יום ראשון, 19 באפריל 2015

Shine bright!

יש לי חולשה לצהוב.
אני מתה על הצבע הזה!
 צהוב עבורי זה אור, שמש, קיץ, חום, שמחה.אני מאוהבת בפרחים צהובים, נעליים צהובות ובגדים צהובים! כשהייתי בתחילת ההריון של לביא קפצנו לברצלונה למנוחה קלה והרבה שופיגנ ושם קניתי שמלה מקסימה צהובה, לבשתי אותה אולי פעמיים לפני שהיא הפכה להיות בדיחה על גופי התופח ומאז היא מחכה לי באהבה רבה בארון. היום הרגיש לי כאילו הקיץ חזר והחלטתי להוציא אותה לסיבוב וגם להראות לכן, כמה לוקים אפשר לעשות עם שמלה אחת צהובה.

גילוי נאות: האאוטפיטים המצולמים הם בערך רבע ממה שעוד אפשר לעשות עם הגברת המושלמת :)

קז'ואל מינימלי צעיר ומתוק.
אין כמו סניקרס לבנות למשימה. לוק פשוט פשוט ונקי להפליא, לטיול עם העגלה במושב או לשופינג בנוחות מקסימלית.








קז'ואל +
אמרתי בעבר - כל אישה חייבת זוג נעלי עקב אדומות וחגורה תואמת. אדום מתאים כמעט להכל ונעלי עקב אדומות ישדרגו כל שמלה פשוטה. הקלאץ' המנומר התחבר לי מצויין לצהוב ואני עונדת עגילים מבד של גילגוליםץ






והשמלה שהפכה לחצאית.
האאוטפיט הזה מתאים בעייני לעבודה (אם אין חוקים נוקשים) ליום כיף בחוץ, לבראנץ' עם חברות או ליום צילומים לטלויזיה (אהמ אהמ... היום!) חולצת הג'ינס מגולף, כבר ראיתן אותה בהפקת הפסח שלי. הסנדלים ישנים מניין ווסט וגם השרשרת המרוקאית שלי עתיקה...








והשמלה שהפכה לחולצה :)

החצאית היא וינטג' מפיפה, הנעליים של מליסה, התיק מאלדו, השרשרת מגולף והעגילים ישנים מ HM.
האאוטפיט הזה בעייני נהדר כמעט להכל - לעבודה, לבראנץ' וגם לדרינק בערב או לדייט. הוא מגניב, מתוחכם, שיקי, סקסי והוא הפייבוריט שלי :)







האיפור היה נקי מאוד, והוא איפור הקיץ הטיפוסי שלי.
מייקאפ קליל, מסקרה, קצת הצללות, סומק כתמתם ובאלם כתמתם.


זהו להיום,
מקווה שאהבתן את הפוסט ולמדתן ממנו. אני מתנצלת שהחזיה שלי מבצבצת בחצי מהצילומים אבל מאז שהציצים שלי יצאו משליטה יש בערך חזיה אחת שמחזיקה אותם כמו שצריך והיא כזו שסגורה מכל עבר ורואים אותה אלא אם אני לובשת גולף עם שרוולים בערך...

נתראה בפוסט הבא,
נשיקות

זוהר

10 תגובות:

  1. את מהממת כהרגלך, והתספורת החדשה הולמת אותך מאוד.
    רק שתדעי, שעזבתי את כל מה שאני עושה עכשיו (וזה כמה דברים דחופים) כדי לקרוא את הפוסט שלך, ולא הצטערתי. את השראה של ממש.

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה מותק את, הוחמאתי והסמקתי עד שורשי שערותיי!

      מחק
  2. זו אחת השמלות האהובות עליי! יש לי כזו גם בצהוב וגם בכחול רויאל והן לחלוטין החרושות בארון שלי:) את מהממת! 3>

    השבמחק
    תשובות
    1. אוי הלוואי שהיה לי אותה גם בכחול רויאל! ממש שמלת שיחוק... תודה!

      מחק
  3. פוסט יפיפה!!! זוהר את חושבת שצהוב גם יושב על בהירות מאוד מאוד? נורא בא לי אבל תמיד נדמה לי שאני נראית כל כך חיוורת..

    השבמחק
    תשובות
    1. צריך למצוא את הצהוב הנכון, לא כל צהוב ישב טוב...

      מחק
  4. Here comes the sun :) כמה צעיר וקיצי!

    השבמחק
  5. את השראה שלא נגמרת. כיף :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אחת המחמאות הטובות שקיבלתי!! תודה!

      מחק