יום שישי, 21 במרץ 2014

"מי אלו הפיפה האלו שאת קונה שם מכנסיים מהממים כאלו?!"

לא מזמן שאלו אותי בעמוד הבלוג את השאלה הזאת כמה וכמה פעמים וגם יריד הפלאס סיז השלישי של פיפה מתקרב ממש ולרגל המאורע - התכנסנו לצילומים של קולקציית המעבר שהגיעה היישר מדנמרק! היריד התקיים כרגיל בשואו-רום של פיפה ברשפון, רחוב הפרחים 39. בין התאריכים 27-29 במרץ, שאר הפריטים באיוונט. אני אבוא לבקר בשבת בצהריים אם תרצו לפגוש אותי שם :)
"פיפה" היא למעשה חנות למידות אמצע-גדולות (42-56) שנמצאת ברשפון, הבגדים מיובאים מדנמרק ומרגישים שמי שמעצב אותם פשוט יודע מה נשים מלאות צריכות ורוצות. מיכל הראל היא בעלת המקום ואני והיא נכנסנו לרומן מטורף וחסר גבולות לפני כמה חודשים, מאז אני מגיעה להצטלם בסטודיו שנמצא מעל החנות פעם בכמה זמן אצל אביטל - בן זוגה והצלם המוכשר של העסק. ככה גיליתי שאני "דוגמנית מעולה שרק משתפרת מפעם לפעם" (תודה מיכל). אגב, יש להם אתר נהדר שבו אפשר להזמין ולקנות הכל אונליין בלי להגיע לחנות.

אני כל כך נהנית מהצילומים בפיפה, אין לכם מושג עד כמה! קודם כל כי השיחות עם אביטל ומיכל פשוט נעות תמיד על סקאלת המצחיק בטירוף - מעורר מחשבות ותהיות - מעלה רעיונות. וזה עוד לפני שדיברנו על זה שהבגדים מושלמים, מחמיאים ומיכל לא מפסיקה לחלק מחמאות לתחת שלי...

הפעם התרכזנו באאוטפיטים מסוגים שונים עם מכנסיים, אבל הייתה שמלה אחת שעשתה לי קוצר נשימה והייתי חייבת להצטלם איתה. הפלא הזה עולה רק 150 שקלים!!! גאונות לשמה, היא חזרה איתי הביתה, כמובן. שמלה שחורה מושלמת לחתונה וגרסת המיני גם למסיבה ואפילו לדייט שאת רוצה שייגמר במיטה (או בכאבי ביצים...) אגב, הקלאץ' האדום בתמונות הוא מתנה מנעם קוראת של הבלוג שמעצבת תיקים ואקססוריז שהחליטה לפרגן לי בתיק בדואר סתם כי בא לה ש "מישהי כמוך תחזיק פריט שלי". 









הלוק הזה הוא אחד האהובים עלי. בעייני הוא מתאים ליציאה בערב עם חברים לפאב/מסיבה וגם לדייט או לאירוע בסדר גודל של ברית/בר מצווה. אני מודה שאני מתה על פאייטים ונצנצים, לא מצאתי הרבה פריטים כאלו שיושבים טוב על קימורים. הגופיה הזאת - מושלמת. בין היתר כי החלק האחורי שלה עשוי מבד גמיש.
המכנסיים הם סקיני שחור קלאסי שיש לי כבר זוג זהה בבית. המכנסיים האלו בלי רוכסן ועם גומי למעלה וזה דגם שיושב מושלם על בנות הפוכות ממני - עם השמנה בטנית ואגן צר (אני פשוט הצרתי את הגומי). הרבה בנות מפחדות ממכנסיים עם גומי למעלה מחשש שזה כמו טייץ - אל חשש, זה ממש לא! זה עשוי מבד רגיל של כל מכנסיים ולנשים עם השמנה בטנית זה מושלם כי בד"כ הפריט הכי בעייתי הוא מכנסיים, והוא בעייתי בגלל שהשילוב של מבנה גוף כזה + רוכסן יוצר משהו מכוער ולא מחמיא באזור המפשעה. תנסו... העניין היחיד עם מכנסיים כאלו זה שאסור בתכלית האיסור ללבוש איתן חולצה בפנים. גומי זאת המצאה גאונית - כשלא רואים אותה!



החולצה הזאת פשוט נהדרת כל כך, היינו חייבים לצלם אותה. עור וחיתוכי לייזר זה פשוט נהדר. חבל שבאקלים הקייצי שלנו אין סיכוי ללבוש עור תוך חודש. אני הייתי לובשת חולצה כזאת ליציאה בערב, אירוע ואפילו לעבודה אם לא עובדים במקום מרובע מידי.




האאוטפיט הזה הוא קז'ואל במיטבו בעייני. המכנסיים בגזרת בוטקאט קלאסית שמחמיאה לכולן, הצבע של הג'ינס הוא מושלם ושוב - כמה כיף למצוא מכנסיים שמכילים את התחת שלי ולא נזקקים להצרה במותניים! רק בפיפה אני זוכה לחוות נחת כזאת ולכן גם קניתי אותו (ואני לובשת אותו כרגע ממש, למי שראתה את הטיזר בבלוג שלי). מה שמגניב אגב בפיפה זה שיש מידות גובה! אני לוקחת אותם בגזרה "רגילה" והם בול עלי אבל יש גם גזרת "לונג" שמתאימה לגבוהות בינינו. החולצה היא על הנייר חולצת פיג'מה אבל יכולה בכיף להלבש ביום יום בשילוב הנכון, כפי שאתן רואות.



"היי תראו, יש לי תחת גדול ומושלם!" :)


"הלוק האנמי" שהולך להיות מאוד אופנתי בקיץ הקרוב אבל עם לבן נקי. חולצה מדליקה עם אדג' ומכנסיים מושלמים בגרסה ישרה. שוב - הם מושלמים על באגן ובמותניים, משהו שעדיין לא יצא לי לחוות מחוץ לפיפה. היום אני קונה מכנסיים רק בפיפה ובאסוס, את של אסוס אני תמיד מתקנת, של פיפה מושלמים.



"היי תראו יש לי תחת גדול ומושלם!" טייק 2

האמת שתמונות החולצה פנים והישבן צולמו כדי שתראו שהם יושבים מושלם פשוט.


"מה הייתי לובשת אם הייתי מנהלת בנק" - לוק מושלם בעייני לעבודה משרדית מכל סוג, פגישות עסקיות שצריכים להשאיר בהן רושם טוב ואפילו לראיון עבודה (אבל אז הייתי מוותרת על השרשרת). ג'ינס בוטקאט בצבע מהמם, ג'קט מיוחד שאפשר ללבוש עד הגיל שבו זה נראה זקן מידי (כלומר, עוד מותר לי ולכן הוא חזר איתי הביתה) ושילבתי את הלוק עם נעליים זהובות ושרשרת סטייטמנט בשביל לתת קצת אור ועניין. המראה הזה הוא דוגמא מושלמת לכך שלא רק שחור ולבן יכולים להיות אלגנטיים ומרשימים ושאפילו ג'ינס יכול לעבוד כפריט אלגנטי בשילוב הנכון.



"בת השכן" - הכי חמוד בעולם. נקי, מתרכבל, של סוף החורף ומתאים בענייני לקז'ואל של יום כיף או שבת בבית/בטיול.


כן, השתמשתי הרבה בנעלי העקב האדומות (תודה ענת!) אבל אולי ככה תבינו למה אני חושבת שזה פריט חובה, נעליים אדומות מתאימות לכל כך הרבה מראות! עוד לוק קז'ואלי נהדר לעבודה/ארוחת חג/חופש/יום כיף. הג'ינס בגוון כחול כהה מושלם וגם הוא עם גומי בחלקו העליון. הגזרה שלו היא ישרה שמתאימה לכולן. מושלם!




כשהייתי שם התברר לי שהשמלה המדהימה הזאת שצילמנו בפעם הקודמת עדיין נותרה בחנות, לא ברור לי איך, היא שמלה מדהימה והיא באמת "פיס" שצריך בארון. היא איכותית, עם בטנה, "כבדה" מרוב שהיא איכותית ואם אתן במידות האלו אני ממש ממליצה לשים יד על אחת, זה פריט על זמני שיחזיק נצח, אני חורשת על שלי.



אני ממש ממליצה על פיפה בכלליות ולהגיע ליריד! ביריד יהיו גם נעליים והלבשה תחתונה למידות גדולות ואני חושבת שההוכחה לכמה שהוא מוצלח זה העובדה שהוא מתקיים שוב ושוב ושיש כל כך הרבה נשים שמרוצות ממנו! תציצו בעמוד האיוונט יש תמונות של שאר הפריטים שיהיו ביריד!
בעניין המידות - אני לובשת לפעמים את המידה הכי קטנה אבל לפעמים לא - למשל בג'ינסים אני לא תמיד במידה הכי קטנה מה שאומר שגם מי שקצת יותר רזה ממני בהחלט יכולה להנות מהבגדים הנהדרים האלו.

מקווה שאהבתן את הפוסט והצילומים, אשמח לקרוא תגובות ולשמוע מה אתן חושבות ואשמח מש אם תגיעו לפגוש אותי בשבת!

נשיקות,
זוהר


נ.ב

יום שלישי השבוע - יום הצילומים - היה אחד מהימים המדהימים והמטורפים שהיו לי בזמן האחרון!
התחלתי את היום שלי בהרצאה לשכבת ט' בכפר הירוק, זה משהו חדש שהתחלתי לעשות לאחרונה, זאת הייתה ההרצאה הראשונה שלי בעצם. ההרצאה שלי מתאימה לכל גיל ולכל קהל, אבל לבני נוער היא ממש קריטית. על מה אני מדברת? דימוי גוף, ביטחון עצמי, משקל, בריונות, אופנה והמדיה. ההרצאה הזאת ישבה לי בראש מלא זמן ואז גל וגליה (המתוקות, מגאג ביוטי, בתמונה תכף) הזמינו אותי להרצות אצלם בבית הספר וקפצתי על ההזדמנות! בניתי את ההרצאה, התרגשתי מאוד ואז עליתי על במה ודיברתי ל 350 בני ובנות נוער שהקשיבו, צחקו, מחאו כפיים ובכו. אחרי ההרצאה הם באו לחבק אותי, להגיד תודה ושלחו לי הודעות בפייסבוק. זה היה אחד הדברים הכי מדהימים ומרגשים שעשיתי בחיים והבנתי שזה מה שאני רוצה להמשיך לעשות. גם הסטיילינג איתי תמיד היה חצי סטיילינג וחצי קואוצ'ינג כי אני מאמינה שהחיצוניות והלבוש שלנו הם לחלוטין מראה לפנים, ההרצאה הזאת היא חיבור נהדר של הדברים והתגובות אליה סיפקו אותי ברמות אחרות.
תודה גל וגליה על ההזדמנות וה"פוש" לעשות משהו שחלמתי המון זמן לעשות!


32 תגובות:

  1. זה לא פייר שאי אפשר לרכוש את השמלה השחורה במידה 36 :-(

    השבמחק
    תשובות
    1. אפשר, היא מהליין הקטן :) תתחדשי!

      מחק
  2. לראשונה - צודקת!! גם אנחנו, הקטנות שבחבורה, היינו רצות לקנות אותה.
    בכל מקרה, זוהר את מהממת!! ועושה להם יחסי ציבור מעולים. מצד שני, עלייך הכל נראה טוב...

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה! יש אותה במידות קטנות, היא מהליין הקטן!

      מחק
  3. משלמים לך בבגדים או בכסף עבור הפרגון הזה ?
    אם כן אז חובה גילוי נאות ואם לא אז כיף נורא ל''פיפה'' :)

    השבמחק
    תשובות
    1. זה לא סוד שאני מקבלת בגדים מפיפה. אבל אני גם קונה שם בגדים. אני לא רואה צורך בגילוי נאות במה שידוע לכולם כבר פשוט...

      אגב, אני לא יודעת כמה זמן את קוראת אותי אבל כולם יודעים שאותי מתנות לא קונות. אני מקבלת דברים בחינם כל הזמן, זה לרגע לא מטה את השיפוט שלי לטובה. פיפה מפרגנים לי בבגדים בגלל שאני אוהבת אותם, ולא אני מפרגנת להם בגלל הבגדים בחינם...
      לא חסר לי כסף לקנות מה שאני רוצה... אני פשוט מאוהבת בחברה ולובשת דברים שלהם כל הזמן כי הם מעולים.

      מחק
  4. התמונה בשחור לבן עם הידיים על המותניים-איקונית. ממש. יש בה שילוב של עוצמה וביטחון יחד עם רכות מסוימת ואני חושבת שהיא באמת נדירה. ואת נראית פשוט מדהים בכל הלוקים, את יפהפייה אמיתית.
    מור

    השבמחק
    תשובות
    1. יואו, הסמקתי כאן עד שורשי שערותיי! גם אני מאוד אוהבת אותה :)

      מחק
  5. פשוט נהדרת!
    התמונות נפלאות והבגדים נראים נהדר (בכללי וגם עלייך, כמובן)
    שמחתי מאוד לשמוע על החנות הזאת, שוס רציני!
    באופן כללי הייתי שמחה לדעת על עוד מקומות שבהם את קונה בגדים למידות גדולות שהם אופנתיים, נשיים ולא נראים כמו שק תפוחי אדמה.
    :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה! אם תציצי כמה פוסטים אחורה תראי שעשיתי פוסט מקיף וגדול על הרשתות הישראליות. בעיקרון אני קונה בגדים בכל רשת כי אני במידת ביניים. החנות היחידה שמדברת אליי המידות גדולות היא פיפה.

      מחק
  6. הכל מהמם ומעולה! במיוחד אהבתי את המראה עם גופיית הפסים (ואני בכלל לא מחבבת לוקים כאלו בדרך כלל.. פה זה פשוט עובד. המכנסיים באמת ממש מוצלחים) ואת האאוטפיט העאלק-אנמי. ממש לא אנמי, לבן, נקי ורגוע.

    השבמחק
  7. שמחתי לקרוא על ההרצאה- חשוב ביותר :)

    השבמחק
  8. השמלות יושבות בול עלייך ואת מהממת!!!
    שוב, אני לא יכולה להודות לך מספיק על זה שבאת להרצות לנו, והיה לי כל כך כיף כשדיברנו שעות ברפת. כמו שגל אמרה לך כבר, עשו לנו הרבה הרצאות על אלכוהול, עישון ומניעת סמים. כולן ארוכות (שעה וחצי), כולן עם מצגות מרשימות וסרטונים. אף אחד לא הכי זוכר ואף אחד לא הכי הקשיב בהרצאה. את הגעת לחצי שעה, ותלמידים היו מרותקים ממך. אני די בטוחה שלא היה אף ילד שהפסיק לשתות בגלל הרצאה למניעת אלכוהול, אבל אני יכולה להתערב שהיו ילדים שהתפיסה שלהם לגבי אנשים שמנים והגוף שלהם השתנתה. אין, את קסם!

    השבמחק
    תשובות
    1. את פשוט מהממת! הייתה גם לי חוויה וגם אני נהנתי :) אם עזרתי לילדה אחת - עשיתי את שלי :)

      מחק
  9. יפה מאד ואת מאפרת את עצמך מעולה- רק שאלה- זה בכוונה שאת בלי גרביונים? היה יכול להיות מוצלח עם גרביונים מבריקים כלשהם.

    השבמחק
    תשובות
    1. גרביונים מבריקים?! המצאה מחרידה בעייני. ברור שזה בכוונה, אני כהת עור, ממש אין צורך בזה... התמונות לא מרוטשות ולכן את רואה סימנים מהסקיני שלבשתי בבוקר...

      מחק
  10. פשוט נראית מצויין! אין עוד מה להוסיף.

    השבמחק
  11. עושה לי חשק להישאר שמנה...

    השבמחק
    תשובות
    1. תישארי :) להתעמל ולאכול בריא לא בהכרח מרזים, רק משפרים את הבריאות :) רזון בא עם דיאטה, והוא בדרך כלל זמני...

      מחק
    2. כן ספרי לי על זה.... בדיאטות מגיל 11... פעם רזה ופעם שמנה אבל זו פעם ראשונה שלא איכפת לי להישאר ככה.... האמת שאני כן רוצה קצת להרזות אבל יותר מטעמי נוחות (שפשפות ודומיהם)
      מה שכן להתעמל אני חייבת להתחיל - והפעם לאו דווקא מהרצון להרזות אלא למען בריאותי הפיזית כמו גם הנפשית כי אני יודעת שזה כף.

      מחק
  12. זוהר, הייתי בהרצאה שלך בכפר הירוק. את פשוט מדהימה! כבר המון זמן שאני קוראת את הבלוג שלך ומתתי להכיר אותך גם בחיים האמיתיים (:
    את פשוט מהממת. הלוואי ויכולתי להרגיש ולהיות יפה כמוך !
    המון המון תודה

    השבמחק
    תשובות
    1. היי! תודה רבהש איזה כיף לשמוע :) וברור שאת גם יכולה! זה לחלוטין בראש :)

      מחק
  13. אין לי שום דבר מועיל לומר אבל בכל זאת אני מרגישה צורך לתת איזשהו פידבק אז - פשוט כיף לקרוא. הפוסטים האלו מזכירים שאופנה ובגדים זה כיף, זה שמח, זה מהנה. את מצטלמת נהדר ולדעתי משתפרת מסשן לסשן.

    השבמחק
    תשובות
    1. הפידבק מאוד חשוב לי, גם "סתם" פירגון זה חשוב ונעים, במיוחד שאני משקיעה בלי סוף בבלוג... תודה רבה!!!

      מחק
  14. טוב תשמעי את פשוט מהממת!
    אני פוקדת מדי פעם את אתר פיפה ואין מה להשוות לצילומים כאן, התמונות באתר (והסטיילינג) הרבה פחות מרשימים, וכאן זה נראה ממש כמו צילומים לקטלוג!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה!!! איזה כיף לשמוע!

      מחק
  15. תמונות יפות!
    האם הג'ינס האפור מגיע גם במידה 38? איך יודעים מה מגיע באיזו מידה?
    תודה!

    השבמחק
  16. זה רעיון אדיר וחשוב לעשות את ההרצאות לבני הנוער! ויושב עלייך בול!! בתור אמא שכל כך מדואגת מהמחשבות של בנות העשרה - אני מברכת אותך ומבקשת שתמשיכי!!

    השבמחק