יום שני, 16 בפברואר 2015

Golf Summer 2015

היום התקיימה תצוגת האופנה של גולף לשנת 2015, אם אני לא טועה זו בעצם התצוגה הראשונה שגולף עורכים EVER. בפעם הקודמת הייתה מלחמה ובחכמה וברגישות הם הפכו את התצוגה למעין שואו רום עם דוגמנים, הגעתי וכתבתי פוסט.
לא יודעת אם אתן זוכרות אבל כבר אז התוודתי שגולף הוא אחד המותגים האהובים עלי ולכן אני הולכת לאירועים שלהם תמיד, אני אוהבת לפרגן להם.
לגולף יש מידות מאוד נדיבות ולכן טווח המידות שלהם הוא בעצם גדול מאוד - אני לובשת בגולף לפעמים אפילו 40 בעוד שבקסטרו אני לא נכנסת אפילו ל42 ו 44 רוב הזמן (אגב, מניסיוני עם בגדים תוצרת חו"ל - אנגליה, אירופה, ארה"ב - המידות האמיתיות הן אלו של גולף ולא אלו הקטנטנות של קסטרו), הבגדים באיכות טובה מאוד, שוב בהשוואה לקסטרו הם שורדים לי הרבה יותר זמן. המחירים שלהם בתחילת עונה זהים לקסטרו ושות' אבל זה בגולף המבצעים מגיעים מהר למדיי, במיוחד לחברי מועדון. ואגב גם בגדי הילדים שלהם מדהימים, יעיד לביא :) שורדים אלף כביסות!

התצוגה התקיימה ב"בית גולף" וכבר העיצוב שבה את ליבי לחלוטין. ב"לובי" שלפני אולם התצוגה עצמו היו מלא עציצים והבר כולו כוסה בירק ובפרחי יקינטון שחביבים עלי מאוד! הפתק שעליו כתבו את שמי ואת מקומי היה בעצם שקיק שבתוכו היו זרעים של משהו (חבל שלא כתבו של מה) ובעצם במקומי באולם חיכה לי עציץ קטן ובתוכו שקיק עם חול, רעיון מקסים. באולם התצוגה היה מהמם לא פחות, הכל היה לבן ומקושט בדמויי נגזרות נייר ענקיות של עצים וציפורים.




כיאה לתצוגת אופנה, בחרתי לכבד את המותג וללבוש פריט של גולף שיש ברשותי (ויש לי כמה וכמה כאלו...) השמלה של גולף, בחרתי מעיל של דזיגואל שמתכתב עם האר נובו של השמלה וכדי שלא יהיה משעמם מישי הוספתי נגיעות של כחול בתיק (אלדו), לק (שילוב של שניים ישנים) ובאיפור (מאק).







הקולקציה עצמה בעצם חולקה ל 3 קטגוריות שגולף קראו להם: נדוניה, רפסודיה בוהמיינית, וד.נ.א. החלוקה הזאת בהחלט משקפת את מה שראינו על המסלול. ראינו קולקציה רחבה מאוד של פריטים לבנים/בשמנת שהייתה ממש מקסימה, רכה ומאוד לטעמי. הטרנד הלבן חם באופן כללי בעולם והוא טרנד שחוזר אלינו כמעט כל קיץ, יש לי תקווה גדולה שישראליות יתחילו באמת ללבוש לבן במהרה.




רפסודיה בוהמיינית עמוסה כמובן בפריטים בוהמיינים שנראים כאילו נשלפו מוודסטוק. ווסט מעור חום עם פרנזים, פריטים עם קשירות, רקמות, והמון דנים והדפסים אתניים.




דנ"א כשמה כן היא - קולקציית בסיס. לא פריטי בייסיק במובן הקז'ואלי, אלא פריטים שימושיים, גזרות, הדפסים מאוד קלאסיים. הפריטים האלו מעוצבים מאוד נקי וגולף כתבו שהעיצוב "נטול מאמץ" וזה בהחלט נראה ככה, מאוד לא מתיימר.






קולקציית הנשים הייתה בעייני הרבה יותר מוצלחת מקולקציית הגברים. היו בה יותר פריטים מיוחדים והיא נראתה פחות מתאמצת. בקולקציית הגברים הפריטים היו מאוד מנסים להיות שיק, כל חשבון העובדה שרוב הגברים בארץ לא ילבשו טוניקות למשל. הדוגמן של גולף אגב הורס לגמרי, גם כאן וגם על המסלול. טונות של קסם אישי.
אז בקיצור בנושא התצוגה והקולקציה:
היה מהמם ויש למה לחכות בחנויות גולף, ללא ספק!

אבל זה לא הסוף, יש לי גם ביקורת.
הביקורת שלי היא על בחירת הדוגמניות ועל הדרך שבה גולף בוחרים לשווק את עצמם. בקמפיין האחרון גולף צילמו פרסומת עם כמה בנות שהן לא דוגמניות ואותן כם העלו על המסלול, בניהן שנטי גידרון הבלוגרית הנהדרת ואני מברכת מאוד על הצעד הזה של גולף לעבוד עם נשים אמיתיות, לא במונח של "נשים מלאות" אלא במונח של נשים שאינן דוגמניות. אבל זה לא מספיק. תמוהה בעייני שחברה שידועה בכך שקהל היעד שלה שונה בתכלית מקסטרו (הרי אין ילדות בנות 16 שצובאות על החנויות של גולף) לא בוחרת גם לשווק את עצמה אחרת. למה גולף לא מעלים דוגמניות פלאס סיז על המסלול, אפילו לא פלאס סיז במידה 44, אלא במידה 40. או בכלל לא פלאס סיז, אבל דוגמניות מהסוג הפחות כחוש. למה כשגולף בוחרים לשתף פעולה עם בלוגריות/ אושיות רשת הם לא בוחרים גם אישה אחת מעל גיל 40 ואישה אחת מלאה? זה הרי חלק מקהל היעד של הרשת.

כפי שאתן מבינות - מה שהכי הפריע לי בתצוגה היה המסביב של הבגדים - הדוגמניות, היחס לבלוגריות.
כשהולכים לכמה תצוגות מגלים שאין בארץ הרבה דוגמניות מסלול, אלו אותן בנות רוב הזמן. הן צעירות מאוד ורזות להכאיב. הן רזות כל כך שהיציבה שלהן עקומה לחלוטין כי אין להן טיפת שרירים בשביל להחזיק את עצמן. במקרה של גולף הרזון של הדוגמניות פשוט לא החמיא לבגדים. גם בגדים שהיו צריכים לשבת יותר צמוד או יותר נכון היו גדולים. שמלות עם פעמון לא ישבו שוב כי הפעמון לא התחיל לדוגמניות מהמותניים. וחלק מהדוגמניות היו עם חזה גדול ביחס לאחרות (קאפ C) והן הלכו על המסלול בבגדים בלי חזיה ולא, זה לא היה נראה בהתאם לסטנדרטים עולמים של מסלולים, זה היה נראה רע. חזה גדול בלי חזיה בבגדים רחבים פשוט נראה נפול. הבגד לא מחמיא לו והוא לא מחמיא לבגד וחבל.
ועוד דבר, אם כבר מכירים בכוחן של בלוגריות - והגיע הזמן באמת - היה מן הראוי שבנאומון של רני רהב שהוא הזכיר עיתונאים, סטייליסטים, שוחרי אופנה וכו' הוא גם יזכיר בלוגריות. וגם היה נחמד אם היו דואגים שאנחנו נשב בשורות הראשונות ולא בשורה השלישית מסיבה פרקטית לגמרי - אנחנו בניגוד לעיתונאים רוצות לצלם את הבגדים על המסלול בעצמנו וזה בלתי אפשרי מהשורה השלישית.

בקיצור, הקולקציה שווה, העיצוב מהמם, אבל גולף, קחו את עצמכם בידם ותתחילו לשווק לקהל היעד שבאמת קונה את הבגדים שלכם ויותר מזה, תהיו הרשת הישראלית הגדולה והראשונה שבוחרת לשלב דוגמניות פלאס סיז בקמפיינים שלכם ועל המסלול! מקווה שמישהו באמת יקח את העניין לתשומת ליבו וישנה משהו, כי אני פשוט רואה פוטנציאל עצום שמתפספס.

נשיקות,
זוהר


נ.ב

בסופ"ש הקרוב אני עורכת מכירה מטורפת ומטריפה במיוחד בפיפה ברעננה, הנהדרים האלו הסכימו לארח אותי!
יהיו בגדי ים, מעילים, מכנסיים, חצאיות, שמלות ואני אהיה שם בשישי ובשבת!
זה עמוד האיוונט שאליו אני מעלה תמונות ואשמח לראות את כולכן!





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה