יום ראשון, 5 בינואר 2014

Modeling for PIPA Fashion, Take 2!

מיכל המהממת מפיפה כבר תקופה ארוכה רוצה שאני אגיע אליהם להצטלם בשנית ולצערי הרב זה לא יצא לפועל עד עכשיו.

האמת שהתזמון הוא מצויין כי יש שוב יריד פלאס סיז בפיפה ברשפון בסוף השבוע הקרוב! אני ממש ממליצה לכן להגיע, שוב יהיו ביריד את הגדים המדהימים של פיפה ממידה 42-56, יתארחו מוכרים כמו BRA+ שתמכור חזיות עד קאפים והיקפים גדולים במחירים סבירים (מניסיון, קניתי אצל יאנה בעבר!), ימכרו נעליים של פליי לונדון ושוב תמכור מירית ארדטי הנהדרת שיש לי זוג מגפיים שלה.
פיפה הביאו גם קולקציית פיג'מות ולבוש בית חורפי ומפנק ובכלל, הקונספט הזה של פסטיבל למידות גדולות למשך סופ"ש שלם במקום אחד מאוד מאוד מוצא חן בעייני. בפעם הקודמת יצאתי משם עם שלל פשוט מטורף. כיף מאוד להיכנס לחנות שבה יש את הכל במידה שלך (וירחם ה'! אפילו גדול ממך!!!).
יש לי עוד הפתעה שקשורה ליריד הפלאס סיז של פיפה אבל את זה תשמעו רק בסוף הפוסט, אז אל תברחו!

אני לובשת כאן טוניקת-שמלה אוברסייז שהיא גם high-low של פיפה, חגורה גם כן מפיפה וחולצת ג'ינס מרנואר.





הגעתי הבוקר לרשפון אחרי לילה קצת קשה ועם קצת בעיות ביטחון שצצו פתאום - גם אני אנושית ויש לי רגעים לא טובים עם עצמי, אבל זה לא נהדר כל כך לצילומים. הבאתי איתי אקססוריז, נעליים ומצב רוח סביר. מיכל ואביטל יצאו מגדרם בשביל להחזיר לי את הביטחון ובו זמנית ניסו לכוון אותי כך שהצילומים יצאו שונים מהקודמים, שאני אצא מה"קומפרט זון" שלי ושאני אשדרג את יכולות הדוגמנות שלי לגבהים חדשים.

התמונה הבאה היא מאוד ה"קומפורט זון" שלי אבל היא לחלוטין יצאה חמודה! הפיג'מה הזאת היא אחת הנעימות והנהדרות שמדדתי! היה לי קשה עם פיג'מות באופן כללי. אין לי פיג'מה, בכלל. גדלתי בבית נטול פיג'מות, היינו ישנים בתחתונים/גטקס וגופיה ואיך שקמים בבוקר מיד מתלבשים לפני שיוצאים מהחדר. עד היום אין לי פיג'מה, אני לא מבינה את הקונספט ואני מתעבת את הרעיון של להישאר כל היום בתוך אחת. שריטה רצינית, כן. לכן הרגשתי מאוד חשופה להצטלם כך, אבל יצא מקסים!



השמלה והחגורה הנהדרות מפיפה, הנעליים של פלייפוט. זאת שמלה שנראתה לי במבט ראשון מאוד סתמית ובסוף פשוט התאהבתי בה. קווי אורך מחמיאים ובד נעים תמיד קונים אותי.


טוב העליונית השקופה הזאת היא אחת השיחוקים של העונה. אני מאוד אוהבת אותה והחלטתי לצלם אותה עם תחתית מיני וגרביונים אטומים. ציוותתי לה מגפונים מברצלונה וקלאץ' של קסטרו.



סריג ורדרד שכולו מתיקות וכירבולים! הוא מאוד דומה לסריג הסגול שיש לי מפיפה, רק שהצטלמתי עם אחד קצת גדול ובמידה גדולה יותר. זאת התמונה האהובה עלי מהסט!


השמלה כאן היא אותה שמלה כמו האפורה מהלוק הראשון ואני מאוד אוהבת אותה! הגרביונים והאקססוריז מהבית, המגפיים הם של מירית ארדטי והם יימכרו ביריד (מידות גדולות 40-45!).




ועכשיו להפתעה...
הבטחתי הגרלה מפנקת כשאגיע ל 1000 לייקים בעמוד הפייסבוק שלי  ואכן הגעתי, האמת שהגעתי מהר ממה שתיכננתי ועברתי את היעד במהירות אפילו גדולה יותר! אז ההגרלה תצא לדרך היום או מחר והיא תכלול חבילת הפתעות מפנקת עם איפור, טיפוח, אקססוריז וגם שובר קנייה בסך של 250 שקלים ביריד של פיפה! אז תישארו מעודכנות, אם עדיין לא עשיתן לייק לעמוד שלי - זה הזמן! כל מה שתידרשו לעשות יהיה לייק ושיתוף ובאמת שזאת חבילה שווה!

אני בטוחה שדוגמנות נראות מאוד כייפית וקלה מהצד אבל זה הרבה יותר מורכב מזה, צריך להחזיק את הגוף, לדעת לתפעל את השרירים, לתת אשליה של גובה (במיוחד כשאת דרדס כמוני) ולפעמים לעשות תנועות שמאוד לא טבעיות לנו ולהימנע מהפוזות המאוד רגילות והשטאנציות. זאת הייתה פשוט חוויה מבחינתי! למדתי עוד כמה וכמה טיפים לגבי איך להצטלם נכון כשאת מקומרת ועשיתי ממש עוד שיעור פילאטיס בקטנה :) אני מאוד מרוצה מהתוצאה, יצא פשוט יפה, מקצועי ברמות ובהחלט אחר ממה שאני מצטלמת בד"כ.

אני מקווה שנהנתן מהפוסט הזה כמו שנהנתי לצלם אותו :)
הפוסט הבא יהיה עמוס צילומים מתוך יום מדהים שהעברתי עם אחד מאהבות חיי - הצלם אופיר קפון.
אשמח ממש שתשאירו תגובות :)

נשיקות,
זוהר

25 תגובות:

  1. הצילומים מהממים!
    במיוחד אהבתי את הזוויות החדשות והרעיונות של לצלם בישיבה, תנועות כמו הפשלת שרוולים וכו'.

    גם אני אוהבת יותר את התמונות שלך עם הפוזות והפרצופים מהקומפורט זון שלך, אבל גם פה יצא מהמם :)
    כל הכבוד על הפתיחות לדרכים חדשות!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה!!! ממש כיף לשמוע!! :)

      מחק
  2. השיער שלך פשוט מקסים ככה, עם הגוונים, וגם האיפור בצילומים נהדר. גם אני הכי אהבתי את התמונה הוורדרדה :)

    השבמחק
  3. תמונות מקסימות. התברכת בלסת בולטת שזה נפלא.. גם בגרסה הרזה של עצמי היא לא בולטת ככה וזה ממש יפה בעיניי

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה בובה, גנטיקה את יודעת...

      מחק
  4. תמונות נהדרות (זה הכל???)!
    בדרך כלל אני מאוד (!!!) אוהבת את האיפור שלך, הפעם קצת פחות. נדמה שאת מאוד חיוורת. האפור, אפור מדי, במיוחד בסט התמונות הראשון. אולי עם ליפסטיק אדום (?) או משהו דומה, זה היה נראה טוב יותר.
    תחזירי את גווני הדבש לשיער, הם הולמים אותך יותר.
    עד כאן מה שפחות אהבתי, עכשיו למה שאני כן אוהבת.
    תשמעי גברת, הבגדים האלה נהדרים עלייך. אוהבת אותך עם בגדים לא צמודים. הם עושים אותך רכה יותר, נעימה יותר, נשית יותר ולדעתי, הכי מחמיאים לך. הייתי רוצה לראות אותך במכנסיים מחוייטים שחורים בגיזרה ישרה ועם חולצה כמעט צמודה.
    למרות שהשמלה בסט הראשון יחסית צמודה, חולצת הג'ינס לא והיא תורמת לרכות. באופן אישי, הייתי הולכת על חולצת ג'ינס ארוכה יותר, אבל זה זניח.
    את הסט השחור עם החולצה השקופה, אני מאוד אוהבת. כנ"ל הסט האחרון.
    פוסט מאוד חביב ונעים. וכן, המשיכי לזוז בתמונות. זה נראה ומצטלם מעולה.

    ר.

    השבמחק
    תשובות
    1. הכל זה עניין ש טעם. האיפור הוא איפור דיי רגיל ובסיסי שאני עושה, בעייני הוא כלל לא חיוור אלא טבעי וזה מה שחיפשתי. לגבי השיער את אולי הראשונה שלא אוהבת והגוונים מעולם לא ירדו ממנו, רק נוסף הבלונד בקצוות וזה הרבה יותר עדכני ומעניין בעייני מסתם גוונים...

      לגבי השאר - תודה רבה :)

      מחק
  5. מקסים!! משהו בסאשן הזה שונה מקודמו - את נראית כאן נורא רגועה ושלווה.
    מאוד אהבתי את האיפור והוא נראה מצוין עלייך, כל השאר פשוט מקסים. את נראית קורנת וחיונית וזה עושה נעים בלב :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה אל המהממת :) איזה כיף כשאת מגיבה! לאן נעלמת לי?!

      מחק
    2. אני תמיד כאן! רק לא תמיד מתאפשר לי להראות נוכחות. כרגע בכלל המחשב שבק חיים אז על הפעילות שלי עברה לסמארטפון(זמנית, עד שארכוש מחשב חדש) :)

      מחק
    3. אוי לא הייתי שורדת דקה :P

      מחק
  6. יש משהו מאוד בוטח ונינוח בעמידה שלך מול המצלמה. יצא נפלא, ועל אחת כמה וכמה בהתחשב בכך שדוגמנות היא עבודה מורכבת ולא פשוטה (כפי שהעדת). גם הצלם (או צלמת?) עשה עבודה מעולה והצילומים יצאו מקצועיים מאוד. בניגוד למה שנכתב כאן קודם לכן, תוך כדי קריאת הפוסט חשבתי על כמה שאני אוהבת את האיפור הטבעי שלך. יש לך את זה!

    השבמחק
    תשובות
    1. היי, תודה רבה אורנה! כיף לשמוע! :)

      מחק
  7. יש לך צלוליטיס בשוקיים? ריטשו את התמונות למוות... את נראת חיוורת ושמנה מהרגיל עם הסנטר כפול הזה. התמונות לא רעות בהתייחס ל"דוגמנית".

    השבמחק
  8. את נראת מבוגרת מאוד בתמונות והאיפור לא מחמיא לך (נראת כבוייה וכעורה בלי איפור). הבגדים יפים אבל לא עליך סורי. לא אהבתי. משמין יותר מידי וגורם לך להראות יותר רחבה ממה שאת. תסתכלי טוב ותראי שההודעה נכתבה לא בשביל לפגוע אלא בשביל לפתוח לך את העיניים למציאות שלך. תחזרי יותר טוב לשמלות, למחטבים, לריטושים ולאיפור הכבד שמטשטש את מי שאת באמת.

    השבמחק
    תשובות
    1. כמה רוע.. איך את חיה עם עצמך? כנראה במרמור אינסופי? (מופנה גם אליך וגם לזו שכתבה לפניך)
      גם אם לא מצא חן בעיניך יש דרך להגיד את זה.. אבל כנראה שביקורת עניינית זה לא העניין אלא סתם עלבונות.

      מרמור נעים שיהיה לך.

      זוהר נשמה אין עליך 3>

      מחק
    2. צודקת עד מאוד ליטל.

      זוהר- הפוסט מקסים, הסוודר הורדרד נראה חלום :) והלוק הראשון עם החולצת ג'ינס והחגורה שיקי ביותר.

      מחק
    3. עדיף קצת צלוליט וסנטר כפול מאשר לחיות עם כזאת כמות של רוע בגוף...מיועד לשתי התגובות למעלה - מכיוון שאני בטוחה שזאת אותה אחת אז ככה את חתיכת זבל שלא תגיע לכלום בחיים שלה. התמונות היחידות שתצטלמי אליהם הם כנראה התמונות לתיק הפלילי שייפתח לך במשטרה בעקבות מה שאת כרגע עושה - בריונות ברשת.
      כן יקירתי זה עבירה על החוק. את עלולה לסיים עם תיק במשטרה ולמכור את גופך כדי לממן את הפיצויים שתתבקשי לתת לבעלת הבלוג באם היא תחליט שהיא מתלוננת עלייך.קלי קלות היום במשטרה לעלות על הכתובת איי.פי שלך ולהגיע לפרטים האישיים שלך.
      כדאי לך לסנן מילים לפעם הבאה לא בטוח שתפלי על מישהי שתשב בשקט ותבליג לחרא שיוצא לך מהמקלדת בטוקבקים.

      מחק
    4. אני רק רוצה לציין בפנייך, כלבה ממורמרמת, שמעולם לא לבשתי מחטבים ומעולם לא ריטשתי תמונות.
      עכשיו את יכולה למות מקנאה בשקט.

      מחק
  9. כמה צפוי ששתי התגובות מלמעלה הן מאותה בחורה ממורמרת מאוד. תתעלמי ממנה, הקנאה מעוורת, את מהממת =)

    השבמחק
  10. האאוטפיט עם העליונית השקופה אכן משגע.

    השבמחק
  11. רק עכשיו גיליתי את הבלוג איזה כיף

    השבמחק