יום ראשון, 15 במרץ 2015

היום שבו קניתי פריטי יד שנייה (והשמיים לא נפלו!)

טוב אז הגיע המועד ויוצא לו לדרך יריד הפאשן פלאס החמישי(!!!) שמתקיים בפיפה ב 20-21.3.
זאת אחת היוזמות האהובות עלי שיש כאן!
במקום אחד אפשר למצוא בגדים, נעליים והלבשה תחתונה לנשים מלאות ושמנות. המציגים בירידים של מיכל מתחלפים. הפעם יתארחו 2 חנויות של בגדי יד שניה ונוגיתא שמייבאת חזיות. אני מתה על הירידים האלו בעיקר כי אני מתה על האווירה! יש מלא נשים שמנמנות וכולן מודדות בגדים, שמחות, מפרגנות אחת לשניה ונהנות!
ביריד הזה אפעם לא שומעים:

"אין לנו את זה במידה שלך"
"המידה הכי גדולה כאן היא 42"
"זה מתפוצץ עלי"
"זה היה יפה לי אם הייתי יורדת במשקל"

תמיד יש את המידה שלכן. ומידה יותר. ושומעים הרבה "זה גדול עלי", "את במידה הקטנה שלנו" ו "את רזה למידות שלנו". וזה תענוג מטורף לשמוע את זה ולראות נשים קונות בגדים בלי טיפת תסכול ובהנאה גדולה!

אז לרגל המאורע הגעתי לפיפה להצטלם עם הפריטים שיוצעו למכירה ומה אני אגיד לכן, במזל השארתי משהו בחנות.

נתחיל מבגדי יד שניה.
מי שחושבת לעצמה "זוהר ויד שניה, מה?!?!?!?" מכירה אותי ממש טוב. אני נחרדת ונגעלת מיד שניה. או אולי נחרדתי ונגעלתי זה הזמן היותר מתאים למשפט הזה. הייתי בטוחה שאני בחיים לא אלבש יד שניה. כן, זה לא אקולוגי ומפגר ואין בזה טיפת רציונאליות אבל ככה הייתי עד עכשיו! ואז ראיתי את הבגדים שמיכל הביאה ופשוט התאהבתי. כל כך התאהבתי שהם חזרו איתי הביתה!!! (ועברו כבר 3 כביסות, כי אני חולה בנפשי.)

השמלה הזאת צעקה לי מד מן, קיץ, נוח!
ציוותתי לה נעלי עקב אדומות פיפטואו קלאסיות, צמידי ועגילי פנינים.






טוב האאוטפיט הזה הוא האהוב עלי!!!
ראיתי את השמלה והחולצה ואמרתי - זה! ביחד! שלי! עכשיו!
איתי לסט הבאתי את הקשת החדשה שלי מ קולולוש (מדהימה! התמכרות קשה!) שהתאימה בול לשיער התכול שלי, לבגדים ולנעליים מאירגיולר צ'וייס.
הרגשתי כמו פיה אמיתית. בחיי!





יש לי סמנטימנטים קשים לשמלה הזאת. מיכל התחילה לייבא כל מיני שמלות ופריטים מיוחדים וצעירים ממותגים שונים והיא מתייעצת איתי לדעתי עליהם לפני שהיא מביאה אותם, אז השמלה הזאת הייתה בחירה שלי.
שחור, גזרת סקייטר, תחרה, מה צריך עוד? השמלה הזאת נהדרת למי שקו המותניים שלה גבוה כמו שלי.



 עם שמלות תחרה אף פעם אי אפשר לפספס, שתדעו.




השמלה המתוקה הזאת היא עוד שמלה ש"הצבעתי" בעדה בדיונים עם מיכל. קייצית, מתוקה, קורצת לבוהו שיק וצעירה!



השמלה הזאת היא אחת הפייבוריטיות שלי!!! מאוד 70's  ורק שמנמנות יודעות כמה קשה למצוא שמלה כזאת שלא נצמדת בתחת! מתוקה עד אין קץ, צעירה ומקסימה.



ועם כל המתיקות והקייציות, חייבים אאוטפיט אחד דרמטי לערב, כזה שדיאנה תמות עליו. אחת השמלות המחמיאות עם הבד הכי נעים בעולם לקיץ!



אז כפי שאתן מבינות יש דברים משגעים ביריד, ואני מתכוונת לחזור כי ממש לא מיציתי ואני צריכה חזיות!
אני מקווה שאהבתן את הצילומים ושנתראה ביריד!

נשיקות,
זוהר


6 תגובות:

  1. הורסת!!! עשית לי חשק לקיץ :)

    השבמחק
    תשובות
    1. עשיתי חשק לקיץ גם לעצמי!

      מחק
    2. עשיתי חשק לקיץ גם לעצמי!

      מחק
  2. השמלה הארוכה בהחלט מחשמלת!

    השבמחק
  3. מתי את הולכת שישי או שבת?

    השבמחק
  4. זוהר! מאיפה הנעליים הצהובות המהממות האלה?!

    השבמחק