יום ראשון, 5 במאי 2013

הגוף הנכון בשביל ביקיני

לקחתי את הכותרת הזאת מהסרטון הגאוני של המקסימה הזאת:

(נכון, היא פרחה פחד, אבל בקטע של דימוי גוף יש לה כמה וכמה סרטונים טובים)

הפוסט הזה התחיל בעצם מזה שקיבלתי במתנה בגד ים של "טורקיז" שהיא חברת בת של גוטקס.  לא הייתי לגמרי סגורה על מה בדיוק אכתוב את הפוסט, כי כתבתי כבר מדריך לבחירת בגד ים. אבל במקרה קרו דברים במהלך השבוע ששינו את הכיוון של הפוסט לכיוון חשוב פי אלף מהמקור.


הקיץ התחיל וכולנו הולכים לים ולברכה וצריכים בגד ים, נכון?!
אז זהו, שלא.
ככל שאני נחשפת ליותר נשים אני מגלה כמה נשים לא הולכות לים או לבריכה ולא, זה לא כי הן שונאות חול, חום, קיץ או ילדים צווחניים(גם, אבל לא רק :)) אלא כי הן פשוט לא מוכנות לשים על עצמן בגד ים ובטח שלא מוכנות להראות ככה בציבור. לצערי הרב, לא מדובר רק על בחורות מלאות או שמנות במיוחד כמו שמקובל לחשוב ואלו גם לא נערות בנות 16, אלא בחורות שיש להן גוף חטוב ורזה, אבל הן לא במידה 32 כמו הדוגמניות שאנחנו רואים, אז הן לא הולכות לים, כבר 5 שנים.

אני לא בטוחה שיש מספיק מילים בעולם כדי לתאר כמה זה מצער אותי.זה לגמרי טבעי שיש לאנשים חשש ופחד מעירום, גם אם הוא חלקי. אבל זה לא המקרה.
המקרה הוא של נשים שמרגישות פשוט פחות טובות, פחות נכונות, פחות יפות, פחות מושלמות וזה מפריע להן לנהל חיים נורמטיבים. כן, אם את לא מוכנה ללכת לים כי כל כך לא טוב לך עם עצמך - אז זה מפריע לך בצורה יוצאת דופן. אני חושבת שכתבתי כאן עשרות, אם לא מאות פעמים על דימוי גוף מעוות, נמוך ועל חוסר ביטחון. אבל אני לא בטוחה שנגענו בנקודה הזאת, של ערום.

אין ספק שללבוש בגד ים, בדיוק כמו לעשות סקס באור מלא, מעמיד אותנו מול המראה במערומנו המלאים - תרתי משמע. אבל אתן יודעות משהו, אני חושבת שזה המבחן האמיתי לקבלה ואהבה עצמית. היכולת להרגיש טוב עם עצמך בלי בגדים. כי כן, בגדים ללא ספק יכולים לעזור לנו להסוות/לטשטש/לרמות אבל בלעדיהם, זה פשוט אנחנו כמו שאנחנו, בלי משחקים. וזה לא קל לאף אחת, גם למי שכן מרוצה מאוד מעצמה. התהליך עצמו של בחירת בגד ים הוא כבר בעצמו מלחיץ ולפעמים מאוד מתסכל. במיוחד כשאת במידות גדולות ולא מצליחה למצוא שום דבר במידה שלך.

כמו שסיפרתי לכן, עליתי במשקל, דיי הרבה. ואני לא ממש מצליחה לרדת - בעיקר כי אני לא מוכנה כרגע להקריב את כל סדר העדיפיות שלי עבור ספורט ותזונה בצורה טוטאלית ובלתי מתפשרת.
זאת בחירה, אני בוחרת כרגע להישאר שמנה. כי ירידה במשקל דורשת ממני מחיר שאני לא מצליחה ולא רוצה לשלם. לא עכשיו. 
מה שמצחיק זה שלרוב אני מקבלת תגובות של "וואו, רזית". במציאות, וגם פה בבלוג. זה בעיקר בגלל שאני יודעת לתמרן את הבגדים, זה הכל. בלי בגדים, קל להבחין שהשמנתי. במיוחד שמעולם לא חסכתי מכן תמונות שלי בבגדי ים. באיזשהו אופן דווקא עכשיו במשקל הגבוה שלי, היה לי קל יותר ללכת לקנות בגד ים. ועוד יותר קל לבחור ביקיני. למה?

כי זה לא משנה אם זה ביקיני או שלם, חתיכת בד על הבטן היא לא מה שתהפוך אותי או אתכן לרזות. ככה או אחרת, יראו שאני רחוקה מלהיות בר רפאלי. אז מה זה משנה?
וחוץ מזה, מי בדיוק קבע מה זה "הגוף הנכון בשביל ביקיני"? מי החליט שגוף נכון בביקיני הוא גוף רזה? מה בכלל ההבדל בין בטן רופסת לירכיים רופסות? למה זה בסדר ששמנה תלבוש בגד ים שלם והירכיים שלה ירטטו אבל זה לא בסדר שהיא תלבש ביקיני והבטן תרטוט? מה ההבדל? כן, נכון. אין שום הבדל! זה הכל בראש שלנו, זה הכל מוסכמות חברתיות וחוקים שהחדירו לנו לראש מהיום שבו ראינו את הדוגמנית הראשונה. שלי הייתה יעל בר זוהר לפלפל, אגב. שהייתה אז ילדונת בת 15 ולא נראתה בכלל כמו שהיא נראית היום בתור אישה.

מעבר לזה שאני לא מבינה מי החליט שאישה מלאה  (או שמנה, רחמנא ליצלן) בביקיני זה לא אסתטי ולא מושך. אני לא יודעת מה איתכן אבל כשאני חזרתי הביתה ומדדתי שוב את בגד הים בשביל להראות לאיש שלי מצאתי את עצמי אחרי 3 שניות דבוקה למיטה כשהוא מנשק אותי. בעיניו זה סקסי עליי בדיוק כמו שהלבשה תחתונה היא סקסית עליי. כמו שאמרו גדולים וחכמים מאיתנו "יופי הוא בעייני המתבונן". הכרתי עשרות גברים שחושבים שנשים מלאות ושמנות הן אידיאל היופי הנשים והכרתי גברים שלא יצאו עם בחורה שהיא אחוז אחד מעל 22% שומן.

אבל אתן יודעת מה החלק הכי עצוב? שמזמן כבר לא אכפת לנו מה גברים חושבים. זה כבר לא רלוונטי בכלל למצב. כי רוב הגברים חושבים שהדבר שעושה אישה לסקסית ומושכת זה קודם כל ולפני הכל - ביטחון עצמי  ואינטלגנציה. אחרי שיש לה את זה, לא משנה אם היא רזה, שמנה, עם קעקועים, בלי, שיער ירוק ועיניים צהובות - who gives a fuck????  למדתי כל כך הרבה פעמים בחיי שיופי שאדם מקרין קשור בערך 30% לאיך שהוא באמת נראה ו 70% למה שהוא משדר, לאיך שהוא חושב שהוא נראה.
אבל לא אכפת לנו מה גברים חושבים (או נשים, אם יש כאן לסביות איתכן הסליחה על ההכללה).
אנחנו  שבויות כל כך עמוק בתוך מלחמה חסרת גבולות ומעצורים באיך שאנחנו נראות בגלל שמעצבי האופנה האהובים עלינו מתעצלים לתפור בגדים לנשים אמיתיות, הם מעדיפים לתפור על אימום לא מציאותי, שטוח מכל כיוון ומציגים את הבגדים על דוגמניות שנראות בדיוק כמו האימום הזה. כל עולם הדוגמנות והאופנה מושפע בדיוק מהאימום הדפוק הזה. מחוסר היכולת לעצב בגדים על קימורים, שיש לכל אישה, גם לרזות שבינינו.

ותעשיית הדיאטות היא תעשייה שמגלגלת מיליונים על חשבון הנפשות שלנו. תעשיית הדיאטות שמוכרת חלומות ושקרים כי 98% מהדיאטות נכשלות. כי זה לא משנה אם אתם קוראים לזה אטקינס או "שינוי אורח החיים" 98% אחוז מהאנשים שיורדים במשקל מעלים אותו בחזרה, לפעמים מעלים יותר. כי גם אני שלא עשיתי דיאטה מופרעת מימי, העלתי את מה שירדתי. כבר בפעם השניה. כי כל מי שנלחמת במשקל יודעת שזאת מלחמה אבודה, מהסיבה הפשוטה שלא כולנו נועדנו להיות רזים. אבל אנחנו לא מצליחים להפנים את זה.
אני מכירה נשים שהגברים שלהן מעריצים אותן והן עדיין לא מפסיקות להילחם במשקל ולאמלל את עצמן וגם את בן הזוג שלהן. אני מכירה נשים שפיספסו ומפספסות מערכות יחסים כי הן לא מסוגלות לאהוב את עצמן ולכן לא נותנות לאף אדם לאהוב אותן.
חלק מהנשים האלו הן חברות או מכרות שלי שחושבות שאני מהממת ומושכת - כשאני שוקלת 20 ומשהו קילו מעליהן(!) - אבל לא מסוגלות לאהוב את עצמן או לסלוח לעצמן על 5 חתיכות של צ'יפס.

היום אני לא הבחורה הנאיבית והאופטימית שהייתי בגיל 19 והתחלתי את הבלוג, אני לא אגיד לכן "זה עניין של החלטה". זה בהחלט יכול להיות עניין של החלטה. את יכולה להחליט לזרוק את המשקל מהבית, לא לספור קלוריות לעולם, להתאמן ולאכול בריא אך ורק כי זה בריא לגוף שלך ולא כי את חולמת לראות את המספר 50 על המשקל. לפעמים זה עניין של החלטה. אבל לפעמים, זה כבר טבוע כל כך עמוק בראש ובחיים שלך - שהגיע הזמן לבקש עזרה.
הפרעת אכילה היא לא רק אנורקסיה או בולימיה. להישקל כל יום, להרגיש רע על כל חריגה מהתפריט, לאכול בסרט, לא לאכול ליד אנשים, לספור קלוריות של ירקות ופירות, לאכול הרבה פחות קלוריות מהצריכה המומלצת שלך, להרגיש רע פיזית מכל דבר קטן "לא בריא" שאכלת,  ולשנוא את מה שאת רואה במראה. לייחל לתחת קטן יותר, לחזה גדול יותר, להרגיש רע כי פספסת אימון, לא ללבוש בגדים קצרים לעולם, לא ללכת לים 5 שנים כי את לא מסוגלת לשים בגד ים, לא להיות מסוגלת אפילו למדוד בגד ים. כל אלו, במיוחד אם הם באים ביחד - הם סימנים להפרעת אכילה. לא צריך להגיע למצב של אנורקסיה או בולימיה בשביל לטפל בזה וגם הדברים האלו פוגעים בגוף ובנפש בצורה חמורה מאוד. אם אתן סובלות ממשהו כזה, אם אתן מנסות שנים לאהוב את עצמן לבד ולא מצליחות - זה הזמן לבקש עזרה. לגשת לטיפול אצל פסיכולוג/ית שמתמחה בהפרעות אכילה ודימוי גוף שלילי. עצוב לי שבשנת 2013 אני צריכה להבהיר שזה לא בושה וזה בדיוק כמו ללכת לרופא עור או נשים - זה פשוט רופא שמתמחה בנשמה.

ובנוגע לבגדי ים, או עירום בהקשר האישי שלי : תמיד אהבתי את הים ותמיד אהבתי בגדי ים ומעולם לא חששתי ללבוש ביקיני. מישהי כתבה לי בעמוד של הבלוג שאני לא מפחדת כי הבטן שלי שטוחה - איך אומרים? הכל יחסי. הבטן שלי היום רחוקה מלהיות שטוחה ובאופן כללי הייתי הרבה יותר רזה. זה פשוט לא משנה לי... לא אכפת לי שכמה אנשים בים יזדעזעו ולא מעניין אותי שתכף יגיעו כמו טוקבקיסטיות חסרות חיים ויזרקו לי כמה הערות. זה לא ישנה את זה שאני אלבש ביקיני, שאני רוצה שגם הבטן שלי תשתזף, ומי שיש לו בעיה יכול לשים על עצמו בורקה עם רשת בעיניים, אני בטוחה שבמטושטש אני אראה לו כמו מורן אטיאס :)

האמת שאני דיי אובססיבית לבגדי ים, אני מאוד אוהבת ים ובגדי ים ויש לי המון בגדי ים. יותר מידי בהתחשב בזה שאני לא גרה ליד הים :) אבל זה בהחלט בילוי השבת האהוב עליי ואני מוכנה להיות בים בכל רגע פנוי שיש לי. (למה אי אפשר לעשות פגישות עסקיות בים?!) וכשחברת גוטקס הציעו לי בגד ים של טורקיז אני כמעט קפצתי מרוב אושר! עוד בגד ים!!!  *מבט חומס בעיניים*

הגעתי לסניף של גוטקס שנמצא בסנטר ומדדתי בערך כל מה שהיה זמין במידה שלי. טורקיז הוא מותג שמתמחה בבגדי ים בטווח מידות רחב, עם דגש על חיטוב. לצערי זה אומר 38- 46 כשאני לובשת 46 אצלם (שזאת מידה שלא ראיתי המון שנים. בכל החברות אני 42-44 או L). אני חושבת שזה דבר שטעון שיפור, במיוחד אם המידות קטנות ראוי להעלות אותן עד 52.  בחנות היו חוסרים במידה הזאת אז לא מדדתי הכל אבל מדדתי המון.
מה שנחמד זה שבכל צבע יש בערך 3 סוגי חזיות ו 3 סוגי תחתונים שונים - שוב, לא היה במלאי במידה שלי אבל אפשר להזמין. אני חושבת שרוב הנשים המלאות הישראליות כן היו מוצאות את מה שהן מחפשות בטורקיז.
הם מספקים ביקיני בהמון גזרות שרובן הן גזרות שמאוד תומכות בחזה גדול ומאוד מכסות. החלקים התחתונים בגזרות גבוהות באופן יחסי, המותן רחב, יש חצאיות ומכנסונים אין חזיות משולשים וחלקים תחתונים של קשירה ורוב החזיות מרופדות ועם ברזלים. לי, בדיוק בגלל זה היה קצת קשה למצוא את עצמי. גזרת החזיה שהכי 

מחמיאה לי היא משולשים כי התברכתי בחזה שלא צריך תמיכה, ואני אוהבת תחתונים בגזרה גבוהה אבל עם מפתח ירך גבוה שמאריך את הרגליים - שדיי נדיר למצוא. שוב, אני חושבת שמי שבעייתי זה אני ולא החברה. טורקיז מכוונים לאוכלוסיה הישראלית הטיפוסים והם לגמרי פוגעים.
אני פשוט הבנתי במהלך השנים שמכסה יותר לא בהכרח מחמיא יותר. לי יש אגן רחב, ירכיים מלאות וישבן בולט. על הנייר חצאיות אמורות להחמיא מאוד ובפועל - זה נראה נורא. מכנסונים שרוב הנשים המלאות בוחרות כי הן מרגישות יותר מכוסות עושות אשליה של אגן רחב יותר.

החוויה עצמה הייתה כייפית וחיובית, המוכרות היו נחמדות, לא דחפו לי שומדבר וגם הן היו שתי נשים לא רזות בעצמן. בזמן שהייתי שם ייעצתי ללקוחות אחרות שקנו בגדי ים מהממים וזה היה משעשע במיוחד. תודה לגוטקס על בגד ים שקיבלתי!
הלכתי כמובן עם חברה ומצלמה ודאגתי לתעד (תודה לירון!),  התאורה בחנות לא הייתה אידיאלית לצילומים וממש קיוותי שאספיק לנסוע לים לעשות בוק אבל זה לא קרה, והמסר של הפוסט הזה חשוב לי יותר מתמונות יפות ומחמיאות.

זה היה הראשון שמדדתי, הצבע משך אותי מאוד. אבל התחתונים לא ישבו עליי נהדר.




אז ניסיתי אותו עם תחתונים אחרים שהחמיאו אפילו פחות בגלל ה"ראפלס" שהדגישו יותר את האגן שלי.



ואז מדדתי את המתוק הזה, שהיה מתוק אבל התחתונים היו נמוכים מידי עבורי.



גם זה היה מקסים, אבל שוב התחתונים לא היו קיימים במידה שרציתי.



אז הגיע לו קליל השלמות הזה, ואותו לקחתי! מושפע מהפיפטיז ומהמם לחלוטין!



טיפה הפריע לי שמפתח הירך לא עמוק כמו שאני אוהבת אבל בבית גיליתי שאפשר בקלילות לשחק איתו!
ככה המשורר התכוון שהוא ילבש:




וככה אני לובשת אותו :)



עכשיו, כמו שאמרתי אני חסרת תקנה ויש לי אפס שליטה עצמית בכל מה שקשור לקניית בגדי ים... אז ביום שישי הייתי בקניון החדש בבית שמש ונכנסתי לאפרודיטה ומצאתי תחתונים שהתאימו לו גם כן, אז לקחתי!

ואז המוכרת אמרה שגם החזיה כלולה באיזה מבצע אז לא עמדתי בפיתוי! אני חייבת לציין בהזדמנות זו שבגדי הים של טורקיז איכותיים פי מיליון מבגדי הים של אפרודיטה וברגע שמדדתי אותם ביחד, היה קשה להתעלם מזה.



וואו, זה בהחלט הפוסט הכי "עירום" שהיה לי אי פעם :)

מה שאני רוצה להגיד - זה שימו זין, תאהבו את עצמכן, תלבשו ביקיני, ותהנו מהשמש!!! זה הכל!

אני אשמח לתגובות בבלוג עצמו (אני מודה שזה יותר חשוב לי מתגובות בפייס), אשמח להצעות לפוסטים (אבל לא הכל אפשרי) ואני גם אשמח שתצטרפו לעמוד שלי. אני מבטיחה תמונות יפות יותר מתישהו של בגדי הים החדשים! הפוסט הבא יהיה פוסט אאוטפיטים ויש בו הרבה התחדשויות, גם כאלו שלא ראיתם עדיין מברצלונה.

נשיקות,
זוהר.

נ.ב
אחת ההוכחות הכי טובות ל"מה גברים חושבים" זה הסטטוס הזה שהעלה איזה בחור מקסים אחרי שמאקו הבהמות שפטו בצורה דוחה כל כך את קלי אוזבורן. אני מזמינה את מאקו לבוא ולהקיא גם עליי.
https://www.facebook.com/alon.pdut/posts/10151632848915281

96 תגובות:

  1. חיכיתי לפוסט הזה! מתתי כבר לראות אותך בבגד ים אחרי הספויילרים שעשית בפייסבוק לגביו ;) את מקסימה ומדהימה כרגיל, אני אציין ווידוי לב(כן, אני כבר לא מתביישת להתוודות) כשהייתי ילדה קטנה ביליתי המון בים...כלומר כל שבת וכל יום שלישי אבי היה לוקח אותי וזה היה הבילוי "שלנו" וממש הייתי נהנת והייתי ילדה את יודעת...משחקת בחול וזה. ומגיל 8 בערך זה פסק, הפסקתי ללכת לים כי עברנו עיר ופשוט לא יכלתי ללכת יותר עם אבי לים, ואימי לא ממש טיפוס שישים עליו בגד ים(היא מלאה ולא מסוגלת לחשוף את גופה בצורה כזו)

    אז זה נפסק כמה שנים טובות עד לפני שנתיים..חזרתי לגור עם אבא והוא הכניס לי שוב את הביטחון ובאופן כללי הלכתי קניתי בגד ים ופשוט נהניתי! נהניתי להכנס לים נהניתי להתגאות בעצמי שאני שוב מסוגלת ללכת לים מבלי לחשוש מגופי/איך אני נראית בבגד ים, התחלתי שוג של לחיות אחרי הרבה שנים שהייתי סגורה...סגורה בקטע רע, אז הפוסט הזה היה חשוב לי...כי שנה שעברה קניתי בגד ים טנקיני כי לא הייתי מסוגלת ביקיני...אני מרגישה שזה חושפני מדי, והפוסט הזה נתן לי פוש ענק ללכת ולמדוד ביקיני כי למה לעזאזל אני צריכה להתבייש בעצמי על זה שאני לא רזה מאוד או רזה כמו הנורמה?! לא, אז תודה לך זוהר...את תמיד מצליחה לעורר בי רגשות חיובים ואנרגיה טובה כזו שעוברת בכל גופי ומוחי, ואת בנאדם מדהים שאני בטוחה שהרבה אנשים לוקחים מימנו לגיטימציה חיובית, המשיכי כך ותהני מעצמך ואת יפייפיה והביקיני כל כך יפים עלייך הכחול שבחרת...הוא הורס חושים! וסליחה על החפירה...:)

    השבמחק
    תשובות
    1. אלי המקסימה, אני נהנית מכל ה"חפירות" שלך. נהנית שאת משתפת אותי ושמחה שאבא שלך חולל אצלך שינוי!!!

      מחק
  2. הכי אהבתי את הכתום, הצבע משגע לגמרי!

    בתור אשדודית לשעבר, הייתה לי מיגרה שלמה וגדולה של בגדי ים, בעיקר הרבה ביקיני =) היום כבר פחות כי אזרתי אומץ לעשות סלקציה ולזרוק סופסוף את מה שהתבלה וקטן עליי...

    בכל מקרה לגבי דימוי הגוף וקלי אוסבורן, ביום שישי נסעתי באוטובוס בינעירוני ומישהי שישבה לפני בכתה כל הדרך בטלפון שהיא חזרה מבריכה ומרגישה עלובה, שמנה ודוחה, הפואנטה הייתה כשהיא קמה... היא הייתה חצי ממני. זה פשוט עובר כל גבול.

    אני מתכננת לקפוץ בשבוע הבא לים, לתפוס קצת שיזוף [בתקווה גדולה שהאלרגיה שלי לשמש תוכל לשרוד חצי שעה] והאמת? עם כל האהבה העצמית שלי אני מרגישה לא בנוח.

    השבמחק
    תשובות
    1. אוף, זה באמת עבר כל גבול. אין לך מה להתבייש את נראית נפלא!!!
      תהני מכל טיפת שמש!

      מחק
  3. זוהר יקרה, תמיד נהנת מהפוסטים שלך, כל כך לעינין ועם מודעות עצמית! את מזכירנה לי את עצמי בגיל שלך, כולם היו אמרים לי את נראת נהדר אם היית יורדת קצת זה היה וואוו!!! WTF אני לא רוצה לרדת, מה שאני רואה אני אוהבת! וככה אני מרגישה כשאני קוראת את הפוסטים שלך ורואה את התמונות המהממות שלך! לכן אני לא מברכת על האומץ שלך כי לא צריך אומץ להגיד לעולם, תסתכלו עלי אני מ ה מ מ ת!!!!!!!!!!!!!!!!! אמשיך תמיד להתעדכן עם מה שיש לך לומר, כי את מעניינת ויודעת איך למשוך את תשוהת ליבנו!!! ואם כל הנאמר... אוסיף גם, אחלה פוסט!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה ענקית!!!! אני מתה עליך!!!!!!

      מחק
    2. ברור לך שזה הדדי נכון???

      מחק
  4. אגב.. הכחול שבחרת, מדהים!

    השבמחק
  5. הכחול אדום מהמם בא לי גם... איפה יש גוטקס בסנטר??

    השבמחק
    תשובות
    1. זה לא בתוך הסנטר אלא הכניסה היא מרחוב טשרניחובסקי. אם את יוצאת מהסנטר משער 1 איפה שזארה אז הולכת טיפה שמאלה וזה שם.

      מחק

  6. Neta Maislos כל אשה בים / בבריכה תגיד לך שלה לא ולזו שלידה כן. מסקנה? כנראה שרובנו איך שהוא אז כדאי להפנים שהחיים קצרים מדי וכדאי ללמוד להינות מהם כמו שהם. במסגרת היותי צלמת אני עושה צילומי ״ניוד תראפי״, זה התחיל מנשים אחרי לידה, ואחרי טיפולים והמשיך לשכלל, עובר בעיקר מפה לאוזן, תמונות למגירה, אבל גורם לנשים להשתחרר ולהרגיש הכי סקסיות ושלמות עם עצמן.

    השבמחק
    תשובות
    1. מסכימה איתך וממליצה בחום על סט צילומי עירום. בהחלט מרפא!

      מחק
    2. חשוב לציין שהסט הוא אינטימי לחלוטין.רק המצולמת ואני. וההתערטלות היא בתוך תהליך ומד תחושת הנינוחות. מתחילים עם בגד ים, הלבשה תחתונה או חלוק...
      מותר להסמיק, להתחרט, וכמובן שכל החומר המצולם נמסר למצולמת ולא נשמר אצלי או עובר או מתפרסם בשום מקום.
      תתפלאי לדעת כמה נשים עם גוף חלומי מרגישות לא בנוח בעור של עצמן

      מחק
  7. פוסט מעולה :)

    הפעם הראשונה שנתקלתי בבלוג שלך היתה בעקבות פוסט בגדי הים הקודם שהגיע לראשי בתפוז. קראתי, התלהבתי, אפילו קצת יישמתי בפעם הבאה שהלכתי לקנות בגד ים (ביקיני!), קראתי את כל הפוסטים הקודמים מתחילת הבלוג וממש חיכיתי וציפיתי לפוסטים חדשים.

    אז כמה שהפוסט הקודם על בגדי ים היה מעולה וטוב ויעיל?
    זה פי אלף יותר חשוב.

    תודה.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה ענקית, אני ממש שמחה לשמוע!

      מחק
  8. וואו זוהר, קודם כל- בגד הים שבחרת יפיפה עלייך!
    דבר שני: את צודקת בכל מה שאת אומרת והים בכלל לא שייך רק לרזות...
    ועדיין קשה שלא להתבאס כשרואים אחר כך בתמונות שבגד ים לא כל כך מחמיא לך..
    ( אני דרך אגב מדברת על עצמי!!! לך זה באמת נורא מחמיא ואמנם אני מפספסת לחלוטין את הנקודה שלך כשאני אומרת את זה אבל- למרות המשקל, כולך נראית אסופה והגוף שלה יפה פשוט רחב יותר מהממוצע... לא נראה שמההשמנה איבדת את המותן או שיש לך בטן רופסת... בורכת;)).
    אין לי ממש נקודה, רק רציתי בעצם לחזק ולומר שאהבתי את הפוסט, את הבחירה שלך של בגד הים ושאת, גברת, נראית טוב:)
    יום מקסים שיהיה לך!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה!! הים לא שייך רק לרזות זה משפט נהדר... תודה על המחמאות, למזלי אני משמינה באותן פרופורציות שאני כשאני רזה יותר ואני עדיין בכושר...
      לא חייבים להצטלם בבגד ים, אפשר לא אם זה מרגיש לך שזה עושה לך עוול!

      מחק
  9. הלוואי שאצליח להגיב הפעם :)

    אני מודה שאני אחת מאלה שכמעט לא הולכות לים, וגם אם כן, 95% מבגדי הים שלי שלמים. יש לי תסביך פופיק עמוק :P ומעבר לזה, כל החיים שלי טחנו לי את השכל שעדיף לי שלם כי זה גם יותר יפה לי וגם פחות אשרף מהשמש (או אסנוור את הקרובים אליי)... לבנבנה שכמוני...

    אז כן, אני אובססיבית בכל הנוגע להגנה מהשמש, אבל מאוד משתדלת לעבוד על הדימוי העצמי שלי כדי שבכל זאת אלבש ביקיני לפעמים (אולי אפילו כבר הקיץ :))

    השבמחק
  10. יש!!! הצלחתי!!! :)
    טוב אז עכשיו שזה עבד גם אוסיף שזוריק, את מהממת! ואני מאחלת לכל נשות העולם ביטחון עצמי כמו שלך. כי אין כמו ביטחון עצמי :)

    השבמחק
  11. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  12. ואו!!! כול כך אהבתי ונהנתי לקרוא את הפוסט הזה! זה פשוט תענוג!
    אהבתי מאוד את בגדי הים שלך במיוחד הכחול! מדהים!!!
    אני כול כך מסכימה איתך. כפי שכבר ראיתי (וכן ראיתי לפי הלייק לתמונה שלי על החוף ;)) אני רחוקה מלהיות דוגמנית ותאמיני לי שאני כול כך נהנת כבר שנים ללבוש ביקיני, ותמיד אני מקבלת רק מחמאות על כך (במיוחד מהבן זוג)
    מודה ומתוודה שפעם הייתי הרבה יותר רזה וחטובה, אך לאחר פציעה מאוד קשה ומחלה ארוכה מה לעשות עליתי במשקל (כיום את רובו הורדתי), באותה תקופה הכרתי את בן זוגי שפשוט התאהב בגוף מלא הקימורים שלי- וכן בזכותו למדתי לאהוב את עצמי בדיוק כמו שאני עכשיו!
    אני מסכימה איתך שמה שמושך גברים אצל נשים זה אניטלגנציה ובטחון עצמי, ורק אחרי זה מגיע המראה החיצוני...(מנסיון אישי) :)
    בנוגע למה שפירסמת הבוקר בפייסבוק- אני רק רוצה להזכיר לך, שמבלי לדעת את גרמת לשינוי אצל הרבה בנות מהמשרד שלי שהכירו אותך דרך הבלוג שלך (דרך האגב את הבלוג שלך קוראים לא רק פה בארץ אלא גם איי שם בלונדון הרחוקה והקרירה). אז בשם כול אותן הבנות שלא נכנסות לסטנדרטים אני רוצה לומר לך תודה!

    השבמחק
    תשובות
    1. פשוט תודה ענקית! ואת באמת נראית נהדר בביקיני!!

      מחק
  13. אני חושבת שהבעיה העיקרית היא שרבים ובעיקר רבות כ"כ שבויות בתפיסה שצריך גוף "מושלם" כדי ללבוש ביקיני וגם בגד ים שלם נועד לאלו עם מעט פגמים מינוריים (וכל מי שיש לה פגמים בולטים צריכה ללבוש בורקה ולא להגיע לחוף) - שיש הרבה ביקורת של אנשים זרים על איך את נראית גם אם הם לא מישהו / מישהי שרוצים להתחיל איתך. תתני לאמא שלי חמש דקות בחוף והיא תגיד לך במי היא מקנאת ומי לדעתה עיוורת שלא היתה צריכה לצאת כך מהבית. במצב כזה שכל מי שאת לא מוצאת חן בעיניו על החו, יכול לתקוע בך מבט עקום כי לדעתו הגזמת - זה קשה...

    השבמחק
    תשובות
    1. גם אני הייתי כמו אמא שלך. וזה רק סימן לכמה ממורמרת היא מעצמה.
      באופן כללי אנשים שיש להם בעיקר ביקורת על כל מי שלא מושלם הם אנשים אומללים שאני לא מקנאה בהם וקל לי מאוד להתעלם מדעתם.

      מחק
  14. אוייי את משגעת!!! והבגד ים שלך מחמיא ומהממם! וזה כל כך כיף ונעים שבן הזוג מפרגן ומחמיא... גם בעלי לא חוסך ממני מחמאות וזה ממש חשוב לי.
    אני חושבת שככל שמתבגרים (ומוצאים גם בן זוג שמעריך ומפרגן) הצורך להיות "דוגמנית" פוחת.. לפחות אצלי זה ככה. כל החיים הייתי מידה 34, שקלתי 53 (1.55) והרגשתי די טוב עם עצמי.
    עד ש...נכנסתי להריון :)
    ילדתי, חזרתי למשקל המקורי, אבל מה - סימני מתיחה ועור עודף מראים אותותיהם בכל מקום...עליתי במידת מכנסיים,
    החזה היפה שלי נפל כשהפסקתי להניק והבטן השטוחה נשארה קצת מלאה...
    כשלקחתי את הגוזלית לשיעורי שחיה לתינוקות (בביקיני) הבנתי שאני לא האמא היחידה שזה קרה לה ושזה מעניין תסבתא אם מישהו יעקם עלי עין..הגוזלית שוחה לה בכיף עם אמא ואבא וכל שאר האנשים ומה הם חושבים זה פשוט לא כזה חשוב עכשיו.
    בסופש האחרון בזכותך זוהר היקרה קניתי בגד ים (שלם) מfigleaves ואני מחכה שהוא יגיע...
    אשלח לך תמונות...

    השבמחק
    תשובות
    1. אני לגמרי מסכימה שזה עניין של גיל ואני מחכה לראות את בגד הים עליך!!!

      מחק
  15. היי זוהר, זו ניבה (ניבה קרן אור, לא מצליחה למצוא איך אני מגיבה עם תמונה/שם). כבר שנים לא הולכת בביקני, אומרת לעצמי: את כבר בת 43, תרגעי. אבל אמרתי את זה גם לפני עשר שנים, רק שאז אמרתי לעצמי : את אחרי הריון וכבר אין לך את הגוף הנכון, תרגעי. כאילו כל פעם יש איזה שהוא תירוץ. ודווקא יש לי תמונה שמנמנה ואהובה מגיל 27 בביקני. אבל איפה אני ואיפה גיל 27. אז מה, שאני אלך לחנות לקנות לי ביקיני? מי יודע, אולי הקיץ הזה :) תודה על הפוסט המעולה. אלופה את.

    השבמחק
    תשובות
    1. הייי ניבה, יש לך גוף מושלם לביקיני!!! וזה בכלל לא קשור לגיל. לידי הייתה בתא הלבשה אישה בת 50 שהביקיני הצבעוני שהיא קנתה היה מהמם לה!
      קדימה!
      לכי על זה!
      חיים רק פעם אחת!

      מחק
  16. וואו. זוהר, את נראית מעולה, אהבתי את מרבית בגדי הים שבחרת, והכי אהבתי את השילוב של התחתונים האדומים עם החזייה הכחולה-אדומה.

    זה בהחלט מעורר הערצה שאת לא שמה פס, וזה קצת עצוב שרובנו באמת מתביישות ללכת לים ומתרצות בכל מיני דרכים כדי להמנע מלהחשף ככה בלבוש מינימלי (פרקטיקאלי, עירום) בשמש שלא תמיד מחמיאה.

    אני קצת בקונפליקט עם העניין הזה - מצד אחד, לא נראה לי כ"כ טבעי ללבוש בגד ים סופר חושפני - מי קבע שאני צריכה להרגיש בנוח כשכל העולם רואה אותי במערומיי? ומצד שני, הייתי רוצה לא לשים פס, ולהכנס לבראנז'ת לובשות הביקיני, שהפך איכשהו לסמל של חתיכות (עם שורוק).

    אני הבנתי לאחרונה שמה שעובד בשבילי הוא בגד ים שלם דווקא, לא כדי להסתיר, אלא כי זה יותר נוח לי ואני לא מרגישה שאני צריכה להרים ולמשוך ולסדר ולישר (כמו שקורה לי עם תחתונים של ביקיני שאני איכשהו מגיעה למידה 40 בהם, למרות שאני לא, מרוב שהם מזעריים לטעמי).

    בקיצור, אני מתה ללכת איתך לים מתישהו (:

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מרה מותק שלי!
      את צודקת שיש עניין של נוחות, רוב האמהות שאני מכירה מעדיפות שלם בדיוק בגלל זה.
      עצוב לי שאת נזקקת למידה 40! זה מטורף!

      ואת מוזמנת לבוא איתי מתי שתרצי. אני נוסעת בעיקר בבקרים :)

      מחק
  17. אפשר הביע הרבה ביקורת, אפשר לא לאהוב אותך, אבל אי אפשר לא להעריך את הישירות והכנות. לקח לי המון המון שנים כדי לאפשר לעצמי ללבוש בגד ים. ובמידה 85 ק"ג קניתי את בגד הים הראשון שלי לפני סך הכל 5 שנים. מאז נפרצו הגבולות. ואני מאושרת שגילתי מחדש את הבריכה והים.

    ונכון - מעולם לא היית ביישנית:-) אבל את צודקת - יש הרבה בנות שזו אכן בעיה. ולא בעיה כי יש משהו בראש שלהן. אלא בעיה כי הן נותנות לסביבה למנוע מהם תענוג אמיתי.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה רבה מירי! אני עדיין חולמת בלילות על ביקיני הדובדבנים שלך!

      מחק
    2. כל עוד זה לא עלי בתוך הביקני דובדבנים! :-)

      אגב, חפשי מסביב, כבר ראיתי כמה דומים פה ושם.... נראה לי גם באסוס היה או שיש עכשיו....

      מחק
    3. חחחחחחחחחחח!!! לא ראיתי כזה בשום מקום :/ אם תראי תשלחי!

      מחק
  18. וואו - את מעוררת השראה - אני גם שמנה אבל אני בגיל 15 (או הטיפש-עשרה מה שתבחרי) ופשוט אין סיכוי שבעולם שאני אלך עם ביקיני ובקושי עם שלם למרות על האהבה שלי למים אני הולכת לעיתים רחוקות מאוד לים ולברכה ואיך שאני רואה אותך מעלה פוסט על בגדים או כל דבר אחר אני מתמלאת באושר וביטחון - את פשוט מעוררת בי השראה של אהבה עצמית ושזה לא כזה נורא להיות בעודף משקל וכל אחד והגוף שלו וצריכים לכבד גוף של כל אחד ואני רק שומעת את זה ובאלי לצרוח ולהגיד שסוף סוף מישהו מבין אותי , ואני צריכה לשלוח לפה את כל הילדים שצוחקים עליי ויורדים אליי - לפה , שאולי יהיה להם סוויץ' במוח המעוות והסתום שלהם ושיבינו שיש משהו מעבר לדמות החיצונית .
    אני אסכם את כל החפירה הזאת בזה שאת פשוט - אין מילים , מדהימה באופייך וגם בחיצוניותך ♥♥♥ וסורי על החפירה...

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה ענקית, ילדונת!
      תקשיבי לי - שימי זין!!!! ואת מוזמנת לשלוח לכאן באמת את כל האפסים שיורדים עליך ואני אכנס בהם באופן אישי אחד אחד.
      אנשים שיורדים על אנשים אחרים הם אנשים אומללים שרע להם עם עצמם והם מנסים להרגיש טוב על חשבונך. פשוט שימי פס!!!!! את מהממת כמו שאת.
      גם אני הייתי טיפשעשרה שמנה. ולבשתי ביקיני!

      מחק
  19. מדהימה!!! ומזדהה איתך כל כך..
    עד לפני 3 שנים בערך הייתי הולכת לים כאילו אני מאבטחת בקניון - בגד ים טנקיני עם טייץ שחור עד קצת אחרי הברכיים... מזעזע לראות תמונות שלי מאז! היום אני כבר מתרוצצת בביקיני. מי שלא נעים לו שלא יסתכל!!!
    ובגד הים מדהים! אהיה מעצבנת ואשאל - מה המחיר? :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה! אני שמחה שאת מתרוצצת בביקיני! המחיר הוא 450 לשני חלקים. 250 לעליון ו 200 לתחתון. לא זול, אבל איכותי.

      מחק
  20. וואו!
    אחד הפוסטים הכי טובים וחזקים שלך! מרגישה כאילו כתבת אותו לי.. :)
    ובתקופה כל כך מתאימה.. את פשוט נותנת לי השראה מהרגע שקראתי אותך ואת מוכיחה לי כל פעם מחדש כמה עוצמות יש בך. את נראית מדהים בכל אחד מהדגמים ואת עושה לי חשק ללבוש גם ביקיני, ללכת לים ולאהוב את עצמי בלי לעשות חשבון לאף אחד!
    זה באמת הדבר הכי משמעותי וקבלה עצמית וביטחון במי שאני ומה אני שווה יעשה לי כ"כ טוב ויוריד מעליי כל כך הרבה מעמסות נפשיות.. לפעמים נותנים לעודף משקל או כל דבר אחר שלא אוהבים בגוף לקבוע לנו יותר מדי.
    את מהממת! ממשיכה לעקוב כמובן והולכת לקרוא את הכל שוב מהתחלה!
    שיהיה לך שבוע מקסים:)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה! אני אשמח אם תעדכני אותי, תלכי לקנות ביקיני! אני מתחננת בפניך! חיים רק פעם אחת! לכי על זה!!!
      זה באמת המון על הנפש לא לאהוב את עצמך. זה כל כך קשה לחיות במלחמה מול עצמך...
      כל כך.
      שבוע נהדר!

      מחק
  21. שוקלת לקנות ביקיני בזכותך, אחרי עשור בערך שלא העזתי...
    :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אל תשקלי! לכי תקני!!! עשור זה יותר מידי זמן!

      מחק
  22. הפוסט הכי טוב שלך נראה לי.
    ואת נראית מ ע ו ל ה.
    פשוט מעוררת השראה.
    תודה לך.

    השבמחק
  23. אמרת שאפשר לבקש פוסטים - הפוסטים הכי חשובים שאת מעלה הם אלה שמערערים על מודל היופי המקובע שקיים היום, אלה שנותנים לגיטימציה לשני דברים שהחברה שלנו קצת שכחה: אחד הוא הרעיון שאפשר להיות יפה, חטובה ואסופה בכל מידה - והשני הוא להפציר בנשים לקבל באהבה את הפגמים שלהן, להעצים ולחזק אותן.
    אשמח לראות עוד פוסטים של השראה, או "פינת השראה" בפוסט רגיל. יחד נוכל כולנו להגיע למצב שקבלת היפה שבכל אחת ואחת מאתנו היא מובנת מאליה ומגיעה מבפנים, ולשים פס ענק על כל מי ששופט אותנו לפי סטנדרטים הזויים וקריטריונים שטחיים.
    ממני, בחורה ממוצעת לגמרי שכיום נחשבת מלאה.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מנסה, אבל הבלוג בסופו של יום עוסק גם באופנה ואני לא יכולה להפוך אותו באופן קבוע לבלוג השראה למודל יופי רחב. לא תמיד יש לי מה לחדש או להוסיף על הנושא :)

      מחק
    2. זה בלוג אופנה, אבל יש לו המון אופי. אני חושבת שאת כבר בלוג השראה. השראה לנו לקבל את עצמנו, לאהוב ולכבד את גופנו, השראה ללבוש שמלות, לגלות מה הם הנתונים הטבעיים שלנו ולשחק ביצירתיות אינסופית עם בגדים. והשראה לשים פס על מה יגידו להתלבש "וואו" ולהרגיש "וואו" למרות שבחברה הישראלית כולם בטרנינג וטי-שירט, לטפח ולפנק את עצמנו כאן ועכשיו, ולא "אחרי הדיאטה". ובאופן כללי, לאמץ גישה חייכנית, בריאה ואסרטיבית יותר (כל אחת ומה שחסר לה) אלו מסרים שעוברים מהבלוג שלך בכל פוסט גם בין השורות, וזה חלק מסוד ההצלחה שלו והסיבה שהוא משפיע על כל כך הרבה נשים.

      מחק
    3. פשוט תודה. כיף לשמוע את זה.

      מחק
  24. כמו שאמרת להרבה נשים קשה לקנות ביקיני. אני עוד די נופלת להגדרה של "בסדר". אני 1.65, שוקלת 55 קילו. מבנה גוף שעון חול. ועדיין היה לי מאוד קשה לראות את עצמי בביקיני. פשוט קשה. אני לובשת שמלות קצרות ומחשופים אבל ביקיני? בערך 5 שנים שלא. בזכות הפוסט הזה.. קבעתי עם חברה ללכת לקנות ביקיני. תודה רבה לך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ואני, באופן אישי הייתי שמחה לראות עוד פוסטים של אאוטפיטים. את כל כך יפה!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. אני כל כך שמחה שאת הולכת לקנות ביקיני!!!!
      תודה ענקית! יהיה פוסט אאוטפיטים בקרוב :)

      מחק
  25. איזה פוסט מצויין. אני בדרך כלל נשארת ברקע אבל לא יכולתי להתאפק. יש לך גוף פיצוץ והראש....איזה ראש!!!. אני אישית ביחסי אהבה שנאה עם הבקיני ובכלל עם בגדי ים (לא סובלת את הרגליים שלי) בעלי תמיד התחנן שאלך עם בקיני אבל אחרי שני קייסריים אני כבר לא מעיזה. בנתיים מחבבת את הטנקיני (מי אמר בקיני לטנק?)אבל עדיין לא מצאתי פתרון שירגיע את אובססית הרגליים שלי. המשיכי בדרכך. שעוני החול שאנו מודות לך.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה! אני חושבת שגם אחרי קיסריים את יכולה ללבוש ביקיני בגזרת רטרו :)
      וגם לי יש אישיוו עם הרגליים שלי...

      מחק
  26. כל הכבוד לך! קודם כל את נראית ממש בסדר גם בביקיני, ואני בכלל חושבת שקימורים יפים לאישה. יש לך חלק עליון מהמם לטעמי, וגם בשאר אין לך במה להתבייש.
    ובכלל, הגיע הזמן שנפסיק להתבייש בגוף שלנו. את צודקת, לצערי, ויש המון נשים ששנים לא היו בים או בבריכה כי הן מתביישות להגיע אפילו במכנסיים קצרים וטי-שירט שלא לדבר על בגד ים.
    הפוסט הזה שלך הוא השראה אמיתית להמון נשים. תודה על זה שהיה לך את האומץ להחשף ככה. את מדהימה!

    השבמחק
  27. אני קוראת אותך באופן קבוע, למרות שבד"כ לא מגיבה. אבל כבר הרבה זמן שמתכננת כן, כי באמת מגיע לך. יודעת כמה השקעה הולכת לפוסטים האלו.

    רציתי לומר לך שגם אם אני לא תמיד מסכימה איתך, את פשוט מעוררת השראה. וזה מה שחשוב, יותר מכל דבר אחר. והפוסט הזה הוא כזה - אולי גם באופן מיוחד, כי את נוגעת בנושא שהוא באמת מאוד רגיש גם אצל בנות שיחסית נוח להן בגוף שלהן, גם אם הוא 30 ק"ג יותר ממה ש"אמור להיות".

    באופן אישי אני גם מנמנעות הים, מהסיבה הפשוטה של חשיפת הצלוליט. אין לי בעיה עם צורת הגוף שלי באופן כללי (למרות 30 ק"ג עודפים כאמור) - הבעיה היא הצלוליט המכוער והבולט-נורא (לא משהו קליל בכלל), שכן - מתחת לבגדים אני מסתירה אותו יופי. בכל פעם שאני בים (קורה אחת לכמה שנים) אני מחליטה להפסיק לתת לזה להפריע לי, אבל אולי השנה זה באמת יקרה. אדווח אם כן. וגם אולי אשלח לך תמונה שלי בבגד הים ההורס שאני מתכוונת לקנות ;).

    תודה זוהר.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה! להסכים תמיד זה בלתי אפשרי וזה בסדר גמור שלא מסכימים :)

      לגבי הצלוליט - גם לי יש. ולכל אישה אחרת שאני מכירה יש. ולי יש גם סימני מתיחה מכאן ועד הירח ובחזרה... אף אחד לא מושלם.
      ולכן - אני מחכה לתמונות שלך בבגד ים!

      מחק
  28. זה פוסט שכולו שחרור.
    שחרור אמיתי. עם דוגמה אישית וכנות.
    פשוט - שאפו.
    אני מתרגשת שעשית את זה.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה רבה :) אני מתרגשת מאוד מהתגובות שלכן :)

      מחק
  29. את יודעת שאני לא טובה בתגובות, אבל אני ממש ממש חייבת להגיד לך: את אלופה!!! אלופה. ממש.

    השבמחק
  30. פוסט נהדר וחשוב. ואת מהממת.

    השבמחק
  31. א. בגדי הים יפים ויפים לך ואת נראית נפלא ואני לגמרי מבינה את בעלך שהתלהב לראות אותך ככה.
    ב. יופי של פוסט. מי שיש לו בעיה שילבש בורקה, איזה משפט מעולה. אמצתי.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה! תאמצי בשמחה! :)

      מחק
  32. אין לי אפילו בגד ים אחד ולגמרי נתת לי השראה ללכת ולרכוש לי אחד. היה חסר לי המחירים (היית נותנת טווח שנדע לא להתעלף בחנות :)) אבל בגדי הים שבחרת יפיפיים ונכונים, הצבעים שמחים ובכלל אני אני מתה על איך שאת מתה על עצמך. תמשיכי להפציץ אותנו בדברים כאלה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. הגיע הזמן שתקני! סליחה ששכחתי מחירים - של גוטקס 450 ושל אפרודיטה 200 לשני החלקים כמובן!

      מחק
  33. בתור בחורה בגזרת "אגס" עם הבדל של 4 מידות בין פלג הגוף העליון לתחתון, תמיד הייתה לי בעיה כשזה הגיע לתחתוני בגד ים. ואז הבנתי שFUCK IT.ביקיני נועד לתחת גדול!
    הפוסטים שלך וזה בפרט עושים לי טוב בלב, באמת שכל האהבה העצמית הזאת מחלחלת.
    ושתדעי - את נראית מעולה בביקיני. כאילו שנועדת ללבוש אותו (:

    השבמחק
    תשובות
    1. ביקיני לגמרי נועד לתחת גדול!!! תודה רבה על המחמאות והתגובה :)

      מחק
  34. הביקיני הנכון בשביל הגוף.
    לא הגוף הנכון בשביל ביקיני.

    השבמחק
  35. את מדהימה, הלוואי עליי קומץ מהבטחון והאהבה העצמית שלך!
    אני אחרי ירידה של 50 ק"ג ולמרות 4-5 פעמים חדר כושר בשבוע הגוף עדיין רופס (בכל זאת העור הכיל לא מעט שומן עד לא מזמן), ומשעשע אותי שגם אחרי הגעה למשקל סביר אני לא רואה את עצמי הולכת לים עם פחות מגופיה ובוקסר, ובכלל הייתי מעדיפה חולצת שרוולים במקום גופיה אבל זה כבר "לבוש" מדיי..

    את נראית נהדר ומהווה אחלה השראה, ישר כוח!!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה! לצערי ירידה במשקל היא לא ערובה לביטחון עצמי גבוהה ויותר מזה, התעסקות במשקל רק מחמירה את חוסר שביעות הרצון ותמיש יש עוד כמה קילו, עור, סימני מתיחה וכל השאר.

      מחק
  36. מהממת!! אהבתי מאד

    השבמחק
  37. כל הכבוד זוהר! פוסט חשוב ביותר....
    לצערי לא יוצא לי להיות הרבה בים בקיץ (לא מסיבות של חוסר בבגד ים, יותר לכיוון עצלנות), אבל עשית לי לגמרי חשק לקנות איזה בגד ים חדש, כי שלי כבר ישן, וללכת לים!

    השבמחק
    תשובות
    1. אפשר ללכת פעם ביחד, אני אוציא ממך את העצלנות :P

      מחק
  38. פשוט כיף לראות פוסטים כאלו. אני עוקבת אחריך כבר שנים ולמרות שלפעמים הבוטות שלך מרגיזה אותי- בא לי לנשק אותך

    השבמחק
    תשובות
    1. הצחקת אותי נורא :)
      תודה רבה!

      מחק
  39. האנסמבל הסופי שבחרת יושב עליך נהדר וגם מאוד תואם את הרוח הפינ-אפית שלך, אבל הדגם הטורקיזי הוציא ממני "וואו" מיידי, למרות חוסר-מושלמותה של הגזרה. הצבע פשוט מדהים עליך, אוריינטלי-מלכותי שכזה.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה! גם הוא בסוף ימצא את דרכו אליי :P

      מחק
  40. פוסט מעולה!
    לכולנו יש את השריטה הזו (גאד כמה שנים הלכתי עם מכנס מעל הבגד ים).
    הבגדי ים מקסימים, גם אני אוהבת את הכחול-אדום.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה אהובה... מקווה שהמכנסיים נזרקו.

      מחק
  41. מהממת, יופי של פוסט. אנחנו בערך באותן מידות, בזכותך ובזכות עוד כמה פוסטים כאלה יש סיכוי לא רע שגם אני אאזור אומץ לשים על עצמי השנה ביקיני לאחר *אין לי מושג כמה* שנים של הימנעות.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה! קדימה, תשימי תשימי!! :)

      מחק
  42. כל מילה בסלע. את נראית מהממם בבגד הים. פוסט חשוב מאין כמותו. תמשיכי.....

    השבמחק
  43. פוסט נפלא!
    יקירתי מאוד נהניתי לקרוא ... המשיכי בדרכך ...
    את נראית מדהים בבגד הים הבקני השראה לכל הבחורות ...
    <3 חיבוקים חמים !

    השבמחק
  44. זוהר יקרה, נחשפתי לפעילות שלך היום דרך הופעתך בתכנית הבוקר בערוץ 2, והחלטתי להכנס לבלוג שלך לחזק אותך. בתור אם לנערה מתבגרת שבודקת את עצמה כל הזמן כמה ה"גודל" שלה נכון/לא נכון נשים כמוך מעלות למודעות שאשה מלאה יכולה להיות מהממת ומדהימה בכל מובן שהוא. לעניין מאמן הכושר אותו הייתי תובעת כדי שילמד לעתיד ולא יהרוס נשמות של נערות צעירות שרק בונות את הבטחון שלהן בגוף, אם תרצי עזרה אשמח לסייע.
    המשיכי בדרכך והאמיני בעצמך יש לך עתיד מובטח את מקסימה.
    נ.ב- אהבתי את בגד הים הכחול מאוד.

    השבמחק
  45. איכס, פרה שמנה ומתוסכלת.. במקומך הייתי הולך לים עם בורקיני.

    השבמחק
    תשובות
    1.  במקומך הייתי מתאבדת עם כל הרשעות הזאת. זין קטנטן חמודי? תתאדה.

      מחק
    2. חחחח הרסת אותי עם התגובה לאידיוט!את מקסימה ומהממת ואשרייך על כל השלמות הזאת!מקנאה בך באהבה ולא בצרות עין חלילה,ומאחלת לעצמי לאהוב ולקבל את עצמי כפי שמגיע לי... את בחורה כלבבי. ישר כוח!

      מחק