יום שלישי, 2 באוקטובר 2012

אאוטפיטים והתחדשויות :)

הסתיו ממש כאן, לפחות בצבעים ובמזג האוויר בבקרים בעמק האלה, השמיים עמוסי עננים ובערבים ממש קריר. הטפטוף דווקא לא ריגש אותי כי היה מאוד חם. זה ללא ספק משפיע כבר על הבגדים שלי ועל האיפורים שלי. זה לא סוד שאני חובבת חורף מושבעת (אם כי בסוף החורף תתפסו אותי אומרת שאני ילדת קיץ...) וגם עשיתי כמה התחדשויות בסימן סתווי. האמת שקצת מכעיס אותי שכמעט ואין בחנויות חולצות בלי שרוולים וכופים עלינו סתיו וממש חורף כשאין כאן חורף עדיין.


את ההתחדשויות  שלי תראו דרך האאוטפיטים (כי אני לא יכולה לקנות משהו בלי ללבוש אותו יום אחרי) וקניתי רק שמלה אחת! האמת שאני מאוד שבעה משמלות כפי שכבר התוודתי. יש לי 70 שמלות ואפילו שרובן נלבשו 5 פעמים, קצת נמאס לי מהן. מראות של שני חלקים מרגישים לי יותר מתוחכמים ואני במצוד נרחב אחר חצאיות, מכנסיים וטופים מעניינים. מחכה בקוצר רוח לחורף להוציא את הטופים החמים מהארון!

מלבד התחדשויות הבגדים עשיתי התחדשות חשובה בגזרת המשקפיים! בביקור שופינג בשביל האיש שלי בקניון מלחה נתקלנו בדוכן כמו של התכשיטים שהיו בו משקפיים. המוכרת הנחמדה סיפרה לנו שהמותג נקרא "קרולינה למקה", הוא ברלינאי, המסגרות "עבודת יד" ומה הדבר הכי שווה? כ-ל המשקפיים בדוכן למי שבמספר עד -3 ועד צילינדר 3 כולל עדשות עם כל הציפויים הרלוונטים עולים 300 ש"ח והזוג השני בחצי מחיר! ממש במקרה היינו שם עם אחות של החצי שהיא אופטימטריסטית שאמרה שהמשקפיים איכותיות ושווה לעשות. היא ובן זוגי עשו ביחד 2 זוגות שעלו 450 ביחד. מה הקאטץ'? אין שום אופטימטריסט באזור. זה מתאים לאנשים שעשו בדיקת ראיה ויודעים מה המספרים שלהם ומה המרחק בין האישונים (עדיף גם להגיע עם זוג משקפיים שמתאימים שייקחו מהם את הכל) והעדשות הן רגילות ולא דקיקות אז רצוי לבחור במסגרות מלאות שהעדשה לא תבלוט מהן. אחרי שהוא ואחותו קיבלו את המשקפיים (תוך יומיים!) והיו מרוצים עד הגג הלכתי ועשיתי גם לי שני זוגות. גם כי שלי כבר בנות שנתיים או שלוש וגם כדי שיהיו לי זוגות אחרים לגוון איתן. אלו התמונות שצילמתי בדוכן ותראו תמונות יותר טובות בתוך האאוטפיטים.



התחדשתי גם בזוג משקפי שמש לא אופטיות מאופטיקה הלפרין, הן הזכירו לי את אלו שנגנבו רק שהן הרבה יותר גדולות ופחות "רייבאניות". לא כל כך רואים אבל הן מנומרות לגמרי, הידיות במנומר "טבעי" והחלק של העדשות אדום. הן עלו 280 ש"ח אחרי 50% הנחה.


לפני שנתחיל יש לי הודעה טכנית קטנה - אני יודעת שחלקכן לא מקבלות עדכונים למייל מהבלוג החדש, אני רק ממש לא יודעת איך לפתור את הבעיה הזאת לצערי. בינתיים אני פשוט ממשיכה לפרסם גם בישן לינקים/ חצאי פוסטים או פוסטים מלאים. אני מעדיפה את התגובות כאן ואני ממש שמחה לקבל תגובות ולענות על שאלות (בדרך כלל אם לא כתבתי מאיפה פריט זה כי הוא לא רלוונטי יותר אבל פירוט על איפורים אני שמחה לכתוב). ואני ממליצה לכן פשוט להצטרף לדף הפייסבוק של הבלוג כי ככה תראו פוסטים איך שהם יפורסמו.

שנתחיל? נתחיל!
קיבלתי מדגניתא (הלוא היא הבוסית שלי) חבילה מפנקת עם שני פריטים. הראשון היה שמלת המעטפת היפה הזאת, שמלת אמירה היא נקראת, היא מקולקציית הקיץ של 2011, עולה 119 שקלים ויש אותה באדום(תאלצו להאמין לי שזה אדום), ורוד, סגול עתיק ואפור בהיר. היא שמלת מעטפת קלאסית של "פעם" ולא ה"בכאילו" שנפוצות היום. יש חור עם חוטים שמלופפים סביב המותניים ומפתח החזה שלה מחמיא בטירוף לחזה שלי! היא עשויה מטריקו דק שנעים לי בימי השרב האלו. לבשתי אותה ביום כיפור (שהיה לוהט ומסוייט עבורי).




התאפרתי כבד יותר בעיניים ועדין בשפתיים. השתמשתי בצללית סאטין טופ של מאק על כל גלגל העין, הוספתי צללית בהירה בזווית הפנימית ועל עצם הגבה והוספתי המון עפרון שחור בחוץ, בפנים, למעלה ולמטה וטשטשתי למוות :)



הפריט השני שקיבלתי היה החולצה הזאת שהיא גם כן מטריקו דק אבל השרוולים שלה בחלקם תפורים מבד כפול ולכן עבה יותר. יש לה צבע אפור מיוחד שכזה. לבשתי אותה בערב עם החצאית החדשה הזו שרכשתי ב H & O וציוותתי לה נעליים וחגורה בבורדו. האיפור זהה לזה שלמעלה בעיניים אבל הוספתי שפתון בורדו על השפתיים וסומק יותר קר, משהו בה פשוט צועק לי חורף והעגילים של נטע לבנה. המחיר של החולצה הוא 79 ש"ח והיא זמינה באפור וכחול. החצאית עלתה לי 150 ש"ח.





אבל האמת? שממש רציתי ללבוש אותה עם הג'ינס הבורדו החדש שקניתי מרנואר ועם אגס שחורות :) קניתי את אותו ג'ינס גם בשחור, הוא גבוה בטירוף וממש יפה, עלה 220 ש"ח ברנואר. אמרתי כבר שאני מחכה לחורף?




לבשתי את זה ליום הולדת - על האש בגינה של אחיינית שלי. חולצה מהקיץ של רנואר, מכנסי הבוטקאט של
H & O שקניתי לא מזמן. סנדלים של סטיב מאדן מהקיץ. האיפור היה חתולי במיוחד :)






זאת שמלה חדשה אבל קיבלתי אותה בהנחה רצינית. קנינו לחצי ג'ינסים בלי קופר (2 ב 500) והמוכר המקסים במלחה שהוא בעל החנות הציע לנו עוד 50 ש"ח הנחה על מה שבא לנו אז בחרתי אותה. היא עלתה 60 ש"ח! לבשתי את זה בשישי בערב, הגרביונים מנוקדים. האיפור היה איילינר מטושטש ואודם אדום :)





לשבת בצהריים, חצאית עיפרון אדומה ישנה מגולף, חולצה מנעמה בצלאל, חגורה מקסטרו, סנדלים של האש פאפיס. ואיפור כחול-זהוב בהשפעת כמה בלוגריות חביבות :)





כן, אני חורשת על בגדים חדשים... המכנסיים המוכרים וחולצה חדשה מ H & O שאני לא זוכרת כמה עלתה אבל היא ממש תחרה עבה ואיכותית. נעליים של פלייפוט.





קצת מציאות... עבדתי בדוכן/חנות פרחים שלנו שבחוץ וחם מאוד, אז זה מה שלבשתי. שמלה פשוטה וקלילה ואיבזרתי עם שרשרת יפה של מיכל נגרין, עגילי קריסטלים ואיפור כתמתם משגע שנעשה עם צללית זהובה מהנייקד, קופרינג של מאק ופיגמנט של מאק שאני חושבת שנקרא רוז, אני ממש לא זוכרת והוא בקופסית ככה שאין לי שם. ונעלתי את סנדלי האיפנמה מהחינה והחתונה :)






באותו ערב הייתה ארוחת שבת אז לבשתי את החצאית והחולצה החדשים ונתתי נגיעה של כחול באיפור כדי לחבר הכל ואיבזרתי בשחור.






אני חושבת שלבשתי את השמלה הזאת בראש השנה, אנסטסיה של דגניתא. זה משוחזר לחלוטין, האיפור מפלטת הנייקד.






ובערב לבשתי את שמלת מעיין של דגניתא עם נעלי ה"פואטיק לייסנס" שלי. נשארתי עם אותו איפור רק הוספתי אודם אדמדם. איבזרתי בשרשרת ועגילי דובדבנים, זה היה מתבקש...




יואו החגים לא נגמרו, אין לי מושג כבר לאיזה חג או שבת זה נלבש. השמלה מאי ביי, התכשיטים מאמא והנעליים עתיקות. האיפור מוקדש לענת, הצללית הכהה היא סאטיןטופ והיא קלאסית לאיפור פיאנאפ כאלו.







זה משבת בצהריים כלשהי שרציתי להיות קז'ואלית ומדליקה. הג'ינס מקסטרו (ישן, דגם שריי),החולצה בייסיקית של פוקס. עגילי ושרשרת לבבות ישנים, צמידים מרוקאים, צמיד גדול של נטע לבנה, סנדלים של האש פאפיס והאיפור היה טבעי עם הצללות והארות  בסגנון מאוד חם ורך.








מבחינתי זה היה לוק ההיילייט... למפגש כייפי עם חברים חתיכים. החולצה החדשה, החצאית החרושה שצוותו לנעליים החביבות עליי של אירגיולר, לאיפור כבד וחורפי - כחול בעיניים ובורדו בשפתיים, קלאץ' שחור ומנצנץ מלפני עשור בערך וצמד לקים של אופי שהתקבלו מהיח"צ וממש התחבבו עליי! וכמובן, המשקפיים החדשים :)









ביום שאחרי חנכתי את זוג המשקפיים הנוספים שלי עם שמלה ישנה ואהובה של נעמה בצלאל, האיפור היה עם פלטת הנייקד והשפתון זה האדום מסדרת ה"ליפ באטרז" של רבלון. כן הם דומים לקודמים רק שאלו בורדו וגדולים יותר.





ביום שישי האחרון הייתי במצב רוח מנומר במיוחד. אז לבשתי מנומר עם משקפיים מנומרות לעבודה. העגילים של נטע לבנה, הפרח מ HM, הנעליים מ"נעלי ליאת" בעיר (יש זהות בגזית). התחלתי את היום עם שיער פזור אבל אז הבנתי שאני חיה בסרט שנעים בחוץ בשביל שיער פזור...









מצב הרוח המנומר נמשך גם לערב וזה מה שלבשתי בערב, שמלה ישנה מחנות שקר-כלשהו בעיר, סריג מחנות שקר-כלשהו אחרת בעיר, נעלי פלייפוט שחורות ואיפור כסוף מעושן כבד כי אני מופרעת על חורף.







ואחרון חביב... זאת שמלה שלבשתי לחתונה של אחי לפני 3 או 4 שנים. האמת שהוצאתי אותה מהארון רק כדי לראות שלא השמנתי, אבל ציוותתי לה את נעלי החתונה שלי ותכשיטים זהובים של נטע לבנה. גם האיפור היה אמור להיות זהוב- שחור אבל הצטלם ירקרק משהו :)





לקינוח אני רוצה להשאיר אתכן עם איפור סתווי שעשיתי וממש אהבתי, את האאוטפיט שחיברתי אליו פשוט לא הספקתי לצלם. השתמשתי בצללית מינרלית מוגבלת של מאק, קופרינג האהובה עליי והזהובה מהנייקד והוספתי על זה המון שחור.




אני מקווה שנהנתן! 
נשיקות,
זוהר.

64 תגובות:

  1. וואווו איזה כיף
    את נראית נפלא כל הבגדים, כל האאוטפיטים.
    אני גם מתה לחורף (לבגדים של חורף) האמת שמסיבוב בקניון מלחה ראיתי מלאאאאאא בגדים שבא לי אבל הכל יקר. את יודעת מתי יתחילו מבצעים..?
    תתחדשי על הכל.
    לייק לייק לייק

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה מותק! לצערי יקח למבצעים עוד הרבה זמן להתחיל. עוד חודשיים לפחות....

      מחק
  2. מקסימה מקסימה מקסימה. אהבתי את כל האאוטפיטים , המשקפיים והאיפור . אני כ"כ הולכת לשמור תמונה של העיניים שלך ולנסות לחקות...

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יפיופה!!! זאת ה-דרך ללמוד!

      מחק
  3. מקסים מקסים מקסים. פירוט בהמשך. רק איך אני משיגה את שמלת מעיין?? כמה עולה? סופר מוצלחת!

    השבמחק
  4. אההה וגם תאמצי את הקוקו בלוף.. בתמונה עם השמלה הכחולה. הולם אותך!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מותק! היא עולה 222 לפני משלוח ואת יכולה להזמין אותה דרך DGANITA בפייסבוק או שאתן לך מספר טלפון....

      מחק
  5. תשובות
    1. תודה נשמה! רק שיגיעעעעטעע

      מחק
  6. לדעתי יש לך אפשרות לייבא את רשימת המילים המנויים בבלוג הקודם.

    השבמחק
    תשובות
    1. זה לא ממש אופציונאלי וזה לא יפתור את הבעיה.

      מחק
  7. sexy mama
    אהבתי ממש את המשקפיים, זה משדרג את כל ההופעה שלך :) לגמרי הולכת לרכוש כשאוכל. אהבתי במיוחד את הלוק עם השמלה הכחולה והמנומר .

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה! נראה לי שזה הלוק האהוב על הקוראות

      מחק
  8. איזה פוסט מושקע! :)
    המשקפיים הגיקיים (הראשונים) סופר מחמיאים לך , הולכת לבדוק את המכנסיים הגבוהים מרנואר ;)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה! לכי לך, יחמיאו לך מאוד!

      מחק
  9. האיפורים מהממים והכי אהבתי את האיפור הזהוב כתמתם עם הקופרינג של מאק והזהובה מהנייקד.
    אהבתי את הלוק של הפגישה עם החברים החתיכים, והתמונה עם השמלה הכחולה והעליונית המנומרת מקסימה!
    גם השמלה האדומה מחמיאה ויפה.
    מאד נהנתי

    אדר:)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבנ! איזה כיף לי שאת פה ומגיבה לי!!

      מחק
  10. אהבתי!!!*טוב נו אין פה לייק מסודר*:-P

    אני לא יכולה להצביע על אאוטפיט אחד שאהבתי הכי הרבה כי באמת את כולם אהבתי יש לך לבוש שלדעתי מאוד מיוחד ולא שגרתי אני אוהבת את הטאץ' האישי שאת מכניסה לשם...:-)

    נ.ב
    יש מצב לצבעים נוספים לשמלת מעיין של דגנית חוץ משחור?מאוד מאוד יפה!!!

    בקיצור כפרעלייך!:-)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה מותק! לגבי מעיין... אמרתי לדגנית, נראה....

      מחק
    2. וואלה?לדעתי בעוד צבעים זה לא יילך אלא ירוץ!!!!!!!! :-)

      מחק
  11. אני חייבת לציין שבא לי לשלוח אותך להתארח בגלי עם המשקפיים החדשים (או לפחות שתצטלמי עם סימן האצבעות על המצח... D:)
    מעבר למה שכבר כתבו לפניי אין לי יותר מדי מה להוסיף, אבל מה שכן: ממש כיף ללחוץ על תמונה ולגלות שנפתחת אפשרות ל"סלייד שואו" של כל התמונות בפוסט. סחטיין על בלוגספוט! :)

    השבמחק
    תשובות
    1. לול!!! גילית לי משו חדש... חחחחח

      מחק
  12. כמו תמיד הפוסטים שלך זה זן נדיר! אהבתי הכל, תמיד אני אוהבת הכל אבל היו דברים ספציפים שתפסו לי את העין וזה: הג'ינס בורדו. מה זה לעזאזל?! איך מצאת מכנס שבא עלייך בצורה כזו מחמיאה והצבע והבד(שבחיים לא הייתי מעזה לחשוב ללבוש) הגזרה. הכל יושב בצורה יוצאת מהכלל.. וואלה שיחק לך פה ובגדול, השמלה הכחולה עם הג'קט הנמר היא יפה בצורה בלתי רגילה כאילו כבשה אותי לגמרי.. והיא מאוד מאוד מחמיאה לך תלבשי אותה יותר שמעת? ;) הג'ינסים/מכנסיים בכללי מאוד יפים אני לא מבינה למה כל השנים התעלמת מהם את לא מבינה שהם פשוט תפורים עלייך?! אז תתחילי חמודה ויותר(ללבוש כמובן)

    לא יודעת אני לא טיפוס שמתחבר לשמלות(נו ..גוף וזה..[אייקון נבוך]) אבל פתאום מאז שאני מכירה את הבלוג שלך ורואה אותך נכנס בי החשק לנסות.. אומנם עדיין לא מצאתי את השמלה שתבוא "בול" עליי אבל אני עדיין מקווה למצוא ובאמת אולי לגלות ששמלות מתאימות לי למרות שזה לא הכי נוח לי. כלומר עבורי שמלה זה לא פריט פרקטי. אני אוהבת להרגיש חופשי עם רגליי . ושמלה מצריכה מימני להצמיד רגליים ולהתנהג בחוסר נוחיות מתמדת אז.. כן אני טיפוס מוזר אבל זה מה יש,

    נהניתי נורא מהפוסט כרגיל כמובן. לסיום לגבי המשקפיים אהבתי אותם נורא גם לי יש סגנון כזה רק מסגרת שחורה. האמת אני אוהבת אותם יותר מהראשונות שהם מסגרת רגילה כזו.. ולא משהו סטייל מדי. ורואים שהם מתאימות לך סטייל "הספרנית" חולה על זה :))

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה! אני מתה על התגובות המפורטות שלך! בטוחה שעוד תמצאי שמלה עבורך ואני חושבת שתגלי שזה דווקא נוח מאוד... לגבי השמלה הכחולה היא לא נלבשת הרבה כי היא עבה...

      מחק
  13. הכל מעורר השראה וכמובן תתחדשי! המשקפיים ממש יציאה!

    השבמחק
    תשובות
    1. *מציאה.
      זה למה אני שונאת להגיב מהסלולרי...

      מחק
  14. איזה יופי כמה אאוטפיטים :))
    את מתלבשת ממש יפה. השמלה הירוקה של דגניתא מדהייימה, ממש אהבתי :)
    האיפור מקסים! :)

    השבמחק
  15. התחברתי למראה המכנסיים- מאוד שימושי עבורי (על אף חיבתי הרבה לחצאיות ושמלות, באונ' אני קופאת מהמזגנים וחייבת מכנסיים).
    האיפורים מקסימים- במיוחד האחרון!
    שאלונת- את הבגדים של דגניתא אפשר למדוד? אני חושבת שהשמלה הראשונה תחמיא לי, אבל אני אוהבת למדוד בכדי לבדוק כמה ההשערה שלי נכונה:)

    השבמחק
    תשובות
    1. אני גם קופאת אגל לוקחת סריג ופשמינות ודה דיי פותר את הבעיה. לגבי דגניתא יש כמה בוטיקים אבל את השמלה הזאת יש רק אצלה. היא גרה בנתניה אם אצ רוצה להגיע אליה... את יכולה גם להזמין ומקסימום להחזיר, את יודעת בדיוק איך זה להזמין אונליין...

      מחק
  16. וואאוו איזו בוטילישס את!! יש לך גוף מהמם!
    באילו מידות מגיעות השמלות של דגניתא?

    השבמחק
  17. האיפורים הצבעוניים ממש ממש יפים! כיף שיש לך זמן לזה על הבוקר! תמשיכי להראות עוד איפורים זה נורא נחמד:-) אוהבת את השמלות הקלאסיות שלך והמקפיים החדשות מגניבות לגמרי!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה! אין לי זמן לזה, אני מייצרת זמן לזה ;)

      מחק
    2. מבינה אותך לגמרי לאחרונה התחלתי לחזור לאפר את העיניים בבקרים אחרי שנתיים שנמנעתי מעצלנות ורצון לישון וזה נורא נחמד במיוחד עם הצלליות הקרמיות שמחזיקות כל היום! רציתי לספר לך שעשיתי היום איפור עיניים בהשראתך דומה למראה שהעלית לפייס הכחול-צהבהב ויצא מעלף כל היום הסתכלתי על העיניים בהתלהבות שלא יכולתי לחלוק עם הגבר שעובד איתי חחחח בכל אופן תודה על ההשראה!

      מחק
    3. אני לא הטיפוס של צלליות קרמיות. אני פשוט משתמשת בפריימר מתחת לצלליות והן מחזיקות נצח!

      מחק
  18. תתחדשי על השמלה מלי קופר! היא מחמיאה לך בטירוף :) וממש אוהבת את מראה המכנסיים עלייך, במיוחד כשהן צבעוניות :)

    השבמחק
  19. מהממת! פוסט מעורר השראה!!! אגב הגינס מרנואר הוא מעכשיו? מה הדגם?

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה! כן כתבתי שהתחדשתי בשניים כאלו. אני לא יודעת מה הדגם האמת כי כבר גזרתי את האטיקטים אבל יש אותו רק בגורדו, שחור וירוק

      מחק
  20. וואו, אני בדר"כ שקטה אבל הייתי חייבת... המשקפיים הראשונים... וואו זוהר! כאילו נוצרו בשבילך!

    השבמחק
  21. אהבתי מאד את המשקפיים הראשונים והשמלה הירוקה ממנה בכלל נשפכתי..

    השבמחק
  22. השמלות פשוט מקסימות, לא משנה מה את לובשת זה פשוט נראה מעולה עלייך.
    לגבי אישית, נדלקתי על הג'ינס הבורדו מרנואר. אני חייבת לבדוק את זה!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה רבה! תבדקי ותעדכני אותי...

      מחק
  23. אין, את פשוט מהממת.
    הכל יושב עליך בול. הכי אהבתי את שמלת הפסים מלי קופר. מאיזה בד היא? טריקו דק?

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה נשמה אחת... אכן מטריקו אבל ללא דק מאוד.

      מחק
  24. וואוו את מתאפרת כ"כ יפה!השילוב של הכחול זהוב פשוט יפהפה..וגם האיפור הכבד של הכחול והכסף!
    אני חייבת לציין שאני מאוהבת בנעלי האש פאפיז שלך

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה! גם אני מאוהבת, אפילו שוקלת לקנות לעצמי גיבוי!

      מחק
  25. גם אני אוהבת את אירגולר צ'ויס

    השבמחק
  26. פוסט ממש כייפי ומושקע!
    אני לא מגיבה הרבה, אבל קוראת הכל =]
    התמונת פרונט שלך (עם האיפור הכחול) פשוט מהממת!
    אה וגם רציתי לבקש שתראי כמה גבוה המכנס שאמרת שהוא סופר-גבוה?

    לצערי אני גם לא מקבלת עדכונים בבלוג החדש, למרות שנרשמתי =[ אנסה שוב...

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, אני אצלם עבורך. ולצערי אין לי פתרון, תצטרפי לעמוד פייסבוק. ככה תישארי מעודכנת.

      מחק
  27. מקסימה! השמלה מלי- קופר מאוד מחמיאה לך והמשקפיים משגעים!! התחדשי לך יקירה!!

    השבמחק
  28. וואו אני מתה על כל השמלות שלך!! מאיפה את משיגה אותם? אני מלאה (או שמנה..) כמוך מהמותניים ומטה, רק יש לי חזה קטן (בין 75A ל75B משהו באמצע) אז אני לא יודעת אם שמלות כאלו יתאימו לי? כאילו החלק העליון שמעל המותניים צר וקטן ואז בוום אחרי המותן יש לי תחת ובטן (מבנה כמוך) .. אני לא יודעת אם זה מחמיא לי..
    אפשר עזרה?

    השבמחק
    תשובות
    1. זאת שאלה דיי נרחבת.... השמלות שלי ממקומות שונים ומדובר גם בגזרות שונות. אפשר למצוא שמלות בכל מקום והגזרה שתחמיא לך תלויה במבנה הגוף שלך שלא כל כך הבנתי כרגע? החלק הכבד זה הישבן שלך?

      מחק
    2. היי תודה ל המענה..
      החלק הכבד חחח כמו שאת אומרת זה הישבן והרגליים(ירכיים) .. אפשר לשלוח לך תצלום במייל?

      מחק
  29. טוב, אז ככה ;
    המשקפיים יפהפיים, הבחירות היו מצוינות לטעמי והמחירים כנ"ל. = איזה כיף לך !!!!
    חוץ מזה את כולך מטריפה וטדי חתיך לגמרי.
    אהבתי את האיפור, וד"א קניתי לי כבר לפני די הרבה זמן(יחסית) את העקבים האדומים של פלייפוט , והם מצוינים וסופר נוחים! :-) אז תודה!

    השבמחק