי לא היה שווה לי כאב הראש וה"קוראים האקראיים" שהיו מגיעים לבלוג ולא מבינים למה אני כ"כ רעה למוצר ש"עבורם" עבד כ"כ טוב...

    השבמחק
    תשובות
    1. תראי לגבי שמנות באמת לצערי לא יהיה ייצוג מספק לכולם. למה? כי גם בתרבויות שאהבו מלאות תמיד נשמרו פרופורציות מסויימות שבדרך כלל נשברות אצל שמנות. בפוסט הבא אני אתן לך השראה של דוגמנית אחת שמנה באמת ויפה באמת שאני מכירה.

      מחק
  14. זוהר כפרה, אחלה פוסט, הקטע עם השמלה מהבד הזהה פשוט גאוני, ושלך גם הרבה יותר יפה, כשיהיה לי כסף אני כל כך אקנה ברשת, נמאס לי מהמחירים והאיכות הירודה.

    לגבי הטרולים, צודקת, את לא צריכה לסבול הכפשות כאלה יש הבדל בין ביקורת בונה -"אני חושבת שזה פחות מחמיא לך" לבין "את שמנה ולבושה כמו פרוצה". הלו!? שידברו בכבוד.

    לאב יו

    השבמחק
    תשובות
    1. אני שמחה שאנחנו מסכימות מותק שלי, תודה על הפרגון האינסופי, אין כמוך בעולם כולו!

      מחק
  15. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  16. את מדהימה זוהר! את גורמת לראיית מבט נכונה ושקולה ובריאה לחיים, את מראה לנו הקוראות מה באמת נכון. אני מאז שהתחלתי לקרוא את הפוסטים שלך מצליחה באמת להכיר ולאהוב את עצמי כמו שאני ואיך שאני, לא רק לקבל. אלא גם להצליח להתחבר ולאהוב את עצמי בצורה שאף פעם לפני לא הצלחתי.... תמיד חשבתי כמה אני בנאדם פגום ולא בסדר ולמה אני לא רזה... למה לא כמו כולם. אבל הבנתי שזה הייחודיות שבי שזה שאני לא "כמו" כולם, והתודה הענקית היא רק לך כי את עזרת בזה ולא מעט,

    נהניתי מהפוסט נורא ואהבתי את הגישה לנושא בלי לפחד להביע דעה מנוגדת, בלי לפחד לקבל תגובות שנויות במחלוקת, פשוט ללכת עם האמת שלך וזהו,

    מצפה לפוסטים הבאים והמשיכי להיות מקסימה ונהדרת כמו שאת :-))

    השבמחק
    תשובות
    1. אוי אלי, התגובות שלך גורמות לי להתמוגג מאושר. אני כל כך מכירה את התחושות שאת צתארת וגם ממרומי הדרך הענקית שעברתי, מאוד קשה להרפות מהביקורתיות. גם לי יש ימים שאני קמה ומביטה במראה ולא אוהבת את מה שמביט ממנה. וכן, אני לא מתביישת להגיד שגם אני לא במצב של השלמה ואהבה עצמית מוחלטת ומלאה, גם אני לא האידיאל שלי. אבל אני במקום הרבה הרבה יותר טוב ממה שהייתי. כן, תגובות על המשקל שלי מוציאות אותי מאיזון ופוגעות בי, כי לא קל לשקול 84 קילו לא משנה מה. ולא קל לדעת שאת יכולה להיות רזה יותר אבל לא מצליחה...
      אבל תגובות כמו שלך, שוות מיליון מכפישים. בשביל נשים כמוך אני כותבת ואת נותנת לי כוח לא פחות ממה שאני נותנת לך.
      תודה, חיבוק חם ונשיקות...

      מחק
    2. אני יכולה להגיד לך שהייתי במקום הזה, שקלתי בגיל 8 עד 12 כמעט 60 קילו, זה לא מצב קל את בטח מבינה מה זה ילדים ואיך הם יודעים לפגוע ובתור ילדה לא ממש היו לי את הכלים להתמודד אבל לקחתי את עצמי בידיים ועברתי דיאטה והתחלתי עם הספורט שכיום הוא חלק מחיי, גם היום אני לא מושלמת(בעיניי אחרים..) אבל בעיניי עצמי אני מושלמת ואוהבת איך שאני נראית, ולא ארצה לחזור למקום שאחרים יכתיבו לי מה נכון ומה טוב לי,

      אז כן זה לא קל ולפעמים קמים עם מצב רוח לא הכי מרומם אבל תמיד צריך לזכור שאת אוהבת את עצמך כמו שאת וזה הדבר הכי חשוב בעולם! :)

      מחק
    3. את נהדרת, כיף לשמוע אותך ככה!

      מחק
  17. זוהר,
    זו לא שנאה, זו קנאה. לפעמים, על אחת כמה וכמה כשמדובר בנשים, זה אף הרבה יותר גרוע משנאה. כשאת מעמידה מול אנשים את האמת שלך בפרצוף, את השלמות שלך עם עצמך וגופך, את מה שמנוגד למקובל ולמיינסטרים, את בד"כ תגעי בנקודה רגישה אצל מי שהחליט להשתלח בך בצורה בה תיארת.
    עצה שלי, עד כמה שזה קשה, נסי לא לקחת ללב, תתרכזי בחוזקות שלך, בנקודות האור שבחייך, בגבר שאת אוהבת ושאוהב אותך, בכלב המתוק שלך ובפועלך.
    מניסיון, אנשים תמיד יקנאו במי שמצליח, במי שמאושר ושמח בחלקו, כי פאק אבל ככה העולם הזה בנוי לפעמים. כשאותן נפשות טהורות עומדות מול זה, על אחת כמה וכמה שהמקלדת והאנונימיות שברשת כל כך מדגדגות מבפנים, הם ישתלחו בך כמו חיות רעות.
    אגב, אנחנו לא ממש מכירות, הגעתי לכאן במקרה דרך מישהי מחבריי בפייסבוק שעשתה לך לייק על הפוסט. אני דנה שהעירה לתשומת ליבך לגבי הפודרה של ג'יבנשי, באחד הסרטונים שהעלית לא מזמן לאחת הקבוצות - אם את זוכרת:)

    מאחלת לך רק טוב ושנה של שלווה ושמחה
    ואיך אומרים, קחי ללב את הדברים הטובים ושימי את האות השביעית על הטפלים.
    דנה:)

    השבמחק
    תשובות
    1. את מקסימה וצודקת. רק שמאוד קשה לא לקחת ללב כשאת אדם רגיש... את חוזמנת להישאר ;)

      מחק
  18. אני אוהבת את הפוסטים שלך. את נראית אמינה, אמיתית ולא מלקקת לאף אחד. זה משהו שאני מאוד מעריכה ומכבדת. תמשיכי ככה.

    השבמחק
  19. זוהר היקרה, עכשיו הכל מובן לי. מנסיון כמובן. וכמו שאמרת לי הבוקר שככה זה בעולם הבלוגים, אז אני מפנה אליך בחזרה את מה שאמרת. ככה זה בעולם הבלוגים. נשיקות

    השבמחק
    תשובות
    1. צודקת, רק שקל להגיד וקשה מאוד ליישם.

      מחק
  20. באתי לחזק ויצאתי מחוזקת!!!!
    תמשיכי בדרכך, נאמנה לעצמך. את נראית נפלא ומתלבשת מהמם ובתור מישהי שהתחום שלה זה כתיבה אני חייבת לציין שממש כיף לקרוא אותך. אנחנו לא מכירות ואני לא קוראת ותיקה של הבלוג אבל ממה שהספקתי לקרוא ולראות אין סיכוי שאנטוש בקרוב.
    אני מעדיפה פי אלף לקרוא פוסט אמין וביקורתי על אמת (גם לחיוב וגם לשלילה) ולא להיות מופגזת בכל מיני פוסטים (חלקם מאד מושקעים) שיוצאים חמים מתנור ההשקה בלי שניה מחשבה או התנסות אמיתית במוצר.
    שבת שלום.
    אורית

    השבמחק
    תשובות
    1. אני דווקא זוכרת אותך כדיי וותיקה גברת אורית! תושה עח המחמאות הרבות, מה את כותבת? :)

      מחק
  21. חחח אני היחידה שממש צוחקת מהמשפט :"השיער שלך לא עדכני"?
    מה זה לעזאזל שיער לא עדכני? שיער יודע שהוא צריך להתאים את עצמו לרוח התקופה?
    יש לי מחשבות ותהיות משלי על מה שהעלת פה, מקווה שבקרוב יהיה מפגש שלי, שלך ושל קרין (דיברנו על זה בפייס) ואמסור את משנתי...
    נשיקות!

    השבמחק