יום שלישי, 12 במאי 2015

פיפה קיץ 2015!


אז העונה החביבה עלי - קיץ - כבר כאן, ולפיפה הגיעה קולקציה חדשה ומטריפה מה שאומר שנקראתי ליום צילומים מרגש! אני אספר לכן ככה בינינו, שמיכל פתחה את פיפה לעוד כמה מעצבים מעבר לסקנדיביים הקבועים וזה גרם בעייני לקולקציה להיות יותר צעירה, מדליקה ולטעמי בדיוק, כך שאני ממש נהנית להצטלם!

השמלה המתוקה הזאת היא כל מה שמושלם בקיץ. פרחוני, שיפון, גזרה מחמיאה. בחרתי לשלב שרשרת פנינים ונעלי אספדריל צעירות וקייציות.





האאוטפיט הזה הוא אחד החביבים עלי. שילוב הצבעים כחול-אדום-קרם הוא נהדר בעייני, פרח לנגיעה פינאפית, מראה מורתי קצת, סקסי קצת, צנוע בקטע שיקי והחצאית והחולצה הם בין הנעימים ביותר שמדדתי אי פעם!



טוב אני מכורה לשמלות מקסי בקיץ, זה לא סוד...
השמלה הזאת מושלמת, בד כותנה רך, נעים ואוורירי. ההדפס שלה אפריקאי והצבעים ניטרליים אז אפשר לשלב איתה אקססוריז זרחניים וצבעוניים.



אותה גברת בשינוי הדפס :)
הפעם הלכתי על חגורה ונעליים שחורות שקצת יורידו מכל הטירוף הצבעוני שלה. הכי בוהו, מטריפה!



ואחרונה חביבה, שהיא ממש הוואי מבחינתי ולכן פרח בשיער ואספדרילס שהן נעלי חופש מושלמות!


השמלה הזו היא מקולקציית הוינטג' שמתארחת אצל פיפה באופן קבוע, פשוט מתוקה כל כך! גם היא צבעונית ממש והרגשתי שהחום נכון לה.



השמלה הזאת היא אחת השיחוקים של פיפה. קיימת ב 3 צבעיים ואפילו שכולםםםם הצטלמו איתה כבר הייתי חייבת! פשוט שמלה מושלמת, מרשימה, מחמיאה, מיוחדת!




ריטה המהממת שלי באה איתי אז היינו חייבות תמונות ביחד... Plus size power!!!



מה עושים עם סקייטר שחורה וקצרה??? שוב אדום? לא!
ירוק, זהב, ירוק וזהב!



השמלה הזאת היא אחת האהובות עלי! לצערי היא קצת גדולה עלי, אבל פשוט מחמיאה כל כך.



כפתנים מרוקאים הם להיט בכל מקום, זה אגב אחד המדוייקים שראיתי ביחס למקור. שחורי הם ה"קלאסיים", צווארון וי, 3/4 בשרוולים וגם באורך. פשוט נהדר!



הדפס "מזוברר" שכזה, גם הוא אפריקאי ואהוב עלי מאוד!
הלכתי על אבזור אדום אבל גם ורוד, כתום, זהב יעבדו כאן מצויין.




לביא האהוב היה איתנו על הסט כמובן, ומפה והלאה אפשר רק לבהות ולהרגיש את הלב מתרחב... אין לי מושג איך יא לי כזה מוצלח!










מקווה שאהבתן, אשמח ממש לשמוע תגובות, בקשות וכו'!
הפוסטים הבאים הם אאוטפיטים מטריפים וחדשים משלל חנויות וגם פוסט הפקת שבועות! תשארו מעודכנות!

6 תגובות:

  1. איזו הפקה יפה! ושמחתי לראות אאוטפיטים בסגנון האהוב עלי. אני הולכת ליישם כמה רעיונות מפה הקיץ.

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף, אשמח לראות תמונות!

      מחק
  2. וואו!! איזה יפים אתם!!!

    השבמחק
  3. נהניתי מהפוסט, והבובון מתוק!!!:)

    אשמח לראות פוסט בנוגע לטיפוח וסידור השיער, ראיתי שכבר פירסמת פעם אבל מאז הסתפרת ואולי נוספו לך טיפים / המלצות למוצרים... תודה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. האמת שאני משתמשת באותם מוצרים, מסתפרת אצל אותו ספר... אין לי תובנות חדשות :)

      מחק