יום שלישי, 27 בינואר 2015

PIPA my love, i'm back!

דיגמנתי לפיפה כמעט עד סוף ההריון של לביא. כל עוד יכולתי והבגדים נראו נהדר - הצטלמתי. אבל לקראת סוף ההריון זה כבר היה בלתי אפשרי, בעיקר עבורי. סבלתי מאוד בנסיעות, כאב לי כל הגוף ונראתי זוועה. אז לקחתי הפסקה כשבזמן הזה מיכל לא הפסיקה לחפור לי "נו, תלדי כבר!!!" בשביל שאחזור לדגמן (אפילו כשהיא באה לבקר אותי שניה אחרי לידה!).
האמת היא שממש התגעגעתי, אני מאוד אוהבת את הכל בימי הצילום האלו.
קודם כל כי אני מאוד אוהבת את פיפה ומאמינה במותג. אני לא יודעת כמה שנים אתן כאן קוראות אותי, אבל אני ופיפה עושים שת"פ מסוג זה כבר מעל לשנה וכמו כל סיפורי האהבה שלי זה התחיל ההיפך מאיך שיח"צ עובד בד"כ. לרוב הבלוגרית מקבלת מוצרים בחינם, עושה שת"פ מפרגן ואז כמובן שכולם מאושרים. אצלנו מיכל הזמינה אותי להצטלם אצלה, אני בכלל חשבתי שזה בגדים יקרים של זקנות ופקפקתי במה שיצא לנו ובסוף גיליתי שהבגדים מעלפים, המחירים סבבה, מיכל ואביטל הורסים ואני דוגמנית מצוינת! למי שפחות בעניינים אספר בקצרה שפיפה זו חנות שמוכרת בגדים סקנדינביים ממידה 42 עד 56, באיכות מהממת, הם ממוקמים ברעננה אבל את הכל אפשר לקנות בדרך האהובה עלי -
בחנות האונליין!

מעבר לזה - אני פשוט אוהבת מאוד את מיכל הנהדרת (שהיא הכי אני בעוד כמה שנים)  ואת אביטל - בן זוגה והצלם המוכשר. כיף לי מאוד פשוט להתקשקש עם השניים האלו, וכיף לי שלא רק אומרים לי "מהממת" אלא מעבידים אותי, מדריכים אותי ומוציאים ממני משהו אחר בכל יום צילומים שכזה. הפעם יצא מהמם לגמרי... למרות שלא הרגשתי שבאתי עם עודף ביטחון עצמי אלא להיפך, כי הגוף שלי רחוק ממה שהיה לפני ההריון, אני מרגישה שיצא ממני משהו דווקא מאוד שלם ושליו. טוב דיי לקשקשת, תראו בעצמכן.

הדגש הפעם היה על לבוש פרקטי, נוח (ובכן, נוח זה מושג יחסי. נוח עבורי...) ואופנתי! או: "זה שהפכתי לאמא לא אומר שאני קובבה בטרנינג, אני קובבה שלבושה הורס!" :)

המכנסיים הזה עשה לי רשרוש בלב עוד בהריון. זה דגם ה"מודי" המחב והטוב שקיים בכמה וכמה צבעים בפיפה, כולם - מושלמים להפליא. התפר בצירי הרגליים מצר אותן ומחמיא כל כך ואני ממש אוהבת את הדפס הפרחים. ציוותתי לה גופיית ספגטי שקל לשלוף ממנה ולהניק ונעלי עקב נמוכות שיהיו נוחות. אגב, טיפ ממני - המכנסים תפורים מבד פחות אלסטי מה"מודי" בצבעים האחרים אז תזמינו במידה יותר אם אתן קונות אותו!





בלוק הזה רציתי להראות שהאמהות לא שינתה אותי, אני עדיין אוהבת מאוד גם לוקים סקסיים, עוצמתיים, כהים ומהפנטים וגייסתי את לביא לעזור לי. אני לובשת שוב גופיית בייסיק, וטייץ דמוי עור של פיפה. הוא רחב בקרסוליים בגלל שבעצם עליתי מידה מאז ההריון, אבל הוא ממש יושב מגניב ככה ובבית נתתי לאמא להפוך אותו לטייץ גם בקרסוליים! שילבתי המון צמידים ושרשראות כסופות ולביא אגב, עטוף בווסט פרווה של פיפה!










טוב אני מתה על חולצות פסים עם ג'ינס. הכי מזכיר לי את שלי גרוס, אהובתי הניצחית, המוזה שלי, השאיפה. נוח, פשוט, עקבים נמוכים בבורדו בשביל טיפה צבע, שרשרת מגניבה. הג'ינס אגב הוא עם גומי בחלקו העליון, סופר נוח אחרי לידה ואפילו לא רואים כלום :)





הלוק הזה הוא אחד האהובים עלי ושיחזרתי אותו לחלוטין ביום שאחרי לפגישת התרת לשון עבור לביא. אני קודם כל מתה על הקרדיגן הזה ועל קרדיגנים בכלליות אבל העץ! והכחול! שבו את ליבי לגמרי. אני מאוד אוהבת שילוב בין כחולים לחומים ולכן שילבתי נעלי עקב מנומרות וחגורה חומה. הג'ינס גם הוא עם גומי רק שהגזרה שונה - כאן זה בוטקאט. מושלם ומחמיא לכל שונאות הסקיני וזו גזרה שעוברת ללבוש לעבודה משרדית אפילו שזה ג'ינס משופשף, הפלייר נותן כאן משהו יותר בוגר ורשמי. הלכתי ככה כאמור לפגישה עם רופא והנקתי בקלילות, סופר נוח.





טוב, עוברים ללוקים של: "אני כוסית ואני מתה על זה"
הסוודר הזה אחד המושלמים! יש לי אותו בסגול מהעונה הקודמת, אי אפשר לטעות עם אוברסייז, גולף ושחור. שמים טייץ, עקבים וזה מושלם. הטייץ מפיפה גם כן והוא מושלם ברמות על! נעים כמו משי על העור, אני הכי מאוהבת בו.




וכמובן "אני כוסית בשכבות" זה הכי כיף בחורף...
שכבות זה כיף ומהמם אבל צריך להיזהר כשאת שמנמנה כמוני כדי לא לצאת דובונת ולכן - שמלת בסיס צמודה, גרביונים, קרדיגן ארוך וצעיף שכולם מבדים דקים. חושפים רגליים כדי להראות סילואט שקרוב לגוף ולא שוכחים עקבים, כדי להיות מממממש גבוהות. ולא לשכוח חגורה במותניים, כדי להדגיש את היתרונות שבהם התברכתי!






 עוד שכבות, קרדיגן וצבע, רק קצת אחרת. כאן הקרדיגן הוא הקצר והשמלה היא הפריט ה"ארוך" באאוטפיט ולכן נעלי עקב פתוחות ולא מגפונים, כדי להאריך את הרגליים.




זהו להיום, אני מקווה שנהנתן, קצת הפוגה מענייני "הפכתי לאמא וזה מרכז חיי" :) אני לפחות ממש נהנתי להצטלם והתוצרת בעייני היא הכי טובה שהייתה לנו אי פעם. הפוסט הבא יהיה ככל הנראה אאוטפיטים, אאוטפיטים ואאוטפיטים  ויהיו דיווחים מכמה תצוגות אופנה שהוזמנתי אליהן :)

נשיקות,

זוהר.

נ.ב
למי שמתגעגעת לענייני איפור וטיפוח - אני מעלה פוסטים בנושאים, המלצות וחפירות בעמוד הפייסבוק של הבלוג ולא כפוסטים כאן אז תעשו לייק ותישארו מעודכנות!

10 תגובות:

  1. לידה או לא - את נראית מדהים! אבל באמת, נראית קורנת ומאושרת ולביא איתך בתמונות זה פשוט שילוב מנצח :)

    השבמחק
  2. לגמרי התוצאה הכי טובה אי פעם ! ג׳ינס וחולצת פסים הם המדים שלי בימינו

    השבמחק
    תשובות
    1. אי אפשר לטעות עם ג'ינס וחולצת פסים!

      מחק
  3. יש! מהממת. איזה כיף.
    המכנסיים בתמונה הראשונה מעלפים, אני עכשיו זוממת עליהם... :)

    השבמחק
    תשובות
    1. ממליצה לך למהר להזמין, המיוחדים נגמרים ראשונים :)

      מחק
  4. איזה יופי לקרוא שאת מניקה, עכשו יהיה לכם אפילו יותר כיף!

    השבמחק