יום רביעי, 12 בספטמבר 2012

Outfits!


וואו, פוסט חדש בבלוג החדש זה מרגש באמת!
שמעתי כבר הערות על העיצוב והתצוגה, זה עוד ישתנה, אני עדיין לומדת את המערכת וכרגע זה מה שהכי דיבר אליי, בינתיים אתן יכולות להגדיל את התצוגה אצלכן במחשב, אני כרגע נשארת ככה....

למה עברתי?
ראשית כי הפורמט של תפוז מיושן ומקרטע לעומת הפורמט של בלוגר שהוא יפה יותר, ניתן לעיצוב וידידותי לקורא ולמכשירים סלולאריים ויש בו גאדג'טים מעניינים.
 שנית כי קצת נמאס לי. נמאס לי מהבלוג הישן והמראה שלו וגם נמאס לי מתפוז באופן כללי. אני שם שנים,

קוראת וכותבת בפורומים רבים, תיחזקתי בלוגים גם בעבר ותמיד יש טרולים איומים שרודפים אחרי בכל פורום שכתבתי בו ובכל בלוג. אני רוצה להתרחק מהפורומים של תפוז והדרך הכי טובה היא שלא יהיה לי בכלל מה לחפש בתפוז. הקש ששבר את גב הגמל היה שהעלתי את פוסטי החתונה בשרשור קרדיטים בפורום חתונות וזכיתי לקיתונות של עלבונות, הצקות, ירידות ומה לא ברמה של כיתה ג' 3 טיפולית. אז דיי, נמאס לי. אני בטוחה שגם לכאן יגיעו כמה נשמות טובות (תמצאו חיים כבר, קנאיות חסרות תקנה!) אבל במינונים יותר נמוכים. אני אמשיך להעלות פוסטים בבלוג הישן אך ורק אם אראה שלא כולן עוברות (בינתיים, עברו המון!).




ועל הדרך, עם הבלוג החדש החלטתי להכניס עוד קצת שינויים (אין לי רחמים עליכן, הכל בבום!) - לא יהיו יותר קלואז'ים של אאוטפיטים אלא תמונות בודדות וקלוזאפים של פרטים ויהיו פוסטים שיוקדשו אך ורק לאאוטפיטים. האיש שלי קנה לי סוני אקספריה במתנה, מצלמת 8 מגה פיקסל HD וזה אומר שיהיו תמונות הרבה יותר איכותיות. הראשונות הן מהפלאפון הישן (זצ"ל, טבע) ואתן תראו בעצמכן את השינוי. 

אגב, זה ממש קטע לצלם אאוטפיטים עם טדי בבית כפי שתראו...

הכי קז'ואל - חולצה מתמנון, חצאית מגולף, פלאטס מ"נעלי ליאת" בירושלים, עגילים של נטע לבנה ואיפור פשוט ומינילי (סומק, מסקרה וגלוס).







 עוד קצת קז'ואל באדום...
החולצה היא שמלה שהפכה לחולצה, החגורה מנעמה בצלאל (קיבלתי מתנה על קניה מעל 300 ש"ח בט"ו באב) והסנדלים מהעונה שעברה בגזית. האיפור היה ורדרד חום עם צללית חדשה ורדרדה של ג'ייד (פרטים בסוף הפוסט). אותם עגילים של נטע המקסימה.








אי אפשר בלי שמלות...
זאת שמלה שקניתי מזמן מרנואר בגלל ההדפס, הגב והבד אבל אני לא מרבה ללבוש אותה כי יש לה חיתוך עם גומי במותן שאני שונאת וגזרה קצת משונה. אז עד שאבקש מאמא לשנות אותה, אני שמה לה חגורה עבה במיוחד שתסתיר את הגומי הכעור. התאפרת עם איילינר מודגש ושפתיים בבורדו שקפקף (השתמשתי במסקרה ואיילינר חדשים של ג'ייד שאסקור בקרוב ביוטיוב).







אתן לא תאמינו, יש לי חשק מטורף למכנסיים לאחרונה. החלטתי שזה סופר סקסי על הישבן הגדול שלי ואני מתה על זה!
ולכן הלכתי ורכשתי לי מכנסיים מושלמים בגזרה ישרה(בוטקאט) - לא להאמין - מ H & O. הם עלו 150 ש"ח ויש להם צבע ירוק-כחול מטריף! ציוותתי אותם לחולצה רחבה מחוץ למכנסיים, זה לוק קצת מרחיב אבל מאוד שיקי. אני מבטיחה ללבוש אותם עוד ולצלם בפלאפון החדש כי הם מהממים ברמות! החולצה של רנואר, אני נועלת איתם את הסנדלים של האש פאיס.
האיפור הוא למעשה אותו אחד מהשמלה כאן למעלה, רק שהוספתי סגול עז במעקה העין ותחתיו.






אני מרגישה צורך להתנצל על זה שהפרופורציות שלי מתעוותות כי החצי שלי עדיין לא למד לצלם אותי בצורה מייצגת וכשאני מצלמת עם טיימר, אני מניחה את הטלפון על החלון מה שגם לא ממש אידיאלי.

כן, ככה אני הולכת לסופר. הכל פה ישן ולא רלוונטי, אין קלוזאפ איפור כי הוא היה משמים, אבל השיער היה יפה!






לא לקח לי הרבה זמן לחזור לשמלות...
ליום קייצי באוניברסיטה. שמלה של קסטרו, תכשיטים של נטע לבנה, איפור מטורף, תיק מרנואר, נעליים מהאש פאפיס.









שמלה ישנה של קסטרו, חגורה מהסייל של H & O, עגילים ישנים, נעליים זהות לשחורות שראיתן למעלה, גם כן מנעלי ליאת והתיק של רנואר. האיפור הסגול ממש בא לי בטוב כאן.





אז סגרנו חופשה בברצלונה!
וכמובן שהיה צריך ללכת לחדש דרכונים וכו' אז נסענו ליום סידורים נוסף בעיר שהיה יום קייצי אבל התחיל כסתיו ולכן בחרתי בנעליים האלו שתמיד מזכירות לי את הסתיו ובשמלה סופר קייצית. החגורה הגיעה עם שמלה של קסטרו, העגילים עתיקים, הלק הוא "אנדר דה מיסלטו" של אורלי עם גליטרים של ג'ייד מעליו והאיפור היה איילינר ירוק שהורכב מעפרון ירוק של פופה + צללית של מאק ושפתון ורוד - גירלי של גרלן.











משבת, שמלה שאני לא לובשת הרבה כי משהו בה מרגיש לי מאוד ילדותי. ציוותתי לה עקבים מטורפים, איפור ירקרק ועגילים של נטע לבנה.








כמו שכבר אמרתי, תאוותי למכנסיים חזרה... החלטתי שזה פשוט סופר סקסי ויפה. אז  באותו ערב שלפתי את הסקיני ג'ינס המושלם מהארון (לא להאמין, טוונטי פור סבן מהעונה שעברה), ציוותתי לו את נעלי החתונה המטורפת שלי, חולצת תחרה ועגילי בלינג בלינג. הלוואי שהיה לי טופ גדול ויפה לצוות לזה אבל אני במחסור! (שופינג בברצלונה היר איי קרם!)






יצאנו למסעדה שנקראת "אדום" בירושלים והיה טעים במיוחד! אכלתי אוסובוקו טלה על פירה והחצי אכל שרצים...



זהו להיום! אני מקווה שאתן נהנות מהבלוג החדש, אשמח לשמוע הערות, הארות, הצעות ובכלל תגובות. אני ממש מודאגת מהמעבר הזה, שאולי לא תעברו איתי, שלא תגיבו לי, שלא תאהבו אותי (הכי "הקיץ של אביה") אז בבקשה, הפריכו את פחדיי וחששותיי...
 השארתי את האופציה "אנונימי" פתוחה בדיוק בגלל שלא כולן רשומות לאתר ושזה בסדר גמור, ממש לא חייבים. אשמח מאוד אם תרשמו לעדכונים דרך המייל (זה שולח לכם מייל ואתם צריכים לאשר. אם זה לא מצליח בלחיצה על הלינק תעתיקו את הלינק לחלון חדש פשוט בלי התווים המוזרים וזה יעבוד).
פירסמתי אתמול סרטון חדש בערוץ היוטיוב, סקירה על מוצרים שקיבלתי וקניתי. מזמן לא עשיתי סרטון... אתן מוזמנות:


לקינוח אשאיר אתכן עם טדי הדוב שהורס אותי ממתיקות כל יום!


57 תגובות:

  1. ראשונה!

    המכנסיים מאוד מחמיאים לך, חופשי לחרוש על זה:-P

    בקשר לשמלה עם הגומי העבה - של רנואר (?) איך אפשר לתקן דבר כזה? להוציא את הגומי ולתפור אותו יותר נמוך? זה לא יהרוס את הבד?

    @יעל@

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה! לשאלתך, מסירים את הגומי ומצרים את הגזרה.

      מחק
  2. זור תתחדשי על מעבר הדירה, התמונות יצאו מהממות, פתאום שמתי לב כמה את ושיראל דומות :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה...אני חושבת שאנחנו לא באמת דומות, זה רק המסגרת הכללית...

      מחק
  3. קודם כל ברכות! תתחדשי על המעבר זה נראה מעולה, אני מאוד אהבתי את העיצוב והכל נראה עשר אין מה לומר, מקווה שתסתדרי ותהני זה הכי חשוב, שתבלי פה בנעימים למרות שלא הכי קל עם בלוגר;) והכי חשוב שתמשיכי להביא לנו פוסטים נפלאים כמו תמיד,

    לגבי האוטפיטים(אמרתי נכון?!) מכנסיים יושבים עלייך בצורה מאוד מחמיאה. תתחברי יותר למכנסיים. אני יכולה להבין שבקיץ זה קשה כי חם וזה אבל עדיין זה מאוד יפה לך, שמלות כמובן תמיד מחמיאות לך בלי יוצא מהכלל, כל שמלה יושבת בול! טוב עם גוף כמו שלך מה הפלא :P

    לגבי האיפור אהבתי כל סגנון ממש כאילו את יודעת בדיוק מה מחמיא לך ומה לא ומתנהגת על פי זה, זה נהדר(הלוואי עליי...) בכל מקרה נהניתי נורא מהפוסט היה ארוך אבל מהנה,

    וזהו שיהיה הרבה בהצלחה בחייך הפרטים(החדשים) ופה בבלוגר וזהו, חפרתי מספיק,

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה! את נהדרת... באמת שהגוף שלי לא כזה מושלם, זה הכל בגלל הבגדים!

      מחק
  4. תתחדשי על הבלוג והמון מזל-טוב!! (מצטערת שלא הגבתי בחודש האחרון, לא הייתי ממש זמינה מול מחשב)
    אילה

    השבמחק
    תשובות
    1. זה בסדר, איזה כיף שאת פה!!!

      מחק
  5. יאיייי תגובה ראשונה לפוסט בבלוג החדש!!!

    טוב אז ככה - בקשר לשמלה השחורה הפרחונית - אם לא בא לך עליה יותר.אני פה !!! :-)
    שופינג בברצלונה לא הייתי ממליצה להשתגע - הכל מאוד יקר שם...אבל את תמצאי למשל בזארה המון פריטים שאין בארץ ( וכנראה גם לא יהיו ) אז זה שווה והם גם הכי סבירים שם לדעתי...:-)

    השבמחק
    תשובות
    1. אל דאגה, אני לא מתכוונת להשתגע....

      מחק
  6. אמי-לי דינסקי12 בספטמבר 2012 בשעה 9:14

    השמלה שאת אומרת שהיא ילדותית דווקא מאוד מחמיאה לך.. השחורה עם הורדים. לא רואה מה ילדותי בה.. היה מהממת.. :)

    השבמחק
    תשובות
    1. מה שילדותי זה המלמלות, השרוולים, משהו בגזרה הכללית שלה מאוד "מתיילד"....
      אבל תודה!!

      מחק
  7. היי!
    אני נפעמת כל פעם מחדש מפס האייליינר המדוייק שאת עושה! גם כשיוצא לי טוב בעין אחת בשנייה תמיד ייצא לי פחות מדוייק\פחות ישר ותמיד אני מסיימת במן התפשרות ("זה נראה שווה במראה כשאני עם עיניים פקוחות, זה מספיק טוב" זה בערך מה שעובר לי בראש..).
    טדי חמוד ברמות! אתם גרים ביחידת דיור אצל ההורים שלך? (או שלקחתם אליכם את טדי?)

    נ.ב-
    ממש הייתי חייבת לכתוב לך שכאב לי עלייך כשקראתי את השרשור ההוא ב"חתונות", כמה בנות שם יצאו פשוט קנאיות ומגעילות וזה לא הגיע לך! מקווה שהצלחת לא לקחת את השרשור ההוא קשה מדיי ושאת יודעת שסתם מדובר באנשים קטנים וכל אחד אחר יסכים שהחתונה שלכם נראתה יפה!

    אליסה

    השבמחק
    תשובות
    1. קודם כל תודה על המחמאות, אני תמיד אומרת שאיילינר לא יוצא שווה לאפחד. חוצמיזה שפרקטיס מייקס פרפקט במקרה הזה. ככל שתעשי את זה יותר, כך זה יהיה מושלם יותר.
      לגבי פורום חתונות האמת היא שנפגעתי מאוד. זה היה מכוער בטירוף.

      מחק
  8. הלוק עם הג'ינס בוטקאט - להיט. זו הגזרה המחמיאה ביותר שראיתי עלייך, ממש לא מרחיבה. גם השילוב עם הטישרט יצר לוק קז'ואלי, צעיר וקולי. אני בעד שתמשיכי להתלהב ממכנסיים!
    אה כן, וברוכה הבאה לבלוגר :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. לא התכוונתי לכך שהגזרה של המכנסיים מרחיבה, אלא שהשילוב בין טישירט רחבה למכנסיים כאלו מרחיבה. הטישירט מוחקים לי את המותניים.... בוטקאט זו אחת הגזרות המחמיאות לנשים עם אגן רחב, הבאסה בהן זה שבחורף הן לא שמידות עבורי.

      מחק
  9. כל הכבוד על המעבר, התחלה חדשה זה נחמד :)
    בהצלחה מהממת ;)

    השבמחק
  10. ממש אהבתי את המכנסיים!! תתחדשי

    השבמחק
  11. וואו! לא יודעת איך לא הרגשתי ככה קודם, אבל פשוט בא לי את כל הארון שלך!!!
    למזלי להרבה מהבגדים שלך יש לי גרסאות דומות.

    לגבי המכנסיים - את פשוט נראית פיגוז. מאוד מתאים לך וגם מאוד מצעיר אותך - פתאום רואים אותך ב-22 שנותייך, עם שיער פזור, קצת Carless כזאת. נהדר, מאוד מאוד אהבתי, ואת נראית רגועה מתמיד.

    מרה

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה מקסימה שכמוך... אפעם לא חשבתי שתרצי את הארון שלי, נראה לי תמיד שאנחנו ממש שונות בטעמנו...

      מחק
  12. ברכות על הבלוג החדש, לקריאה מהפלאפון הוא הרבה הרבה הרבה יותר נח. משום מה לא קיבלתי עידכון למייל וזה קצת מבאס. לדעתי כדאי לך לא לפרסם את כל הפטסט בתפוז, אלא פסקה אחת+תמונה אחת וקישור לבלוג כאן. מנסיוני זה יעיל יותר בהעברת הקוראים

    אהבתי מאוד את המכנסיים עליך, את לא פחות שקסית בהם!

    ממש חבל לי שסגרתם טיסה לברצלונה אחרי שאני אהיה שם, היתי שמחה לקרוא את ההמלצות שלך ומסקנות השופינג שלך לפני שאני טסה

    השבמחק
  13. ברכות על הבלוג החדש, לקריאה מהפלאפון הוא הרבה הרבה הרבה יותר נח. משום מה לא קיבלתי עידכון למייל וזה קצת מבאס. לדעתי כדאי לך לא לפרסם את כל הפטסט בתפוז, אלא פסקה אחת+תמונה אחת וקישור לבלוג כאן. מנסיוני זה יעיל יותר בהעברת הקוראים

    אהבתי מאוד את המכנסיים עליך, את לא פחות שקסית בהם!

    ממש חבל לי שסגרתם טיסה לברצלונה אחרי שאני אהיה שם, היתי שמחה לקרוא את ההמלצות שלך ומסקנות השופינג שלך לפני שאני טסה

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה! אני אקח את עצת התפוז שלך.... אולי שאמשיך לפרסם שם כי יש מנויות שלא עוברות לצערי...
      לגבי ברצחונה אל תתבאסי, יש מלא מדריכי קניות טובים ברשת...לגבי תקלת המייל אני מודעת, אין לי מושג מה עושים עם זה. זה לא בהגדרות.

      מחק
  14. אה כן גם לאימייל שלי לא הגיע עדכון על פוסט חדש - לא לאימייל בוואלה ולא לאימייל בגוגל...מבעס...למרות שאני יוןדעת שאני מנויה (יש ליד ההוסף תגובה לינק אם אני רוצה לבטל את המנוי כלומר אני רשומה כבר ) :-/

    השבמחק
  15. תתחדשי יקירה, מאד אהבתי את השינוי. הולם אותך. נאה לאשה נשואה.....
    חייבת לדעת על השמלה הלבנה עם הנקודות של קסטרו אם עדיין ניתן להשיג אותה???? ומאין הנעליים המהממות שמצוותות אליה????
    ועל כך בעלי היה אומר sexi mf

    השבמחק
    תשובות
    1. עונה במקום זוהר:

      השמלה שזוהר לובשת היא לא של קסטרו. היא קנתה אותה מאיביי, אבל בכל מקרה, אני ראיתי אותה בסניפים. היא באותה גזרה של השמלות הצבעוניות.

      @יעל@

      מחק
    2. תודה! יעל ענתה לך לגבי השמלה... לגבי הנעליים, הן של אירגיולר צ'וייס, נרכשו בשופרא לפני שנה אט שנתיים...

      מחק
  16. מזל טוב על המעבר, אני אישית מתגעגעת לקולאז'ים אבל מאמינה שאלמד לחיות עם הכאב.

    לי התפספס השופינג בברצלונה, הדבר היחיד שקניתי שם היה תיק הורס בריאות לחלוטין שנקנה בחנות תיקים מיוחדת.
    מקווה שלך ילך יותר טוב...

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מותק אחת אנסה להצליח יותר ממך...

      מחק
  17. מזל טוב על "מעבר הדירה"! המכנסיים ממש ממש יפים לך, אהבתי מאוד

    השבמחק
  18. היי, אני קוראת בבלוג שלך כבר יותר משנה, ועם החידוש שלך בדמות מעבר הדירה, החלטתי לחדש גם וסוף סוף להגיב(:
    אז רק רציתי להגיד לך שיש לך בלוג מעולה, הדעות שלך על אופנה, ובפרט האופנה בארץ והיחס שלהם למידות גדולות יותר, האופן הלא משוחד בו את סוקרת מוצרים, והכתיבה השנונה שלך הופכים את הקריאה בו להתמכרות(:
    חוץ מזה, התעוזה שלך בבגדים מעוררת השראה ובעקבותייך התחלתי ללכת יותר עם שמלות וצבעים, אז תודה רבה לך(:
    המון מזל טוב על החתונה שהייתה, ותהני בברצלונה!(:

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף שהחלטת להגיב! תודה על התגובה המאלפת... את נהדרת!

      מחק
  19. תתחדשי בוביק!! :) הבלוג החדש נראה מקסים :)

    דני שלך 3>

    השבמחק
  20. ואגב, ברצלונה לא זולה בכלל - מקווה שתפלי על סיילים. אבל יש חנות שמסתבר שהיא "בת" של זארה שנקראת lefties ומצאתי שם כמה מציאות מדליקות במחירים די מצחיקים :)

    וגם- לא הספקתי להכנס אבל שמעתי שמועות שShany זו גם רשת מדליקה. :)

    אבל הכי חשוב - וממש לא קשור לבגדים - את תתקלי ברשת חנויות בשם Happy Pills.... חובה חובה חובה להכנס!!! עשה לי שמח וטוב על הלב D:

    השבמחק
  21. האמת? אני ממש לא אוהבת את איך שאת מתלבשת. לא מרגיש לי שיק בכלל, לא אופנתי...
    א ב ל
    את כותבת נהדר וכיף לקרוא אותך ככה שלמרות הכל איי וויל סטיק טו יור בלוג.

    השבמחק
    תשובות
    1. סתם שאלה:

      מה לא שיקי במה שהיא לובשת? למה לדעתך זה לא הולם אותה או משהו? למה לא אופנתי?
      את יודעת, לא צריך להיות קורבן אופנה וללבוש כל טרנד אפשרי,

      מחק
    2. ברור שלא, אבל כל החולצות תמנון המכוערות האלה... במקרה הזה זו חולצת רנואר לא מחמיאה אבל זה אותו העקרון. או הגופיית תחרה עם הפפיון שעונה להגדרה גופיית ספונג'ה.
      אני גם ממש לא אוהבת את רוב הנעליים שלה, והשמלה המנוקדת הזאת מזכירה לי את מיני מאוס.
      גם הגזרה שלה והתסרוקות מרגיש לא עדכני כזה. מצטערת!

      מחק
    3. בקשר לתמנון - תאמיני לי שאני אישית אעדיף לקנות שם ולא בקסטרו למשל. ובהחלט עשיתי את זה. בשביל אאוטפיטים יומיומיים הם אחלה. לפחות הם לא לוקחים 400 ש"ח על ניילון.

      שמלת הנקודות - אני חושבת שהיא מקסימה. אני אוהבת נקודות וכיף לראות אאוטפיטים שקצת שונים בנוף הישראלי. (הגזרה אגב, נקראית גזרת פינאפ, רוקבילי, סווינג) שנות ה 50 הנפלאות....

      אבל על טעם ועל ריח.



      מחק
    4. קודם כל זה עניין של טעם ו 320 מנויןת כנראה חושבות שאני מתלבשת נהדר. השיער שלי לא עדכני? סוק באן, צמה מבולגנת אלו דברים שמאוד באופנה עכשיו. שמלת הנקודות שמזכירה לך מסיבה הזויה את מיני מאוס היא פינאפ שזה גם טרנד לוהט. אני לא אוהבת להיות קורבן אופנה, אלא ללבוש מה שמחמיא לי ומה שאני אוהבת. ואגב תמנון ומותגים, " גופיית הספונג'ה" שלי היא דווקא ממנגו....
      את לא עושה לי טובה כשאת קוראת את הבלוג, יש לי מספיק מנויות. ואת ממש לא מוזמנת להישאר עם ההודעות המזלזלות ןהמעליבות שלך. בפעם הבאה את פשוט תימחקי.

      מחק
  22. אני מצטערת:
    אבל התמונות עם טדי הן התמונות הכי הורסות שהעלת אי פעם.
    אני דורשת שיפתח בלוג לטדי החמוד.

    השבמחק
  23. הכל מאוד יפה, אבל הכי היה חשוב לי לומר שסוף סוף בלוגרית שנועלת סנדלים במידה שלה! ולא שכל האצבעות עפות החוצה!
    שוב פוסט טוב!

    השבמחק
    תשובות
    1. לול! אני יודעת בדיוק על מה את מדברת. זה דוחה...

      מחק
  24. קודם כל התחדשי! אני גם חושבת שהממשק הזה טוב יותר מתפוז.
    אהבתי במיוחד את האאוטפיט עם הג'ינס ונעלי החתונה! מקסים ממש!
    טדי משגע :-D
    בהצלחה בכל ההתחדשויות בחייך :-)

    השבמחק
  25. מזל טוב ותתחדשי בובה. אוהבת את האאוטפיטים ומתה על האיפור (יאללה טוטוריאל). שיהיה בהצלחה עם ההסתגלות לבלוגר. נשיקות.

    השבמחק
  26. הפוסט מעולה ומזל טוב על החתונה ועל ה"בית" החדש לבלוג.
    גם אני רשומה לעידכונים במייל ולא קיבלתי שום הודעה על פוסט חדש.
    אולי זה משהו בהגדרות? כי ראיתי שאני לא היחידה.
    אני גם בתקופת מכנסיים כרגע וזה מהמם ממש לא הייתי חושבת שלטוונטי פור סבן יהיה מידות שהן לא פיצקיות. אבל אולי אני אקפוץ לבדוק, כי הג'ינס מהמם.

    השבמחק
    תשובות
    1. זה לא משהו בהגדרות לצערי, זה משהו שכנראה יסתדר עם הזמן... תודה על האיחוליפ, הג'ינס דיי ישן אני לא מבטיחה שעוג תמצאי שם משו כזה...

      מחק
  27. היי זוהר!!!! התחלתי לקרוא את הבלוג שלך לפני הקיץ, וכל כך עזרת לי בהרבה דברים!!! דבר ראשון - כ-ל הקיץ לבשתי שמלות, והבנתי כמה זה יפה ונשי, ואין צורך לשים לב למבטים שאני מקבלת - אני יודעת שאני נראית טוב עם שמלה, אז תקנאו P-: וגם בקשר לדימוי גוף - אני לא שמנה, אפילו לא מלאה - אני סביבות 1.65 ושוקלת 59 קילו. העניין הוא הגזרת שעון החול שלי.. למדתי שזה יפה ונשי, והרבה זמן ניסיתי להסתיר את החזה והישבן שלי.. עד שהבנתי שאין טעם וזה בעצם בונוס!!.. גם הפוסט שלך על תלתלים נורא עזר לי, ניסיתי כל שמפו וכל קרם לחות עד שהבנתי איזה טעות זו.
    בקיצור - תודה רבה לך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! שיהיה לך חג שמח, ושנה טובה :))))

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף לקבל תגובה כזאת!!! בדיוק עבור כאלו אני כותבת...

      מחק
  28. ברוכה הבאה!
    אני בחופשה ועונה מהסלולרי אבל רק רציתי להגיד שאני פה וגם אצטרף לבלוג כמו שצריך ברגע שאחזור לצלוויזציה.
    אהבתי את האאוטפיטים ואיזה כיף לראות את טדי, הוא כזה מהמם!

    השבמחק
  29. ברכות על המעבר המתבקש לבלוגר! כיף שאת כאן!
    קראתי את הפוסט לפני פריז והנה שבתי- נהנתי ממנו מאוד והאוטפיטים מקסימים ומחמיאים לך מאוד.
    לגבי ריסים- ניסיתי לאחרונה את אלה של רד (הזמנתי מהאתר BFTE) ואני ממש מרוצה.
    הם איכותיים ויש מגוון רחב של ריסים, כך שיש לי הרגשה שתאהבי:
    http://www.bftecosmetics.com/Red-Cherry-Lashes_c_13.html

    השבמחק