יום שלישי, 7 באוקטובר 2014

בראשית

אני חושבת שאפשר להכתיר את החופשה שלנו בבראשית כ  - החופשה הטובה ביותר שאי פעם עשינו בארץ.
אני לא יודעת אם אתן זוכרות את החופשה האחרונה שעשיתי בארץ, זה היה סופ"ש בצימרים בצפון עם המשפחה של בעלי. היה חביב אבל לא משתווה לחופשות שלנו בחו"ל כמובן ותמיד חשבנו שחופשה בארץ לא באמת יכולה להיות להיט, עד שנחשפנו לעולם מלונות הבוטיק.
אני לא יודעת מתי בדיוק שמעתי לראשונה על בראשית, מלון בוטיק שממוקדם ממש על מצפה רמון, אבל זה הפך לחלום עבורי בדיוק כמו חופשה במלון הסקוטי בטבריה. כשהבנו שאני בהריון ידענו שנספיק גיחה לחו"ל בשלב המוקדם ואני אישית ידעתי שאין סיכוי שאני טסה אחרי חודש 5, זה ממש הלחיץ אותי הסיכוי שמשהו ישתבש כשאני בארץ זרה. מה שלא תיכננו זה שנטוס בפרוץ מלחמה ונחזור בעיצומה. חזרנו מברצלונה לכזה מצב נוראי בארץ וישר גייסו את בעלי והייתי חודש לבד ואיך שהיא נגמרה ציפה לשנינו עומס בעבודה וחגים ובתוך כל זה הריון וכל מה שבא איתו. פשוט שכחנו לגמרי כבר מהחופשה שעשינו ונזקקנו בדחיפות להתאווררות ראויה.

בעלי בדיוק כמוני אוהב חופשות שהן מאוד מפנקות וכמה שיותר שקטות ומבודדות. אין סיכוי שתתפסו אותנו במלון הכל כולל באילת בשיא הקיץ ובכלל בחגים אנחנו מסתגרים בבית כי המפגש עם כל עם ישראל ואחותו לא עושה לנו טוב לעצבים. כשהוא הזמין לנו חופשה היה לי ברור שזה בראשית או המלון הסקוטי ובסוף הוחלט שהמלון הסקוטי יתאים יותר בחורף וכרגע אנחנו רוצים שמש ומדבר.
החופשה הזאת היא חופשה יקרה מאוד. אנחנו עוד מצאנו חדר בתקופה סבירה למדי והלכנו בתחילת שבוע אז זה היה נסבל, שילמנו 3600 ש"ח לשני לילות, שלושה ימים על בסיס חצי פנסיון בחדר עם בריכה פרטית(!) ונוף מדברי. אז זול, זה לא. סופ"ש ארוך בבראשית הוא שווה ערך בעלותו לחופשת 5 ימים במלון בברצלונה, כולל הטיסות. אבל מדובר בחוויה מטורפת וחוויה אחרת לחלוטין מכל דבר שאי פעם חוויתם, אז תשבו ותתרווחו בזמן שאני אוכלת לכם ולעצמי את הלב.

תחושת היוקרה מתחילה כבר בהגעה שלכם למתחם המלון, שאליו אי אפשר להיכנס בכלל אם אינכם ברשימת המוזמנים. בצ'ק אין יש בחור שלוקח את האוטו ומחנה אותו עבורכם ולוקחים אותכם ואת המזוודות לחדר ב"מכוניות" גולף - גולפיות. כל התנועה במתחם מתבצעת כך או ברגל, אין רכבים שמסתובבים שם וזה תורם לכך שיש שקט אינסופי. יש המון סוגי חדרים/וילות/סוויטות אבל בעיקרון המלון בנוי מהרבה יחידות זהות של חדרים שהם קומה מעל קומה, אחד חדר עם בריכה ומעליו חדר עם גינה ובריכה קטנה.







החדר עם הבריכה (שהיא לא באמת בריכה אלא שכשוכית, 12 מ"ר, שעבורנו ממש הספיקה!) כמובן יקר יותר ואותו לקחנו. החדרים מעוצבים מקסים, הכל בצבעים חמים, מוטיבים של עץ וטבע. הרצפה בשירותים היא רצפת חוץ בעצם. כל המתחם מרגיש מאוד מחובר לטבע ולמדבריות של האזור. מטבענו אני ובעלי יותר אנשים של ירוק, אבל למדבריות של בראשית התחברנו מאוד. החדרים מבודדים בצורה מושלמת ולמרות שיש חדר מעליכם או בריכה נוספת לצידכם - לא שומעים רעש.












מה שקצת ביאס אותי זה שהחדר שלנו בעצם גבל בקצה המתחם כך שמולנו על הגבעה הייתה מסעדה עם מטיילים וממש צמוד היה שביל וגשר שעליו לא פעם עברו ישראלים חצופים שפשוט בהו בנו. אבל היתרונות של החדר עלו על החסרונות ברגע שהבנו שאנחנו הכי צמודים לטבע שאפשר וזכינו לביקור של יעלים שהגיעו לשתות ממי הבריכה בזמן שהיינו בתוכה! למרות שקיבלנו המלצה ללכת לרבוץ בבריכה הגדולה בילינו בעיקר בחדר. זאת הייתה חופשת בטן גב אולטימטיבית מבחינתנו ולא ראינו ממש צורך בבריכה הגדולה כי לא חיפשנו ממש לשחות.

















על האוכל במסעדת "רוזמרין" שבתוך המלון שמענו המון דברים טובים ולכן הציפיות שלנו היו בשמיים בערך. בתור זוג מפונק שאוכל במסעדות עם אוכל מצויין כמו "מאנטה ריי", "יפו-תל אביב" ו"שגב" אולי קצת הגזמנו עם הציפיות ובערב הראשון קצת התאכזבנו.המנה הראשונה היא בעצם פובה והשניה היא מתוך תפריט ומוגשת לשולחן. אז הבופה היה נחמד, וכעיקרית הזמנו את אותו הדבר - אנטריקוט מלווה בירקות בתנור ופאי רועים. אני בהריון ולכן האנטריקוט שלי צריך להיות "וול דון" אבל זה נתח שומני שמתאים לבישול שכזה. בפועל קיבלתי סטייק כרוך ופאי הרועים היה בגדר המבחיל בעייני ופשוט לא אכלתי חצי מנה. אני מניחה שהיו מחליפים לי לו הייתי מבקשת, אבל אני פשוט לא הטיפוס שמתלונן על מנה לא טעימה וגם ככה הקיבולת שלי מיניאטורית ולא באמת יכולתי לאכול עוד. יש שם אגב גם אופציות טבעוניות וצמחוניות והכל כשר.



הקינוחים גם הם היו לבחירה והוגשו לשולחן והם היו משגעים. בעלי אכל פבלובה עם פירות יער וסורבה ואני אכלתי עוגת סולת שהגיע בליווי מלבי, סורבה ועוד פינוקים שווים שלא יכולתי כבר להכניס.



ארוחת הבוקר שם היא ארוחת בוקר של מלון ישראלי מבחינת השפע המטורף, אבל היא לא דומה לשום דבר שאכלתם מבחינת האיכויות והייחוד של מה שיש שם. סלטים בכל וריאציה אפשרית, גבינות יקרות ומיוחדות, מאפים מלוחים, מתוקים, ריבות מטורפות, אינספור פירות, אומלטים בהזמנה אישית והגשה לשולחן, ממרחים ולחמים והכל מ-אוד מיוחד וטעים. מאוד!!!










ארוחת הערב ביום השני הייתה הצלחה מסחררת. גם מה שהוגש בבופה היה טעים מאוד - בחרתי לקחת פסטה ברוטב פטריות ומרק כתום, גם העיקרית - סטייק סלמון על קרם סלק, שילוב בלתי צפוי ומהמם והקינוח המעלף היה מין קינוח עם תפוחים וסורבה רום - למות!







גם במסעדה ממשיך המוטיב של טבע ומדבר. בארוחת הערב האוכל בבופה הוגש בתוך כלים מרוקאיים וכפי שראיתם בבוקר הרבה מוגש בתוך עץ ובצורתו ה"גולמית" כמו חלת דבש.
למלון יש גם שירות חדרים נהדר שכולל הזמנה של אוכל, אני הזמנתי פלטת פירות ובעלי אכל המבורגר ושנינו ממש נהנו מהאוכל :)



ביום האחרון התפנקנו לנו בטיפולים בספא של המלון. הספא בעצם מבית "יערות הכרמל" שגם הוא מלון של רשת ישרוטל. ממש שמחתי לגלות שהם מציעים  עיסוי לנשים הרות, לקחתי ולא התאכזבתי, היה ממש נעים וכיף. החצי עשה עיסוי משולב ואמר שהיה מעולה. הטיפולים בספא שלהם יקרים להחריד לטעמי, 380 ש"ח לעיסוי, אבל היה כל כך שווה את זה! מהעיסוי יוצאים לחדר התרעננות עם מיטות שיזוף, מיצים, מים ופירות יבשים.



יצאנו מהמלון הזה מדושנים מעונג אבל בתחושה שממש לא מיצינו!
המלון מציע לאורחיו סרטים באולם הקולנוע שלהם, שיעורי יוגה, חדר כושר מאובזר, בריכה פנימית מקורה וחיצונית, ועוד מיליון ואחת אטרקציות. לי היה מספיק שבוע בחדר הזה, עם עיסויים ואוכל טוב וזה הכל! אין לי ספק שאנחנו נחזור לבראשית ברגע שיתאפשר לנו, אנחנו מאוהבים! קבלת החדרים שם היא בשעה שלוש אבל ההמלצה שלי היא שתגיעו בבוקר ותתחילו להנות כבר מהמתקנים של המקום. גם האורחים שמגיעים מודעים לזה שמדובר במקום מסוג אחר, שומרים על שקט ופרטיות שלהם ושל אחרים, לא נתקלנו ב"ישראלי המכוער" ואנחנו ממש מרוצים וממליצים!

תודה לבראשית על 3 ימים של עונג עילאי!

נשיקות וחג שמח בנות!
אוהבת,
זוהר

14 תגובות:

  1. היעלים בבריכה שווים מיליון עיניים סקרניות! מעורר קנאה

    השבמחק
  2. אבל לך זה היה חינם בגלל הקידום

    השבמחק
    תשובות
    1. את מפגרת קנאית עם קבלות הא?
      שילמתי על החופשה מכספי. אשלח לך צילום של הקבלה היישר לגיהנום.
      תמותו כבר אנשים בזויים!

      מחק
    2. זהר שתדעי לך שאיבדת קצת מכבודך ברגע שאת משתמשת בתואר מפגר כקללה

      מחק
    3. קוראים לי זוהר ולא זהר וסליחה באמת שכשעולים לי על העצבים בתגובות כל כך נמוכות אני לא מצליחה לחשוב ישר. אבל העיקר שעל זה חשוב לך להגיב ולא על התגובה הדוחה שהוציאה אותי מהכלים.

      מחק
    4. הממ... האשמה בקידום מלון לעומת איחולי מוות, גהינום ושימוש בפיגור כקללה. כן, את בטח צודקת.

      מחק
    5. שיו... מה נסגר איתך?! טעית, האשמת אותה סתם, תגידי סליחה ותקפדפי...
      למה הרוע הזה

      מחק
    6. אני באמת צודקת. עכשיו תדפדפי את עצמך מכאן כי התגובה הבאה שלך מחק.
      זוהר חסרת הכבוד והכלבה עם אפס סבלנות לאנשים כמוך שבהחלט מוכיחים שיש גרוע מפיגור - קטנוניות, טמטום ורוע.
      תעופי!!!

      מחק
    7. זוהר, תהיי הבן אדם הטוב יותר. אם יש תגובה שמעצבנת אותך נטו אל תגיבי... אני בטוחה שהאנונימית לא שינתה את דעתה וסתם העלבות והאשמות לא עושה טוב לאף אחד...
      חג שמח!

      מחק

  3. וואו וואו וואו!!! כמה זה עושה חשק!!! גם אני ובעלי מעדיפים חופשות איכותיות על פני הכל כלול.. אני במקור מהצפון ככה שמראש צימרים זה לא משהו שמעניין אותנו. מה גם שכל ביקור אצל ההורים שלי מרגיש כמו שהייה בצימר אבל זה.. משהו אחר לגמרי! מה שבעיקר מושך ומסקרן זה הנוף המדברי ואיך שזה מתאים לחופשה כזו של שקט, בידוד ורוגע. ואת - נראית פשוט מעולה!!! ממש פרסומת לחופשה, הריון יפה (בלי עין הרע) והחיים הטובים! שימשיך ככה ויעבור בשלום!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מותק אחת! אתם חייביםםם ללכת :)

      מחק
  4. הי זוהר.
    רציתי לשאול האם ה 3800 זה היה רק על החדר וארוחת הבוקר או גם ארוחת הערב?
    באופן כללי המסעדה יקרה?
    יש לך גם פוסט על המלון בצפון שאהבתם ולמה הוא מתאים יותר לחורף?

    השבמחק
    תשובות
    1. זה היה על החדר וחצי פנסיון כלומר ארוחת בוקר וערב.
      ולא, לא התארחנו במלון הסקוטי.

      מחק