יום רביעי, 12 בדצמבר 2012

אאוטפיטים, עדכונים ו"יש לי מה להגיד!"

סליחה על ההעלמות, עברתי תקופה באמת עמוסה ואני עדיין בעיצומה, בינואר הכל ישתפר כי סיים להגיש את העבודות שהייתי אמורה להגיש בשנה שעברה...
התגעגעתי מאוד ולא עבר יום שבו לא פתחתי את הבלוג ואמרתי "היום אני אכתוב פוסט!" ובסוף זה לא קרה...
בעיקר בגלל שהזוגי שלי שיחיה, פירמט לי את המחשב ודאג להתקין לי ווינדאוז 8 + לעדכן לי את הגרסה של תוכנת הפלאפון. עכשיו אם כבר למדתן להכיר אותי אתן יודעות שזה בעיקר אומר לי "אמאאאאאאאאאא'לללללללהההההההההההההההההה"
כי אני טכנופובית ידועה (עברתי לפלאפון טאץ' רק לפני כמה חודשים) ועכשיו גם אין לי את התוכנות שהייתי עורכת איתן את התמונות כמו ווינדאוז לייב פיקצ'ר מנג'ר או אופיס פיקצ'ר מנג'ר ואפילו את הפוטושופ שלי הגאון לא התקין לי. זה אומר שהתמונות שאתן תראו הפעם אפילו לא נערכו מבחינת צבעים, חדות ותאורה כמו תמיד...
על הדרך, אני רוצה לספר לכן כמה דברים, אישיים ופחות אישיים.



דיאטה
זוכרות את הפוסט ההוא שבו הודעתי שאני פוצחת בדיאטה? אז הכל הוקפא אח"כ לתקופה אבל אז חזרתי ובגדול. אני עושה את תכנית ה 30 day shred של ג'יליאן מייקלס הלא היא המאמנת של לרדת בגדול, רק שלי זה יקח יותר מ 30 יום. התכנית הזאת מחולקת ל 3 אימונים ברמות הולכות ועולות, האימון הוא בסה"כ 25 דקות אבל אפקטיבי ביותר, כי לא עובדים על דופק מרבי אלא דופק מקסימלי.
מה זה אומר? שאחרי 25 דקות את צריכה להתאשפז במיון.
סתם, לא. אבל ברוב האימונים שאנחנו נוטים לעשות, אנחנו עובדים על דופק מירבי, שזה אומר גבוה אבל סביל. כשעובדים על דופק מקסימלי זה אומר שכן, קשה לנשום והדופק פשוט בשמיים.
 בכל אימון כזה יש מחזורים של אירובי, כוח ובטן. כל מחזור - 2 דקות ובכל מחזור התרגילים משתנים. מאוד, אבל מאוד קשה. אני כבר בערך 20 ימים ברמה הראשונה ובן זוגי (שהוא מאמן חד"כ) המליץ לי לא לעבור לשלב הבא עד שאני מרגישה שהאימון קל לי ושאני עושה בדיוק את מה שעושות הבנות בסרטון ברמת מספר החזרות המדויק ובלי עצירות אפילו לרגע. בעצם השילוב הזה של אירובי וכוח יוצר את המצב האידיאלי שבו גם שורפים קלוריות ומורידים בעצם מהשומן וגם מעצבים את השרירים ומחזקים את הגוף. (תחפשו ביוטיוב פשוט ותבינו...)
"ומה עם אוכל?" אתן שואלות?
אז אני כהרגלי דובקת בתזונה הרגילה והבריאה שלי שדוגלת בהרבה חלבונים,מעט פחמימות והרבה ירקות. בהתחלה התזונה שלי לא הייתה מדהימה אבל אצלי ככל שאני מתמידה יותר באימונים - יותר קל להתמיד בתזונה בריאה, זה בא ביחד.

מה שמדהים, זה שזה באמת עובד. תסתכלו בתמונות שאעלה כאן, שצולמו בסדר כרונולוגי ותראו איך הבטן שלי משתטחת במהלכן, זה נורא משעשע בעייני...

דגניתא
כפי שאולי חלקכן זוכרות, אני עובדת אצל המעצבת דגניתא בתור מנהלת תוכן שיווקי, מתוקף תפקידי אני עושה כמובן המון שת"פים איתה ואני מקווה שאתן אוהבות את זה כי יצאה לנו קולקציית חורף מהממת ואתן בהחלט הולכות לראות הרבה ממנה ובכלל יש לנו הרבה שת"פים באופק (אל תגלו לדגנית שסיפרתי אבל למשל אני הולכת להתארח בבלוג שלה, תהיינה הגרלות ואני הולכת להרים הפקונת חורפית עבורה :))
בינתיים חלק מהקולקציה כבר עלה  ללחנות החדשה שלנו במייסטורס ויש כבר הנחות על הפריטים!

גרביונים של דלתא 
אני בטוחה ששמעתן שיש מבצע על הגרביונים של דלתא ב 30 ש"ח. אז גמני שמעתי, אצתי רצתי לקנות לי וגיליתי שם גרביונים לבנים מנוקדים בלבן, שחיפשתי כבר הרבה זמן ולכן ישר קניתי 2 זוגות כאלו ואחד זהה בשחור. לקחתי את המידה L/XL שאמורה לפי הטבלה להתאים לבנות עד 95 קילו ועד 1.75 שזה הרבה יותר גדול ממני ונחשו מה? הם קצרים! מבחינת אורך. החלק שאמור לשבת במפשעה לא מגיע אליה. כל כך ניסיתי למתוח אותם שקרעתי זוג אחד. את האחרים החזרתי :/

ליה לונדון - אנשים טובים באמצע הדרך?
לפני שבוע ביקרתי בליה לונדון (מה שהיה וומן אונלי בעבר ובזמנו התרעמתי מאוד על המיתוג מחדש בעקבות זיהוי עם קהל מלא) ממש במקרה, יש להם תחתונים שאני מאוד אוהבת שבד"כ נמכרים במבצעים. מדובר בתחתונים של פריה ופנטזי שהם חוטיני היילג - עם מפתח ירך גבוה וגזרה גבוהה, מה שלא קיים בחברות הישראליות. החנות הייתה ריקה שנכנסתי וששאלתי אם מישהו שם ענתה לי מישהי מירכתי החנות. שאלתי אותה מה המבצע על התחתונים והיא ענתה כך:
"4 ב 150 אבל צריך לחפור בערימה אז לא כדאי".

הייתי המומה ובן הזוג שלי פשוט אמר לה "הפסדת כרגע לקוחות, כדאי שתעני כמו בן אדם בפעם הבאה שפונים אליך" והלכתי משם.
כמה ימים אח"כ ביקרתי בעזריאלי עם חברה ונכנסנו, הייתה שם מוכרת מקסימה ג'ינג'ית שזכרה אותי כי אני מלבישה שם לקוחות שלי (עם כל הכעס על המיתוג מחדש - זאת עדיין חנות שמחזיקה סחורה מעולה והיום יש להם מבצעים משתלמים מאוד, חזיות ב 150-200 ש"ח) וקניתי שם את מה שרציתי במבצע.
כשחזרתי לבית כתבתי להם על הקיר על החוויה ותוך כמה שעות קיבלתי התנצלות ותשובה שהבעיה תטופל והמוכרת תינזף וגם עזרו לי להחליף את אחד התחתונים שלקחתי בטעות במידה קטנה כשהחלפות של תחתונים כידוע בד"כ לא מאשרים. זה השירות שלו אני מצפה כשאני פונה לשירות לקוחות, שאפו.


שבוע האופנה גינדי
ובכן, כל כך רציתי להיות מוזמנת לאירוע הזה ובסופו של דבר (אחרי ששלחתי מייל ליח"צ) הוזמנתי.
אבל מאיזשהי סיבה עדיין לא החלטתי אם אני הולכת ולאן. אני לא יודעת אם פשוט נגמר לי הכוח לנסיעות לתל אביב שאינן עבור עבודה וגומרות לי את היום או שפשוט מיציתי בשבוע האופנה הקודם, אני באמת לא בטוחה. אבל כרגע מסתמן שלא אלך, למרות שמתעורר בי חשק קטנטן כזה, אין לי מושג מה אחליט!

ועכשיו: אאוטפיטים!
במהלך הזמן שלא כתבתי כמובן שהתחדשתי בכמה דברים, את חלקם כבר חנכתי ולכן אציין זאת ליד התמונות הרלוונטיות.


השמלה מלי קופר, צעיף ישן מ HO, גרביונים אין לי שמץ מאיפה ונעליי פלייפוט






התחלנו עם התחדשויות... החולצה המשגעת הזאת מרנואר. אני חולמת על פפלום כבר תקופה, זה טרנד שאני מאוד אוהבת אבל הוא חייבת להיות מאוד מדוייק מהבחינה הזו שהוא חייב לשבת בדיוק במותן ולא מילימטר תחתיו או מעלו  והוא עובד בעיקר על נשים שיש להן מותן מודגש וקימורים. מה שנהדר בחולצה הזאת זה גם בד הברוקד שלה, שני טרנדים בפריט אחד... החצאית היא חצאית טריקו פשוטה והגרביונים מ HO של גולדן ליידי. ענדתי עגילים שרכשתי מסטייליריבר לא מזמן, תראו אותם עוד מעט מקרוב...






חוץ מהחצאית שהיא מ HO הכל כאן לא רלוונטי. העגילים מסטייל ריבר.








השמלה גם היא התחדשות מרנואר, המעיל מדסיגואל וכל השאר לא רלוונטי... האיפור היה מעושן סגול, אחד האהובים עליי בחורף!









הסריג מדסיגואל - ברצלונה, המכנסיים מ HO וכל השאר כרגיל - לא רלוונטי... השתמשתי בעפרון ירוק של פופה בכדי ליצור את האיילינר ובמסקרה היי אימפקט של קליניק.






אי אפשר לעבור את החורף בלי אגס! הכל כאן ישן בעצם... המכנסיים הם של טוונטיפורסבן ויצאה גרסה דומה אך שונה להם ברנואר השנה. הפרח בשיער מהחתונה והתאפרתי עם פלטת הנייקד.






הכל ישן... הנעליים כמובן של אירגיולר צ'וייס ואלו הגרביונים של דלתא שנקרעו :/







גם כאן האיפור נעשה בעזרת הנייקד, החצאית מנעמה בצלאל, החולצה מגולף.





קז'ואל ונוח לשופינג לילדים בקניון מלחה... הכל כאן ישן.




 (כן, השמלה קצת טיפסה למעלה ולא סידרתי את זה, אל תתקטננו)

נסיונות כושלים לצלם את האיפור... הוא היה אפרפר :)




כן, זו אותה שמלת סריג כמו הורודה :) מתמנון בשנה שעברה, קניתי סטוק מרוב שהן נהדרות. העגילים מסטייל ריבר. האיפור עם פלטת שלישיות של בורז'ואה. השוס כאן הוא השיער, למדתי לעשות סוג של bun עם התלתלים סופסוף!






הייתי חייבת, קרע אותי מצחוק הראש של טדי...




האאוטפיט שלא צולם... אבל לפחות יש את זה.
כשהחלפתי את הגרביונים הנוראיים של דתלא לקחתי את הקלאץ' המהמם הזה במקום,הלק הוא של סיאטה והוא נקרא oil slick, קיבלתי אותו בהשקה של לאנווין



השיער היה אסוף ב ban ואלו העגילים שלבשתי גם עם הפפלום, מסטייל ריבר.
(לבשתי שמלת מיני שחורה, קרדיגן קצר שחור, גרביוני תחרה ונעלי עקב שחורות)



אחרון חביב, אני מתה על צבעי אדמה בחורף! התאפרתי והתלבשתי בגוונים האלו... האיפור משלל מותגים...
עגילי הפילים מ"מון" בהלל בירושלים, הצעיף מיריד באוני' בשנה שעברה, מעיל משנה שעברה ממנגו עם כפתורי וינטאייג', ולמעט החולצה שמגולף, כל השאר ישן... את הצמה עשתה לי אחייניתי היקרה שיראל :)







בביקור האחרון שלנו בקניון קפצנו לחברה שעובדת ב"אריסטו שמט" ונתקלתי שם בזוג העגילים הזה ופשוט התאהבתי. אפילו ששניהם של ימין, הייתי חייבת אותם! מקווה לחנוך אותם בסילבסטר.



בטח מעניין אתכם מה שלום העוגיה, אז היא גודלת (גדלה?) בקצב מסחרר, כבר החליפה שיניים והיא מותק אמיתית! הגענו למסקנה שהיא שתי טיפות מים "דובי" מהארי פוטר.....


 אני מקווה שנהנתן מהפוסט!
הבא לא יהיה עוד הרבה זמן ואני חושבת שנדבר בו על תיקונים כמו שמזמן ביקשתן או שתהיה פינת סטיילינג אישי :)

נשיקות!
זוהר




41 תגובות:

  1. הכי אהבתי את השמלה החדשה מרנואר. מהממת ומחמיאה :)
    כל הכבוד על הדיאטה וההתמדה. עד כמה שידוע לי, דופק מקסימלי גורם לשריפה של שרירים במקום שומנים, זה לא בעייתי מבחינתך? לא שזה משנה, תכל'ס... לדעתי העיקר לעשות משהו, ועל זה מגיע לך ח"ח רציני.

    השבמחק
    תשובות
    1. זה לא מה שלומדים בוינגייט... דופק מקסימלי נקרא היפותרפיה וזו הדרך הכי מהירה וטובה לשרוף שומן ולהתחטב. גם אל תשכחי שמדובר באימון של 25 דקות. אין סיכוי שאת מגיעה לשריפת שריר (או יותר נכון פירוק, אי אפשר לשרוף שריר...) :)
      תודה על הפרגון מותק!

      מחק
  2. האווטפיט השני עם החולצה בבורדו - משגעעעע!!!!!!!!

    וסופסוף פוסט , ביקשתי כבר לפני שבוע D:

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה! סליחה הייתי ממש עמוסה ועם כל התקלות... ואווווווו. זה היה סיוט!

      מחק
  3. הכי אהבתי הפעם את אאוטפיט הפפלום. מתאימה לך הגזרה הזאת!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מותק! זה בהחלט טרנד שתפור עליי, אני שוקלת את החולצה הזאת בעוד צבע

      מחק
  4. הכי אהבתי את האאוטפיט האחרון (צבעים מקסימים! כמו שלכת בניו יורק) והתמונה עם טדי הרסה לי את הבריאות! המון המון בהצלחה עם תוכנית האימון החדשה, המשיכי לעדכן...

    השבמחק
  5. הי זוהר,
    אני מתה על האאוטפיט עם המכנס הכחול והחולצה עם הדגם האוריינטלי שגורם לך להיראות מטר שמונים..
    בנוסף, אני מודה שלא עברתי על כל תכולת החנות, אבל בכתובת שצירפת מידות החולצות בהם התעניינתי מגיעות רק לM וזה מאוד מאכזב בעיני. האם כך בבגדי דגניתא בכלל?

    השבמחק
    תשובות
    1. דגנית תכף תבוא ותענה לך אבל ה M של דגניתא גדול, אני M ויכול להיות שפשוט לא נשאר במלאי.

      מחק
    2. דגנית ענתה לך בתגובה נפרדת למטה...

      מחק
  6. איזה כיף שיש פוסט!! :)
    השמלה מרנואר מקסימה וכלבלבונת הקטנטנה פשוט מהממת...

    השבמחק
  7. למגיבות החביבות ששאלו על החנות הוירטואלית של דגניתא: הבגדים שלי מגיעים במידות שונות, עד מידה 44 וחלקם עד 46, באתר מפורסמים פריטים נבחרים במידות שנשארו מכל פריט. מכיוון שהמלאי שלי מפוזר בחנויות שונות ברחבי הארץ, ניתן ליצור איתי קשר בנוגע לפריט ספציפי גם אם המידה המצויינת לא מתאימה, ואני אחפש את הפריט במידה הרצויה בחנויות. המייל שלי dganita@dganita.com או בטלפון 054-2012033

    השבמחק
  8. למרות שכולם יפים ומוצלחים - האיפור הסגול!!! פירוט...
    זוהר, באמת איפה הבטן? העבודה ממש משתלמת =)

    למרות שאני הכי בעד לשיער פזור - הפעם דווקא העגבניה שנאספה עם הבאן (השמלה השחורה) ממש עושה חשק!
    ומכל האאוטפיטים, ההוא עם הסריג האדום מדסיגואל הכי אהבתי, באמת הגביהה אותך.

    השבמחק
    תשובות
    1. וכמובן - תודה על הפוסט. וזה שהפעם הוא היה ארוך אפילו יותר מהרגיל רק הוסיף לו!

      מחק
    2. תודה יפה שלי!
      האאוטפיט הזה "מגביה" בגלל שבעצם כולי מכוסה ובלי מגפיים, המכנסיים "זורמים".

      דווקא לגבי הסגול אני לא ממש יכולה לפרט, יש שם מאתיים צלליות.
      מסליק, של מאק, בסיס של פופה...

      מחק
  9. קושקוש סורי שאני מגיבה רק עכשיו למרות שכבר אתמול קראתי ככה זה שאין זמן לכלום!!!

    אז ככה אכן רואים שרזית ואני שמחה שאת ממשיכה עם אורח החיים הבריא והתזונה הנכונה ( אגב אצלי עוד שינוי קטן - עברתי לחלב סויה ! ) וכל הכבוד לך!גאה בך!

    בקשר לגרביונים - משום מה שהמחירים זולים אנחנו נוטות לא לבדוק כל כך את האיכות ופשוט קונות ואחר כך נדפקים איתם כשהם נקרעים ( קניתי זוג גרביונים של פוקס XL וקרה לי אותו דבר... )

    נשיקות!!!!!!!!!:-)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מותק! דווקא של פוקס מעולים לי!

      מחק
  10. התמונה עם הראש של טדי אכן קורעת בטירוף (: צחקתי ממנה עוד לפני שראיתי את הכיתוב...
    שמחה שחזרת!
    ושאלונת, אם זה לא חטטני מדי - איזו חזייה את לובשת? (לדוגמה, באאוטפיט שופינג עם ילדים)

    השבמחק
    תשובות
    1. לא חטטני בכלל, אולי אעשה פוסט על החזיות שלי :P
      אני לובשת כל מיני סוגים של חזיות, בהתאם לבגד... שם זאת חזיית בייסיק חלקה

      מחק
    2. תעשי, תעשי
      אין לי מושג אם אני לובשת מידה שפשוט לא מתאימה לי בול, או שפשוט הגזרה של החזיות לא טובה לי. איזה חברה/דגם זה? אולי אלך למדוד ולראות אם יש שינוי..
      תודה!

      מחק
    3. זה של "ראול נאווי" מהמשביר דגם בייסיק חלק...
      רוב הנשים לא יודעות מה מידת החזיה שלהן באמת, לא יפתיע אותי אם גם את לא יודעת

      מחק
  11. כל-הכבוד!!! סוף-סוף למישהי יש ככ הרבה אומץ וביטחון לדבר על כל מה שבא לה בחופשיות ונינוחות מהממת!!!
    ניסית להוסיף לתפריט שלך קצת שזיפים מיובשים?

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה! אני לא סובלת שזיפים מיובשים... ופירות יבשים בכלליות :/

      מחק
  12. כל השילובים מחמיאים לך מאוד (אפילו הפפילום, שאני פחות מתחברת אליו)
    אבל הכי אהבתי את לבוש הצמה- שילוב צבעים מעולה ופשוט יפה לך צמה!
    גם הסוודר מברצלונה שיחוק אמיתי:)

    בראוני הזו- איזו מתוקה!!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקירה! :) בראוני זה משהו מיוחד...

      מחק
  13. את מודעת לזה שהמילה מירבי, היא המילה האקוויוולנטית למילה מקסימלי, בעברית? כן?

    השבמחק
    תשובות
    1. אז הגדרתי את זה גרוע כי העברית שלי גרועה, הכי חשוב ש 500 קוראים הבינו אותי.

      מחק
    2. אגב, ban זה לאסור/להחרים, bun - זה מה שהתכוונת אליו.

      מחק
    3. צודקת. אבל יש לך הערות מועילות ככה לגבי התוכן או שאת כאן רק בשביל לרדת עליי על השגיאות שלי?

      מחק
  14. את נראית ממש מקסים :)
    יצא לי לראות את "לרדת בגדול" האמריקאי עם ג'ילאן בצפיה ישירה והבחורה הזאת פשוט משהו מיוחד. לא רק שהיא אשת מקצוע מעולה רואים שיש לה גם לב גדול וממש אכפת לה מהמתאמנים שלה.

    השבמחק
  15. תמונות מהממות אפילו בלי הפוטושופ והתיקונים הרגילים.
    אהבתי את הבגדים החדשים ואני שמח שחזרת לכתוב, נורא קשה לשבת ולעשות מעשה יצירתי.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה! :)
      את ממש צודקת...

      מחק
  16. מאוד אהבתי את הבגדים. תאמת שקשה לי להחליט איזה מהם אהבתי יותר.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה! לא צריך להחליט תודה לאל, אפשר לאהוב הכל :P

      מחק
  17. היי - איך את מודדת דופק באימונים האלה?

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מתאמנת כל כך הרבה שנים, שאני כבר לא צריכה למדוד דופק, אני יודעת מתי הדופק שלי מהיר ומתי הוא בשיאו...
      אבל אם כבר - שעוני פולאר עם רצועת חזה זו ה-דרך.

      מחק
  18. יותר מדי על מה להגיב.
    חחחח אאוטפיטים מקסימים! הכלבה מהממת! והמשקפיים החדשים ממש יפים (:
    אבל וואו, איך האיילינר שלך תמיד כזה מושלם?! אוף. D:

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה! הכל עניין של אימון... אני עושה את זה כל כך הרבה שנים...

      מחק