יום שני, 2 בדצמבר 2013

אאוטפיטים!

כן כן, אתן קוראות נכון, רק אאוטפיטים בלי "יש לי מה להגיד על זה" :)
אמנם זה לא קורה הרבה אבל לפעמים, אין לי על מה לחפור...
בסוף הפוסט אעדכן משהו אישי.

האאוטפיט החורפי הזה ליווה את יום הצילומים של בעלי לקסטרו. הסוודר מ HM ברצלונה, המכנסיים של פיפה. שרשרת מחנות שקר כלשהו ומגפונים מברצלונה. ציוותתי ללוק מעושן שחור כבד, עגול ו"נמוך" מאוד.









אאוטפיט ליום לימודים. חצאית משגעת של גולף, חולצה ישנה של רנואר, מגפונים מברצלונה ואיפור בורדו מעושן.






יום עבודה בחוץ. סוודר מברצלונה, חצאית ישנה מגולף, גרביונים חדשים מגולף ונעלי ספורט על פלטפורמה של דזיגואל.






אאוטפיט לברית מילה של אחיין שלי שהם חרדים. חולצה מפיפה, חצאית של גולף, נעליים שקיבלתי באדיבות ענת הבנקאית ואיפור ירוק!




 אאוטפיט לשבת! שמלה מבד בארוקי מברצלונה, קרדיגן, עקבים של פלייפוט ושרשרת מדהימה שאני מבטיחה תקריב עליה בהזדמנות!


מאחד הימים החמים: חולצה קייצית של רנואר, מכנסיים של טליה, עקבים מברצלונה ועגילים של נטע ליבנה.





ליום האחרון שלי ב"עושים שינוי". חולצה מפיפה (כן, היא מככבת), חצאית מאסוס ועקבים של פלייפוט.




עוד לוק ליום עבודה. הדגש על האיפור היה שפתיים ורודות, מחווה לאמא שלי...
עגילים של איזבל מארנט ל HM, שמלה עתיקה מרנואר, גרביונים מברצה ונעליים של דזיגואל.





הבחורה שאמרה שלעולם לא תלבש טייץ וטוניקה... סתם, תמיד אמרתי שזה יפה כשיודעים לעשות את זה. סוודרים ענקיים זה ה-דרך לעשות את זה! סוודר מברשקה, הטייץ המושלם - באמת,מושלם! עבה, גבוה, איכותי, ממש מכנסיים - מ HM, צעיף ישן מ HM, נעליים חדשות מפוראבר21 (וזולות, 150 ש"ח!)




עוברים מחורף לקיץ בדרסטיות כשאני עוברת מירושלים לרשפון. האאוטפיט הזה נלבש למכירה המדהימה של פיפה (אם לא הייתן, ממש פספסתן!) וכולו על טהרת הקסטרו כולל העגילים והקלאץ', למעט הנעליים.






אחת הרכישות מפיפה בהופעת בכורה - אני בסווטשירט מחוץ לבית, כן כן. אנשים משתנים וזה :) סווטשירט מפיפה, חצאית שהיא בעצם שמלה ישנה לא יודעת מאיפה, נעליים של דזיגואל, מעיל ישן ומהמם של פוקס. צמיד ועגילים איזבל מארנט ל HM







זה בעצם מאותו יום בערב, לכן מדובר באותו איפור ואבזור... מעיל מדזיגואל, סוודר מעלף מפיפה, טייץ (כן!עוד אחד!) מהיינס שממש הפתיע אותי. הוא בגזרה רגילה ולא גבוהה והוא מספיק גבוה. מידה 3 נראית פיצית אבל הוא יושב מצויין. מגפונים מברצלונה.




הבטחתי עדכון קטן :
כולכן יודעות על שריטת הספורט שלי. אני אוהבת להתאמן ואני אוהבת להתאמן חזק והרבה! תחביב שנזנח בשנה האחרונה כי נתקעתי במושב שכוח אל בלי אוטו... אבל! קנינו לי טרנטה קטנה ומיד יום אחרי נרשמתי לחד"כ בבית שמש.
מדובר ב"סטודיו של מטי" שזה בעצם סטודיו שיש בו המון המון שיעורים וחד"כ מצומצם למדיי אבל מספק. קשה פתאום חד"כ כזה לעומת לרנר בהר הצופים, הוא הרבה יותר קטן ומרגיש פחות מקצועי ולכן התחלתי ללכת לשיעורים. מכיוון שאני דיי שונאת אווירה של שיעורים רגילים התחלתי ללכת לשיעורי ספינינג.
ספינינג זה בין הדברים היחידים שלא ניסיתי בעיקר כי פחדתי פחד מוות מכמה שזה קשה ומהשמועות על נזקים לברכיים. אבל לא יכולתי להתעלם מהבאזז המטורף סביב מדריך אחד, שידוע בכינוי "מג'יק מייק" ואחרי שקצת פיטפטתי איתו בפייסבוק, החלטתי ללכת לראות על מה המהומה...
ובכן - התמכרתי! אני הולכת 3 פעמים בשבוע ואני מזיזה הרים בשביל להגיע! זה בערב - שזה משהו שבחיים לא הייתי עושה כי אני שונאת אימוני ערב, זה אחרי הלימודים או העבודה שלי ובכל זאת - אני שם! קודם כל זה אנרגטי בטירוף ומתאים ל ADHD שאני בול, מייק הוא מדריך מושלם - אמריקאי חמוד, אחלה בחירת מוזיקה, אחלה יחס אישי, מצחיק לאללה, בא עם גישת "תתאמנו בשביל בריאות, שומן זה סבבה על בחורות" וגם - כן, חתיך בטירוף :)
אז אני ממליצה בכללי על ספינינג וספציפית - עם מייק! הוא מלמד במטי בבית שמש וגם בירושלים והוא מלמד איזה  4 שיעורים ברצף ככה שיש גמישות. הוא מאמן כושר בהכשרה שלו אז גם שיעורים של אחד על אחד איתו הם אופציה. ואם כל זה לא שיכנע אתכן ובכן, תכירו את מייק:


זהו להיום!
מקווה שנהנתן מהפוסט, אשמח לשמוע תגובות!

נשיקות,
זוהר

14 תגובות:

  1. אהבתי את הרוב :) אבל הכי שווה הלוק עם החצאית החדשה מגולף והחולצה הישנה מרנואר. מעלף.

    השבמחק
    תשובות
    1. טוב את הכי משוחדת עליה! :)

      מחק
  2. אני חייבת להגיד לך שאני חושבת שיש משהו שאני רואה רק אצלך בבלוג, וזה צילום של צמידים עם שיער על היד. וזה פשוט מרענן לראות מישהי שמסרבת להרגיש רע עם איך שהגוף שלה נראה כך באופן טבעי. :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. תראי, אני הכי לא שעירה בעולם בעיקרון. השיער על הידיים שלי הוא בין הבודדים שיש לי על הגוף ואני לא מוכנה להשתעבד להסרת שיער מאיבר כזה גדול וכזה בולט. אגב בעלי נחרד מידיים חלקות... זה לא טבעי ונראה לו מוזר. :)

      מחק
    2. אני גם חושבת שלהוריד כל שערה כולל פלומה עדינה זה מוגזם ופסיכי.... (וזה מה שקורה היום למרבה הצער...)

      ובלי שום קשר - אחלה פוסט!:)

      מחק
  3. הסווטשירט האפור עם הז'קט האדום המשובץ - אחלה לוק אורבני קשוח, ממש אהבתי. אפילו יש שם קצת קריצה לניינטיז :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה! לשם בדיוק כיוונתי :)

      מחק
  4. איזה קונסילר את משתמשת
    מאוד אהבתי

    השבמחק
    תשובות
    1. זו הפעם הראשונה שאני מגיבה למרות שעוקבת אחרי הבלוג זמן רב... את פשוט מדהימה ומעוררת השראה! את גורמת לי לאהוב את הגוף שלי ולקבל אותו! וזה כל כך חשוב במיוחד בעידן שבו יש סגידה לרזון! את יפהפייה ומתלבשת מדהים!

      מחק
    2. תודה ענקית עדי!אהבה וקבלה עצמית זה כל מה שאני מנסה להעביר :)

      מחק
  5. אנונימית שעוקבת5 בדצמבר 2013 בשעה 19:05

    וואו, וואו, וואו!
    הפוסטים האלה פשוט תענוג צרוף!! כל הכבוד על ההשקעה.
    ובכלל, מאוד אוהבת את חידוש הסגנון שאת מכוונת אליו.

    אני אנסה להגיב במפורט לפי הסדר שהעלית, אם כי זה די מאתגר;) מקווה שלא אתבלבל בספירה:
    מס' 1 - בקשר לאיפור(מעושן שחור כבד), אני לא מבינה גדולה בזה אבל חושבת שהיה עדיף בלי החלק הכהה בחלק התחתון. מקרוב זה פחות מורגש אבל מרחוק זה יוצר משהו שנראה פחות טוב לדעתי.
    מס' 2 - מהמם!! החולצה (האדומה עם החגורה) מושלמת עלייך, ובכלל כל הלוק! לא יודעת מה היה המזג אויר אותו יום אבל גרביונים היו מאוד מוסיפים.
    מס' 5 - מתוק ומושלם! ממש לטעמי.
    מס' 6 - ממש אוהבת את המכנסיים הפרחוניים. הנעליים מעט כהות לי מדי בשילוב הספציפי.
    מס' 8 - הורס!! אם כי הייתי מעדיפה בשילוב עם נעליים אחרות אלגנטיות יותר.
    מס' 11 - מושלם! קז'ואל פנסי :) הנעליים בפני עצמן פחות לטעמי אבל בשילוב הזה הן ממש בול. אגב אני חייבת לציין שכל פעם שאת מציינת את פיפה אני מציצה באתר שלהם לראות אם יש משהו מעניין, וגם קלטתי את הסווטשירט שעלייך --- מה נסגר עם המחירים?!?
    מס' 12 - המעיל!!!!!!!!!!!!!!!! משגע!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    חוץ מזה גם מה שפחות לטעמי את תמיד נראית כאילו יצאת מקטלוג, איפור, שיער, הכל!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה! לגבי המעושן, הוא אמור להיות נמוך ומלוכלך ולא מחמיא. זה בדיוק איפור גרנג'י... לגבי כל השאר - עניין של טעם, כמובן :) תודה שוב על ההשקעה!

      מחק