יום שני, 23 בספטמבר 2013

זוהר וסילויצקי ל PIPA Fashion

(בחייאת, לא נשמע פצצה? :))

אני מודה,
כשמיכל הראל מ PIPA הזמינה אותי להתרשם מהקולקציה, לבחור פריטים ולהצטלם איתם, עברו לי מיליון ואחד דברים בראש, אבל קודם כל היה "יש!" עם טלפון מיד לאלכס "אתה לא מאמין מי התקשרו אליי". אני מודה שאני מכירה את PIPA מתחילת דרכם וחיכיתי מאוד שיפנו אליי, אפילו נעלבתי שזה לא קרה מזמן. PIPA זאת אחת החברות היחידות בארץ שמביאה בגדים למידות גדולות וכבלוגרית שמזוהה עם הנושא - זה עניין אותי. מיכל המדליקה הפגינה בקיאות מרשימה בחומרים שבבלוג כשהיא התקשרה ואני לא באמת יכולה לסרב לצילומים :)



במשך השבועיים שחלפו עד פגישתנו אתמול הסתכלתי באתר וסימנתי פריטים שעניינו אותי, הדאיג אותי הסגנון והמבחר אבל הזכרתי לעצמי שאני מחפשת מאוד לשנות את כיוון הסגנון שלי ושנמאס לי מכל מה שיש לי בארון! כל כך התרגשתי אתמול שהתעוררתי מוקדם מידי. התארגנתי ויצאתי למסע לרשפון (כשאת גרה במושב ליד בית שמש, זה מסע!).
כשהגעתי לשואו-רום קיבלה אותי מיכל הנהדרת והחייכנית, הופתעתי קודם כל מכמות הבגדים והמבחר שהוא ענקי! גיליתי שיש בפיפה גם בגדים למידות "רגילות" ובעצם זאת אחת החנויות היחידות שבה בחורות ממידה 38 עד מידה 56 יכולות לקנות בגדים ביחד! אני ומיכל פשוט עברנו על החדר ואני העמסתי והעמסתי קולבים על גבי קולבים של פריטים שאהבתי ושילובים שרציתי לצלם ואז מיכל עשתה את מה שכל סטייליסטית טובה עושה - הכיוונה אותי לכמה פריטים שלעולם לא הייתי מסתכלת עליהם וגם כשהסתכלתי הייתי בטוחה שהם לא ישבו טוב ובכן - טעיתי.

כשהתחלתי ללבוש אאוטפיטים בשביל הצילומים התוודעתי לאיכות הבגדים והופתעתי עוד יותר. אני חייבת להתוודות בפניכן שמעולם לא נחשפתי לרמה כזאת של גימורים ואיכות בדים באף חנות בישראל, גם לא בחנויות מעצבים. אני באמת חושבת שמיכל טסה לדנמרק ובוחרת פיסים מצויינים! כמעט לכל שמלה שמדדתי יש בטנה שתפורה אליה, שזה דבר מאוד נדיר שמעיד על איכות העיצוב בצורה חד משמעית. יש הרבה מאוד בגדים מפשתן ובדים טבעיים ונושמים (שזה חשוב מאוד כשאת שמנה כי מה לעשות שלרוב, חם לשמנים יותר) ולצידם יש גם בדים סינתטיים אבל איכותיים מאוד. לא היה שום פריט שישב "עקום" בגלל תפירה או גזירה לא נכונה ואני חושבת שזה יוצא מן הכלל! למיכל יש אהבה עזה למרקמים מיוחדים ואפשר לראות את זה בקולקציה שהיא הרכיבה. כרגע יש בפיפה סייל על קולקציית הקיץ ונכנסה כבר קולקציית סתיו, אחרי החגים תגיע קולקציית החורף שאני מחכה בקוצר רוח לראות מה יגיע בה!
יש בבגדים אלמנטים גאוניים בעייני, שרואים שמי שחשב עליהם מבין בנשים מלאות ואיך הגוף שלהן נראה ומה הצרכים שלהן. לא היה בגד אחד שמדדתי שישב לא טוב או לא כמו שצריך וזה בחיים לא קרה לי. כל בגד ששמתי התאים, כל בגד נראה פיצוץ, זה היה מטורף לחלוטין וכל כך כיף.

מבחינת קווים, יש בפיפה המון סגנונות. יש מחוייט, סקסי, צעיר, קשוח, אלגנטי, רומנטי, אתני וזה נתן לי הזדמנות לשחק עם הסגנון שאני מחפשת שהוא מאוד שונה מאיך שהתלבשתי עד היום. לטעמי המחירים ביחס לזה שאנחנו בישראל ולייבא בגדים עולה כסף הם נהדרים! בין 80-400 זה סביר וממש לא יקר, רוב הפריטים עלו פחות ממה שהערכתי שהם עולים.
מי שקראה בפייסבוק על סאגת קסטרו צריכה להבין שפיפה זאת חוויה מתקנת עבור בחורה כמוני.
בקו המידות הגדולות של פיפה אני לובשת את המידה הכי קטנה - XS (ששווה למידה 42) ובקו המידות הרגילות אני לובשת לארג' שזאת המידה הכי גדולה. זה מטורף עבורי להגיע לחנות שבה הכל עולה עליי והכל יפה ואיכותי. החנות של עונות, ML, אריסטו - לא מתקרבות לרמות השיקיות והאיכותיות ולכן כף רגלי לא דרכה ולא תדרוך שם, אני לא אוהבת שמזלזלים באינטלגנציה שלי.

אפילו לי היה קשה להאמין ובזמן הצילומים כל הזמן סיפרתי למיכל כמה שזה מפתיע אותי שאין לי בכלל ביקורת, על כלום. שהכל מבחינתי פשוט מושלם וזה באמת לא קורה הרבה. מעבר לזה, מיכל נתנה לי במתנה 3 פריטים שאהבתי ולקח לי חצי שעה לבחור כי ה-כ-ל היה מהמם עליי ורציתי לקחת את הכל! קניתי עוד פריט ואם לא הייתי עומדת לפני נסיעה לחו"ל סביר להניח שהייתי קונה עוד 8 פריטים! זה מעולם לא קרה לי, אני קונה בכל קניה שלי לרוב 1-3 פריטים. מעולם לא עמדתי מול 25 פריטים שכולם היו מושלמים עליי ורציתי את הכל!

הצילומים היו חוויה בפני עצמה, זה לא חדש לכן שאני זונת מצלמות, אבל זה חדש לי שאני דוגמנית לא רעה. צילמנו המון לוקים בזמן קצר מאוד, מי שצילם היה אביטל בן זוגה של מיכל שהיה פשוט נפלא, מקצועי ומכווין. אני יודעת איך צילומים עובדים מהצד השני שלהם ולוקחים הרבה מאוד שוטים עד ש"תופסים את זה" - את התמונה המושלמת. בסט רגיל יכולים לצלם 100 תמונות בשביל אחת מושלמת, ואצלנו לקחו בדיוק 3 תמונות לכל לוק עד שזה היה מושלם! מסתבר שאני ממושמעת מאוד (מפתיע, נכון?!) ויודעת להחזיק את הגוף שלי נהדר (ותודה לחלי מדריכת הפילאטיס).

ואחרי שחפרתי כל הרבה, מגיע לכם לראות על מה מדובר. כמו שאמרתי, חלק ניכר מאוד שונה מהסגנון הרגיל שלי וזה מכוון, כי נמאס לי מהרגיל. אתן תזהו פה ושם פריטים שלי "מהבית" כי אני הייתי אמונה על הסטיילינג-איפור-שיער. וכן, עשיתי אומברה בשיער, הפוסט בדרך :)

shift dress מעולה פשוט! הפאייטים לאורך הם אלמנט מרזה שברור שחשבו עליו לעומק. יש לה כיסים שזה דבר מופלא בעייני והיא חזרה איתי הבייתה :)

עוד פריט שחזר איתי הביתה. שמלה מטורפת בעייני! כתפיים חזקות עם כריות כתפיים, פסים מ"עור" בצדדים שנותנים אשליה מצרה, מחשוף מחמיא וסיומת  high-low קלה ואופנתית.



עוד Shift dress מעולה, יפייפיה לערב. כן, התחלתי מאוד לאהוב את הסגנון הרחוק מהגוף על אף שאני מאבדת את המותניים.

הקומבינזון המופלא הזה מגיע בכל הצבעים, עולה רק 150 והוא נהדר מתחת לשמלות. מאוד אהבתי את הפשטות של התמונות איתו. גם הוא ליווה אותי הבייתה :) אני מודה שהתחבטתי על התמונות האלו, יש משהו מאוד רגיש בלשים תמונות שלך עם בגד כזה, צמוד מטריקו שמדגיש הבטן, אבל זאת אופנה לכל המידות ולכל מבנה הגוף וזאת אני, עם בטן לא שטוחה ולא מושלמת ואני חושבת שהתמונות האלו מהממות.


שמלת סריג מדהימה שלבשתי מעל הקומבינזון, היא מדהימה ברמות! והיא הפריט שקניתי :)



אם לא הייתי גרה באזור שהולך ומתקרר במהירות שיא - הייתי קונה אותה! שמלת פשתן נעימה ומושלמת!

יש לי חולשה קשה לפריטי tie-dye ואומברה וזאת שמלת מופלאה.
 אותה שמלה, צבע אחר - וייב אחר.


אחד הלוקים האהובים עלי שהיה מאוד קשה לי לוותר עליו! חולצה מכופתרת לבנה מושלמת וג'ינס שהוא כליל השמלות! גזרה ישרה קלאסית, נקי מאוד והגאונות - בתוך חלק ה"חגורה" יש גומי פנימי וכפתורים - כמו במכנסי ילדים אם אתן מכירות - מה שגורם לזה שבחורות כמוני עם תחת בודילישוס ומותניים צרות לא צריכה לקחת אותו להצרה!!! מושכים את הגומי, מכפתרים וזה צר יותר!

המכנסיים האלו היו הפתעת המאה. ראיתי את כל הכפתורים, הגומי והרוכסנים ואמרתי למיכל "אין סיכוי". ובכן, מכנסיים מגניבים ומושלמים. כאב לי הלב להשאיר אותם בחנות! את החולצה המושלמת לקחתי איתי, מסכנה... :) איזה כיף זה חולצה מכופתרת שנסגרת על החזה ולא צפופה לי בכתפיים!!!

(תמיד ידעתי שיש לי תחת גדול, עד התמונה הזאת לא ידעתי עד כמה הוא גדול :))


שמלה מקסימה שמתחברת לטרנד הבדים הפיג'מתיים והנעימים-למות!

את הלוק הזה אני ומיכל הרכבנו ביחד והוא יצא מגניב ברמות קשות כל כך! :)

השארתי מאחור לצערי הרב הרבה פריטים מדהימים, ביניהם גם את המעיל-ג'קט הקצר הזה (שתסלח לי הדוגמנית היפייפיה, הוא יושב עליי פי 20 יותר טוב)


את הבגדים של פיפה אפשר לקנות בשואו רום ברשפון, רחוב הפרחים 39 (ואם אתם שם, תיכנסו גם לורד שמיר ותקנו את סידורי הפרחים היפים ביותר בעולם!), שעות וימי הפתיחה הם: ג' וה' - 10:00-18:00 וימי שישי 9:00-15:00. הפריטים גם זמינים באתר של פיפה.

אני חושבת שאני ופיפה התחלנו רומן ארוך טווח במיוחד ואני מאוד ממליצה לכן להישאר מעודכנות בעמוד הפייסבוק שלי וגם בעמוד הפייסבוק של פיפה בשביל להישאר מעודכנות בדברים שעתידים לצמוח מהשת"פ המופלא הזה!

אני ממש אשמח לשמוע תגובות אם התנסתן עם המותג, מה אתן חושבות על הצילומים, הבגדים והמחירים! אל תהיו ביישניות, speak your mind! :)

נשיקות ואהבה,
זוהר

29 תגובות:

  1. וואו!
    את נעשית יפהפייה יותר מפוסט לפוסט:)
    חוץ מזה, את הרבה יותר יפה ובעיקר "חיונית" מהדוגמנית בתמונה האחרונה.

    השבמחק
  2. אהבתי מאוד את הלוקים!! הצילומים יצאו מדהים ממש!
    עשית לי חשק :)

    השבמחק
  3. אהבתי כמעט את כל הפריטים עליך זהר וכולם ממש יפים ואת נראית ניפלא.
    תגידי, שווה להגיע גל למי שהמידה שלה סביב 54? האם יש חלק מהשמלות שעליך גם במידה הזאת?

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה, אני אשאל את מיכל או אשלח אותה לענות לך!

      מחק
    2. חדשות מעולות: כ-ל הפריטים מגיעים עד 56! כדאי לבדוק באתר מה נשאר, כי יש דברים שפשוט נגמרו.

      מחק
    3. תודה רבה על התשובה המהירה

      מחק
  4. אם יש להם שכל הם צריכים לקחת אותך בתור דוגמנית הבית שלהם, הבגדים נראים עלייך מעולה!
    (בלי לפגוע כמובן בדוגמנית באתר שהיא מאוד חיננית)

    מבחינת ההתנסות שלי: הזמנתי מהאתר פעם אחת ואין תלונות.
    אבל אני מודה שלמרות שאני מציצה באתר לעיתים קרובות "לחפש מציאות" אני לא כ"כ מוצאת דברים לטעמי או בתקציב שלי... אציץ שוב כשיתחדש המלאי.

    והערה קטנה לגבי מה שכתבת על הביטנה: יכול להיות שזה נחשב מושקע עיצובית, לא יודעת, לא מבינה בזה, אבל הרבה פעמים כשיש ביטנה בשמלות או חצאיות זה דווקא די מציק (לפחות לי זה לא נוח) ובמיוחד כשהביטנה מבד לא נעים וזה בקיץ... הופך את העסק לפחות מאוורר ומה לעשות, כמו שכתבת לשמנות חם יותר

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מודה שבאתר גם אני מתקשה להתחבר, כי הבגדים בעייני לא מוצגים כראוי. בשואו רום ראיתי משהו אחר לגמרי ולכן אני ממליצה להגיע פיזית! אבל כל מה שיש עליי - יש באתר.

      לגבי הבטנה - מסכימה איתך אבל כל הבטנות עשויות מבד פשוט מושלם ונעים, בגדים הקיץ מאווררים ונוחים ולפעמים חייבים בטנה בשביל שבגד ישב נכון. למשל השמלה השחורה האלגנטית עם הכריות כתפיים? חייבת בטנה. וזה בסדר כי היא בגד חורפי.

      ותודה על המחמאות :)

      מחק
  5. זוהר איזה יופי!!!
    בתור לקוחה לא-פוטנציאלית כל כך, אני מתה על פיפה ועל הנחת שהיא עושה להמון נשים שקשה להן למצוא בגדים.
    מעניין אותי לדעת מה את חושבת על הסטיילינג שעשיתי שם לאמא שלי ואחותי.... (זה לא בקטע של לפרסם את הבלוג שלי - ממש מעניין אותי מה את חושבת!)
    http://giveret-kaufman.blogspot.co.il/2013/02/blog-post_10.html

    השבמחק
    תשובות
    1. נראה לך שאחשוד בך בעודף שיווק עצמי?!
      אני חושבת שזה מעולה. והתגובות המגוחכות על לוק מבוגר... אמא שלך ואחותך לא בגילי והלבשת אותן בהתאם... אגב אני חושקת בשמלה ששמת על אמא שלך :)

      מחק
  6. האמת שהבגדים לא ממש לטעמי, אבל את קורנת ונראית נפלא. רואים שהיה לך כיף, זה ממש עובר בתמונה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. לפני חודשיים הם גם לא היו לטעמי :P

      מחק
  7. אנחנו לא מכירות..הבגדים שם לא לטעמי..לא מתחברת לבגדים שלהם..אבל הכל מונח עלייך יפה וסקסי ואת מדהימה הן בהצגת הבגדים והן בכתיבה.
    כל הכבוד..במקומם הייתי מאמצת אותך כדוגמנית ודוברת הבית:) רחל

    השבמחק
  8. שינוי מבורך!
    כל האאוטפיטים הלא צמודים, פשוט מקסימים.
    הסגנון הזה הרבה יותר רך ונשי מכל מה שלבשת עד כה.
    ר.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה ר. זה מצחיק כי בדיוק אמרו לי את ההיפך אתמול :)

      מחק
  9. אז דבר ראשון, מהממת! בכל התמונות :) רואים שזו הייתה חוויה מתקנת
    נחמד לשמוע שיש עדיין מקום שמקפיד על איכות של בגדים- במיוחד בנושא הביטנה והגימורים
    לגבי הלוקים: השמלה השחורה הורסת! פשוט סקסית בטירוף ונראית מעולה עלייך
    עוד לוק שממש אהבתי זה הג׳ינס עם החולצה הלבנה- פשוט ואלגנטי ונראה כל כך נח
    הלוק האחרון כל כך מתאים לך- נשי ורך. התגובה הראשונה שלי הייתה שזה כל כך את ולא את בו זמנית... נשמע הגיוני?

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה בובה שלי!!! אני מבינה בדיוק למה את מתכוונת :)

      מחק
  10. http://www.tapuz.co.il/forums2008/viewmsg.aspx?forumid=383&messageid=171685939

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה על ההמלצה, התגובות המשמיצות מבאסות.

      מחק
    2. השמצות אומרות שאת מושכת תשומת לב, וזה דבר טוב. נראה לי שאין מישהו מוכר שזוכה לפרגון מקיר לקיר בלי אף השמצה. מי שלא מעניין - לא מדברים עליו בכלל, לטוב ולרע.

      מחק
    3. נכון .. אבל כשיש יותר השמצות מהמלצות, כמו במקרה הזה .. נראה לי שהייתי עושה בדק בית מעמיק.

      מחק
    4. במקומך הייתי עושה בדק בית מעמיק לגבי למה את כלבה חסרת חיים שממציאה דברים ורודפת אחרי אנשים. השמצות של אנשים שמעולם לא פגשו אותי הן מגוחכות ומעידות על קנאה ורוע לב. לא תמצאי לקוחה אחת שלא שתשמיץ עליי ולהיפך, מאגר הלקוחות שלי גדל וגדל ובעיקר מהמלצות כי אני לא ממש משקיעה בפרסום אגרסיבי כמו רוב האנשים בישראל.
      אבל תמיד יהיו כלבות רעות חסרות תעסוקה בתפוז שישמיצו אותי וירדפו אחריי לכל מקום.
      לא אוהבות אותי?
      תפסיקו לקרוא אותי.
      זה שאתן משמיצות ומחפשות אותי רק מראה איזה פתאטיות אתן.
      תחיו ותסבלו, קנאיות.

      מחק
    5. אותו לינק הוא בדיוק הסיבה למה נהיה מגעיל להכנס לתפוז - מנהלי פורומים ( חוץ מכמה יחיד סגולה ששומרים עדיין על שפה נאותה של גולשים אחרים בפורומים ומוחקים הודעות בוטות... ) שלא עושים כלום חוץ מלהיות בכחול בראש הפורום וכל מיני מוטציות שרואים במה שאמור להיות מקום לדיונים מכל הסוגים תוך התבטאות בצורה מתורבתת במה להשמצות שלפעמים גובלות בלשון הרע של ממש באנשים אחרים.

      מחק
  11. אהבתי מאוד את הלוק האחרון, את השמלה השחורה עם פסי העור (ממש מושלמת) ואת שמלת הפשתן. השאר פחות לטעמי, אבל מרענן מאוד ביחס לרוב הבגדים שמוצעים כיום בארץ למידות גדולות.

    השבמחק
  12. עם חולצה מכופתרת תראי אופנתית ביותר

    השבמחק